A Kunság Volán összes kocsiját ellátták már GPS-sel és eléggé jó dolgnak tartom. Sok budapesti panaszkodik például arra, hogy egyes járatokon rossz megállót mondanak be, mert ugye ajtónyitáshoz van kötve a hangos. GPS-szel tulajdonképpen nem kell többet léptetni, a rendszer automatán a megfelelő megállót mondja be, még ha mondjuk 50x nyitja ki a sofőr az ajtót, akkor is.
Más fórumokban van róla bőven szó, hogy mire jó a GPS a BKV-nak és Neked. De röviden ez lenne a jövő budapesti forgalomirányítása, mely olyan szolgáltatatást tud mint pl:megállóban érkezési idő jelzése Zöld program" kérése a lámpánál, interneten, Wapon a vonalon közlekedő buszok megfigyelése, járművezetők bérelszámolása stb, ha részletesen érdekel küld el kérdéseidet nekem és válaszolok rá, mert itt hosszú lenne.
Még szeptember végén ígértél nekem a 609-es hozzászólásban a BKV Volvo turistabuszaihoz VIN-számot, de még nem kaptam meg. Át tudnád küldeni őket? Előre is köszi!
Köszi az infót! Azt nem tudjátok, hogy miért? Azon túl, hogy tudják hol a busz :P Esetleg teszt, valamilyen újabb szolgáltatáshoz? Gondolom "hobbiból" elég drága mulatság lenne :)
a VT 9 db Euro3-asat már tavaly október 1. előtt átadta az Alfa a VT-nek vagy még nem? Na nem, akkor hogyan lehet az, hogy 2006. okt. 1 után Euro3-as motorokkal adják át a buszokat, hiszen kötelező az Euro4? Miről lehet felismerni egy buszt, hogy euro4-es? Köszi, st.
Azt elhiszem, azzal nincs is gondom. Adott 17 busz. És ezzel ki kéne szolgálni a 14, 50, 58, 114, 150 -es viszonylatokat. Na ez ami nálam kicsit sántít. Azért a 14/114 nem rövid, és jó sűrűn is jár, tartalékkal, bütykölés alatt lévő buszokkal együtt szerintem erre 2 vonalra lenne elég ez a mennyiség.
A környéken lakom, én is rendszeresen látom ott a Localokat, de valaki itt a fórumon már olyat is írt, hogy 41/87/87A lesz. Van ez a cikk, ami a 150/50/58ról is ír, azokra viszont szerintem már nem lesz elég a 17 gép. (Mármint azokra meg 14/114re együtt.) Szóval ami szerintema darabszámból kiindulva reális lehet az a 41/87/87A, esetleg 250, VAGY 14/114. Persze mindez csak hasraütéses alapon jött ki, az is lehet, hogy nagyon mellélőttem.
Vagy a zsurnaliszt kavarodott meg a "bonyolult" információk áradatában, vagy a Bősze kummantott kicsit: a dél-budai 14-es, 114-es, 58-as, 150-es vonalak az utóbbi időben a VT-Transman alvállalkozásában üzemelnek. Itt jártak és járnak még most is a VT MAN-jai, és a 14/114-esen már lehet látni a ... na nem (teljesen) Volvókat, hanem Alfákat. Ezek sem a BKV járművei, hanem a VTT-é.
Csak azért mertem belepofázni, mert lakóhelyileg vagyok érintett a dologban, természetesen a szakértő kollégák pontosítsanak, ha szükséges. :)