Keresés

Részletes keresés

trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 71
A legdurvább vonalszakasz ilyen szempontból aGödöllői. Mogyoród után Gödölő irányába olyan szakaszok vannak, hogy biztos nem lesz veseköve annak aki ott utazik. Ezen a vonalon csinálják azt, hogy csak toldoznak-foltoznak, ahol már épp széthullana a szerelvény, vagy kidőlne a sín, oda tesznek egy sebesség korlátozást, aztán 20-40 méterenként javítgatnak a pályán. Uoljára Kerepesnél ügyködtek valamit.
Ilyen szempontból talán a Csepeli van leginkább rendben.
Előzmény: division by zero (65)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 70
Az a kanyar ott volt elötte is. Csakhogy, a felújítás előtt ott 25-ös sebességkorlátozás volt, ami miatt nem érezted, hogy olyan éles lenne.
Előzmény: miniszter (69)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 69
Még valami: biztos emlékszel, az Árpád-híd és Filatorigát között a legutóbbi felújításnál sikeredett betenni egy éles kanyart az Árpád híd felé vezető részen. Ez mi volt?

Dőltek az utasok rendesen :-))

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 68
nem fog változni a menetidő. Marad 38 perc.
Régen fa talpfák voltak. Ma már beton. Ahol most fa talpfák vannak, azok is le lesznek cserélve, ha vágyányfelújítás van.
Előzmény: miniszter (67)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 67
És az pénzhiány miatt van nyilván, hogy évente toldozzák-foldozzák, ahelyett, hogy normális pályát építenének, ugye?

Az mitől függ, hogy a talpfa beton (?) vagy fa? Melyik a jobb?

Gondolom ezen a vonalon a legnagyobb a terhelés a hévek közül, nem?

A menetidő változni fog vajon a felújítás után?

trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 66
Minden vonalon van egy olyan forda szám, ami alapján a beosztás készül, ami az utolsó, és az első járatot istartalmazza. Ennek azonos a járművezetője.
Pl. Csepelen eddig az egyik éjszakás forda vezére a Borároson aludt a szerelvényen, és kezdett reggel. Asszem augusztus közepétől kell rezsijáratban (üresen) visszamenni Csepelre aludni.
Előzmény: miniszter (63)
division by zero Creative Commons License 2002.07.26 0 0 65
Azért a járműveken is sok múlik! Szerintem ezek az NDK szerelvények sokkal rosszabbul türik a pályahibákat, mint a régi MVIII,PXV kocsik. Igaz ezeket már csak nosztagiában lehet kipróbálni néha, de igen észrevehető és meglepő a különbség, hogy a régi szerelvény sokkal kevésbé ugrál a ugyanazon a szar pályán mint a mostaniak.
1988-89-ben még utaztam a ráckevei vonalon menetrendszerinti MVIII+PXV szerelvénnyel is. Kár hogy nem maradt meg belőlük egy tiszteséges szerelvényre való :-(((
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 64
Miniszter, egyértelműen a pálya állapota a ludas. Nagyon rosz állapotban van a pálya. Rengeteg a vízzsák, a kisebb-nagyobb sínhiba. Éppen ezért újítják mostanába szinte minden nyáron.
Előzmény: miniszter (63)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 63
Helló!

Én naponta használom a szentendrei hévet és hát tényleg minden viszonylag OK lenne: sűrűség, járművek belső állapota, de hát a "menetminőség" tényleg katasztrófa: ráz nagyon, ez miért van: sín vagy járműprobléma áll a háttérben?

Más:

Régebben volt olyan, hogy este elmentem modjuk 22-felé és kora reggel (kb. 4.30) jöttem haza ugyanazzal a vezetővel, akivel este. Akkor egész éjjel, amikor nem járt a hév, "ügyeletben" volt vagy esetleg ilyen volt a beosztás hogy késő estére kora reggel következett?

Ha meg benn volt, akkor minek?

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 62
Ja, most egy angol cég magyarországi üzemében vagyok művezető, megközelítőleg kétszer, két és félszer annyi pénzért fix 8 órában, szabad hétvégével.
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 61
Nos, több oka is volt, hogy kiléptem. Egyfelől a pénz játszott közre, másfelől meg a T. Üzemvezető úrral ( Sándor Pistike) is fasírtban voltam. Nem olyan volt, mint mikor kezdtem. Akkor még szerettem bejárni, lazább volt sokkal, nyugisabb.

Hogy miért? Nem is tudom. Talán azért, mert közel volt. Meg a kíváncsiság is bennem volt, milyen lehet egy ilyen nagy monstrumot vezetni.

IST Creative Commons License 2002.07.26 0 0 60
Miért léptél ki? És mit csinálsz most? És miért lettél hév-vezető?
Előzmény: Tytalus (59)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 59
Minden bizonnyal változni fog. Bár az Árpád-hídnál, ahol most cserélnek, ott nem olyan lényeges. Kint volt a 40-es tábla, de mivel a megállóba halad be, úgy sem megy ott már 40-eel. Azért cserélik a pályát, mert tényleg baromi nagy vízzsákok voltak. Ha esett egy kis eső, baromi nagyokat dobott a járgányon.

Milyen szakszavakra emlékszem:)) Mondjuk csak fél éve léptem ki:)

Előzmény: IST (55)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 58
Heló!

No, annyira nem vagyok HÉV mániás, bár egy kicsit a vezetése hiányzik. Ugyan is a Szentendrein voltam járművezető, amíg ki nem léptem. Szóval valamennyire van közöm a HÉV-hez.

Néha majd benézek ide.

czzf50 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 57
Gondolom a rálátási problémák miatt, jó kis jobbos ív van ott, a végében pedig védöcsonka nélkül lesz a 2 vágányból egy, így elönyös a fedezöjelzö elött megállni, ha az vörös :-) Ha jól emlékszem, már egyszer volt ott egy baleset. Régen.
Előzmény: FOMA (56)
FOMA Creative Commons License 2002.07.24 0 0 56
A múlt héten kimentem Ráckevére. Több, mint 10 éve nem járta arra, eléggé leromlott azóta a vasút. (Képek hétvégén.) Ami feltűnt, hogy visszafelké a Ráckevei-Duna előtt van egy előjelző, két ismétlő és egy főjelző, mindez kb. 200 méteren belül. Mire szolgál ez a sűrű telepítés?
IST Creative Commons License 2002.07.24 0 0 55
A szentendrei hév vonal felújításáról tudsz valamit? Változik-e a sebesség azon a szakaszon, ilyesmi...
Előzmény: hév (54)
hév Creative Commons License 2002.07.24 0 0 54
Hát ritkábban netezek mint mondjuk Jülius 1 elött.
Csak arra sporolok,hogy kiköhögjem a 25000 ft-ot Chelloéknak.
A videót egy tárhelyre fogom felrakni.Annyira tuti volt a CD,hogy megkockáztattam azt irni,hogy nálam van.Nos a kollegám visszajön a szabiról a jövő héten a CD-vel együtt.
MINISZTER: A sifára gondolsz???
Menet közben egy pedált kell nyomva tartani.Átlag 15-20mp-nyi időközönként kigyullad a sifa lámpa,ilyenkor a pedált fel kell emelni,majd ismét lenyomni.Ha 3mp-en belűl a járművezető nem reagál,akkor elkezd csörömpölni a sifa csengő.Ha még ezután sem pedálozol,akkor azt a vonat úgy értékeli,hogy cselekvés képtelen vagy és magától vészfékezést hajt végre.

Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 53
Kösz, valóban. Mindegy, írtam neki a free-re is.
Előzmény: IST (52)
IST Creative Commons License 2002.07.23 0 0 52
hév mintha azt írta volna, hogy ritkán tud csak netezni...
Előzmény: Zsoldos (51)
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 51
felhozom, hátha...
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.22 0 0 50
Szia! Nem tudnád feltölteni inkább egy tárhelyre? pl: tar.hu.
Előzmény: hév (6)
IST Creative Commons License 2002.07.22 0 0 49
Újítják fel a hév vonalát Szentendre felé és erről nem ír ide senki?
Tegnap ott jöttem el, és a Filatorigátnál egy Csörgő (M41 21xx) állt a síneken. Kár, hogy visszafelé már sötét volt ahhoz, hogy lefotózzam...
miniszter Creative Commons License 2002.07.21 0 0 48
Hány mp-enként vagy percenként kell jelezni azon a készüléken, és akkor mit csinál, ha elfelejted?
Csak úgy átülsz a metróhoz? Aztán majd a villamos jön? :-) Fő a változatosság!
hév Creative Commons License 2002.07.21 0 0 47
A Gacsaj Pistát nem ismerem,de sok sikert neki.
Egyébként már filózom azon,hogy ha lejár a 2 évem átmegyek metrót vezetni.(Ott csak napi max 4 órát lehet dolgozni)
Ráadásúl a pénz is jobb.de ha valaki másként tudja az most szóljon,mielött hülyeséget csinálok.
Előzmény: Tam7 (45)
hév Creative Commons License 2002.07.21 0 0 46
Akár én is lehettem volna és is szemüveget hordok,de én most augusztus közepéig szabin vagyok.Már annyira vártam a szabit,hogy az utolsó nap utolsó kanyarjában elfelejtettem sifázni,késöbb meg a megállót néztem el fél méterrel.(Remélem a menetdiagrammot nem fogják kivenni:))
Előzmény: miniszter (42)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 45
Egyebkent ismered a Gacsajpistat? Pesterzsebet felson meg Kozvagohidon besegitokent forgalmista. Amugy hamarosan kozlekedesmernok lesz belole :)
Előzmény: hév (40)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 44
Ja, mar ugy ertem egy cimet kuldj, ahonnan letoltheto. Postan nem reszkirozom meg a dolgot, hatha valaki bukik, akkor en is :)
Előzmény: Tam7 (43)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 43
Nekem is kuldd el lecci tam@cia.hu cimre! Koszi!
Előzmény: hév (6)
miniszter Creative Commons License 2002.07.19 0 0 42
Ma éppen a csepeli hév vonalán jártam, a vezető lehettél te is hév? 17.34-re érkezett szent Imre térre Csepel felől, szemüveges fiatal srác vezette.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!