Igen köszi szépen erről olvastam vhol a neten, hogy a siemenssel mellé lőttek és a bosch ami bevált. A klíma kompresszorra is írták hogy van vele állítólag vmi rendszeresen jelentkező hiba és nem sok km után, erről esetleg vmi infó?
A DPF-je mennyit szokott ezeknek futni és ott mire kell figyelni mit nem szeret, vagy mi az ami meg tudja az életét hosszabbítani? Csak gyüjteném a tapasztalt használók és szerelők tapasztalatait mert az autó is a típus is bejövős, ahogyan megy az meg pont elég, volt alkalmam egy ráncfelvarrott rs-sel menni az utóbbi időben jópár 1000 km-t s meggyőzött egy régebbi benzines után(csak annak nem tetszik az eleje) , arról nem is beszélve hogy aránytalanul drágábbak hasonló futásteljesítések mellett is, jó persze fiatalabbak és jól tartja a típus az értékét is, ami plusz mellette szól, azon kívül hogy bírja ezeket az utakat itthon eléggé jól.
Ergo a motor és az azt kiszolgáló egységek ami vakfolt részben a tudástáramban, mert nem volt dízelem még, a TSI-kről pedig végképp lebeszéltek. A régi 20V 1.8-as volt az igazán jól sikerült moci de hát azok kicsi beltérrel rendelkeznek (hátsó sor).
Vásárlási tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 2007/1 RS 2.0 PD TDI kézi váltóval, 280e-rel a pocakban és olvasni sok rosszat és legalább annyi jót is a motorjáról, hogy azért gyártották csak rövid ideig mert nem vált be és szervíz igényes, sokat kell ezért rákölteni, stb.
Mi is igaz ezekből és mire kell odafigyelni amikor veszi az ember, s hogyan tudom ellenőrizni a futási teljesítményét, hogy mi is igaz belöle, mit kell tüzetesen megvizsgálni ott hirtelen, vagy vigyem be vhová ahol megnézik. Szóval szeretnék vele még pár évig sokat menni és nem rákölteni és állandóan attól rettegni mikor áll meg alattam, főleg mikor a családdal indulok útnak.
Gondoltam itt az azonnali több százezres kiadásoknak a lehetőségekhez képest szűrésére. Persze használt nem kevés km-rel és stb. mindig lesznek dolgok amik kijönnek.
Köszi előre is a tudásomat gyarapító válaszaitokat!
Ne engedd. Ismeros ezzel sziv. Nem lett lementve neki elotte a komplett progi, most 100-150 kmenkent regeneral a kocsi, a fogyasztas felugrott a korabbi 6-rol 8-ra, es gyengebb az auto..
Az ESP "visszahívási akció" keretében engedjem-e a márkaszervíznek, hogy a tavalyi 2.0 crtdi motorokat érintő tavalyi visszahívás "szoftverfrissítést" elvégezzék-e az RS-emen vagy sem? Tanácsotokat kérem.
Az autónak semmi baja, ill. nem optimalizált benne az említett moci. Olvasni sok mindent, pro és kontra...Mi a tapasztalatotok, ti mit tennétek?
A 3-as hátsó nyomtáv szélessége kb 4cm-el kisebb mint a 3-as facelift-é. Az lenne a kérdésem, hogy valaki tett-e fel hátra 2-2 cm-től nagyobbat. A 2-2 cm-től néz ki úgy mint a face gyárilag, viszont 3-3mat már nem biztos hogy bevállalnék.
Igen, sajnos egy előzést követően a visszatérés után belementem egybe, nem láttam, hogy jön :) 9 cm a falmagasság elvileg, a magyar utakra lassan ez is kevés :)