Zol: Nemcsak a kocsiszinekben alszanak vonatok.
Üzemzárás után vonat alszik Csepelen,Borároson,Vágóhidon és Ráckevén.
Batthyányi téren 2 vonat marad és ha jól tudom Örsön nem marad gép.
A MX/MXA padlómagassága 825mm.Hogy aztán ez honnan van mérve...
Tegnap esemény volt az Rv és a Cl vonalon.
Tegnap Kz közelében HÉV ütközött autóval,délután leszakadtt a drót Gyártelepen.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne (na jó, kettő): mekkora az MX/MXA típusok alsó lépcsőfokának magassága a sínkorona szintjétől (nem a padlómagasság kell, hanem a beszállási magassága)?
Ba= Batthány tér
Aq= Aquincum elágazás
Ob= Óbuda MÁV
Bm= Békásmegyer
Bk= Budakalász
Pz= Pomáz
Sl= Szentendre elágazás
Se= Szentendre.
Forda= az az előírás, amo tartalmazza, hogy mikor, meddig és milyen vonatnemű (sebes, személy, szerelvény, stb...) vonatot kell továbbítani.
Kz forda: olyan forda volt, ami Vágóhídon kezdte a szolgálatot, és ott is végzett.
Rezsi vonat= (hivatalos nevén: szerelvényvonat) A tároló állomásról (kocsiszín) a vonatindító állomásra (ahonnan mint személyvonat indulni fog, illetve ahhol végzett onnan a kocsiszinbe)vagy viszont közlekedő személyszállító járművekből összeállított olyan vonat, amely utasokat nem szállít. (F2 82. pont)
gGAbesz: Többnyire a Kz fordák megszünése miatt kellett a változtatás.
Tudod az üzemvezetőnek az alábbi óhajai voltak:
-változatlan menetrend
-Kz fordák és a rezsi vonatok megszünése
-minden jv.ott végezzen,ahol kezdett
Na,az első pont nem jött össze...
Ráadásúl az utasok tényleg foghatják a fejüket,mert új menetrend táblát nem raktak ki,csak a hirdetményt ragasztották ki
HáBé: Jelenleg csak terv.Plusz ehhez járművek kellenének,azok meg ugye nem nagyon vannak
"A Dunaharasti külsőről Vágóhid felé közlekedő 2301-es számú vonat 19:11 helyett 19:20-kor indul. "
Hát igen. Izgalmas volt Harasztiban az egy(!!!!) perc visszafogásra. De 1p késéssel összehozták, legalábbis, amikor arra jártam.
Ezek a menetrendváltozások javitottak az ütemességen?
És mikorra várható a rácKEVEI vonalon a megszellőztetett gödöllői módra történő betétjáratos, ütemes és sűrűbb forgalom?
2002.november 11.-től az alábbiak szerint változik a ráckevei HÉV munkanapi menetrendje:
3 perccel korábban közlekedik Dunaharaszti külső és Ráckeve állomások között a Vágóhidról 09:00-kor induló 2032.számú vonat.
5 percel korábban közlekedik Dunaharaszti külső és Vágóhid állomások között a Ráckevéről 16:40-kor induló 2023 számú és a 17:25-kor induló 2033 számú vonatok.
A vágóhidról 07:15-kor induló vonat Tököl helyett csak Dunaharaszti külsőig közlekedik.
A vágóhidról 07:30-kor induló vonat Dunaharaszti külső helyett Tököl állomásig közlekedik.
A Ráckevéről induló 2003-as számú vonat 15:10 helyett 15:12-kor,a 2023-as számú vonat 16:40 helyett 16:42-kor indul.
Mindkét vonat menetrendje Szigetcséptől változatlan.
A Ráckevéről induló 2025-ös számú vonat 14:25 helyett 14:27-kor,a 2013-as számú vonat 15:55 helyett 15:57-kor és a 2033-as számú vonat 17:25 helyett 17:27-kor indul.Mind a három vonat menetrendje Szigetszentmárton-Szigetújfalu állomástól változatlan.
A Dunaharasti külsőről Vágóhid felé közlekedő 2301-es számú vonat 19:11 helyett 19:20-kor indul.
Sajnos nem. Tekintve, hogy ilyenkor sérülhet a munkavezeték is. Ha a forgalom fenntartható, és a vezeték sérült, akkor leeresztett szedős közlekedést rendelnek el, persze, ha nem megállás helyénél van a hiba. Ha ez nem járható, akkor vágányzár lesz, amíg a felsős ügyelet meg nem csinálja. Tekintve, hogy Aq és Ba között nyiltvonali vágánykapcsolat nincs, így ez súlyos és látványos zavarokat tud okozni. Így össze is jön a 40 perc.
Valami szedőtörés volt... Érdekes volt, mert mentem ki az állomásra, HÉV bent áll (7.21), a táblán még 7.05 K É S I K felirat, és eszméletlen sok ember... Aztán nagy nehezen benyögték, hogy felsővezetéki műszaki hiba miatt a szerelvények Batthyányi tér felé nem közlekednek - lincshangulat (hát igen, azért 5 percenként 1000 ember az nem kevés...)
Kb. 40-50 perccel később Kölesnél jött szembe egy duplaszerelvény, a hátsó egység mindkét csápja leeresztve, hátsó szedő csúszóbetét szarrá törve...
Ennyit tudok...
Egyet értek.Ne aggódj M.L. főnök úr is tud harcolni az embereiért.
Egyébként ő tipikusan az a fajta ember,aki úgy áll hozzád,ahogy te álsz hozzá.
Viszont,ha valami nem teszik neki,azt általában nem teszi rögtön szóvá,de nem felejt.Tapasztalat.
A fizetésekről meg még annyit,hogy annak ellenére,hogy nettó 60.000-ft-t igértek tudttam,hogy ez azért igy nem igaz mégis idejöttem.
De az,hogy nektek ennyi munkaviszony után is ennyi a pénzetek,az röhejes.
Azt hiszem,de ez csak kósza hallomásból tudom,hogy jv.-k közűl a két legjobban kereső jelenleg Cl-en dolgozik és kb.20 éves munkaviszony van mögöttük.(Sz.J és S.Gy)
Szentendrén meg van egy olyan érzésem,hogy azért tünik a pénz minimálbérnek ,mert a prémiumokat sorozatban veszi el S.P.üzemvezető elvtárs.
Valakitől hallottam,hogy amikor Cl-en volt,akkor voltak olyan dolgai,hogy kiállt Csepelen a gyorsforgalmira és távcsővel kukkolt.
Na,ha Se-n is ezt csinálja,akkor nem csoda az alacsony bér.
Zsoldos: Vettem,egyébként a tár.hu-n lesz.
ntfsxp: Rv-n Szept 2-től lépett érvénybe a téli menetrend,ami teljesen megegyezik a tavaly télen érvényben lévő menetrend-el.
Valaki tudja,hogy mostanság miért nem ad ki a BKV HÉV menetrendet??
Cl-en is eltünt a vonatokról a szórólap,Se-n kaptam a nemrég,az Örsön nincs Rv-n sincs sehol.
Ha ennyire drága,akkor adják megint pénzért,de ez igy nem állapot.
Gabesz!
Azért ne éld bele magad.
Bt-n a forgalmisták ennyit vagy még kevesebbet kapnak mint a te pénzed. Vagy kérdezz meg egy-két Endreit. Ott tudom, hogy van pár fszt minimálbéren.
Azt vedd számításba, hogy Cl-n 2 munkakört látunk el. + jegyárusítás ha nincs pénztár.
Mondhatnám én is, hogy 2 állomás, jv, vk, térközőr(ja ez megszünt:), ther vv. Na túl vagyok fizetve?:)
Egyébként nekem sokat dobott a pénzemen a tavalyi verseny. H.S. honorálta.
És mondhatom azt is, hogy a fönökötök amit lehet lóvét azt ki fogja harcolni és ki is fogja osztani. A mi fönökünket ilyen téren nem ismerem de ő is tud harcolni az emberekért.