Most hoztam el az autót a szervizből. Megmutatták az olajhűtőt, tényleg tele van fehér műa. darabkákkal. Azt mondta a szerelő, hogy ő még ilyennel nem találkozott, pedig 20 éve csinálja.
A két szívótorok pedig teljesen el van kokszosodva, olyannyira, hogy a pillangó szelepek nem is tudnak működni. Takarítani pedig nem lehet.
Az is kiderült, hogy nem az izzítógyertyák hibája miatt jelez vissza a műszerfal, hanem az izzítórelé a hibás, az is cserélni kellett.
Szerintem a műanyag házon lévő 10 Nm feliratot nem veszik figyelembe amikor megúzzák a házat, aztán ott enged, ahol a leggengébb az anyag. Cserébe nem vészes az ára.
Annyit mondott a szerelő, hogy apró műa. darankák. Nem tudom miből van egy ilyen hűtő, honnan kerülhetnek bele ezek a dolgok. Közben kiderült, hogy valami szívótorok annyira el van kokszosodva, hogy azt is komplett cserélni kell, úgyhogy szépen növekszik a számla.
Nemrégiben a 379724 hsz.-ben kértem tippeket a CLS320 CDI olajfolyásra. Ketten is olajhűtőre tippeltek.
Tegnap vittem szervizbe, most hívtak, hogy szétszedték a hűtőt és műanyag darabok vannak benne, így nem elég a tömítések cseréje, hanem komplett csere szükséges. Plusz az olaj ráfolyt a szívótorok állító motorra, úgyhogy az is cserés. Cserélni kell még az első fékbetéteket és 2-3 izzítógyertyát. Nagyjából fél milla lesz, úgyhogy jól indul az évem.
Üdv! A képen 90. számmal jelzett levegő csőre keresek tömítést.Jól gondolom, hogy a 95 sz. tömítéssel azonos való oda? Alul, azaz a 95 sz. helyén egy zöld ajakos tömítés van jelenleg, felül fekete, azt már a "szerelő" rakta be, enged. Mindkettöt cserélném. Az alany: s211 270 OM 647.961
Van egy 2012-es C220CDI (S204) kézi váltós nem összkerekes Mercim, amivel maximálisan elégedett lennék, ha nem búgna a difije. A vonalkódos cetli nincs rajta, a lézergravírozást is eltűntette a korrózió, nem tudom a difi áttételét sem, így elég nehéz pótalkatrészt szereznem. A helyi szalonban annyit segítettek, hogy a hátsó tengely azonosító száma:
20435062662238114017
Valószínűleg ezt a számsort látnám a vonalkódos cetlin, de ez így önmagában nem sokat mond nekem. A helyi bontó az alvázszám ismeretében csak annyit tudott mondani, hogy jelenleg nincs cserealklatrészük, az áttételt nem voltak hajlandóak elárulni.
A fenti számsor alapján meg tudná valaki mondani, hogy milyen áttételű difit keressek? Hírdetnek egy csomót a neten, de nem tudom, melyik lenne jó nekem. Ha szükséges, alvázszámot is küldhetek privátban.
A tank szellőzőt ki kellene takarítani, azért szívja rá magát.
Köszönöm, valami hasonlót sejtettem, de nem voltam biztos benne.
1 kis wd40 is segít, ha ráfújod a tanksapka gumitömítésére körbe. ;-)
Fegyverolajat már kapott, de az nem segített. A takarítás lesz a nyerő. Most már csak azt kellene tudnom, hogy az 'A' osztályú kis Merciken hol van az a szelep....
Nem tapasztalsz letekeréskor nyomáskiegyenlítődést, szusszanást, mint a befőttesüveg kinyitásánál? Én épp a legutóbbi tankoláshoz éreztem ilyet, bár lejött simán.