Keresés

Részletes keresés

feketefelho Creative Commons License 2023.01.22 -3 0 64655

Tulajdonképpen malazs elmondta a lényeget, annyival árnyalnám a képet, hogy:

- Airbnb-n lehet nagyon jó árú lakásokat találni (teljes önellátásról kell gondoskodni, legyen a közelben valamilyen market, ahol a reggelihez valót be tudod szerezni -> Google Maps), figyelni kell az ingyenes lemondhatósági határidőre.

- a Booking védelmében ... (nekem eddig semmi bajom nem volt velük, néha ők a legolcsóbbak) ... nagyon jól lehet szűrni az ajánlatok között (más szálláskereső oldalakon nem láttam még ennyi opciót), és érdemes arra is figyelni, hogy a "magasabb Genius szintek" jelentős kedvezménnyel járhatnak.

- Google maps: sok ajánlat, így összehasonlíthatók az árak és egyből látod, hol van a szállás, elég sok vélemény is olvasható. Ezen kívül más előnye nincs (szerintem).

Érdemes lehet a szállásnak közvetlenül írni, lehet olcsóbb ajánlatot kapsz (már persze ahol van elérhetőség, sok helyen csak telefonszámot adnak meg, az meg ....).

Én Antalyán eddig csak áthajtottam autóval, 2021-ben álltunk meg rövid városnézésre, többnyire az aktív nyaralást műveljük. Romok, nemzeti parkok, stb.

A török tengerparttal egy bajom van, többnyire igen nagyok (30-40 cm, vagy nagyobbak) a hullámok. Sziklás, kavicsos részen ez elég zavaró tud lenni. Emiatt is keresem a homokos tengerpartot, de abból elég kevés van.

Előzmény: van ilyen (64651)
malazs Creative Commons License 2023.01.22 -3 0 64654

Nem csak magasabb nívójű szállásokról van szó, csak a topic törzsközönsége ebbe az irányba tendál. Úgy gondolom nektek Konyalti beach lehet jó választás, a helyiek is ott strandolnak leginkább. Ez aprókavicsos nyüzsgő strand. Ide a reptérről szinte villamossal és busszal is el lehet jutni, a belvárosba is, vannak olcsóbb hotelek,de nem rossz minőségűek. Illetve szerintem apartman is foglalható. Utóbbi esetén érdemes lehet talán a booking (ezt általában nem annyira szoktam ajánlani) vagy akár az airbnb is. Érdemes lehet a google-n is megnézni a szállásokat és a hozzá tartozó árakat. Azt szerintem ne hagyd ki hogy reggeli legyen benne, a török reggeli szenzációs, aztán ott már sok minden mást is ki tudtok majd próbálni. Ilyen jellegű szállások fillérekért vannak, de pl Kemer környékén ami gyönyörű rész, vagy Side-nél 4*-os All Inclusive hotelek is bagóért foglalhatóak. No és Antalyaban is a 3*-os,4*-os és butik hotelek is.

malazs Creative Commons License 2023.01.22 -3 0 64653

a destinia.hu hozta ki most ezekre, de sok másra is a legjobb ajánlatot. De pl ezekre az időpontokra ha szóba jöhetet volna nekik Belek is, akkor az FTI-nél az Aquawoeld belek 620 és 680 ezer ft lett volna 2felnőtt+1gyerek részére

Előzmény: bajvik (64650)
bajvik Creative Commons License 2023.01.22 -1 0 64652

Belvárosi panzió Debrecen

Előzmény: van ilyen (64651)
van ilyen Creative Commons License 2023.01.22 -3 0 64651

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék a debreceni antalyai járat kecsegtet  benünket augusztus végén szeptember elején néztünk időpontot.

Mi szinte mindig úgy utazunk,hogy  én foglalom a repülőt a szállást nem utazási. irodával   lemennénk egy pár napra .

Tanácsot szeretnék kérni  melyik részen foglaljunk a városban a cél egy kis strandolás ,helyi kaják ,biciklizés ,korzózás ,bámészkodás.

Látom ,hogy itt magasabb nívójú szállásokról esik szó.

Nekünk egy pár napra elég egy  apartman vagy szoba ,a hely a környék  megválasztása miatt kérdezem ezt,hogy a város melyik részén keressek szállást mit ajánlotok.

A segítő jellegű válaszokat előre is köszönöm!

bajvik Creative Commons License 2023.01.22 -1 0 64650

Kedves Malazs, a hotelt hol foglaltátok?

Előzmény: malazs (64649)
malazs Creative Commons License 2023.01.21 -4 0 64649

Az árakról egy kicsit.

A barátomnak ma foglaltunk 2 időpontra. Az utazók 2 felnőtt+7éves gyerek

Jónius 17-24 Royal Holiday Palace :719246.-

Augusztus 8-15 Fame Residence Lara :672515.-

A repjegyek 3 főre oda vissza nyaralásonként 249ezer ft volt kis és nagy méretű kézipogyóval+20kg feladott pogyóval+ülőhelyválasztással.

Ugyanez az Orexnél összesen több mint 2.7milla lett volna, szóval kb 800ezret sikerült így spórolni, bár ez sem teljesen igaz, mert ennyiért nem foglaltak volna ilyet az irodánál.

hunaqua Creative Commons License 2023.01.21 -3 0 64648

:-)

Előzmény: Törölt nick (64647)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.21 -4 1 64647

Most várok vagy 40db (+) jelet!!! :)))))))))))))

Előzmény: hunaqua (64646)
hunaqua Creative Commons License 2023.01.21 0 0 64646

?

Előzmény: Törölt nick (64645)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.21 -4 0 64645

ELMARAD A TÖRÖK NYARALÁSUNK ÉS LEHET SOHASEM MEGYÜNK ODA TÖBBÉ! VALÓSZÍNŰLEG AZ ORSZÁGOT SEM HAGYJUK EL MÁR!! :(

hunaqua Creative Commons License 2023.01.21 -3 0 64644

:-)

Előzmény: malazs (64643)
malazs Creative Commons License 2023.01.21 -4 0 64643

Teljes mértékben osztom a véleményed.

Előzmény: hunaqua (64642)
hunaqua Creative Commons License 2023.01.21 -3 2 64642

Igaz nem most volt. A szüleim voltak a Belconti szállodában,és nem érezték jól magukat. A kertben kaptak egy elég lepusztult ,dohos szobát ami egy sövényre nézett. Napokba telt mire kaptak egy normálisat .Pedig a Belconti népszerű szálloda. Viszont évekig jártak az Amelia Beach-be (ami itt mostanában nagyon rossz véleményt kapott) .Nagyon szerették,és Őket is mindig,törzsvendégként kezelték és köszöntötték.Én is voltam ott a nyitás évében és akkor nagyon jó volt,ezért is ajánlottam Nekik. Viszont 10-15 év alatt rengeteg minden változott ,vagy változhat ott is.

Az is mindenkinek más,hogy milyen környezetben érzi jól magát. Van aki a nagy kertes,külön több házból álló hoteleket keresnek.Mások inkább egy nagy főépületből állót. Van aki azt szereti,hogy csöndben és nyugalomban a "prérin" legyen nagy területen,más a nyüzsgő bazárok közöttiben érzi jól magát ami persze nem lehet akkora területű.Arról még nem is beszélve,hogy inkább köves vagy homokos legyen a part? ..hát ezek miatt is szeretem Törökországot,mert mindenki megtudja találni amit szeret.

Nagyon jó példa a :

Side Premium   és  a  MegaSaray Club Belek

Mind a két hotel hasonlóan több ezer véleményből (Holidaycheck.de) egyformán magas 5.5/6 véleményt kapott.Pedig a 2 szálloda teljesen más stílusú. Az egyik egy "városi" (Evrenseki) nyüzsgőbb, a másik pedig egy nagyobb területű Club.

malazs Creative Commons License 2023.01.21 -3 2 64641

Pont így látom én is! Nem feltétlen igaz az sem hogy egy csicsa hotel többet nyújt mint egy egyszerűbb,de jó szolgáltatásokkal rendelkező. A "felárat" abban az esetben érdemes megfizetni, ha azt ki is használja a család.

Törökországon kívül én máshová nem szeretek All Inclusive-ba menni, mert az szinte mindenhol csalódás volt, viszont a 2. Tenerifei utunknál a Hotel felajánlotta az AI lehetőségét, gyakorlatilag 200 Euro volt a különbség az önellátáshoz képest, így gondoltam hogy ha csak 1 étkezést és az italokat nézzük, már megéri. Nem lehet Törökországhoz hasonlítani, viszont annyira remekül volt összeállítva és változtatgatva az a 10-12 féle étel, hogy tökéletesen kielégítette minden igényünket.

Szóval szerintem az ember legyen kompromisszum kész, és ár/érték arányban érdemes nézelődni.

Előzmény: hunaqua (64638)
malazs Creative Commons License 2023.01.21 -3 0 64640

Most nézelődve azt látom hogy kb annyiért lehet hotelt foglalni mint tavaly. A repjegy meg olcsóbb most a Wizznél, de szerintem 1 hónapon belül a Sunexpress is reagál az árakra.

Előzmény: Törölt nick (64634)
malazs Creative Commons License 2023.01.21 -3 0 64639

Kérdés mi az ami gyengébbnek, gyngének és nem vállalhatónak számít? Másfelé milyen árban, milyen színvonalú helyet tudsz foglalni? Úgy gondolom hogy ki lehet hozni máshol olcsóbban, akár sokkal olcsóbban is, ez nem kérdés, de az is egy teljesen másféle nyaralás lesz. Egyiptom épp lehet valamivel olcsóbb, de sem a piák, sem az ízek, sem sok minden más köszönőviszonyban sincs a török színvonallal. Egyedül a tenger ami felülmúlja még...

Viszont június-szeptember közt már rohadt meleg van.

Kíváncsiságból ránéztem a destinia-ra, biztos vagyok benne hogy akár más hotelek vagy ezek is lesznek jobb árban foglalhatóak, de pl 2 felnőtt+2 gyerek (9 és 12 év tipp) Júni 17-től 10 éjre:

Belconti resort:

Családi szoba 1.33mft

Delphin díva, és ez igen jó ár ennyiért, 1.53mft

Limak Limra 900ezer ft

Ezeket csak így hirtelenjéban. Szerintem ha neki állnék keresni, akkor találnék és akár be tudnék kérni több helyről is megfelelő árakat.

A Delphin Be Grand-tól azért nem voltam elájulva. OK hogy igen felfelé pozicionálja magát és van csicsa meg csúszdák sokasága, de a környéken válogatva pl nekem a Liberty Lara és a Baia Lara is sokkal inkább bejött.

hunaqua Creative Commons License 2023.01.20 -3 1 64638

Perszer mindenkinek más az elvárás.Én voltam a Delphin Imperial,Baia Lara,Granada Luxury Belek szállodákban is. Nagyon jól éreztük magunkat ! Viszont nagyon jól éreztük magunkat egy csomó másikban is. Mukarnas,Diamond Premium,Side Premium,Kirman Sidemarin,Palm Wings Davutlar,stb,stb. Mindig kellemes élményekkel jöttünk haza.

És van amikor a képek is csalókák.

"egy kicsi medence van"

Ez a környék egyik legnagyobb medencéje,kevés helyen van ekkora.:-)

Viszont nagy csúszdapark az tényleg nincs. A tengerpart meg pont annyira szeparált a szállodáknak mint a Lara-n.

Előzmény: Laci_BP (64632)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 -3 0 64637

Én is erre gondoltam. Ok hogy a törököknél is erős információ van de jelenleg az sem indokolja ezeket a brutális árakat! 😩

Előzmény: Jack51 (64636)
Jack51 Creative Commons License 2023.01.20 0 0 64636

Ma beszéltem a török ismerősömmel és ő azt mondta, hogy a sok orosz miatt magasak az árak. Nekik most nincs sok alternatíva, hogy hova menjenek nyaralni. Pénz van náluk dögivel........

Előzmény: Törölt nick (64634)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 -3 0 64635

Pár videót megnéztünk a szállodáról és eddig jónak tűnik + az ára.... A partja is nagyon tetszik hogy külön napernyős nem pedig egybe tetős.  Persze a puding próbája... :D

Előzmény: Laci_BP (64633)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 -4 0 64634

Én 10 éven át utazási irodán keresztül November végén, decemberbe vagy januárba first minute akcióban foglaltam utazásokat. Mindig ekkor voltak a legjobb árak! Tavaly és azelőtt is januárban leveleztem le a kinézett hotelekkel a nyaralás árát. Utána sem volt olcsóbb náluk. Ilyenkor töltik fel 60%-ra a szezont. Ott ahol 5000/7000 eurót látsz most nem valószínű hogy lesz ugyan az tavasszal 3000/4000 Euró. A Sun And Fun oldalon is megnéztem a fist minute árakat az elmúlt hetekben. Akciósan is drágábbak voltak sok esetben mint most egyénileg foglalgatva. Én azt látom hogy 40/60%-al is felmentek a hotel árak idén!! :(

Előzmény: Jack51 (64630)
Laci_BP Creative Commons License 2023.01.20 -1 0 64633

A Paloma Gridáról jókat olvastam, de szerintem egy Mega Saray színvonalát nem üti meg.

Előzmény: Törölt nick (64631)
Laci_BP Creative Commons License 2023.01.20 -3 0 64632

Olcsónak olcsó ezt nem vitatom, bár 4 főre itt is bőven millió felett van másfél hét még egy nagyon olcsó wizz jeggyel. A gondom inkább azt, hogy ránézésre is valószínűleg csalódás lenne. Elég pici a hotel, az egész le van térkövezve, se kert, se park, zöld alig, egy kicsi medence van, se felnőtt-gyerek csúszdapark, se vidámpark vagy hasonlók. Nem a parton van, de a part ahova tartozik ott kb 150 méteren belül 10-15 szomszédos  hotelnek van saját része, így izgati tömegnyomor lehet. Szóval hiába olcsó, ha messze van az elvárásoktól. Ami az elvárásokat megüti, az nem éri meg nekem az árát egyelőre.

Előzmény: hunaqua (64629)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 -3 0 64631

Mi is voltunk 2018-ban a Be Gand-ba. A partja nekünk csalódás volt és bejött a dohányfüst a szobába. :(

Mindezek mellett ha megszoksz egy színvonalat ragaszkodsz hozzá ameddig csak lehet. Nekünk Három kinézett szálloda volt most és végül a Paloma Grida lett a befutó protekciós áron 15 napra.

A másik hotel aminek szerintem elfogadható ára van

Júliusban 10 éj 2felnőt + 2 gyerek 2800 euro körül. Az szerintem egy jó repjeggyel elfogadható!??

Jack51 Creative Commons License 2023.01.20 -2 0 64630

Szia mindenben igazad van. Ahogy malazs topiktárs is írta talán ezek még nem az előfoglalási árak. Június eleje még nem szezon szerintem......... Én is elborzadtam a hoteláraktól. Hiába lesz olcsó repjegy ha a hotel meg drága lesz........ Flex-el vettem, még módosíthatom bárhova..........

Előzmény: hunaqua (64629)
hunaqua Creative Commons License 2023.01.20 -3 1 64629

Kíváncsiságból ránéztem mondjuk egy június 10-től 1 hét/ 2fő

Olyanokat kerestem amiket ismerek:

Hunguest Hotel Freya Zalakaros   3 csill. félpanzió

388 600 Ft
2 fő, 7 éj, félpanzióval

ezzel szemben

Oz Hotels Side Premium  5 csill AI.

2 fő, 7 éj Ai.

€911,71

Amennyiben tudsz olcsó repjegyet venni,akkor van miről beszélni?

hunaqua Creative Commons License 2023.01.20 -2 0 64628

Persze,a Delphin sokkal magasabb szint. De...,kevés helyen tudsz máshol még ilyen Side Premium félét is foglalni, ennyiért meg szerintem sehol!

Laci_BP Creative Commons License 2023.01.20 -2 0 64627

Az általad már látoott Be Grandhoz képest valószínűleg sehol nincs. Viszont pl. júniusban ez 5.500 euró 2 gyerekkel másfél hétre, csak a szállás. Royal hotelek és más hasonló színvonalúak valamivel alatta, 4.000 euró körül. Ez még olcsó wizz járattal is vállalhatatlanok. Tavasszal se hiszem, hogy a 4-5 ezer eurós szállások lemennek mondjuk 2-3 ezer euróra. Úgyhogy szerintem most 4 év után másfelé nézelődünk, mivel az edigiek után gyengébb, olcsóbb hotelbe nem akarunk menni csalódni, ami így is nagyon sok pénz lenne 4 főre.

Előzmény: malazs (64625)
hunaqua Creative Commons License 2023.01.20 -2 0 64626

A sztenderd kategóriának megfelelő,jó ár/érték arányú szálloda.( Nem Lara!) Lassan mélyülő homokos part,nagy medence ,átlagos ellátás. Sétára ,vásárlásra alkalmas környék. A Holidaycheck-en is elég magas pontszámmal. Írtam róla nyáron pár sort.Vannak dolgok amibe bele lehet kötni,de jól éreztük magunkat és gyorsan eltelt az 1 hét.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!