Keresés

Részletes keresés

Zol Creative Commons License 2002.07.30 0 0 78
Magyar Nemzet:
Felújított síneken jár a HÉV
A Batthyány tér és Békásmegyer között a felső vezetékeket is kicserélték
2002. július 30. Sallak Kinga
uburoi Creative Commons License 2002.07.30 0 0 77
Mire való az "Á" jelző a BHÉV-nél?

Ugyanis a Pestszenterzsébeti állomáson az Állj-jelző helyett a vonat a felvételi épületen túl áll meg, arról már nem beszélve, hogy bemondják, Vágóhídig közlekedő vonat érkezik a 4.vágányra...ehhez képest bejárt az elsőre...(Julius 28.vasárnap 11:06)

Tytalus Creative Commons License 2002.07.29 0 0 76
Eltüntették a pályahibákat, ez lett jobb:)
Előzmény: miniszter (75)
miniszter Creative Commons License 2002.07.29 0 0 75
Járt valaki a felújítás óta a szentendre vonalon? Szerintetek mi változott?
Tytalus Creative Commons License 2002.07.28 0 0 74
Igen, ismerem Malmost is, bár nem annyira. de az biztos, hogy nem olyan, mint az én ex főnököm. De nem akarok írni semmi roszat róla, mert nincs értelme. Már nem a főnököm, és azt csinál, amit akar, nem érdekel:)
Előzmény: hév (73)
hév Creative Commons License 2002.07.28 0 0 73
Helló mindenkinek!
Örülök,hogy ha már én nem tudok minden nap itt lenni,legalább ti itt vagytok.
Tytalus ex-kolleg a szivemből beszél,amikor a pénzt hozta fel oknak,amiért kilépett,arról már nem is beszélve,hogy állitólag a Sándor Pistával nem lehetett jóban lenni.
A mi főnökünk (Malmos László) egy tök yo fej manus csak az a baj,hogy fogalma sincs arrol,hogy a helyettesei játszák a kiskirályt a háta mögött.
Apropó,Szentendre.
A vágányzár első napján jöttem le a 29-es busszal a Kolosy térre.Arra gondoltam innen be megyek a Batyira HÉV-vel,de csak gondoltam.A megállóban szembesültem a véres valósággal miszerint nem jár a HÉV.
(Ami a HÉV pótlón van,az eszméletlen.)
FOMA: A sok jelző a dunahid elött a pályaiv miatt van.200 méterről a jelzőre való folyamatos rálátás nem biztositott.

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 72
Valóban a Csepeli van a leg jobb állapotban.
trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 71
A legdurvább vonalszakasz ilyen szempontból aGödöllői. Mogyoród után Gödölő irányába olyan szakaszok vannak, hogy biztos nem lesz veseköve annak aki ott utazik. Ezen a vonalon csinálják azt, hogy csak toldoznak-foltoznak, ahol már épp széthullana a szerelvény, vagy kidőlne a sín, oda tesznek egy sebesség korlátozást, aztán 20-40 méterenként javítgatnak a pályán. Uoljára Kerepesnél ügyködtek valamit.
Ilyen szempontból talán a Csepeli van leginkább rendben.
Előzmény: division by zero (65)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 70
Az a kanyar ott volt elötte is. Csakhogy, a felújítás előtt ott 25-ös sebességkorlátozás volt, ami miatt nem érezted, hogy olyan éles lenne.
Előzmény: miniszter (69)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 69
Még valami: biztos emlékszel, az Árpád-híd és Filatorigát között a legutóbbi felújításnál sikeredett betenni egy éles kanyart az Árpád híd felé vezető részen. Ez mi volt?

Dőltek az utasok rendesen :-))

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 68
nem fog változni a menetidő. Marad 38 perc.
Régen fa talpfák voltak. Ma már beton. Ahol most fa talpfák vannak, azok is le lesznek cserélve, ha vágyányfelújítás van.
Előzmény: miniszter (67)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 67
És az pénzhiány miatt van nyilván, hogy évente toldozzák-foldozzák, ahelyett, hogy normális pályát építenének, ugye?

Az mitől függ, hogy a talpfa beton (?) vagy fa? Melyik a jobb?

Gondolom ezen a vonalon a legnagyobb a terhelés a hévek közül, nem?

A menetidő változni fog vajon a felújítás után?

trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 66
Minden vonalon van egy olyan forda szám, ami alapján a beosztás készül, ami az utolsó, és az első járatot istartalmazza. Ennek azonos a járművezetője.
Pl. Csepelen eddig az egyik éjszakás forda vezére a Borároson aludt a szerelvényen, és kezdett reggel. Asszem augusztus közepétől kell rezsijáratban (üresen) visszamenni Csepelre aludni.
Előzmény: miniszter (63)
division by zero Creative Commons License 2002.07.26 0 0 65
Azért a járműveken is sok múlik! Szerintem ezek az NDK szerelvények sokkal rosszabbul türik a pályahibákat, mint a régi MVIII,PXV kocsik. Igaz ezeket már csak nosztagiában lehet kipróbálni néha, de igen észrevehető és meglepő a különbség, hogy a régi szerelvény sokkal kevésbé ugrál a ugyanazon a szar pályán mint a mostaniak.
1988-89-ben még utaztam a ráckevei vonalon menetrendszerinti MVIII+PXV szerelvénnyel is. Kár hogy nem maradt meg belőlük egy tiszteséges szerelvényre való :-(((
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 64
Miniszter, egyértelműen a pálya állapota a ludas. Nagyon rosz állapotban van a pálya. Rengeteg a vízzsák, a kisebb-nagyobb sínhiba. Éppen ezért újítják mostanába szinte minden nyáron.
Előzmény: miniszter (63)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 63
Helló!

Én naponta használom a szentendrei hévet és hát tényleg minden viszonylag OK lenne: sűrűség, járművek belső állapota, de hát a "menetminőség" tényleg katasztrófa: ráz nagyon, ez miért van: sín vagy járműprobléma áll a háttérben?

Más:

Régebben volt olyan, hogy este elmentem modjuk 22-felé és kora reggel (kb. 4.30) jöttem haza ugyanazzal a vezetővel, akivel este. Akkor egész éjjel, amikor nem járt a hév, "ügyeletben" volt vagy esetleg ilyen volt a beosztás hogy késő estére kora reggel következett?

Ha meg benn volt, akkor minek?

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 62
Ja, most egy angol cég magyarországi üzemében vagyok művezető, megközelítőleg kétszer, két és félszer annyi pénzért fix 8 órában, szabad hétvégével.
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 61
Nos, több oka is volt, hogy kiléptem. Egyfelől a pénz játszott közre, másfelől meg a T. Üzemvezető úrral ( Sándor Pistike) is fasírtban voltam. Nem olyan volt, mint mikor kezdtem. Akkor még szerettem bejárni, lazább volt sokkal, nyugisabb.

Hogy miért? Nem is tudom. Talán azért, mert közel volt. Meg a kíváncsiság is bennem volt, milyen lehet egy ilyen nagy monstrumot vezetni.

IST Creative Commons License 2002.07.26 0 0 60
Miért léptél ki? És mit csinálsz most? És miért lettél hév-vezető?
Előzmény: Tytalus (59)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 59
Minden bizonnyal változni fog. Bár az Árpád-hídnál, ahol most cserélnek, ott nem olyan lényeges. Kint volt a 40-es tábla, de mivel a megállóba halad be, úgy sem megy ott már 40-eel. Azért cserélik a pályát, mert tényleg baromi nagy vízzsákok voltak. Ha esett egy kis eső, baromi nagyokat dobott a járgányon.

Milyen szakszavakra emlékszem:)) Mondjuk csak fél éve léptem ki:)

Előzmény: IST (55)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 58
Heló!

No, annyira nem vagyok HÉV mániás, bár egy kicsit a vezetése hiányzik. Ugyan is a Szentendrein voltam járművezető, amíg ki nem léptem. Szóval valamennyire van közöm a HÉV-hez.

Néha majd benézek ide.

czzf50 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 57
Gondolom a rálátási problémák miatt, jó kis jobbos ív van ott, a végében pedig védöcsonka nélkül lesz a 2 vágányból egy, így elönyös a fedezöjelzö elött megállni, ha az vörös :-) Ha jól emlékszem, már egyszer volt ott egy baleset. Régen.
Előzmény: FOMA (56)
FOMA Creative Commons License 2002.07.24 0 0 56
A múlt héten kimentem Ráckevére. Több, mint 10 éve nem járta arra, eléggé leromlott azóta a vasút. (Képek hétvégén.) Ami feltűnt, hogy visszafelké a Ráckevei-Duna előtt van egy előjelző, két ismétlő és egy főjelző, mindez kb. 200 méteren belül. Mire szolgál ez a sűrű telepítés?
IST Creative Commons License 2002.07.24 0 0 55
A szentendrei hév vonal felújításáról tudsz valamit? Változik-e a sebesség azon a szakaszon, ilyesmi...
Előzmény: hév (54)
hév Creative Commons License 2002.07.24 0 0 54
Hát ritkábban netezek mint mondjuk Jülius 1 elött.
Csak arra sporolok,hogy kiköhögjem a 25000 ft-ot Chelloéknak.
A videót egy tárhelyre fogom felrakni.Annyira tuti volt a CD,hogy megkockáztattam azt irni,hogy nálam van.Nos a kollegám visszajön a szabiról a jövő héten a CD-vel együtt.
MINISZTER: A sifára gondolsz???
Menet közben egy pedált kell nyomva tartani.Átlag 15-20mp-nyi időközönként kigyullad a sifa lámpa,ilyenkor a pedált fel kell emelni,majd ismét lenyomni.Ha 3mp-en belűl a járművezető nem reagál,akkor elkezd csörömpölni a sifa csengő.Ha még ezután sem pedálozol,akkor azt a vonat úgy értékeli,hogy cselekvés képtelen vagy és magától vészfékezést hajt végre.

Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 53
Kösz, valóban. Mindegy, írtam neki a free-re is.
Előzmény: IST (52)
IST Creative Commons License 2002.07.23 0 0 52
hév mintha azt írta volna, hogy ritkán tud csak netezni...
Előzmény: Zsoldos (51)
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 51
felhozom, hátha...
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.22 0 0 50
Szia! Nem tudnád feltölteni inkább egy tárhelyre? pl: tar.hu.
Előzmény: hév (6)
IST Creative Commons License 2002.07.22 0 0 49
Újítják fel a hév vonalát Szentendre felé és erről nem ír ide senki?
Tegnap ott jöttem el, és a Filatorigátnál egy Csörgő (M41 21xx) állt a síneken. Kár, hogy visszafelé már sötét volt ahhoz, hogy lefotózzam...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!