Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sir Gunar Creative Commons License 2018.02.01 0 0 51018

Igen köszi szépen erről olvastam vhol a neten, hogy a siemenssel mellé lőttek és a bosch ami bevált. A klíma kompresszorra is írták hogy van vele állítólag vmi rendszeresen jelentkező hiba és nem sok km után, erről esetleg vmi infó?

A DPF-je mennyit szokott ezeknek futni és ott mire kell figyelni mit nem szeret, vagy mi az ami meg tudja az életét hosszabbítani? Csak gyüjteném a tapasztalt használók és szerelők tapasztalatait mert az autó is a típus is bejövős, ahogyan megy az meg pont elég, volt alkalmam egy ráncfelvarrott rs-sel menni az utóbbi időben jópár 1000 km-t s meggyőzött egy régebbi benzines után(csak annak nem tetszik az eleje) , arról nem is beszélve hogy aránytalanul drágábbak hasonló futásteljesítések mellett is, jó persze fiatalabbak és jól tartja a típus az értékét is, ami plusz mellette szól, azon kívül hogy bírja ezeket az utakat itthon eléggé jól.

Ergo a motor és az azt kiszolgáló egységek ami vakfolt részben a tudástáramban, mert nem volt dízelem még, a TSI-kről pedig végképp lebeszéltek. A régi 20V 1.8-as volt az igazán jól sikerült moci de hát azok kicsi beltérrel rendelkeznek (hátsó sor).

Köszi előre is minden hasznos infót!

Előzmény: Törölt nick (51017)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.01 0 0 51017

A legfontosabb, hogy milyen PD elem van benne, és cserélték-e mind a négyet megfelelőre. Márkaszervizes állapotfelmérést mindenképpen javasolnék.

Előzmény: Sir Gunar (51016)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.02.01 0 0 51016

Üdv Mindenkinek!

Vásárlási tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 2007/1 RS 2.0 PD TDI kézi váltóval, 280e-rel a pocakban és olvasni sok rosszat és legalább annyi jót is a motorjáról, hogy azért gyártották csak rövid ideig mert nem vált be és szervíz igényes, sokat kell ezért rákölteni, stb.

Mi is igaz ezekből és mire kell odafigyelni amikor veszi az ember, s hogyan tudom ellenőrizni a futási teljesítményét, hogy mi is igaz belöle, mit kell tüzetesen megvizsgálni ott hirtelen, vagy vigyem be vhová ahol megnézik. Szóval szeretnék vele még pár évig sokat menni és nem rákölteni és állandóan attól rettegni mikor áll meg alattam, főleg mikor a családdal indulok útnak.

Gondoltam itt az azonnali több százezres kiadásoknak a lehetőségekhez képest szűrésére. Persze használt nem kevés km-rel és stb. mindig lesznek dolgok amik kijönnek.

Köszi előre is a tudásomat gyarapító válaszaitokat!

Agent_Gibbs Creative Commons License 2018.01.31 0 0 51015

Itt is chipeles lett a vege... :)

Előzmény: xtremetuning (51010)
Frederick Fleet Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51014

Megtagadó nyilatkozat lesz aláírva. 👍 A blokkolásgátló szoftverét frissíthetik csak.

Előzmény: Törölt nick (51011)
Frederick Fleet Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51013

Köszi szépen. Sztem ezt szerettem volna hallani, pláne egy autentikustól. 🙏

Előzmény: Agent_Gibbs (51009)
istvanik Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51012

Szép estét mindenkinek

 

Keresek fórum tagot, akinek 2013-14-s O3 kombi crtdi rs-e van.

Sajnos a szakszerviz szerintem nem boldogul a fényszóró-beállítással és megnéznék egy jó (ha lehet, még gyári beállítást) világítást.

Házhoz megyek :)

 

Üdvözlettel

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51011

Nem engedném. 

Előzmény: Frederick Fleet (51008)
xtremetuning Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51010

Az esetek 90%-ban ez van. Sebaj, nem unatkozok, mire mindent rendberakok.... :(

Előzmény: Agent_Gibbs (51009)
Agent_Gibbs Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51009

Ne engedd. Ismeros ezzel sziv. Nem lett lementve neki elotte a komplett progi, most 100-150 kmenkent regeneral a kocsi, a fogyasztas felugrott a korabbi 6-rol 8-ra, es gyengebb az auto..

Előzmény: Frederick Fleet (51008)
Frederick Fleet Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51008

Dilemmázok cartársak.

 

Az ESP "visszahívási akció" keretében engedjem-e a márkaszervíznek, hogy a tavalyi 2.0 crtdi motorokat érintő tavalyi visszahívás "szoftverfrissítést" elvégezzék-e az RS-emen vagy sem? Tanácsotokat kérem.

 

Az autónak semmi baja, ill. nem optimalizált benne az említett moci. Olvasni sok mindent, pro és kontra...Mi a tapasztalatotok, ti mit tennétek?

goctavia Creative Commons License 2018.01.30 0 0 51007

Minden mm számít... :D Mondjuk szerintem vannak olyan útszakaszok, ahol a SUVok bírnak csak normálisan közlekedni :(

Előzmény: camaro79 (51006)
camaro79 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 51006

Számít ez a 3mm? 

 

Előzmény: valerossi46 (51004)
valerossi46 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 51005

A 3-as hátsó nyomtáv szélessége kb 4cm-el kisebb mint a 3-as facelift-é. Az lenne a kérdésem, hogy valaki tett-e fel hátra 2-2 cm-től nagyobbat. A 2-2 cm-től néz ki úgy mint a face gyárilag, viszont 3-3mat már nem biztos hogy bevállalnék.

köszönöm

valerossi46 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 51004

Az semennyire. A Hunyadin viszont a 235/35 jónak tűnik /3mm-el magasabb/, csak az már nekem nem annyira szép. Nekem, de az még nem jelent semmit

Előzmény: camaro79 (51000)
valerossi46 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 51003

Van aki visszatért a típushoz..

Azért az a 8-as ZF hiányzik..

 

 

 

Előzmény: goctavia (51002)
goctavia Creative Commons License 2018.01.23 0 0 51002

Az lett a tema hogy ki mit vesz az Rs helyett :D mondjuk speciel nekem meg meg van

Előzmény: Törölt nick (50999)
Falken FK Creative Commons License 2018.01.23 0 0 51001

Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne hogy octavia rs II facelift xenon fényszórói mind kanyarkovetos vagy nem? Köszönöm 

camaro79 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 51000

Amúgy teljesen jogos, bocs.

egyébbként mennyire használható ez a 225/35? 

Előzmény: valerossi46 (50998)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50999

Látod milyen kis közösség lett, itt már minden téma. :))

Előzmény: valerossi46 (50998)
valerossi46 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50998

Bocs félreértettem.

Nem olvastam vissza, és nem gondoltam hogy itt egy Hunyadi a téma.

Előzmény: camaro79 (50997)
camaro79 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50997

Lehet, bár a kolléga arra válaszolt, amiben az N gumiméretét írtam. 

btw a pirelli külön fejlesztett gumit is. Nem hiszem, hogy pályán kívül érezném a "sima" P Zero és P Zero HN között a különbséget.. :D

 

https://www.pirelli.com/global/en-ww/road/pirelli-engineers-tailor-made-p-zero-for-new-hyundai-i30-n

 

Na, de hagyom a témát, nem off-olom szét az RS topicot. 

Ha valakit érdekel még a téma, akkor szívesen folytatom mondjuk az i30-as topic-ban. 

Előzmény: goctavia (50996)
goctavia Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50996

Szerintem egyikotok az Rs rol beszel, masikotok meg az i30N rol :D

camaro79 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50995
Előzmény: valerossi46 (50994)
valerossi46 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 50994

225-ös van rajta nem 235-ös

Előzmény: camaro79 (50993)
camaro79 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 50993

Hogy? :)

Előzmény: valerossi46 (50992)
valerossi46 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 50992

225/35 19

Előzmény: camaro79 (50980)
goctavia Creative Commons License 2018.01.22 0 0 50991

Igen, sajnos egy előzést követően a visszatérés után belementem egybe, nem láttam, hogy jön :) 9 cm a falmagasság elvileg, a magyar utakra lassan ez is kevés :)

Előzmény: camaro79 (50990)
camaro79 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 50990

Közben rájöttem, hogy mindegy is az átmérő, a / a lényeg.

kátyúban felütötted?

Előzmény: goctavia (50989)
goctavia Creative Commons License 2018.01.22 0 0 50989

R18 raadasul :)

Előzmény: camaro79 (50988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!