Egy bíztos teljesen lényegtelen a magyarországi eladások száma , annyira kicsi a piac.
Ezért nem is kell a magyatországi adatokra hivatkozni.
Vagy gondolod a Lodgy ismert hazai sikere miatt egy picit is elbizonytalanodtak a megszüntetésén ?
Nem tudom hol kell várni a Sanderora 7 hónapot ?
Készletről dobják utánad kedvezményekkel .
Amúgy is feje tetéjére állt mindenhol az új autó piac .. is .
( ha rendelni akarsz igény szerint )
Ha pedig várni kell az általában azért van mert éppen kivonják , megszüntetik , vagy visszahelyezik az aktuális motort mint
anno az ezrest ami már több hónapja a listán volt , de még egyet nem helyeztek forgalomba a hiányzó engedélyek miatt .... vagy mire épp befut egy motor ( 1,33 tce / Lodgy ) már korlátozzák is bizonyos modellekben , majd hirtelen újra kapható lesz.
A Juke ronda és szerencsére az autós újságírók lehetnek szubjektívek.
Nem adtak el marha sokat, de erről nem is írt, 2010-ben várta mindenki a hatását és ahhoz képest, hogy marha ronda eladtak belőle évi 90-100e darabot, Németországban egy hónap alatt adnak el 300e személyautót csak az arányok miatt.(Dusterből eladtak Magyarországon 24e-t, 10 év alatt.)
Ja, itthon pl ezért vannak az első 10-ben a Duster eladások ...
Gondolod, a magyar piac diktál a Renault konszernél? Ennyire ne légy nagy magyar, 1% sincs a részesedésünk az eladásokból. Tényleg ne röhögtessük ki magunkat.
Bár a Daciától láttuk a Duster kapcsán az elmúlt évtized legfantáziátlanabb modellváltását, ezúttal sokkal nagyobb durranás várható. Egyrészt új formatervek várhatók – sem a Sandero, sem a Duster nem lett olyan nagy siker, hogy a forma megtartása előnyösnek tűnjön – másrészt a Dacia végre korszerű műszaki alapokat kaphat."
Ja, itthon pl ezért vannak az első 10-ben a Duster eladások ...
Na mind1, újságírótól ennyi tellett.
Lehet valamit tudni az új modellekről? Tényleg nem lesz kombi?
1,5Dci Thalia 65Le 160Nm, szal van összehasonlítási alapom, a cégnél meg Dacia Mcv 990cm3 72Le.
Kruzolni 5.-ben óra szerint 60-nál (gyakorlatilag 57km/h) 1500/min fordulaton az enyémmel lehet,(de mint irtam a gyorsítás innen felejtős, ha emelkedő jön visszakapcsolás etc etc.) és nem teljes terheléssel, hanem 1-2-max 3 fővel.
De a vőm 0.9Tce Sanyijával ezt nem lehet megcsinálni, az szenved, mint a tied, egyszerűen máshogy van bejáratva, más "stilusho" van szokva az autó.
Mi 2500 km után elmentünk vele Ausztria-Olaszo túrára, bejáratás gyanánt. Stepway, 2 ember, csomagok, többségében pálya 130-as tempó, 4évszakos abroncsok.. Az ECO egy borzalom, anélkül egész jól tartotta a tempót a többi autóval, rendesen dimbesdombos helyeken.
Cáfollak, 2000-2200-tól már jól elkezd húzni, 4000 környékén vált a szelepvezérlés, még rátesz egy lapáttal, 5000 fölé már nem nagyon érdemes menni, csak a hangja lesz nagyobb.
Én is néztem, hogy ezek miről dumálnak, kedvem lenne jól megmutatni nekik az enyémet....