Teherautó 3 személyes. Profi vagy nem profi, de eddig alig hűtött most meg hűt. Lefejtette ami szinte semmi nem volt épp a kompresszor még kapcsolt majd töltött bele. A lényeg akkor a 350 g töltéssel nem lőtt mellé nagyon. Köszönök mindent nagy vonalakban megtudtam amit akartam...
Nagyon köszönöm a választ! Roppantul nem értek hozzá. Töltöttek bele, de valami 12 bar és valami 350g emlegettek. Nekem ez sokat nem mondott. :) Nem profi géppel töltötték így nem tudták mennyi kell bele és többet nem mertek. Esetleg annyit tudnál még segíteni mit és hol kellene látnom ami alapján be lehet azonosítani mennyi kellhet ebbe? Nagy emblémás 2016/11 gépről van szó...
Olyan kérdésem lenne esetleg itt valaki tudja mennyit kell tölteni egy Renault Master III klímájába? Csak ez a kis adat kellene vagy esetleg valami kis infó ahol meg tudnák mondani ezt.?
Ahogy sejtettem, "a klíma tökéletes, minden gramm gáz megvan".
Marad a második probléma: elviszem egy klímáshoz (apropó, Debrecenben tudtok ajánlani, mert akihez menni akartam, az talán csak tölt, de még rákérdezek; új Swift, új fajta gáz) és ha talál valamit, ezt hogy vezessen elő a Suzukinál? Mint írtam, 26 fokban 26.5 fokot "csinál", melegebb időben 28 fok is volt a kocsiban hosszú út és klíma után, úgyhogy szerintem ez biztos nem jó. No meg úgy 5-600 (vagy ilyesmi) km-ig nem is volt vele semmi bajom az égvilágon.
2002-es Peugeot Partner klímája romlott el. A márkaszerviz már hozzá sem nyúl, olyan régi alkatrészei már nincsenek. Annyit mondtak, hogy cserélni kell az expanziós szelepet, meg a fém csöveket. Javasolták, hogy olyan klímaszerelőt/szervizt keressünk, akik helyben le tudják gyártani a csöveket, ilyen olyan méretre vágva és hajlítva, mivel nekik raktáron sincs már, annyira régi. Bontóból sikerült már expanziós szelepet keríteni. Kérdésem felétek: Bp-en ismertek olyan klíma szerelőt / szervizt, ahol az ilyen jellegű szerelést elvállalják?
Nekem 65 e Ft-ot emlegettek, mert új fajta drága gáz, ilyen arányú töltésnél 50+ e + munkadíj lenne. Jó lenne, ha egy 2 hónapos autónál nem nekem kellene fizetni. :)
Szervíz, Miskolc Csabavezér út. 21 éve s SEAT Toledo. Keveset hűt. Megvizsgálták túlnyomással, nem enged. Leszívták a gázt 100 gramm a a 900 helyett. Feltöltötték, működik, számla : 28.500 ft.
Nézd, ha ez volt a probléma, lehetett volna írni, hogy kevés az infó.
Nem, nem megerősítést várok. Illetve csak annyiban vártam volna megerősítést, hogy igen, okozHATja (ez is, meg más is akár), tehát érdemes ragaszkodnom a lefejtéshez (természetesen kifizetve, ha nem ez a baj), ha a szerviz elhajt. Végül is ez lett.
De, látod, most is kiosztasz, de arra az egyszerű kérdésre, hogy árt-e a kompresszornak az állandó kapcsolgatás (HA kapcsolgat, nem állítom!), csak annyit írsz, hogy úgysem fogadom el a választ. Egy őszinte árt vagy nem árt helyett.
És akkor búcsúzóul csak annyit, hogy ha 26 fokos levegőnél 26.5 fokot tud produkálni a klíma, akkor szerintem nem kérdés, hogy jó-e vagy sem. Egyedül ebben jogos, hogy ragaszkodom valamihez, semmi másban.
Abszolút nem érted, hogy mi a baj a hozzászólásaiddal, igaz? És éppen ezért azt sem érted, miért "nem akar neked senki segíteni". Nos ez történik amikor valaki nem a megoldást keresi egy problémára, hanem önigazolást valaki mással szemben a saját elméleteire. Ugyanis semmit sem tud senki a te problémádról egy egyperces video alapján mondani. És senki nem tudja hogy milyen klíma van az autódban, hogy az valóban hibás vagy sem. Ez többször is le lett írva.
A megoldás is többször elhangzott. Menj el egy klímáshoz és méresd meg. De te nem megoldást szeretnél, hanem, hogy valaki igazat adjon neked.
De, ha ti azt mondjátok, hogy teljesen normális 5 mp-enként kapcsolgatnia és bírja hosszú tavon, akkor elfogadom. Ugyanis ti pártatlanok vagytok. A márkaszerviz meg nagyon nem. Lásd a remek jó tanácsot, használjunk folyamatosan belső levegőt. Vagy bármi, csak ne kelljen foglalkozni vele.
Igazad lenne, ha verném magam, hogy de biztosan a gáz, de biztosan a kavics, de biztosan a kuplung, akármi. De még mindig csak kérdeztem, Béla szerint szinte biztosan nem kavics, elfogadtam, örülök is neki.
De akkor, hogy megnyugodj, elnézést kérek, hogy meg mertem kérdezni egy szaktopikban, okozhatja-e ezt gázhiány, miután a szerviz nem akar foglalkozni vele. Tényleg főben járó bűn, hát hová jutna így a világ!?
"Én kérdeztem, mert mint elismertem, nem értek hozzá."
Ezt próbáljuk mi is tudatosítani benned, hogy nem értesz hozzá. Innentől az marad, hogy vagy megtanulod, vagy elfogadod azt amit az mond aki ért hozzá. (Lásd: ha a doktor szerint simán megfáztál, nem vered tovább az asztalt, hogy neked márpedig akkor is maláriád van)
"Ha azt mondják, a kompresszor kapcsolgat, de ez így jó, elfogadható a válasz?"
Ha itt azt a választ kapod, hogy igen, elfogadható, akkor te ott el fogod fogadni? Biztos vagyok benne, hogy nem fogod, mert: "Én - még mindig laikusként! - úgy hiszen, hogy az a kompresszor nem lesz hosszú életű. Egy mezei vízszivattyúnál is kerülni kell ezt."