Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.10 0 0 379806

Fehér?? Akkor a szűrőházas elmélet nem áll meg.

 

A relé kisebb gond, az viszonylag könnyen megy.

 

Hány km van a paripában?

Előzmény: W140S300TD (379805)
W140S300TD Creative Commons License 2023.02.10 0 0 379805

Most hoztam el az autót a szervizből. Megmutatták az olajhűtőt, tényleg tele van fehér műa. darabkákkal. Azt mondta a szerelő, hogy ő még ilyennel nem találkozott, pedig 20 éve csinálja.

 

A két szívótorok pedig teljesen el van kokszosodva, olyannyira, hogy a pillangó szelepek nem is tudnak működni. Takarítani pedig nem lehet.

 

Az is kiderült, hogy nem az izzítógyertyák hibája miatt jelez vissza a műszerfal, hanem az izzítórelé a hibás, az is cserélni kellett.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379799)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.09 0 0 379804

...hogy én se unatkozzak, kilyukadt a klímahűtőm. :-(

 

 

De már bent az új!

 

Elég sz@r anyagból van, ha csak ennyit bírt ki.......:-(  Igencsak nem jó irányba halad a Mercedes sem!

Előzmény: W140S300TD (379795)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.09 0 0 379803

A 642-n 25Nm. Még szerencse, hogy rá is írják! ;-) :-)

Előzmény: vilagosbarna (379802)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.09 0 0 379802

Szerintem a műanyag házon lévő 10 Nm feliratot nem veszik figyelembe amikor megúzzák a házat, aztán ott enged, ahol a leggengébb az anyag. Cserébe nem vészes az ára.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379798)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.09 0 0 379801

Oké, várom!   :-)))

Előzmény: vilagosbarna (379800)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.09 0 0 379800
Előzmény: Sz.G.E270CDI (379798)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.08 0 0 379799

Aluból van, és annak a tömítése nem tud oda bekerülni.

 

Gondolom a szívósor lett tele trutyival, de azt nem lehet kitakarítani, úgy, mint a részecske szűrőt? Mondjuk egyszerűbb cserélni, nem ő fizeti....

Előzmény: W140S300TD (379795)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.08 0 0 379798

Lehet, hogy az, de én még nem láttam, hogy az széttört volna. Akkor eleve vm miatt megrepedt, és úgy rakták vissza, ami elég trehányság.

Előzmény: vilagosbarna (379796)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.08 0 0 379797

Thx!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379794)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.08 0 0 379796

Tipp: Az olajszűrő muanyag kosara korabban széttört, annak a darabja lehetnek. 

 

Előzmény: W140S300TD (379795)
W140S300TD Creative Commons License 2023.02.08 0 0 379795

Annyit mondott a szerelő, hogy apró műa. darankák. Nem tudom miből van egy ilyen hűtő, honnan kerülhetnek bele ezek a dolgok. Közben kiderült, hogy valami szívótorok annyira el van kokszosodva, hogy azt is komplett cserélni kell, úgyhogy szépen növekszik a számla.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379793)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.07 0 0 379794

Szerintem jól gondolod, az való oda, és zöld felül is. ;-)

Előzmény: vilagosbarna (379791)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.02.07 0 0 379793

"Cserélni kell még az első fékbetéteket és 2-3 izzítógyertyát. "

 

Ez lesz a legkisebb tétel.

 

Milyen műanyagok voltak a hűtőben??

Előzmény: W140S300TD (379792)
W140S300TD Creative Commons License 2023.02.07 0 0 379792

Üdv a csapatnak!

Nemrégiben a 379724 hsz.-ben kértem tippeket a CLS320 CDI olajfolyásra. Ketten is olajhűtőre tippeltek.

Tegnap vittem szervizbe, most hívtak, hogy szétszedték a hűtőt és műanyag darabok vannak benne, így nem elég a tömítések cseréje, hanem komplett csere szükséges. Plusz az olaj ráfolyt a szívótorok állító motorra, úgyhogy az is cserés. Cserélni kell még az első fékbetéteket és 2-3 izzítógyertyát. Nagyjából fél milla lesz, úgyhogy jól indul az évem.

vilagosbarna Creative Commons License 2023.02.05 0 0 379791

Üdv! A képen 90. számmal jelzett levegő csőre keresek tömítést.Jól gondolom, hogy a 95 sz. tömítéssel azonos való oda? Alul, azaz a 95 sz. helyén egy zöld ajakos tömítés van jelenleg, felül fekete, azt már a "szerelő" rakta be, enged. Mindkettöt cserélném. Az alany: s211 270 OM 647.961

dstr Creative Commons License 2023.02.04 0 0 379790

Igen, nekem is ez a cikkszám volt az első tippem az előbbi honlap találatai alapján. Köszönöm a segítséget! Ez alapján el tudok indulni a kereséssel.

Előzmény: cnj (379788)
cnj Creative Commons License 2023.02.04 0 0 379789

204 302

204 202

204 002

207 402

207 301

207 302

212 001

212 002

alvázszámú  M651 911 kódszámú négyhengeres dizel motoros autókba szerelték.

Előzmény: dstr (379787)
cnj Creative Commons License 2023.02.04 0 1 379788

A 207 350 09 14 a cikkszám és az áttátel 1:2,24

 

A 207 350 09 14 HÁTSÓTENGELY-HAJTÓMŰ

Hátsótengely-középrész; 1: 2.241

Kód: M651+-(M013/M014/M

Hátsó tengely: 20435062662238114017

 

Előzmény: dstr (379787)
dstr Creative Commons License 2023.02.04 0 0 379787

Köszönöm a tippet! Sajnos ez a honlap sem ismeri az alvázszámom:

WDD2042021F946166

Valószínű 2,24 lesz a helyes tipp, de nem vagyok 100%-ig biztos.

Előzmény: cnj (379786)
cnj Creative Commons License 2023.02.04 0 0 379786

https://webautocats.com/epc/mercedes/

Itt jó eséllyel megtalálod az alvázszám beirásával vagy add meg és akkor ki keresem neked melyikre van szükséged.

Előzmény: dstr (379785)
dstr Creative Commons License 2023.02.03 0 0 379785

Sziasztok!

 

Van egy 2012-es C220CDI (S204) kézi váltós nem összkerekes Mercim, amivel maximálisan elégedett lennék, ha nem búgna a difije. A vonalkódos cetli nincs rajta, a lézergravírozást is eltűntette a korrózió, nem tudom a difi áttételét sem, így elég nehéz pótalkatrészt szereznem. A helyi szalonban annyit segítettek, hogy a hátsó tengely azonosító száma:

20435062662238114017

Valószínűleg ezt a számsort látnám a vonalkódos cetlin, de ez így önmagában nem sokat mond nekem. A helyi bontó az alvázszám ismeretében csak annyit tudott mondani, hogy jelenleg nincs cserealklatrészük, az áttételt nem voltak hajlandóak elárulni.

A fenti számsor alapján meg tudná valaki mondani, hogy milyen áttételű difit keressek? Hírdetnek egy csomót a neten, de nem tudom, melyik lenne jó nekem. Ha szükséges, alvázszámot is küldhetek privátban.

 

Előre is köszönöm, ha valaki segít!

 

Attila

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379784

Előzmény: Visatone (379783)
Visatone Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379783

Az is lehet, hogy behalt ez a szelep,

 

Igen, ez a legvalószínűbb. Miután megírtad a "varázsszót" (szellőző szelep), utánaolvastam, és ha az a hunyó, akkor csak a csere segít.

Köszi a diagnózist! :-) 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379782)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379782

Az is lehet, hogy behalt ez a szelep, de hogy hol van a Te autódon, gőzöm sincs. A tanknál kezd el keresgélni, olyan túl sok cső nincs ott. ;-)

Előzmény: Visatone (379780)
Visatone Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379781

Nem tapasztalsz letekeréskor nyomáskiegyenlítődést, szusszanást, mint a befőttesüveg kinyitásánál?

 

Nem, pedig  ahogy utánaolvastam, az lenne a normális.

Előzmény: Alien Angel (379778)
Visatone Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379780

A tank szellőzőt ki kellene takarítani, azért szívja rá magát.

 

Köszönöm, valami hasonlót sejtettem, de nem voltam biztos benne.

 

1 kis wd40 is segít, ha ráfújod a tanksapka gumitömítésére körbe. ;-)

 

Fegyverolajat már kapott, de az nem segített. A takarítás lesz a nyerő. Most már csak azt kellene tudnom, hogy az 'A' osztályú kis Merciken hol van az a szelep....

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379779)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379779

A tank szellőzőt ki kellene takarítani, azért szívja rá magát.

 

1 kis wd40 is segít, ha ráfújod a tanksapka gumitömítésére körbe. ;-)

Előzmény: Visatone (379777)
Alien Angel Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379778

Nem tapasztalsz letekeréskor nyomáskiegyenlítődést, szusszanást, mint a befőttesüveg kinyitásánál? Én épp a legutóbbi tankoláshoz éreztem ilyet, bár lejött simán.

Előzmény: Visatone (379777)
Visatone Creative Commons License 2023.01.30 0 0 379777

A 170 CDI; az alig pár éves  tanksapkát egyre nehezebb letekerni, valóságos szkandert kell vívni vele. A rátekerés simán megy, a kattanás után jól zár.

De levenni....

Mi lehet a gond vele? Van valamilyen házi praktika, amivel jobb belátásra lehetne bírni, mielőtt előbb-utóbb cserben hagy a kútnál, vagy csere?.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!