Azt kiszámolta már valaki, hogy ha nem mennek 77 kört 4 másodperccel lassabban, mint tudnának, és bevállaltak volna egy 20 másodperces kerékcserét ennek fejében, akkor mennyivel kevesebbet kellett volna vasárnap délután unatkoznunk?
Potenciál szerintem van dögivel, még zeropod-ról is volt szó. Az se reális, hogy a kezdeti előnyt három csapat is behozza, sőt, átfordítsa. Szerintem a valóság nem követi a szimulátort, persze ez is lehet halálos, de nem lesz a zeropod Mercihez hasonló végzet a láthatáron.
Másfél hónap és 43 éves. Alonso olyan mint egy kisérlet, meddig bírja a tempót és hogy fog beesni a tempó..vajon ez már az, vagy az lesz? Érdekes látni, reélem rám ég de nekem most van olyan érzésem mintha elengedte volna, de talán még a jövő év ha tényleg jól dolgoztak az Aston-nál.
Még egy kis stat a nemdomi autóról, ha Ausztráliában Max nem esik ki egy hülye hiba miatt:
Verstappen: 194 p (169 p helyett), 6 győzelem (5 helyett) Leclerc : 135 p (138 p helyett), 1 győzelem Norris : 110 p (113 p helyett), 1 győzelem Sainz : 101 p (108 p helyett), 0 győzelem (1 helyett) Perez : 105 p (107 p helyett)
Azaz, a mostani 31 p helyett 59 p lenne a különbség a nemdomi autóval a szerelő/szerelési hiba nélkül.
Vannak azért előnyei erősen, ha egy istállónak van egy "testvércsapata": nem csak úgy lehet adatot gyűjteni, hogy az adott hétvégén megosztja a beállításait a két pilótája között, hanem így is, hogy megnézi, hogy működik a tavaly a "B-kocsikon"...
Még azon gondolkodom, amivel az idei évre történt koncepcióváltást indokolták, hogy a tavalyi, világverő konstrukcióban már nincs kellő fejlődési potenciál. Ha az idei ujban is csak 8 futamra elegendő kraft volt, és máris utolérték őket, akkor ott valami nem stimmel. Vagy a koncepció, vagy a kommunikáció.
Kösz, valóban, a sínautós hulladomi futamukon 6,7 mp-t kapott az a pilóta, aki nem esett le az útról az első helyről. Ennyit a domiról, valóban, de nem engem kell meggyőzni.
Ezt hogy érted? Az, hogy már rendszeresen nem nézem a futamokat, az nem jelenti, hogy a híreket (amiket folyamatosan tolnak az arcomba) nem olvasom. :) Egyébként több száz versenyt láttam a 80-as évek elejétől, és kb. 2018-ig szinte mindet élőben néztem a TV-n. Max 1-2 volt szezononként, amit felvételről. Annó még hajnali 3-kor is felkeltem, hogy a Japán Nagydíjat megnézzem, majd reggel megnéztem az ismétlést is már emberi időben.
Az, hogy időnként nem jön ki a lépés az RB-nek (eddigi években is voltak versenyek, ahol majdnem sehol sem voltak saját magukhoz képest), és Perez most a gödör alján van, még nem hoznék elhamarkodott döntést. Monaco ebből a szempontból nálam nem játszik, mert az időmérőn eldőlt a befutási sorrend (Ocon kivételével), és senki sem mutatta meg, hogy valójában mit tud(na). Ha a kövekező pár futamon nem kettős győzelmek születnek az RB-tól, esetleg Max is leszorul a dobogóról rendszeresen, akkor lehet szerintem arról beszélni, hogy a Ferrari és a McLaren beérte, vagy megelőzte az RB-t.
Néha úgy érzem, hogy Fitos teljesen meggárgyult... a júliusi VB az nála nem tdomi meg, a 19W-s szezon sem, csak ha a kedvence épp kipörgeti magát a WDC-ből! ;)
Röhögnék ha folytatódna a RBR visszaesés, Max már mondta is asszem hogy az ellenfelek utolérték őket... ez jó lenne, de azért ott még nem tartunk!
Ha furmányos módon rám szerettél volna utalni, akkor azt tudom erre válaszolni, hogy van, akit olvas az ember, van, akit nem :)
De amúgy a válaszom erre is igen volna, a különbség jórészt inkább ott van talán, hogy a Jos the Fős egy fokkal adekvátabb jelző (hasonlóan a virslihez például), a húgyszörpös szerintem semmilyen értelemben nem passzoltatható egy energiaitalra. Ilyen erővel a HELL és a Bomba is az (előbbi jelen is volt szponzorként talán két évig a Williamsnél).
Szerintem csak azért hibázott többet, mert azzal az autóval többet kellett kockáztatni, mint a sínautós Brawn-nal, mert az volt kb fél évig.
Most vettem végig, hogy nem volt fél évig sínautó... már a harmadik futamon kettős RBR győzelem született. Ez meg itt a török kvali eredménye (ekkor még kavartak a benzinmennyiséggel, szóval egy-két tized variáció benne van, de ezzel együtt is beszédesek a különbségek):
Ez sehol sincs az RBR Imoláig mutatott formájától.
Lehet, hogy Button Webbo mellett le sem hozta volna az évet, ezen is el lehet mélázni egy kicsit.
Minden lehetséges, de mivel Vettel az utolsó futamon fordított Webber ellen, Buttonnak meg 2010-ben az a Hamilton volt a csapattársa, aki a karrierje során 10x jelent meg az utolsó futamon VB esélyesként (abban az évben is, míg Webber csak abban az évben), és így is elvitte a meccset Brazíliáig, én azt legalább ennyire kérdésesnek tartom, hogy Vettel tudott-e volna ennyit Lajossal szemben?
Túltettétek már magatokat Anthony "jósember" Hatmilton 2007-es jóslatán? Szerintem még mindig azt várjátok, de inkább lottózzatok, előbb lesz ötösötök.
Alonsonál nekem kicsit 2009 szag van, én sem látom most benne azt a tüzet - de két hétvégét totál elkúródott, Imolában az a fura kicsúszás vitt mindent magával, most meg a Q1-es beragadás (?), versenytempót csak Imolában lehetett volna értékelni, de hát ott se volt sok esély bármit mutatni. Őt még nem temetem, de az Aston nagyon furcsa, és ez a beszakadás biztos Alonsot is kicsit lehangolta.
A saját szélcsatornájukat nem tudom, meddig kalibrálják még, elvileg most 1 éve adták át, és kb ennyi kell neki - furcsák ezek a kísérletezések, lehet, hogy vmi "greater plan" van a fejükben, de ez inkább reménykedés részemről. valószínűbb, hogy 2023 év elején betaláltak, ahonnan lassan, de biztosan esnek hátra.