Keresés

Részletes keresés

gGAbesz Creative Commons License 2002.10.04 0 0 268
Lopjál neki egy 20-as lassújelet oda, és mindjárt te leszel a nyerő!!!
Előzmény: hév (266)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.04 0 0 267
Csak gyakoroltuk z utasítás ritkán használt pontjait...
A helyszín, az esemény, a járművezető ugyanaz mint 2 évvel ezelőtt.
Előzmény: division by zero (263)
hév Creative Commons License 2002.10.04 0 0 266
Úgy is jó!

Nálunk készülődnek az új fordák.
A változás annyi lesz,hogy a Kz fordák mexünnek.
Erre azért van szükség,hogy a rezsi vonatok véleg leálljanak.
Ugyanis most a Kz fordásoknak az Uh és az Rv-sek hordják be a vonatokat.

Tegnap Beöthy u és Timót u. között a MÁV vagányokon egy személyvonat akart versenyezni velem.Ő nyert!
Szenvedek ott 30 km/h-val alattam 100 tonnával ez meg fogja magát az ő 250-300 tonnájával és egy laza mozdulattal elhúz mellőlem.
Hát igencsak pironkodttam :)

Előzmény: gGAbesz (265)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.04 0 0 265
Én kezem nincs benne... Max mailben mondom el.
Előzmény: hév (264)
hév Creative Commons License 2002.10.03 0 0 264
De jó is lenne.De ebben az évben már szabiról szó sem lehet.
Na,mesélj mit csináltatok má'megint?
division by zero Creative Commons License 2002.10.03 0 0 263
Mi történt?
Előzmény: gGAbesz (262)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.03 0 0 262
Mindenki szabin van? Vigyázzatok a váltókra! Volt egy kis esmény Ct-n...
hév Creative Commons License 2002.09.30 0 0 261
Itt pedig az utastájékoztató berendezésről egy pár adat: http://www.kozbeszerzes.hu/arhiv/9837/5173.html
hév Creative Commons License 2002.09.29 0 0 260
Van itten valami dokumentáció a csepeli HÉV vonalom is működö Alcatel 6131 LockTrac (ELEKTRA) tipusú bizber-ről.Na persze angolúl:http://www6qa.alcatel.com/tas/main_line/reference_lists/elektra.htm
hév Creative Commons License 2002.09.29 0 0 259
"esetleg 2-3 perces tartózkodásra is lenne lehetőség, de hosszabb félreállásra nem."

Nem is kell.Félreállásra ott van Boráros.
Igaz,hogy a befogadó képessége nem olyan nagy mint a Szent Imre téré,de a célnak megfelelne.

Előzmény: .attus. (258)
.attus. Creative Commons License 2002.09.29 0 0 258
Igaz, hogy sokan már a végállomáson felszállnak. De: akik ott szállnak fel, azok nagy többsége az 52, 59A, 152, 159 járatokkal, valamint a Volánbusz járataival érkezik, és simán fel tudna szállni a Szent Imre téren is. Csak itt könnyebben talál ülőhelyet.
A Plaza előtt, a fent felsorolt buszok Szent Imre tér irányú megállójában meg tudna állni a hévpótló, esetleg 2-3 perces tartózkodásra is lenne lehetőség, de hosszabb félreállásra nem.
Előzmény: hév (256)
gyurmosz Creative Commons License 2002.09.29 0 0 257
Sokan épp azért szállnak fel már Csepelen, hogy elkerüljék a tömegnyomort. Én is így szoktam tenni, habár a Szent Imre tér kényelmesebb lenne...
Előzmény: hév (256)
hév Creative Commons License 2002.09.29 0 0 256
"Menjél ki Szent Imre térre a buszhoz majd rájösz. Kb 6-7 busz pörög és 3 pihen. Jó kényelmesen csinálják."

Ja-ja.Nagyon lazák a srácok.Én ma délben 10 percet vártam rá.(menetrend szerint 5 percenként jár)

"az utasszámlálási adatok szerint az utasok nagyrésze átszáll vagy át tud szállni valamelyik buszra"

Az az igazság,hogy ez sem igaz ebben a formában.
Ha megnézed hétköznap reggel 6-8 üra közt a csepeli HÉV-et,akkor azt láthatod,hogy a vonat már Csepelen megtelik,de annyira,hogy KS-nél a felszállás már egy izgi mutatvány.
Ez persze csak az első 3 kocsira igaz,mert a többség ide száll.(mintha csak elől lenne ajtó)
Az is hozzátartozik,hogy a legtöbb vidékről bejáró (Tököl,Szigethalom,stb...)is Csepelen száll át a HÉV-re.
(Na ez még egy érdekes jelenet: Csepel vá.,sehol senki pang az állomás.Hangosbemondó megszólal,inditásjelző kapcs.Na,ebbe a másodpercbe beesik a volán és vagy 20 ember kezd rohanni az induló vonathoz.)
Mondjuk Boráros és Vágóhid ugyan ez.

Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.29 0 0 255
Imre térnél nem megy be a buszvégállomásra, tovább a Kossuth L utcán, Szent István útnál jobbra a Plaza elött a vá. Utána jobbra II. Rákóczi F úton a Szent Imre térig. Ilyen egyszerű lenne. Mert hiába van Csepelen ezer busz párhuzamosan, vasárnap mindegyik K@rva ritkán jár.
Reggel sétálok Csepelre melózni, és Szent I. tér és Ks között robogott el mellettem a 38/A. A dologban a legszebb az volt, hogy menetrend szerint 6:24-kor indul a buszvégállomásról és amikor elment mellettem az óra 6:22 mutatott. Ennyit a területirányításról.
NZA Creative Commons License 2002.09.29 0 0 254
Meg tudna-e fordulni Csepel HÉV végállomáson a HÉV pótló? És lenne hely a végállomás kialakítására?
Előzmény: gGAbesz (253)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.29 0 0 253
Mint a GYV-n. A régieket leépíti, az újakat átszervezi, mindjárt olcsóbb lesz a leves. Ha pedig nem jön be, (mint a GYV-n) angolosan veszi kalapját és távozik.

A Cl-i vonal csúcskeresztmetszete -úgy tanították- a Szentimre tér. Innen az okosok és az utasszámlálási adatok szerint az utasok nagyrésze átszáll vagy át tud szállni valamelyik buszra, ebböl kiindulva tehát így elég kapacitást mutatnak a HÉV-vel párhuzamosan menő autóbuszvonalak. Max besürítik ezeket, de ezzel azok is jóljárnak, akik nem a HÉV-vel párhuzamos szakaszra mennek. A teljes pótlás ellen szól az is, hogy nem egészséges az se, ha a buszok a HÉV állomásig "vonatoznak", ezzel feltartják egymást és a közlekedés más résztvevőit is.
Azért kiváncsi lennék egy Cl-i szakértő véleményére is...

Előzmény: hév (249)
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.28 0 0 252
Sziasztok!

Menjél ki Szent Imre térre a buszhoz majd rájösz. Kb 6-7 busz pörög és 3 pihen. Jó kényelmesen csinálják.

hév Creative Commons License 2002.09.28 0 0 251
Mondasz valamit.Valami hasonlóra tippeltem én is.
Előzmény: .attus. (250)
.attus. Creative Commons License 2002.09.27 0 0 250
>Sosem értettem,hogy miért nem lehet a pótló buszokat a HÉV teljes vonalán járatni
Pedig egyszerű: ahoz kellene két többlet kocsi, járművezetővel. Az pedig pénzbe kerül.
Előzmény: hév (249)
hév Creative Commons License 2002.09.27 0 0 249
Vajon,hogy csinálja???

Holnap az utolshow vonat 13.10-kor indúl Cl-ről és 13.30-kor Brt-ről.
Felsővezeték szerelés+útátjárók felujitása.
A schörlinget asszem szerdán láttam üzemzárás után.
A HÉV pótló szokás szerint csak Boráros és Szent Imre tér között jár majd.
(Sosem értettem,hogy miért nem lehet a pótló buszokat a HÉV teljes vonalán járatni)

Előzmény: gGAbesz (248)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.26 0 0 248
Akkor nem csak egyedi a jelenség. Pl. "Őszentségének" pályafutása töretlenül ível felfelé...
Előzmény: hév (247)
hév Creative Commons License 2002.09.26 0 0 247
"Minden bokor mögött +1 kukkoló lett."

Ez nekem is feltünt az elmúlt pár hétben.

Előzmény: gGAbesz (246)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.26 0 0 246
Na pont ezért mondtam, hogy megáll itt a sebes. Úgy is megfogná a térközjelző.
Márton már jóideje térköz.
Vezetőváltásról csak üe. szintig tudok. Minden bokor mögött +1 kukkoló lett.
Előzmény: hév (245)
hév Creative Commons License 2002.09.25 0 0 245
Van még vonatjelentőőr,de nem a nap 24 órájában.
Az Uh felől jövő vonatokat általában megszokta fogni ez jelző.A másik irányba mindig megjön a visszjel időben.
Sőt,ma már Sz.sz.márton-Sz.újfalu sem állomás,hanem megállóhely(pontosabban forg.kitérő)
Az itteni jelzőkből egyet meghagytak térközjelzőnek.

gGAbesz,te mit tudsz a HÉV üzemigazgatóság élén történő vezetőváltásokról?
Hallottam egy-két érdekes dolgot.

Előzmény: gGAbesz (242)
Zol Creative Commons License 2002.09.25 0 0 244
Köszi, szóltam Comtomnak a zusi fórumon. (Fájlméret részemről nem akadály)
Előzmény: gGAbesz (243)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.25 0 0 243
Ezek szép nagy fájméretek lennének. Természetesen, ha akarnám menne. De egyszerűbb, ha a RailSim topikon Comtom főnöködtől elkéred a zöld Danka könyvet, neki (is) megvan.
Előzmény: Zol (241)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.25 0 0 242
Hösökön van még vonatjelentő őr?
Nem a viszjel miatt áll itt meg? Régebben amíg fővizsi voltam legalább is Uh-n már arra várt...
Előzmény: hév (240)
Zol Creative Commons License 2002.09.25 0 0 241
Sziasztok!

Tud nekem valaki olyan jellegrajzot küldeni, adni, szkennelni, stb. amin az MX család tagjai vannak, és a rajzon méretek is vannak? A Zusi-hoz csináltam MX-eket, de a magassága hibádzik. És ha már újra hozzányúlok, akkor szeretném minél pontosabbra...

Köszönöm.

hév Creative Commons License 2002.09.24 0 0 240
ÜDV!

3 nap kihagyással újra itt.Kissé összegyültek a kérdések,de gGAbesz jól elmagyarázott egy-két dolgot.
Úgyhogy akkor Mázlis kérdéseit boncolgassuk egy kicsit:

"Miért nőtt meg a menetidő kb 15 perccel ezen idő alatt?"

Azt kell mondjam,hogy ez a pálya minőségére vezethető vissza.Látnád,hogy Gyártelep és Tököl közt milyen görbék a sinszálak.Sajna a teljes vonal rekonstrukcióra milliárdokat kellene költeni.(A csepeli HÉV teljes felujitása 99'ben 2 milliárd pénz volt.Ez 7 km-es vonal.A ráckevei vonal 40 km)

"Minek van a sebesvonat?"
A sebes vonat ma már csak olyan gúnyos megjegyzésként használandó.
Arra utal,hogy csak a fontosabb állomásokon áll meg.(Hogy a Hősök terén miért all meg az rejtély a számomra is.)

"Miért csak 3/4 óránként jár a HÉV??"

Hétköznap általában 15-20 percenként indulnak vonatok Kz-ről(Vágóhid)Uh-ra ,Tl-re,Rv-re.
(Uh=Dunaharaszti;Tl=Tököl;Rv=Ráckeve)
A Tl-Rv szakaszon pedig elég a 3/4-1 órás követési idő.Elég gyér a forgalom a szakaszon.

"Mit?l van az, hogy télen néha kánikulai meleg van a kocsikban, van amikor meg oda lehet fagyni az ülésekhez. (Sajna ez utóbbi kicsit többször fordul el? :(() "

Ez azért van,mert sajna nem minden szerelvényen müködnek a fűtőtestek.
Éppen tegnap délután jártam úgy,hogy beszereltem a vonatot Ráckevén,belőttem a kályhát,de semmi.
Az utastérben tök kellemes volt az idő én meg majd aranyeret kaptam a helyemen.
Bár utastérben fűtést kapcsolni csak akkor lehet ha az állomáson erre figyelmeztető tábla ki van rakva.
(Kék négyzet alakú tábla benne 1-es,2-es vagy egy 3-as szám.)
A szám a fűtés fokozatot jelenti.

Remélem nagyjából elégedett vagy a válaszokkal,ha van még kérdés ide irj!!!

Előzmény: Mázlis (228)
Mr. Cyber Creative Commons License 2002.09.23 0 0 239
A MÁV-ot ne keverjük ide, ott más lehet a probléma. Amit írtam, azt a városi tömegközlekedésre értettem. A MÁV-ot az állam tartja fenn, viszont a városok tömegközlekedésének majdnem az összes költségei a helyi önkormányzatokat terhelik. Namármost, mint tudjuk, a városi önkormányzatok nincsenek túl jól eleresztve pénzzel, tehát ebből adódóan keveset tudnak a tömegközlekedésre fordítani. Nemhogy a fejlesztésre, de még a puszta fenntartásra sem jut elegendő forrás.
Előzmény: IST (234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!