Vettem egy Dutrát! Dt 75 motor van benne,s szeretném eladni,mert vissza akarom rakni a gyári motorját!
A motor nagyon jó állapotú!Kis motor indítású!Féléves adagoló,s hűtő van rajta!Adom vele a régi adagolót,s 2 db hűtőt is,mert megkaptam azokat is vele!A bölcsőt is adom vele ha kell!Kipróbálható!
Megosztottam a "mi" off-topikunkban is, hátha a srácok (nem csak Budapesten vadásznak rendszámokra) is látnak valamit. Sokat láttam ezt a vasat Kőbányán parkolni, amikor a 109-es vonalán volt "dolgom", mindig megcsodáltam. Remélem épen, egészségesen megkerül...
Most is éppen műszakira felkészítés közben volt, szépen, frissen lefestve alul-felül, a tankokat is pont most tette vissza festés után - ezért sem volt bennük egy csepp benzin sem, sőt még üresen is le voltak lakatolva.
Bízom benne, hogy túl nagy és ritka dolog ahhoz, hogy csak úgy eltűnjön, nyomtalanul!
Kedves Nagyvasak fórumozók, bízva abban, hogy nektek jobban feltűnnek a nagyobb vasak, szeretném a segítségeteket kérni:
Tegnapelőtt, június 26-án, fényes nappal, délelőtt 8-12 óra között valamikor ELLOPTÁK egy nagyon jó barátom GAZ-66-os teherautóját a kőbányai (X. kerület) Kőrösi Csoma Sándor út 15. szám elől (kifelé menő oldal). Valószínűleg rúddal vontatva (a lelakatolt üzemanyagtartályaiban nem volt egy csepp benzin sem).
Kérném segítségeteket, amennyiben valaki látta esetleg az esetet, vagy feltűnt neki egy ilyen, nagy vasakból álló szerelvény (hasonló méretű teherautóval vontathatták) rendszámvadászás közben, amint Budapest valamelyik útján haladt, úgy jelezze ezt nekem! Minden információnak örülnénk, már a vonójármű típusa vagy a helyzetük (útvonaluk) is segíthet a felderítésben!
Az autó platós, fehér festésű, a platón sötétzöld, alacsony ponyva volt, rendszáma: CKB-463.
Ezen a videón megtekinthető az autó (ponyva nélkül):
Az elmúlt napokban elégszer volt szó a nosztalgia FVV csuklós villamosról , úgyhogy szombati élménybeszámolómat inkább onnan kezdem, hogy felértem a Markó utca 22. első emeletére, a Kresz Géza Mentőmúzeum helyiségeibe, ahonnan kinézve ez a látvány tárult a szemem elé:
[...] Bővebben!Tovább »
Eladó 2 darab, vadiúj, összerakás előtt lévő teherautó-modell. Méretarányuk 1:48, anyaguk műanyag. A Scania billenthető platóval rendelkezik. A kettő darab együtt 10.000 ft. Érdeklődni emailben lehet.
Ha valakit érdekel maradt egy rakás Maz cuccom, amik főleg restauráláshoz jöhetnek jól. Vegyesen mechanikus, villamos, kárpit, stb. Újak, használtak, kurrens beszerezhetetlen apróságok amik elvesznek, elporladnak az évtizedek alatt. Sokminden van, egyben szeretném eladni mert nem akarok keresgélni semmit. 20000 ft-ért odaadom, ha egy utánfutónyi nincs is, de egy kombi hátulját meg tudjuk rakni ha összeszedünk mindent.
Sziasztok! Latom volt szo nemreg 256-osokrol, valaki meg tudna mondani mitol van/volt olyan egyedien mely es dormogo hangjuk nekik?
Bar mar nem sok fut beloluk, de ha latok egyet mindig felismerem azt a kulonleges organumat :)
A kipufogorendszereben van a titok,es hany literes az eredeti motorjuk?
Koszonom !
Végül is állítólag csak annyi, hogy leszedik róla a szőnyeget, felszedik a padlót (réteges lemez), és kivágják a zártszelvényt, majd a megfelelő merevítésekkel síkegyenessé teszik a padlót, mint a padlóalatti motoros változatnál van. A dobogó alatt a 256-osoknál csak a csomagtér és az állóhelyi fűtés (és annak a befúvócsatornái) van, tehát ha megszüntetik a dobogót (igen, a dobogó az, amin az ülések vannak, köztük a járóköz), akkor a csomagtér térfogata csökken le -és az első-hátsó kerékjáratok "jönnek be" annyira az utastérbe, mint a 260-asoknál.