Nem azt mondtam, hogy egészben jött ki, de mielőtt lángba borult a be- és "ki"-csapódás helye, egy pillanatra lehetett látni a gép orrát. Ezt egyébként más is így látta (itt a topicon is). Ez nyilván azért lehetett, mert az orr nem az épület központi magját találta el (majdnem elvétették, kanyarodni kellett), hanem a "lágyabb" vasbeton vázat. A szárnyak és a farokrész valószínűleg azonnal leszakadtak, de a gép egy része a másik oldalon a törmelékekkel együtt lángolva leesett, amit aztán az omlás betemetett. Lehet, hogy tévedek, de én így láttam!
masik kepet nezhetsz.
amit en a 35-be belinkeltem, azon egy fenyes, piros es feher festesu gyurott femlemez lathato. en azt mondom a foto alapjan, hogy ez egy repulogep hejanak egy cafatja (igen, ilyen gyenge).
de meg egyszer: a vilag nem azonos a fenykepekkel. az epuletben dolgozott par ezer ember. az oltason mentesen dolgozott par szaz. azok mind ott voltak es lattak a roncsokat.
Ha nem képesek 5 percen belül reagálni, akkor nem légvédelem
nem ez a kerdes. kedd reggel az erintett legterben
van kb 200 repulogep. szedjek le mindet, biztos ami biztos? vagy csak azt a huszat, amelyikben a pilota epp reggelizik, pisil, sztyuvi feneket lapogatja stb?
tovabbi korulmenyek: tavaly nyaron egy tu154-et a fekete tenger folott veletlenul lelottek az oroszok. akkor nagyjabol kozismertte valt, hogy mukodik egy legvedelmi raketa: amikor a celt kelloen megkozeliti, felrobban, centimeteres repeszek ezreit szorva minden iranyba. ezek a repeszek szedik le a gepet.
az UAL93 eseteben el tudom kepzelni hogy lelottek a gepet es a tormeleket dugdossak, mert a repeszek altal lyuggatott alkatreszek meg egy laikusnak is gyanusak. de ha az AA77-est lelottek, akkor azt egy ilyen surun lakott videken nem lehet titokban tartani.
ha a tornyon áthatolt volna a gép - szerkezetileg egyben, akkor le kellett volna esnie. Akkor lenne géproncs, holttest, feketedoboz...
Mint a 34-ben írtam már, lángkitörést láttál, amiben a gépteste nem volt benne. A toronybacsapódásos felvételek remekül mutatják, hogyan lesz pillanatok alatt az enyészet martaléka egy óriásgép. (Ennek okáról is írtam, de lms olvasótársunk is érzékletesen utal a szerkezeti eliminálódás törvényszerűségére.)
kajánul azt is válaszolhatnám, hogy a józan ész. Ugyanis több tucat tonna olajszármazék hogy kerül hivatali irodákba, ha nem repülőn? A repülők meg nem babaolajat fogyasztanak.
Még csak nem is szóltak a járatoknak, még arról sem, hogy esetleg eltérítés lesz...???
Melyik járatnak kellett volna szólniuk, és mit kellett volna mondaniuk?
"Fleischer elmondása szerint azok az információk, amelyek előzetesen az amerikai hírszerzés birtokába jutottak, és amelyeket tavaly nyáron megosztottak Bush elnökkel is, "hagyományos értelemben vett géprablás" lehetséges terveiről szóltak, nem arról, hogy a terroristák pusztító, a célpontba becsapódó "rakétaként" akarják felhasználni a repülőgépeket."
Ide is beteszem, ezt még olvassátok., Szóval BUSH tehet arról, hogy becsapódtak a repcsik? Agyam dobom el. Bush tudott a várható támadásról, össztűz alatt az amerikai parlamentben! Itt a cikk. Ha ez így van, akkor a vizsgálat kemény lesz. Csak átfutottak az ügyön, mert nyaralt az édes a texasi birtokán. Totya mondta, ebből nagy balhé lesz!! Még csak nem is szóltak a járatoknak, még arról sem, hogy esetleg eltérítés lesz...???
Hidd el, hogy végigbogarásztam vagy ötven nagyfelbontású, különböző nézőpontú képet. Nincs repcsi roncs. Még az épület mellett is - a tűz közben - az ott parkoló szétcincált autók vannak csak.
Figyu. Ha nem képesek 5 percen belül reagálni, akkor nem légvédelem.
Ugye a gépeknek egyszerre kellett volna érkezni. A szakértők megállapították, hogy minden robbanásnak pár percen belül kellett volna bekövetkezni. Így tervezték. Tehát a légvédelem már a légifolyosóból letért és a Pentagon felé tartó gépre ráállt akkor, amikor a WTC meg sem történt. Amúgy épp most olvastam, hogy a CIA egy évvel korábban jelentette a furcsa dolgokat az elnöknek. (Laden és csapata.) Válasz: A belső védelmi erőket fokozott készenlétbe helyeztük.
Nem kell kamikaze. Robotrepülő. Tudod egy számítógépről még elképzelhető, hogy közvetlenül a talaj felett repüljön pár száz métert, vagy néhány kilométert.
Nem derül ki. Én tagadom, te állítod, melyik az igaz? A nép is így van vele.
Ebben igazad van (2000 december - nem tudom, honnan vettem azt az egy napot :(, de ha megnézed pl. a spaceimaging.com-on az újjáéptítés képét, látni fogod, hogy pont azokon a részeken cserélték ki a tetőt, ahol "mohás" volt. (Azon a részen látszik nagyon jól, ahol a tetőgerincek kereszteződésénél egy kicsit átterjedt a szomszéd szárnyra is a fekete terület.)
Egyáltalán nem kötekszem, bocs, ha így megy át.
Te említettél valamit, amiről most kiderült, hogy nincs semmiélyen alapod rá.(cikkek, fotók, szakértők, stb)
A csúszásnyomoknak pedig (főleg a szétszórt törmelékek helyszínelése miatt) igen jól kellene látszaniuk a mmásnapi, de még a harmadnapi műholdképeken is.
Ezzel szemben a csúszás helyét szanaszét járkálják, beszórják sóderrel(Ok, ez a nehezebb gépek miatt van, amik persze jópár nappal később érkeznek oda)
Lehet, azért voltak ilyen felelőtlenek az ottaniak, mert nem volt ott semmi értékelhető nyom?
Ha ezt elfogadjuk, akkor (de mégha a csúszás tartja is magát) sem tud egy ilyen bazi nagy gép ilyen pici lukat ütni a falon.
nem hiszem hogy a mi taboraink barmilyen hatassal lennenek a valosagra. ket kepet talaltam, amin geproncs ill tormelek van, az egyiket a 35-ben belinkeltem a masiknak megadtam az URL-jet.
nincsenek hiu remenyeim -- az osszeeskuveselmeletek gyartasa oriasi uzlet, mert az ilyen elmeletek hatalmas felvevoipaca van.
Kicsit összefoglalva:
az egyik tábor azt kérdezi, hol a le nem zuhant gép a le nem zuhant utasaival, a másik pedig azt kérdezi, hogy hol a gép,ami a robbanást okozta.
Előbbieknek sokkal könnyebb dolga van, hiszen csak meg kell mutatniuk a fotókon a gép roncsait, igaz?
foloslegesen kotekszel, nem voltam jelen, plane nem meroszalaggal. a biztonsagi kamera kepen latszik, hogy a foldon (pontosabban a helikofferpalya melletti gyepen) csuszott valami az epulet iranyaba. ennyi.
1. a 757-re nem csak az a nehany foto szolgal bizonyitekkent amiket itt mutogatunk. a foldhoz csapodas es az epulet kozott elveszitett tormelek stb.
2. vedd eszre, hogy a wtc-be csapodas es a pentagonba csapodas kozott rovid ido telt el (talan felora). gondolod, hogy az amerikai hadigepezet kepes ilyen gyorsan reagalni?
- a wtc-t ert tamadast kovetoen levegobe a vadaszok
- leszedik a 757-et ugy, hogy arrol senki nem szerez tudomast
- megijednek a kovetkezmenyektol
- felkeszitenek egy f16 kamikazet
- nekivezetik a pentagonnak, ugy hogy senki ne vegye eszre
- a pentagon epuleteben kb 200-an haltak meg.
mindezt azet, hogy hogy eltussoljak az utasgep leloveset? ha ez kiderul kb otszazszor nagyobb botrany mint az utasgep lelovese lett volna.
Lelőtték. A híradásoknál gyanús volt, hogy hangosan anyázik a Pentagon, hogy a légvédelem nem a tőlük 2 percre lévő bázisról indította a vadászgépeket, hanem a - ha jól dereng - 18 percre lévőtől, és ezért nem érték el az utasszállítót. (A perc vadászgép-tempóban mérve.)
Na, most a légvédelem sem lehetett ennyire hülye. Tehát lelőtték. Ám ez rosszul veszi ki magát jobb körökben. Tehát a terroristák által le kell zuhanni a gépnek. Szabad téren már nem lehet, mert ugye nincs gép, és azért csak feltűnik valakinek. Akkor jöhet a pentagon. Van egy lezárt szárny, amit éppen felújítanak. Lehet, hogy lesz néhány halott, de nem sok.