Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

norgi Creative Commons License 2007.02.01 0 0 329
Na hali!

Még új vagyok felétek, így talán bemutatkoznék.

Egy júniusi kék RS tulajdonosa vagyok, még bedi a közvetlen befecskendezéses kétezres benzines túrbómotoros változaté. Lassan negyvenezer kilóméter lesz benne, így állíthatom lassan öszeszokunk.

Ha midnen igaz, akkor lassan lesz rajta chiptuning is, mégpedig a superchips féle bluefin. Engem csak profi chip érdekel, és az, hogy a turbóm ne égjen el 100 Km után. Ezért választottam a csak negyven lóerő pluszt, illetve azt, hogy így bármikor visszaállíthatom az eredeti állapotot. Ki akar reggel a dugóban tuningolt autóval hidegen araszolni? :D Értelem szerűen egy BOV, abból is a recirkulációs fajta, és egy extra töltőlevegő hűtő melett gondolkodom csak a teljesítménynövekedésen, mert ha emelkedik a turbó fordulatszáma, akkor nem tart soká....


Elsőre ennyit! :D

Norgi
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.01 0 0 328

értem. azt hittem régi kasztnis 180 lovas lett megchippleve.

 

1.25 a váltoszám általában elsökerekes autonál a veszteségre.

 

azért ha van kedved méricskélhetsz.

 

 

 

Előzmény: fityka vagyim (326)
BiaStrom Creative Commons License 2007.02.01 0 0 327
Persze, hogy normális.
Előzmény: wase (325)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.01 0 0 326
zolko, ez a gyári állapot, chippelés elõtt tudni akartam, hogy mennyi az annyi. a méréseket majd megpróbálom vmikor. Csipeltetni vszeg a Megalarmon keresztül fogom, egy portugál cég szoftverével, az a legolcsóbb
www.carpowerimprovement.com, most levelezek velük
szili: www.teljesitmenymeres.hu Budakalászon vannak, az ár 10+fa

A keréken mért 150 paci szerintetek normális? Jó, hogy a motor papíron 210-215-öt tud, dehát mégiscsak a kerék hajtja az autót. Kicsit keveslem.
Előzmény: Zolkobatyo (323)
wase Creative Commons License 2007.02.01 0 0 325

Tegnap éjjel kaptam egy akkora kavicsot a szélvédőbe, hogy azt hittem "átlyukad" (a kifejezés azért csak poén).

Szinte az első szélvédő mértani középpontjában ;(

 

Van vagy 1,5cm-es a repedés, meg mintha kagylós is lenne kissé. Holnap megnézetem lehet-e ragasztani. Valahogy nem szeretném ha szélvédőt kellene cseréltetni benne.

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.31 0 0 323

Biztos nem rossz.

gratulálok.

ki chippelte?

ha van kedved méregetni megetehetnéd:

60-100

80-120

100-160

120-160

100-180

100-200

 

mindet legideálisabb fokozatban.

gyorsulás közben ráindítva a stoppert.

 

 

Előzmény: fityka vagyim (322)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.01.31 0 0 322
á, ez reménytelen. nem tudtam, hogy átszabja a képet.A lényeg: számított max teljesítmény 215LE/ 6060 f/p-nél, 95-ös benzinnel.Keréken mérve (téli gumival) 150LE. 60 lovat lehúz a hajtáslánc, a szaki szerint ebbõl 25-öt az, hogy a kerék 2 ponton érintkezik a mérõgörgõvel, tehát úton kb 175 ló. Nyomaték 293Nm/3235 ford-nál. Érzésre szerintem 5000 környékén a legerõsebb, ott mintha tolna egyet. Na sziasztok.
Előzmény: fityka vagyim (320)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 321

"Az RS legszebb feketében" Izlések és pofonok..........

Előzmény: fityka vagyim (320)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.01.31 0 0 320
szér nem rakta be a képeket, elõnézetben még benne voltak.
Az RS legszebb feketében!
Előzmény: fityka vagyim (319)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.01.31 0 0 319
Tegnap megmérettem az autót, itt vannak az eredmények, jöhet a csippelés. Keresgélek, hogy hol csináltassam.
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.30 0 0 317

http://www.zeperfs.com/fiche620.htm

 

itt vond ki az m3-as bmw idejénél a 200-bol a 100-at.

megkapod a 100-200 sprintidejét.

tömegere kb azonos lehet mint a tied esetleg a tied 50-60 kg-mal könnyebb.

ha ezeke az idök igazak(és miért ne lennének igazak,nem feltételezem,h nagyot mondasz),akkor a kocsid nagyon erös.

 

 

Előzmény: Törölt nick (316)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.30 0 0 315

én mindig sprintet mérek.

tehát a legideálisabb fokozatban már lendületböl indítom rá a stoppert.

dízeles korszakom elején sokszor mértem rugalmasságot nem a legideálisabb fokozatban,de rájöttem nem sok értelme van ,mert ha egymás mellé kerül két auto akkor ugyis mindenki a legideálisabb fokozatban fekszik a gázra.

pl. 80-120-am 4-ben 4.2s

a lamborghini murcielago rugalmasságát most láttam az uj automagazinban:

80-120: 4-ben 4.4s.

tehát 4-ben 80-tol 120-ig gyorsabb vagyok.

de mit érek vele???????????

rak egy kettest és ugy elmegy mintha tolatnék.

 

ugyhogy csak sprintben érdemes nézni az intervallumokat.abbol is minél nagyobbat.

egy 100-200 reális képet ad.

szoktam mérni 100-160-at.

120-160-at

100-180-at

60-100-at

80-120-at

mindet a legideálisabb fokozatban.

sok mulik azon hogy ezekbe ki mennyit vált bele.

ezért jo minél nagyobb intervallumokat nézni,mert ott már mindenki belevált.

 

Nemethz75 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 313

 

Sziasztok,

 

kicsit OFF. A kereskedő azt mondta, hogy 6. héten gyártják az autót, és ha minden jól megy, a 8. héten át lehet venni. Szerintetek ez reális? (Mondjuk írtam neki, hogy 7., vagy 8. héten lenne a legjobb nekem, lehet, hogy a saját teendőiket gyorsan intézik emiatt.)

Előre is köszi!

 

Üdv,

Z

Varshi Creative Commons License 2007.01.29 0 0 311

Ezt szerintem így nem sok értelme mérni, mert benne van a lábad sebessége, a kocsi (elektr. gázpedál/vezérlés/turbó/váltó) gázreakciója...

Meg a stoppert én hanyagolnám, egy 20e Ft-os digit fényképező videó funkciója jobb képet ad, amit később kiértékelhetsz otthon.

 

Szerintem ezeket a méréseket korábban kell indítani, és nem gázadással együtt mérni, mert nagyon torz eredményt adhatnak.

Előzmény: Törölt nick (310)
Varshi Creative Commons License 2007.01.29 0 0 307

> 170 lo és 400nm egy olyan kasztniban mint az enyém (1350 kg) kb 5 mp-t tud 80-120-on sprintben.

 

Naa, ennél még az én 100 kilóval nehezebb dögöm is jobbat megy. ;) Igaz, óra szerint, de hát itt mindenki arról beszél...

Előzmény: Zolkobatyo (302)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.29 0 0 306

A 6gangos TDI váltó szinte mindent kibír.

Vannak pszichopaták akiknek a húzott PD TDI jük 600 Nmes nyomatéka sem vágta még tönkre a 6 gangos váltót.

A gyári 5ös TDI váltó viszont hamar széthullik. 

Előzmény: ZAG (304)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.29 0 0 305

Ha rám hallgatsz nem foglalkozol fékpados méréssel. Nekem az előző autóm járt 2szer fékpadon (de ha látom az elsőt, akkor a másodikra biztos nem vittem volna), és finoman szólva is kételkedem a mért eredményekben.

 

Egy első generációs Toledo I-es 110es TDI-ről volt szó. A széria autó kapott az ATC-től egy chipet és ott mérték úgy 136 lónak. (Csak leadtam az autót a chipelésre és mérésre, majd amikor kész lett mentem érte így nem láttam mit műveltek vele).

Rá fél évre elkerült az autó Krézihez, és ott átesett egy mechanikus átalakításon (komplett kipufogórendszer, nagyobb turbó, nagyobb porlasztócsúcsok, sportvezérműtengely) majd kapott egy lényegesen komolyabb chipet. Az autó dinamikája rettentően sokat javult. A váltója rövid volt így a végsebessége nem volt egetverő, de 200as tempóig könnyen verte az 1,8 turbó Leonokat, Octavia Rs-eket.

Voltam kint vele gyorsulási versenyen, ahol a nagyobb 231 lovas Mazda Rx8-tól egy hajszállal ugyan kikapott 200 méteren, de úgy hogy rajtból kaptam 3,5 autót és a végére erőből úgy ráment, hogy csak centiken múlt.

 

Ezek után elvittem méretni Törökbálintra és megmérték 143 lónak.

Haveromnak az autóján nem történt semmi változtatás és úgy az egyik pad 30 lóval kevesebbnek mérte mint a másik.

 

Ezen tapasztalataimból jutottam arra a következtetésre, hogy ha a pad sem objektíven mér, akkor sok értelme nincs rajta gyilkolni az autót.

 

Előzmény: Törölt nick (297)
ZAG Creative Commons License 2007.01.29 0 0 304
Szerinted bírni fogja a váltó???
Előzmény: Zolkobatyo (302)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 303

http://www.zeperfs.com/fiche217.htm

 

5.9 s sprintben. bár ez nehéz kocsi.

 

egy könnyebb kasztniban sem tudna 5 s alá menni.

 

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 302

seat toledo 130-as pd. 2004-es évjárat. az elözö kasztnis.

6 sebességes.nagy turbo,chipp,kevlár kuplung.....

most lesz még komolyabb chippem,meg 60-as kipuffogo rendszerem középdob és katalizátor nélkül.

220 lo és 450-500nm körülre várom.

170 lo és 400nm egy olyan kasztniban mint az enyém (1350 kg) kb 5 mp-t tud 80-120-on sprintben.

 

Előzmény: Törölt nick (301)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 300

ezért kell minden intervallumot minden kocsival legidálisabb fokozatban mérni.

ekkor már köze nincs a nyomatéknak a dologhoz. csak a lovaknak.

100-200-as intervallum pl.

 

a nyomaték akkor számít amikor 60-100-at mérsz 4-ben pl.

vagy 80-120-at 5-ben.

mondom ezt ugy hogy kb 400nm a kocsim nyomatéka.

 

80-120-am 3-ban 3.5 s.

ehhez lo is kell hidd el.

nem tudná egy kocsi 400nm-rel 170 loval.

 

Előzmény: Törölt nick (299)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 298

én nem a gépnek hanem a másodperceknek hiszek.

ha 100 lonak mérik a kocsid akkor is ugy megy ahogy megy.

ha 400-nak mérik akkor is.

turbos autot eleve nehéz jol megmérni. mert nincs szél(csak valami kis szar szélgép esetleg) és elmelegszik az intercooler.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (297)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 296

tipp hogy reális képet kapj!

 

ne mondd el,hogy chippes a mérö embernek.

 

Előzmény: Törölt nick (295)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 294

Amugy amit írtam nem kötekedésnek szántam.

félre ne értsd.

nagyon tetszik az uj octavia rs és motorikusan is jo tuningalapnak tartom.

egy szériát elverek ,de töled biztos kikapnék.

 

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.01.29 0 0 293

az én autom amikor még széria 130-as pd volt akkor 215-220-at ment semmivel nem többet.

 

egy gsi astra 220-225-öt megy.

 

most megy az autom 250 körül ora szerint és 200 lo körül kell hozzá.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (284)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.28 0 0 292
Én ledőlök. Mindenkinek gyugis jó éjszakát.
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.28 0 0 291
A Porsche M5-nél volt egy OII RS sárga.Gyönyörű volt. Ez a szin nagyon karcsúsítja az autó tömör jellegét.
Előzmény: Törölt nick (290)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.28 0 0 289

Hello!Mikor eldöntöttük a feleségemmel,hogy RS-t veszünk négy színböl lehetett választani:Ezüst,Piros,Fekete,és Sárga.Ezüsben sok Okti van,a fekete nekem túl kényes,pirosat az asszony nem akart. Így lett sárga,de nem bántam meg nagyon megnézik a mai napig.180km h-ig nem érezni a 20LE külömbséget.A  kicsi sportosabb.a nagy pedig igazi túra autó.

Előzmény: Törölt nick (288)
ricsi07 Creative Commons License 2007.01.28 0 0 287
Köszi! A sárga saját,a kék pedig használatra....
Előzmény: Törölt nick (282)
Varshi Creative Commons License 2007.01.28 0 0 285
Jajjmá, vicceltem!!
Előzmény: Törölt nick (284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!