klíma update: hozzá lehet férni a nyomáskapcsolóhoz úgy is, hogy csak alul a motorvédő burkolatot távolítottam el, és így egyben olajat is cseréltem, hirtelen felindulásból... amikor viszont letekertem a klíma nyomáskapcsolót, nagyon halkan sziszegett kifelé a gáz, bármit is csináltam a szeleppel, csak a visszatekeréssel tudtam megszüntetni...
Úgy csinálok mintha érteném :D A lassúság egyértelműen a tablet miatt van, valszeg egy 128 GB-s jobban olvasna. Executing test menüben miket érdemes tesztelni ? System parameters ahogy írtad beálított adatokat listázza, de itt csak megnézni eggyel alatta pedig átállítani lehet?
Megnéztem első alkalommal scannelésnél nem volt 1 perc scenic2 nél,pár hete egy új masteren próbáltam ott viszont majdnem 5 perc volt mire mindent megtalált. De utána már nincs gond használat közben rendesen lépked vissza vagy megy előre.
Mindig mindent álló motorral végzel gyújtáson, akkor járatod a motort ha élő adatot szeretnél nézni pl. üzemanyag nyomás, befecskendező korrekció, töltőnyomás, ......stb.
Kiolvasóval(ELM)csekkoltam én is a nyomásra 4-et írt ki,a többit(Nyomásérzékelő)stabilan hibát jelez.És persze hogy a nyomás alacsony:))).
Jövő héten cserélem a szenzort én is.Amúgy az enyémnek más baja nem szokott lenni.(benzines)De ez természetesen bosszantó hogy minden évben van a klímával valami tennivaló.
Ok köszi, ha már itt van pl a klíma kérdés, a gramm értéket és egyebeket gondolom SY,SP menüpontokban lehet megnézni járó motorral.
Beszélgethetnénk a többi pontról is, mert biztosan sok kérdés merül fel másokban is :D
Zavaró, agy szokatlan :D , hogy ha csak pl. élőadatot, vagy funkciót szeretnék be/ki kapcsolni akkor is elvégzi a hibakeresést mindig ha visszalépegetek? ( rosszul csinálok valamit ? ) Mikor kell álló motor, s mikor járó ez sem világos, mert a fordítás néha kusza nekem. A hardverem kicsit gyengécske ( 16 GB amiből nyilván van használatban is ) valszeg ezért olvassa be elején a részegységeket olyan 2-3 perc alatt?
Hát ja, nekem is egyre sűrűbben érkeznek a gubancok... tavaly megoldotta a klíma problémát egy gázfeltöltés, de ez most más... úgyis akartam olajat, stb cserélni, szal meg kell bontani alját, és akkor az elejét is...
Itt a nyár.Döglenek be ezek a szarok:(Én hasonlóval küzdök....)
Nálam a nyomásra és a nyomásérzékelőre panaszkodik.Nem értem hogy miért kell minden tavasszal (nyár elején)ezzel kezdeni ,miszerint a klíma már megint nem működik.
Kód kiüt és továbbra sem jó...tehát valóban valami szar.
helló, segítséget kérnék. klíma nem megy, gázzal feltöltve, nyomás próba OK. Delphi diag 2 kódot dob: 0530, AC szenzor áramkör, feszültség a tűréshatáron kívül. DF021, újrakeringető motor áramköri hiba. még mielőtt hirtelen felindulásból nekiállnék mindennek is, inkább gondoltam megkérdezem itt is: mi romlott el? sejtésem: ha az AC szenzor a ludas, ez az a "kütyü", amit látok alul a klímacsőből kiállni, asszem 2 vezeték jön ki belőle?
bár ettől függetlenül, hogy vártam vagy 20 percet, utána kötöttem le az akksit majd fojtószelep tisztitás, akkis fel és utána kb 20 perc múlva indítás az alapjárat tanuláshoz igy is kellett neki 2-3 nap városi forgalom....
Mondjuk diag hiányában ezért nem adtam volna x ft-ot a szerviznek, 2-3 nap után meg is tanulta rendben...
"Ismeros azt mondta,hogy ezek elfelejtik az alapjaratot es 1-2 het is kell mire ujra megtanulja.
Ilyen lehetseges?" Az ismerősöd mivel foglalkozik hentes? :D Hülyeséget beszél.
Ha az akkumulátor le volt véve akkor esetleg újra kell tanítani pár dolgot. Ezért nem érdemes úgy szerelni bármi elektromosságot, hogy az autót nem zárjuk be és nem várjuk meg amíg a számítógépek nyugalmi helyzetbe kerülnek. pl fojtószelep takarítása.
"Allitolag az a baja. Service P feliratot ir ki." Állítólag, sajnos sok az ismeretlen a leírásodban.
Generatort ujitottam fel benne, mert elment a toltes. A felujitas ota sokszor leesik a fordulatszam es le is all a motor a kuplung kinyomasakor. Ismeros azt mondta,hogy ezek elfelejtik az alapjaratot es 1-2 het is kell mire ujra megtanulja.
Ilyen lehetseges?
Nem tudja esetleg valaki, hogy a kezifek behuzojahoz hol lehetne mikrokapcsolot venni?
Szeretnem megkerdezni,hogy egy 2005-os 1.6 benzines scenic II hibauzenetkent ezt irja ki : select neutral. Millyen hibara utal ez az uzenet? Menet kozben kuplungot kinyomva sokszor leall.
Sziasztok! Scenic 2.0 16v. "Csak"okoskerek van benne beépített solenoiddal, vagy van külön solenoid szelep benne.? Ha felmelegszik enyhe csörgést, kerregést lehet hallani kizárólag alapjáraton illetve alacsony fordulaton. Ezenkívül hideg motornál 3-4 másodpercenként nem tudom máshogy leírni, huppogó hangot ad, ha az olajbeöntő sapkát leveszem, abbahagyja. Van esetleg katrergazszürő, ami eldugulhatott?
Sziasztok. Életem első autójának vettem egy 2007/11 havi dízel Scenic 2-est. Vittem már 3 szerelőhöz hogy rendbe rakjam, de egy lelkiismeretest se ismerek nagyon, akit igen az meg nem ért konkrétan a típushoz. Valaki ismer valami lelkiismeretes szerelőt lehetőleg Budapest/Miskolc vonalában?