Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
1: Névtáblát ne vigyél, úgyis mindenki tudni fogja, hogy az az ismeretlen Te vagy! 2: Te most hova készülsz, az AT klubba, vagy valami vizsgára? 3: :o))
Mit vigyek a szombati szeánszra??? Kis névtáblát mint az első nap az iskolában, hogy mindenki nevemen tudjon szólítani??? :D Vagy fényképet a jelenlegi és eddigi motorjaimról? :D Esetleg egy előre kinyomtatott lapot az eddigi motoros pályafutásról, valamint a tervekről 80 éves korig? :D
- de rendezvényeket a második sorból is látom, ***OK, 1 pont oda
- és ha előreturakszom a pénztárnál a sorba senki sem mer szólni... ***kivéve ha ott állok a sorban én is. ;-) (Amúgy nem a nagydarabok tolakodnak előre, hanem a bunkók, de ez már egy másik téma. :-PPP)
Szeretném megosztani veletek a nyíregyházi teremcross egyik legtanulságosabb momentumát! A konklúzió talán annyi lehetne hogy ha a mindenki elkezd fékezni, akkor fusson át az agyadon hogy ez talán nem véletlen és picit legyünk bizalmatlanok ha a többi motoros már el is kanyarodott, mi pedig még mindig nyélgázon csapatjuk egyenesen hogy lenyomjunk mindenkit... Aztán ha jön a NAGY FAL, akkor se legyen pánik, mert van ott egy szalmabála ami fájdalmainkat csökkentheti egy kissé...!!!
Egyenlőre úgy néz ki hogy szombaton ott leszek a klubvacsin, de kérek mindenkit hogy tűzzön már egy virágot a füle mellé, hogy megismerjelek titeket... :D
Kikérem magamnak a 190 felettiek nevében... Ahogy a mondás is tartja nagy test nagy élvezet, meg az hogy 100 kiló alatt nem ember van hanem gyerek... :D:D Lelet hogy mindenbe beb..szom a fejem, de rendezvényeket a második sorból is látom, és ha előreturakszom a pénztárnál a sorba senki sem mer szólni... :D GYÍÍÍÍÍ!!!
Volna nekem a régi Africámról('98-as) egy fékcső szettem(fémhálósra cseréltem le így ez rajtam maradt) amitől szívessen megválnék, hátha szüksége lenne valakinek rá. Leszilikonozva zacsiba tartottam hogy jól bírja az időt :)
Nekem is az a bizonyos "plusz tamasz"-om van. Olajozashoz nem kell. Kerekcsere, defekt megoldhato vele. (Luis-bol rendelheto - vagy legyarthato) Nem hianyzik a kozep tamasz.
Nekem a középállvánnyal az a gondom, hogy leér, ugyanis így az a legalacsonyabb pontja a mocinak.
Bfűzfőn az angol srácnak volt ugye egy jobboldali oldaltámasza, gondolom hasonló célból. Illetve Csaba a DR650-hez csinált egy kis jobboldali támaszt, valami ilyesmit szeretnék én is. Bár első defektet még akkor is macerás cserélni. :o)
Attyám uram... Délután felteszem a netre az AT-t... Én nem akarok ilyen spéci dolgokat a lábamba... Még a hideg is kirázott... Ezek tőled független dolgok miatt történtek, (pl. autóval ütközés) vagy egyszerűen elestél magadtól aztán rotty...? Értettem...SW-MOTECH...csak el ne felejtsem... :D
"Hagyd a francba a kozepallvanyt. Nem jo az semmire..."
én ezt sem így látom! A láncolajzás az megy enélkül is, de a gumiszerelés az nem!
ha egyedül vagy esélytelen megoldanod egy defektet nélküle.
Chimseeről hazafelé kaptam ebből egy komoly leckét, amikor a klub bányászott kertészkedett, hogy legyen mire feltenni a motort, amihez vagy hárman voltunk elegen.
Én a tavaszt nem kezdem meg középtámasz nélkül, és ZolikAT érdekes módon a 07esekhez gyárt, akkor én most írhatom a Z-t kisbetűvel:-)
:-) Koszi, jol! Minden frankon mukodik. Lassan mar tobbet er a labam, mint a motorom... :-) De legalabb nem torik mar el... max. elgorbul. Terdtol bokaig nincs vas nelkuli resz... Most lesz a feleves kontroll...
A bukócső sokkal fontosabb. Merrefelé vagy? Szívesen megmutatom a givit vagy hogy mennyiben más az Sw-motech csővel összehasonlítva. Nekem Givi volt mikor megvettem, első dolgom volt lecserélni SW-re és ezen a nyáron behozta az árát. Megvédte a motort és egyben maradt a bokám is. Ha nem hallgatok akkor KT-re és a többiekre, akkor még mindig darabokban lenne a lábam, mert nem vicc 230kg-os motort papucsban a bokán csúsztatni...