Bevallom nem tudom, de teljesen nem értem, miért szeretnéd? Tönkrement a váltód, és nem kapsz a tiedhez valót? Vagy hosszabb végáttételt szeretnél? Alapvetően azt tippelem, hogy a benzines váltok jó eséllyel könnyebben cserélhetőek egymással ( és persze a 306 váltó valószínűleg ugyan az ) de a benzin-diesel csere problémás lehet. Ha a valtoharang azonos is, a nyelestengely simán lehet más, es/ vagy a feltengelyek. Az biztos, hogy van amelyik huzokuplungos, van amelyik nyomó. A citroen alkatreszjegyzeket bogarasznam, abból ezek jó eséllyel kigobozhatoak. Viszont ha ennek nem valami merész tuning, vagy módosítás az oka, hanem anyagi ( mert pl olcsón van diesel valto) akkor a végén a több cserelendo cuccal lehet nagyon drága lesz. És a hosszabb átvétellel lehet sokat eszik, es/vagy erőlködik, és nem lesz az igazi.
Annak idején tettem bele egy jó rádiót, ami most tönkrement. Visszatenném a gyárit, de az kódot kér. Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a kódja: PHC9015685
Aztán válogathatsz pénztárca, és hit szerint, mely gyártóé szimpatikus :)
De vigyázz, ez a dieselé!
Saxon cseréltem. Azért ha a kerékcsere nyűg, akkor ezzel is megkínlódsz... Ha nincs présed kinyomni, lehet egyszerűbb vasfűrészlappal elvágni belülről a külső gyűrűjét. Ha mázlid van, az műanyag. Az újat meg satuba benyomni.
Xsara 1.6 2001 évjáratú autóról kérdeznék.A billenésgátló bak csak egyben cserélhető?A benne levő gumibak kivehető?Aki cserélt már kérem ossza meg tapasztalatát!A bárdi autónál ő szerintük egyben.Köszi.
Sziasztok. Bal első fényszórót és sárvédőt szeretnék cserélni. Mennyire bonyolult megbontani? Hol, mivel kezdjem a műveletet? 2004-es Xsara faceliftes külön ködlámpás.
Köszi a linket. Ez a termék pontos, nem csinál több fokos eltéréseket?
Nekem rapszodikusan működik a mostani. Néha centire pontos, néha csak 1-2 fok eltérés van, ami tök rendben lenne. De volt már hogy reggel 18 fok helyett mutatott 8 fokot, délután meg 28 fok helyett 35 fokot. Gondolom ha rásüt a nap, akkor jól felmelegíti. Már azon gondolkodtam, hogy visszafordítom, ne lógjon ki a tükör burkolat alól. Nem értem miért nem tették zártabb helyre, pl a lökhárító mögé.
Megpróbáltam a hajszárítós sokkolást, de majdnem a hajszárító égett le, a hőmérő 55 fokon állt, amikor a hajszárító túlmelegedett :) Nem szórakoztam vele tovább.
Persze ez az ár jól mutat, de +27% áfa, és esetleg egyéb költségeket megnyerhetsz vele.
De nekem folyton rossz volt az érzékelő! Illetve a Xsara nem tudom, ott kacifántos az ügy. Sérült volt a jobb oldali tükör, amit vettem, az külső hőmérséklet érzékelős, és tükörfűtéses lett. És mivel a párja is megvolt, ezért az autóba ezeket is kiépítettem. Vettem egy hőmérséklet kijelzős órát, ekkor derült ki, hogy a szenzor rossz, 10-15°C-al mást muatatott, mint kellett volna, ezért cseréltem, azóta jó!
A C8 esetében szépen működött, míg egy nap hülyeséget írt ki (itt is 10-15°C-os eltérés volt) akkor azt is cseréltem. Azóta rendeltem egy tartalékot is.
Kipróbálom ezt a felmelegítős dolgot. De ha nem javul meg, kérdés, milyen külső hőmérséklet érzékelőt vegyek? Lehet a legolcsóbb is? 5 ezer körül már találni újat. Többet nem nagyon adnék érte, nem létszükséglet, de ha ennyiért lehet pontosat venni, akkor veszek.
Úgy tudod úgymond kalibrálni vagy reset-elni, hogy hajszárítóval vagy hőlégfúvóval kiakasztod. 60-70 fok körül, mikor már csak -- van a hőfok helyén, kész. Sok esetben segít.