Én egyszer leszedtem, négy "karom" fogja le a lemezhez, de vissza nem tudtam teljesen pattintani, csak az üveghez közelebbi felét sikerült visszafogatni, a másik oldala szabadon maradt.
Mondjuk nem "ugrál", nem zörög, úgy hagytam.
Így legalább könnyebb a bogártalanításhoz leszedni. :-)
Gondoltam rá, hogy valami tömítést kellene a műanyag és az üveg közé tenni, dehát azért annak kulturáltan kellene kinézni.
A kalaptartón lévő féklámpa "dobozában" van 3-4 bogár, fogalmam sincs hogy tudtak oda bemászni. Próbáltam a dobozt előre felé kipattintani, kihúzni, de könnyen nem jön, erőltetni meg nem mertem, nehogy letörjek valami rögzítő fület róla. Hogy tudom ezeket az öngyilkos bogarakat eltávolítani?
Én az olajat a kauffer.huoldalról rendeltem ELF Full Tech Fe 5W-30, szűrőt gyári Renault, ahol éppen olcsóbb volt, akár több darabot is, hogy jobban jöjjek ki a postaköltséggel. Ja, és 8-10ekm után olajcsere...
Bár az enyém benzines én olajat a gyári ajánlás alapján ELF-et szoktam bele rakni, azzal szerintem nem lehet mellényúlni.
Bár nyilván ami a specifikációnak megfelel az bármilyen jó.
Ha meg nem, az úgyis csak 200+ km után derül ki... :-)
A dieselhez való pontos fajtát esetleg megmondják a típustársak.
Olajszűrőt az azért a gyárit veszem, bár a Mann-filter-ről is jók a vélemények, bar azt hiszem ezek nagyjából egy árban vannak.
Légszűrőt és pollenszűrőt a Filtercenterben vettem, egyféle volt mindkettőből, katalógusból nézték ki, melyik jó bele.
A pollenszűrő aktív szenes, 1500 körül volt, szemben a gyári 8000-el és még jobb is mert a hosszabbik éle merev falú, így könnyebb betenni, teljesen passzentos, nem úgy mint a gyári, amelyik hajlamos összeroskadni berakásnál.
Én egyáltalán nem értek ilyen szinten a motorokhoz és okoskodni sem akarok, de annyit tudok, hogy egy volt munkatársam a Peugeot 206 RC (180LE) vezérlés csere után járt így. Elvitte padra 120LE sem volt meg belőle. Kiderült, hogy mégis csak a vezérlés volt rosszul visszatéve.
Én mindenképpen megnézetném ismét a szerelővel, szedje szét, ennyit garanciát vállaljon a munkájára. Emlékezetből biztosított , hogy nem ment félre a vezérlés? vagy szétszedte és megnézte? Mert nem mindegy... Nyilván azt mondja, hogy ő nem hibázott.
Remélem sikerül megtalálni a hibát, majd írd meg mi volt.
Rég jártam itt, mert eddig nem volt gondom, de most megpróbálom hátha valaki járt már így.
Vízszivattyú csere óta a kocsi nem akar menni. Értem ezen, hogy erőtlen nem húz. A végsebességem 150 volt padló gázzal. Ha a klímát ráengedtem teljesen elment az erő belőle. Vissza vittem a szerelőhöz, Ő biztosított afelől, hogy tuti nem ment félre a vezérlés még 1 foggal sem. Hiba kódot olvastunk a kocsiból volt is egy jó pár (vezérműtengely jeladó, fojtószelepház trafó), mindegyikre áramköri hibát írt.
A vezérműtengely jeladó cserélve lett avval jobb lett a helyzet, mostmár nem fullad meg olyan könnyen meg egy hangyányit jobban húz, de még mindig egy örökké valóság elérni a 130 km/h, de még a 90-t is. Bármilyen megengedett sebességhez kb mindig padlóig kell nyomni a padált hogy menjen is.
Most van hogy érzésre már megyen, de a következő lámpánál már megint vissza áll a nyugdíjas üzemmódban.
Egy kicsit tanácstalan vagyok, mert jelen pillanatban szerintem csak csereberélni foglyuk a jeladókat és nem biztos hogy megoldódik.
Ne haragudj , pedig én is figyelek rendszeresen, ezek szerint kevesebb sikerrel :D Én a Dustert keresem, azt hittem már nincs meg a Corsa. Egyébként igen van egy dublőr, csak a számok másabbak :)
Szevasztok ! A következő a hiba: a motor hosszabb, rövidebb állás (több nap, pár óra) után nem indul. Az önindító pörgeti, de semmi, majd leáll az önindító. Többszöri próbálkozás után sem indul. A motortérben található kézi pumpával keményre felnyomva, pöcre indul a motor. Találkozott valaki már evvel a hibával ? Mi volt a megoldás ? A márkaszervíz szerint vagy a gázolaj szűrőnél, vagy a kézi pumpánál veszti el a nyomást, így a cső leürül a tankig, és a táp szivattyú nem tudja felnyomni, hogy a rendszerben meglegyen a nyomás. Köszönettel: Sándor
A napokban többször láttalak reggel a Kishegyesin a dugóban araszolni, de nem figyeltél, pedig egyszer integettem is Corsából, amikor mindketten a belső sávban araszoltunk egymással szemben (mielőtt a Hatvan utcára fordultál volna). Aztán egy-két nappal később utolértem egy krémfehér Fluence-ot ugyanitt, a Kishegyesire forduló lámpánal, már majdnem kiszálltam, hogy bekopogok az ablakon, amikor az utolsó pillanatban beugrott, hogy a rendszám betűi stimmelnek, de a számok eggyel el vannak csúszva - a dublőrőd állt előttem... :-)
Én 85 ezernél cseréltettem ki a gyári fékbetéteket, mert nyáron ilyen kis nyikorgó hangot adott, pedig 70-80%-osak voltak. állítólag felkeményedtek. Most van 92 ezer az autóban, de valóban az új betétekkel megszűnt ez a "talicska" hatás :D
Ez teljesen életszerű. Én már jöttem haza az M3-ason, majd az M35-ösön Budapesttől a Hajdúszoboszlói kijáratig úgy, hogy konkrétan egyszer léptem a fékpedálra!
Már cseréltem (bal első) egy utángyártottra, de fél év múlva az is kattogott. A lemez menetes, nincs anya, a csavar simán ki-behajtható. Sajnos a belső ajtóburkolatot le kell venni, mert a határolót onnan kell ki és betenni.
Nem mindig lehet arra biztosan adni amit a szerelők mondanak a fékbetét elhasználtságára. Nekem volt, hogy egyik éves szervizen azt mondták, hogy 50 százalékosak a fékbetétek, következő évben ugyanabban a szervizben kb. 10 ezer km-el később meg azt, hogy ó hát ezek még alig használtak...
Ennyit erről, ránéz, mond valamit oszt jóvan. :-) Lehet inkább rosszabb állapotot mondanak. nehogy később reklamáljon a tulaj, mondván "korábban még azt mondta, hogy ezek még jók..."
A féktárcsa hol korrodál, a peremén?
Mert eddig mindegyik autómnak rozsdásodott a pereme, hiszen ott nem koptatja semmi és acélból van. :-)
egy út oda-vissza több mint 5 ezer km, ezt irányonként 22-24 óra alatt tettem meg 4 tankolással. sztem egy átlag napon többet fékez a nagyátlag, mint ezen az úton nekem kellett.
de az is lehet hogy romlott a minőség.
szomszédomnak 80 ezernél már hátsó tárcsát is cserélni kellett a 4 éves 3 gyémántos autóján.