Keresés

Részletes keresés

ateeska Creative Commons License 2018.09.09 0 0 35282

Hengerhez honnan rendeltel tomitest? 

Nekem szetv volt huzva a blokk, akkor a lanc is cserelve volt. 

Előzmény: omegaplayer (35281)
omegaplayer Creative Commons License 2018.09.09 0 0 35281

Enyém is szétszedve, a tömítésekre kell várni a hengerhez meg a blokkhoz, mert az egyik szett Belgimból jön a Malossi-hengerhez, a többit meg oem-parts-tól várom. Szerinted érdemes vezérműláncot cserélni ilyenkor ? Vagy a feszítőpatront ?

Előzmény: ateeska (35280)
ateeska Creative Commons License 2018.09.08 0 0 35280

Nem feltetlen cseres, csak ha mar darabokban van csereltem volna, de ennyiert nem 😀

Előzmény: omegaplayer (35279)
omegaplayer Creative Commons License 2018.09.07 0 0 35279

Ha már te is annyit költesz a motorodra, mit számít az 6e ft/db-árban lévő szilent ...  ? Nem értem ... Igaz kell belőle 4 db, de akkor legyen mind cserélve .. szerintem

Előzmény: ateeska (35276)
Szere28 Creative Commons License 2018.09.07 0 0 35278

Udv!

Nincsen utángyártott. Csak az van. Vagy gyártatsz valami szilentesnél tele van vele a a net. a google segit h szilentblok gyártás készités cimszo alatt. vagy megveszed a gyárit nincsen más. Sok sikert hozzá.

Udv!

Előzmény: ateeska (35276)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.09.07 0 0 35277

bizony

Előzmény: ex-kristikoma (35275)
ateeska Creative Commons License 2018.09.07 0 0 35276

Nem tudja valaki, hogy 250/300hoz uj motortarto szilentet holntudnek beszerezni, ami nem 6000ft/db? :)

ex-kristikoma Creative Commons License 2018.09.07 0 0 35275

Benellit ír, annak mi köze a Malagutihoz? Azonos a blokk?

Előzmény: depi vol.2 (35274)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 35274

Isten őrizz, a Malaguti eme 400-asa egy állatorvosi ló, kisszériás blokk, mire kiforrott és relatíve hibáktól mentes lehetett volna, addigra leálltak vele. Így blokkalaktrész alig, probléma viszont annál több van hozzá. 3 ismerősömnek volt Madison 400-asa, ők tudnának mesélni.

Előzmény: omegaplayer (35273)
omegaplayer Creative Commons License 2018.09.06 0 0 35273

Vegyél inkább egy Benelli Dusk 400-ast. Yamaha Majesty 400-as blokkja van, de mérete nem nagyobb mint a Leonardónak ! És még bír is menni ;)  Pluszba még jól is néz ki :)

Előzmény: <3285> (35272)
<3285> Creative Commons License 2018.09.05 0 0 35272

1 milla az szép.. Én már felgyújtottam volna a gecibe..vagyok olyan :))

 

A sport city-re is ugyanezek a negatívumok vonatkoznak?

Előzmény: omegaplayer (35264)
<3285> Creative Commons License 2018.09.05 0 0 35271

Nagyon úgy fest sikerült lebeszélnetek, amit köszönök is. Nézelődök..majd alakul..

Előzmény: depi vol.2 (35259)
omegaplayer Creative Commons License 2018.09.01 0 0 35270

Köszi a jó tanácsot. Egy autó-motor szerelő ismerősöm fogja csinálni, remélem rendben lesz minden. Szívesen rádbíznám, lévén van e téren tapasztalatod, de Érd nekem messze van Miskolctól ..

Előzmény: Szere28 (35269)
Szere28 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 35269

Udv!

Megcsinálható csak olyan csinálja aki már csinált ilyet mert külömben rossz vége lehet. Házilag ne próbáld megoldani. Nekem van lehúzom hozza de néha azzal sem jön össze sérülés nélkül és akkor jön a fej vakarás. 

Udv!

Előzmény: omegaplayer (35268)
omegaplayer Creative Commons License 2018.09.01 0 0 35268

Akkor jobban járok ha a másik blokkból kibontjuk a főtengelyt és úgy kompletten átrakjuk ... még jó hogy vettem hozzá egy donort, fene gondolta volna hogy egyszer szükség lesz rá a blokkjából valamire :/

Előzmény: Szere28 (35265)
ateeska Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35267

Szinte mindent! Télre talán összerakjuk és akkor meghirdetem. Meguntam sok pénz és egyre kevesebb az időm, hogy ráüljek, mert ezzel nem tudok gyereket vinni :)

Előzmény: omegaplayer (35261)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35266

Udv!

Én jártatjátok én a szám h leo feletos eljárt az idő felette. Pedig a 250es yamaha blokos de afelett is eljárt az idő.

Udv!

Előzmény: omegaplayer (35264)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35265

Udv!

Mivel a csapágy a fogaskerék belső oldalán van. A vezérlés fogaskereket levenni ok de visszarakni pozícióba már más tészta. Levetelnél fogaskerék sérülhet külön nem kapható. Akkor centrifugál szivattyút megnyomjátok vége van annak is. Külön az sem kaphato. Ennyi kb 

Előzmény: omegaplayer (35263)
omegaplayer Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35264

Nem vagyok túl boldog, mert szanaszét van szedve az egész blokk ... emiatt most állni fog egy darabig. Bár ha már bele kellett nyúlni és így alakult, sokmindent kicserélek amit muszáj lesz. Annyit költöttem már rá, hogy lassan elérem vele az 1 milliós határt, sok új alkatrész került bele az elmúlt 1 évben... ez már nekem sok, pénzügyileg és lelkileg is megvisel. A korábbi érdeklődőnek elmondanám, hogy mondjon le erről a a típusról és vegyen egy fiatalabb japán robogót .... jobban fog vele járni szerintem.

Előzmény: Szere28 (35262)
omegaplayer Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35263

Üdv. Naigen és elmondanád hogy ugyan miért ?

Előzmény: Szere28 (35262)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35262

Udv!

Az jo játék néha balul sül el. 

Udv!

Előzmény: omegaplayer (35261)
omegaplayer Creative Commons License 2018.08.31 0 0 35261

Elmondanád hogy mit cseréltél benne és miért ? Én az enyémbe most főtengelycsapágyat kell cseréljek.

Előzmény: ateeska (35260)
ateeska Creative Commons License 2018.08.28 0 0 35260

Az enyém 2004-es, már a reális értékének a 3szorosát rákötlöttem, és még nem végeztem. kb semmi értelme nem volt neki állni :)

Előzmény: depi vol.2 (35259)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 35259

"Hátha belefutok valami kevés km-es gondos tulajé volt motorba."

 

El kell keserítselek, nem fogsz. Ezek a gépek minimum 15 évesek, de van 20 is köztük. Az, hogy mennek, még nem jelenti azt, hogy jó is. A festéket mindegyik elviseli, de ami odabent van, az sajnos tapasztalat és szakértelem nélkül szinte tuti bukó.

 

Javaslom mondj le erről, vegyél egy 2007-2008 közötti japánt, azzal nagyon nem fogsz mellényúlni. 

Előzmény: <3285> (35257)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 35258

Udv!

Nem fogsz olyat tálalni. Mivel leót mind olaszból hozták be. Ott használtak ahogy használtak. Még a wcre is -motorral mentek. Aztán behozták és meg Inkább használtak. Olajcsere ugyan már. Még van fékolaj telo olaj soha senki nem cserélte. Én a sajátomon igen. Csomó mindent kell cserelni rajta. Időközönként. Én pl 76e km adtam el enyimet de nem túl sok régi alkatresz volt rajta. Folyamatosan dőltek ki belole. Az is igaz h én mindenhova -motorral mentem. Éves futásom 16-32e km volt. Városban jo mozgékony relativ kicsi. Autópályán azért bevérzést a szeme. 

Udv!

Előzmény: <3285> (35257)
<3285> Creative Commons License 2018.08.27 0 0 35257

Köszönöm, értem amit mondasz. Ha megveszem és egy hónap múlva beszarik akár a motor árát is rákölthetem még egyszer. Jó lenne egy olyat kifogni aminek olyan tulaja volt, hogy max 3000km enként lecserélte az olajat és akkor gondolom nem számít a sok kmer. Mert nézegetve  itt igencsak 30ezer és 40ezer km között vannak.  / Én terepmotorozás után  soha nem tettem le a gépet. Mindíg lemostam, láncot lespréztem, olajat inkább előbb mint később cseréltem, egyedül a gumit koptattam de az a szükséges jó volt./ . Hátha belefutok valami kevés km-es gondos tulajé volt motorba.  Majd nézem a hirdetési oldalakat szorgalmasan...

Előzmény: Szere28 (35254)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 35256

Udv!

Én most nem mindenféle vebes alkatrészt irtam. bemés a yamahához vagy a apriliához anyiért fogod kapni . Nincsen kis kitámaszto szilentjeim csak a nagy motortartó szilentem van. Nincsen modositott gyujtásam csak egyet csináltattam anno magamnak csak modositott veztengelyem van. Ami ugymond tuning. 

Udv!

Előzmény: omegaplayer (35255)
omegaplayer Creative Commons License 2018.08.26 0 0 35255

Szere én az új szívócsonkot 23-ért vettem a 250-esre, a 40 kicsit sok szerintem.  Fékbetétekből van sokféle, de az igaz hogy én is a Brembot részesítem előnyben.  Írtad hogy sok alkatrészed van, motorblokktartó szilentjeid vannak ? Esetleg 250-es-hez módosított CDI ami nem korlátoz 8000-nél ?

Előzmény: Szere28 (35254)
Szere28 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 35254

Udv!

Ezzel a blokkal az a gond h mikor rossz ugyan úgy megy mikor jo. Zabálni tudja az olajat meg egyebb nyűgök. Végsebesség is kis korlátok között mozog a rossz és a jó variatorhaz. Szóval van ám itt buktató boven. A szivocsonk mindbe szar ennyi idősen 40e az uj. Az ilyen javított meg eposzival erősítet vackok semmit nem ér. Csak egyféle keppen lehet őket javítani ami tartós. Erre is van már technikám olyan 15e kihozható utána soha nem megy tönkre. Itt már nincsen állapot. Csak javítás. És sajnos tuning mesterek javítanak csak össze taknyoljak.a leó jól néz ki De pl féktárcsák már nagyon nehéz szerezni hatra. Egy jobb fékbetét is már motor értékének 10%a. Én a végen csak brembo fékbetét használtam mert az birta strapát de a tárcsa pik pak elkopik mert csak fel mm a tűrés határa azt is Igen gyakran kellet cserelni. Fék gumicsovek mindben oda van sőt az összes gumi alkatresz. Motorszilent minden kireped szar db Ja 5e és van négy benne. Ezt meg hosszán sorolhatnám mi mennyi és mit kell cserelni h jo legyen és stabil. 

Előzmény: <3285> (35253)
<3285> Creative Commons License 2018.08.26 0 0 35253

Beütöttem a h.autóra meg a k.motorra a köbcenti határokat 200 tól 300-ig és az igazság az, hogy az én szememnek a leonardon kívül az összes csúnya. Leo olyan tipikus masszív robogó formájú. Még a sport city van határeseten de az is szögletesebb mindenhol. A kor nem számít mert ahogy mondják állapotot kell venni nem évjáratot...csak kérdés, hogy létezik e még jó állapotú...de ahogy te mondod nem nagyon..

Előzmény: Szere28 (35248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!