Keresés

Részletes keresés

123istván Creative Commons License 2020.11.22 0 0 116577

Rover 414 si hosszbordás szij cseréhez kérnék sgítséget:

 

A hosszbordás szíj feszitőt ,hogy kell meglazítani  ,valamint a motortartó baknál van két csavar  .Azokat ki kell csavarni? A jobb oldali első kerék felöl férhető hozzá! 

Vagy a generátort kell meglazítani? Melyik a legjobb megoldás?

 

Köszönöm szépen!

nyebojsza Creative Commons License 2020.11.21 0 0 116576

Ha emelővel megemeled, hogy lógjon a kerék, akkor is szűkös?

Előzmény: imre400 (116574)
m_toth Creative Commons License 2020.11.20 0 0 116575

Sziasztok! Rover 45 1,4 benzineshez keresek fűtőradiátort, de nem találok sehol. Tudja valaki esetleg hol van készleten?

imre400 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 116574

Köszönöm az infót megpróbálom kiszedni , kicsit szűk ott a hely lehet hogy le kell engednem a gólyalábat de teszek egy próbát előtte hátha lejön anélkül is mégegyszer köszönöm szépen .

Előzmény: nyebojsza (116573)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.19 0 0 116573

Nem kell kivenni a lengéscsillapítót.

 

Előzmény: imre400 (116572)
imre400 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 116572

Van egy 400-s ROVEREREM a következő lenne a kérdésem alsó talpas gömbfejet cserélek de a felsőt is cserélnem kell . Ki kell-e vennem a lengéscsillapitót vagy elég a motortérben levenni a két anyát és akkor ki tudom forgatnia felső lengőkart ?

Solari55 Creative Commons License 2020.11.13 0 0 116571

Sziasztok,

Ha valakit érdekelne ezen a fórumon, akkor hamarosan eladóvá válik egy régóta nálam lévő 25 Streetwise, az 1,4-es 3 ajtós, fekete classic változat.

Kevés km, mert céges autó mellett állt és áll a garázsban.

Használtautós hiénák előtt még gondoltam megfuttatom itt a fórumon, hátha normálisabb gazdát találok neki.

Írjatok, ha valakit érdekel.

Ár, megegyezés szerint, nem ebből lesz új autóm, csak sajnálom nem használni.

G

Törölt nick Creative Commons License 2020.11.04 0 0 116570

Szia! Az ajtókárpitokat simán betudod  szerelni a 25-ből a 200-ba, (én is raktam a sajátomba) de kell hozzá minden rögzítőelem, csavar. Ha jól emlékszem akkor minden ajtóhoz plussz 1db hajlított fém lemez van (az ajtóbehúzók alatt) a 25-be ami nincs a 200-ba ez mindenféle képpen szükséges mert enélkül nem lehet felszerelni. Elöl a tükör állító kis műanyag háromszögnél kellet kicsit ügyeskedni mert azt nem kaptam meg a 25-ös kárpitokkal.

Előzmény: nyebojsza (116566)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 116569

Az tényleg baráti ár,  a féknyergek drágábbak lesznek.

Előzmény: KissJozsef92 (116567)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 116568

Műszaki ilyet nem ellenőriznek, tegye a dolgát és kész...

Előzmény: KissJozsef92 (116567)
KissJozsef92 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 116567

Köszönöm az infókat, akkor elvileg a ködlámpa megoldható.

Bontóplázán találtam egy tarcsafékes hátsó hidat, az ára is baráti, 15 ezer forint.

Átalakítás után kell a kpm vizsga, vagy jóváhagyják a következő műszakinál?

Előzmény: nyebojsza (116566)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 116566

Ködlámpák elvileg egyformák (25/45/200/400),

fényszórók nem egyformák (motorháztető, sárvédő meg talán a lökhárító is illeszkedik hozzá),

ajtókárpit talán egyforma, de ebben nem vagyok biztos (Rimmer szerint különböző),

tárcsafékre átalakítás nem lehetetlen, de nem kis meló. Nekem a 95-ös 400-as lengőkarban az agy csavarjai annyira bele vannak gyógyulva, hogy az szétszedhetetlen... egyszerűbb az egész lengőkart cserélni.

Úgy látom ennek egész másként néz ki a hátsó futóműve, mint a 400-asnak.

De valószínű más lehet a fékcső flexi része a dobfékhez mint a féknyereghez, esetleg a kézifék bowden. Más az ABS jeladó meg kábel (nálam a kábel a keresztlengőkarra volt felfogatva, az összes M6-os csavar beleszakadt, újra kellett fúrni a meneteket).

Tehát célszerű egy komplett hátsó futóművet szerezni, és ha ráérsz azt felújítgatni

Előzmény: KissJozsef92 (116565)
KissJozsef92 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 116565

Sziasztok!

Segítsetek légyszi! 200as 99'es típusba beszerelhetők a 25ös ködlámpái? A 200as és a 25ös 5 ajtós ajtókárpitjai kompatibilisek egymással, átszerelhető átalakítás nélkül? 200as típusba próbálta már valaki az angel eyes lámpát, mi a vélemény róla? Ki szeretném cserélni mert a gyári eléggé gyenge. A hátsó dobféket ki lehetne cserélni tárcsára? Előre is köszi a válaszokat!

BuBu1983 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 116564

Üdv.

Nincs véletlen valakinek MG TF LE500 as óracsoporthoz lábkiosztása?

Köszi.

kandban1 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 116563

Átnéztem, és a napfénytető levezető csövénél, a csatlakozásnál volt a szivárgás.

Kapott egy közbensőcsövet, most masszív, és nem látszik semmi cseppenés.

Már csak szárítgatni kell... kis hősugárzóval nyomom belülről időnként, de pár nap biztos kell, amíg a szőnyegek megszáradnak.

Előzmény: kandban1 (116562)
kandban1 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 116562

Üdvözlet mindenkinek.

Az elmúlt napok esői után nem kevés vizet találtam a Rover 75 CDTi -ben.

Anyós űlés előtt egy kicsit, hátsó űlés előtt nagyon vizes a szőnyeg (nem tocsog, de határozottan vizes).

Felül a kárpitot körbetapogattam, de nem éreztem nedvessek sehol.

Ma nekiesek és megpróbálom kideríteni, honnan jött és megszüntetni.

 

Amit eddig olvastam, hogy probléma lehet:

napfénytető csőcsatlakozás kesztyűtartó mögött (elvileg megoldva, de megnézem),

hátsó lámpa tömítés (és a víz előrevándorol... bal oldalon már kellett tömíteni 6 éve),

díszléc rögzítői (ezt nem tudom hol lehet, gondolom, a csomagtartó felőli),

gumitömítés a csomagtartónál az alsó peremen,

a kocsi elején az esővizet levezető lefolyó a pollenszűrőnél (azt annó 14 éve felbővítettem, most teszteltem és száraz...öntöttem oda vizet és szépen lefolyik).

 

Mi lehet még?

Ha valakinek volt baja vele és megoldotta, köszönöm, ha segítetek a tapasztalatokkal... olyan nagyon sok lyuk csak nincs rajta, remélem...végül is nem szita ez.

 

Köszönöm!

b.kenyeres Creative Commons License 2020.10.14 0 1 116561

Elfelejtettem. A szivattyú csatlakozója a jobb hossznyúlvány tűzfal felőli egyharmadán rögzítve szalaggal.

vagy a nyúlvány tetején, vagy oldalán.

6 pólusú fekete csatlakozó.

 

Elér a szivattyúig ha elrakod valahol a lámpa mögött a klímacsöveknél.

b.kenyeres Creative Commons License 2020.10.14 0 1 116560

A szükséges alkatrészek:

 

 - kormányon lévő kapcsolók (tartókonzollal,csavarokkal.) hozzá a vezetéke.

- kuplung, fék kapcsoló.

- középkonzolon klíma alatt tempomat kapcsoló + a burkolat( én azt szépen kivágtam, hátulján látható a kapcsoló helye)

- Tempomat ECU

- vákumszivattyú a csővel, 3 db. gumi tartóval, a csövet rögzítő patentok a szívócsövön

- vákumdob a tartóval ami a folytószelepházra van felszerelve 3db. csavarral.

 

Felszerelés:

 

- Kormány:

Légzsák le, kormány le.

Kormány alsó műanyag burkolatát ívesen kivágni (mint ahogyan a rádióvezérlő kapcsoló van) a tempomatkapcsoló számára.

Gyári megoldás: tempomatos kormány csere.

Tempomatkapcsoló felszerelése a kormányra, a vezeték bekötése ami abból áll, hogy a csatlakozót rádugod a kormány alatt lévő szalagkábel átvezető(légzsák átvezető, forgóérintkező, ki ,hogy hívja)csatlakozójára.

Magát az átvezetőt nem kell cserélni, abba benne van  a tempomat vezetéke.

 

Kormány vissza.

 

Kesztyűtartó alatt a burkolatot leszedni, kesztyűtartót kiszedni. Tempomat ECU beszerlése konzollal együtt, csatlakozó ott van visszahajtva, ragasztószallaggal rögzítve.

Ha automata akkor a tempomat interface is kell, ami az automataváltót köti össze a tempomattal.

 

Tempomat ki-be kapcsoló klíma panel alatt:

Burkolat lepattint, kapcsolók konzolja kipattint(jobb ,bal oldalon egy-egy fület kell benyomni, hogy ki tudd húzni a tartót)kapcsoló csatlakozója szintén ott van, visszahajtva, szalaggal rögzítve.

VAGY mgfaragod a burkolatot, VAGY gyári megoldásként a burkolat cseréje, amiben benne van a kapcsoló helye.

 

Kuplung, fék kapcsolót nem tudom, mert enyém automata. De ott a vezetéke, csak be kell rakni, és összedugni a csatlakozóval.

Motortér.

 

Folytószelepházra a vákumdobot felszerelni a konzollal. 3 csavar fogja. ez elég szívás, mert kevés a hely, és a vákumdob faudi fejét elég nehéz felpattintani a folytószelep gömbfejére. Kevés a hely, de megoldható. 

 

Vákumszivattyú felszerelése. Ez a legnagyobb szívás !

Gyárilag a jobb hossznyúlvány tűzfal előtti pontra van felszerelve, 3 db. gumi tüskét kell benyomni a hossznyúlvány 3 furatába, majd a szivattyú tartókonzol 3 furatán áthúzni. ezt követően a szivattyút felszerelni.

Hely nincs, se fölülről, se alulról.

Emelő, vagy akna nélkül neki se állj !

De a megoldás amit én is tettem:

Szivattyút a klíma csövek közé rögzíteni a jobb lámpa mögött részen.

A vákumcső ugyan más íven fut, de oda lehet rögzíteni bárhova, csak ne törjön meg. A szívócső tetején már a gyári rögzítőpontokon mehet tovább a vákumdobig. Ott össze kell dugni a vákumdobbal, és kész !

Nem igényel konfigurálást, kódolást.

Az nyém működik ! De az enyém aut. váltós.

 

Ha valamit rosszl vagy hiányosan írtam, majd kijavítják.

Üdv.

 

Wynters Creative Commons License 2020.10.13 0 0 116559

Engem érdekelne!

Ha lesz időd, akkor megírhatnád! :)

 

Előre is köszi!

Előzmény: b.kenyeres (116557)
pegasusferi Creative Commons License 2020.10.13 0 1 116558

Én benzinesbe beszereltem a tempomat minden egységét,azonkívül ECU + immo kulcsostól, BCU ,fék és kuplung kapcsolókat és tökéletesen működött a tempomat. Később úgy tűnt az eredeti ECU val jobb volt de lehetett csak érzéki csalódás. Majd visszaraktam az ECU t,immót ,a BCU maradt és meglepetésre maradt a tempomat is . Lehet próbálkozni, bejöhet másnak is.

b.kenyeres Creative Commons License 2020.10.13 0 1 116557

Szerintem nem annyira bonyolult megoldani. Én saját magamnak szereltem be 2.0 l benzin automatába. Szinte gyári. Ha valaki a gyári szintre törekszik, asz is megoldható,

Ha valakit érdekel liírom a menetét.

Steven57 Creative Commons License 2020.10.13 0 1 116556

Körülményes, szinte lehetetlen normálisra megcsinálni.  Dízelekben már kivan építve a vezetékezése, ha beépítesz mindent szinte működik is. 

Előzmény: Wynters (116555)
Wynters Creative Commons License 2020.10.13 0 0 116555

Ez a 2.0 V6 verzió. Az nem megoldható, vagy csak körülményes?

Bocsi, de egyáltalán nem vagyok otthon ebben a témában. :P

Előzmény: Steven57 (116553)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.13 0 0 116554

Olyan nekem is kellene, mit akarsz vele csinálni?

Előzmény: 123istván (116551)
Steven57 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 116553

Ha dízel akkor igen, akár otthon megoldható.

Előzmény: Wynters (116552)
Wynters Creative Commons License 2020.10.12 0 0 116552

Sziasztok!

 

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de megoldható egy alapból nem tempomatos Rover 75-be, egy donor 75-ből kiszerelt tempomat utólagos beépítése?

Amennyiben lehetséges, mennyire körülményes, illetve megéri-e vesződni vele?

 

Előre is köszi a választ/válaszokat!

123istván Creative Commons License 2020.10.12 0 0 116551

LUCAS 3TXA távirányítót keresek , ha valaknek lenne egy felesleges akkor vevő lennék rá!

 

Köszönöm  szépen!

Steven57 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 116550

Igen, ez szinte mindenben olyan mint a T4, leszámítva néhány különleges funkciót.  Ezt a TOAF  miatt kínjukban hozták forgalomba, a Lengyelek nem voltak hajlandóak pénzt kérni a TOAF -ért .  Ezért az  Angolok nem ismerték el a Lengyel programot, noha igen jól használható ingyenes szoftver. Angliában is használják, a kulcsmásolástól kezdve mindenre jó. Azt, hogy a 75-n kívül használható e más típushoz nem tudom......nem próbáltam.

Előzmény: Gyurco78 (116549)
Gyurco78 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 116549

Ez még mindig olcsóbb, és mindent tud, ami a Roverekhez kellhet:

http://pscan.uk

Előzmény: nyebojsza (116548)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.06 0 0 116548

Azt nem tudom milyen, de azt hiszem a T4 az valami komolyabb,

LandRoverekhez most is lehet kapni:

https://www.ebay.com/itm/LRT5000-Land-Rover-T4-Diagnostic-Kit-NEW/401750209633?hash=item5d8a2db461:g:6xMAAOSwjXZcgUg1

Előzmény: Baga416 (116547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!