Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Api72 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 219

Megpróbálom leírni, de lehet hogy majd lefotózom.

A csatlakozó aljzat köré belátni és ott látok sárga színt körbe.

Szerintem vagy remélem jól müködik, csak nem akkor szeretnék kapkodni amikor már késő lesz, hanem inkább megelőzném a hibát vagy felkészülve érjen.

Előzmény: hubo44 (215)
genius089 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 218

Helló Api72!

 

Vár egy kicsit, ne cserélj le semmit!!!

A termosztátról beszélsz, vagy a termosztát házról???

A termosztátház, az valóban müanyagból van, eléggé sérülékeny, nagyon kell rá vigyázni. Biztos a németek "újítottak"! Ezzel nem lesz könnyebb az autó, viszont jó drága, ha kompletten cserélni kell!

És, mondom, termosztátot csak akkor cserélj, ha tényleg melegszik a motor!

Termosztátházat meg pláne felesleges cserélni!

 

 

Üdv:

Várnai Ferenc  

Előzmény: Api72 (212)
Api72 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 217

Sikerült feltenni a könyv képét amire akkor szerintem a Jézuskánál vagy Télapónál feliratkozok mint ajándék.

 

 

Skoda Felicia Petrol & Diesel

 

Úgy sikerült feltenni, hogy új kép tallózás, majd beszúr.

Szerintem kiváncsiak vagyunk az autó fényképére Ferenc.

Remélem sikerül felrakni.

Előzmény: Api72 (204)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 216
4 kontakt eš šarga jelzeš az jelzi a orat.
Előzmény: Api72 (214)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 215
a huton a sin leňegtelen. a termostat ujitaš nem nad šireker let. ha mem fog jol mu´´ko´´dni akor maj at činaljuk favoritera. ot hol irod a šarga jetet a 4 kivezetešnel ot neha tesnek zoldet vad kek ho erzekelot de šarga a meg felelo.
Előzmény: Api72 (212)
Api72 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 214

Lefelejtettem 1 kérdést:

 

A műszerfalon a hőmérséklet mérő müszernek az érzékelője hol van?

 

Előzmény: Api72 (212)
Api72 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 213
Akkor van egy Fábiád is?
Előzmény: hubo44 (206)
Api72 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 212

Üdvözlet mindenkinek!

 

Szeretnék ebbe a termosztát és hőmérséklet érzékelő szonda témakörben kiokosodni.

Amit ma megnéztem az autón:

 

- A hűtön lévő hőmérséklet érzékelő, szerintem ez kapcsolhatja a hűtőventilátort hatlapolt rézből van, ezt írtam én zöldnek.

 

 

- A termosztát szerintem, ha felnyitom a motorháztetöt és szemben állok az autó elejével akkor a motor jobb(váltó) felőli oldalán van a hengerfejnél. Ennek a tetején van egy 4 pólusu csatlakozó. Ezt lepattintottam alatta sárga színünek látom a csatlakozó aljzat alatti részt amin van 1 müanyag biztosító fül amit talán lelehet húzni, de én nem próbáltam meg.

 

Elnézést az aprólékos leírásért, de nem igazán ismerem még műszakilag az autót és szeretném megismerni.

 

A kérdés, hogy érdemes lenne a Favoritéra átálni és milyen átalakítással járna?

Ha a Favorité jobb volt akkor miért módosították erre a műanyagra?

Vagy a Németek újítottak be?

Előzmény: hubo44 (197)
genius089 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 211

Bocsi, ezt még gyakorolni kell!

 

Hogy lehet ide képet beszúrni???

 

Köszi!!!

 

Várnai Ferenc

genius089 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 210

Csak egy kép az autómról:

 

genius089 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 209

Sziasztok!!!

 

Két év kellett, hogy erre a fórumra rátaláljak!

A link a Skoda.lap.hun miért nincs fent?

 

Csak egy pár kérdés, ill megjegyzés:

 

A termosztátoknak az a jellemzöje, hogy zégeres, vagy nem zégeres???

Nem a nyitási hömérséklet???

Amikor a 120-asomba akartam venni alacsonyabb nyitási hömérsékletü termosztátot, akkor azt mondták, hogy van, igen, de ritka mint a fehér holló, és 5 ször annyiba kerül, mint a normál termosztát!!! Na, ezért nem vettem, inkább kiszereltem! 

Nem az a fontos, hogy a mutató 70 fokon áll-e, vagy 90 fokon, hanem az, hogy 110-et ne mutasson soha!! Csak esetleg a sebességmérö! :-)

Ha túlmelegszik a motor, akkor van baj!!

 

A Haynes féle könyv: Igen, sajnos, azt meg kell venni, azt nem adják "ingyér"!

Digitális formában csak alkatrészkatalógus van, szerelési útmutató, az sajnos nincs!

A könyvet sztem nem szívesen fogja beszkennelni senki.

Ha konkrét kérdésetek lenne, megpróbálok segíteni.

 

Üdvözlettel:

Várnai Ferenc

 

 

 

 

 

 

 

hubo44 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 208
a zegereš az utan dartot de az a jo bene hod abba bele lehet koňen rakni a favorit termostatot. zegereš termostat dakran hamarab ňit mind 85 fok. akkor ki a zeger eš bele vagod a favoritet.
Előzmény: job1 (207)
job1 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 207

A szerelőm vette, szerintem a zégergyűrűsből szerelt most be, azt emlegette! Eredetit nem kapott, így került ilyen bele. A zégeres az a Favoritban volt?

Előzmény: hubo44 (198)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 206
felicia eš fabiara majdnem minden van hod ninimumot aljon a koči ha vamejiket meg ňomjak.
Előzmény: Api72 (205)
Api72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 205

Ez elég gyors.

Autóalkatrész kereskedésed van , vagy csak bespájzoltál?

Előzmény: hubo44 (201)
Api72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 204

Helló!

 

Digitális formában én is örülnék ha valakinek meglenne, már kerestem de csak ezt találtam:

Skoda Felicia Petrol & Diesel


ISBN: 1859609376

 

Rendelési szám: 3505

 

Kiadó: Haynes

 

Méret: 210x280

 

Szerző: Mark Coombs & R. M. Jex

 

Borítás: Keménykötés

 

Nyelv: angol

 

 

Listaár: 8 500 Ft



Hatchback & Estate inc. special/limited editions. Covers major mechanical features of Van, Pick-Up & 'Fun' Petrol: 1.3 litre (1289cc) & 1.6 litre (1598cc). Diesel: 1.9 litre (1896cc) 95 - 01 M to X



---------------------------------------------------------------------------

A Haynes kiadó által kiadott átfogó szerelési könyvek nemzetközi piacra készültek, ezért az angol nyelvet kevésbé ismerők is biztonsággal használhatják. Az eligazodást segíti az oldalankénti 2-3 fénykép, ábra, valamint a kapcsolási rajzok.A Haynes javítási könyvekhez 32 oldalas műhelyszótárt adunk ajándékba.
Paraméterek: általában keménykötésű, méret: A4 /210 X 280 mm/, terjedelem kb. 200-250 oldal.

A Maróti könyvkereskedésben van: http://www.maroti.net/home.html

De még ebbe nem ruháztam be.

Előzmény: kettőtizes (202)
kettőtizes Creative Commons License 2007.10.18 0 0 203
Szia!

Köszönöm válaszod!

Üdv.:
kettőtizes
Előzmény: hubo44 (201)
kettőtizes Creative Commons License 2007.10.18 0 0 202
Szép jóestét Mindenkinek!
Bocs, hogy csak így idepofátlankodok, de a segítségeteket kérem.
Felícia szervíz vagy javítási kézikönyvet keresek digitális formában.
Hol lehet lelni, esetleg letölteni ilyesmit.
Ha volt már téma ez akkor bocsánat érte.

Köszi minden infót!
Üdv.:
kettőtizes
hubo44 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 201
ket nap alat kes les. van a padlašon minden aňag čak mat fekete les a eleje. majd ha les ido akor les čak feštve.
Előzmény: Api72 (200)
Api72 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 200

A Te kocsid tört össze?!

Nagyon sajnálom :-(

Remélem nem lett komolyabb baja?

Előzmény: hubo44 (199)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 199
ma ninč jo napom de a croma rendešen ose čuklot a felicia šajat laban jot haza.
Előzmény: hubo44 (198)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 198
ojan tipuš termost vette mind lejeb a foton van vad zegerel ro´´gzitet tipuš.
Előzmény: job1 (194)
hubo44 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 197
hodan a hu´´to´´ oldalan gomba zold. nem jol ertem vad nem jol irtad
Előzmény: Api72 (195)
Api72 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 196
Megnéztem a visszajelzők és háttérfényeket, normális kézzel fogható szerintem 40 fok körüli nem bántóan melegek.
Előzmény: Api72 (169)
Api72 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 195
Nem tapasztaltam nagy hőmérséklet ingadozást csak az zavar, hogy az óra szerint 85-90 fok környékén bekapcsol a hűtőventilátor. Most hétvégén autóztam regel a kb 0-1 fokban és rövid időn belül meleg volt a kocsiba.A hütő oldalán lévő hőgomba jelzése talán zöld.
Előzmény: job1 (194)
job1 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 194

A termosztát bedöglésének előjelei a következők voltak:

-jó állapotában kb. 2 km után a mérő 70 fokot mutatott, 4 km után 90km/h-s tempóval már 90 fokon volt, és attól kezdve ezt tartotta.

-utolsó alkalommal 14 km megtéte után is alig emelkedett fel a mutató 70 fokig. Azt hittem elsőre, hogy a szonda adta be a kulcsot.

De megálltam, újraindít, és már működött rendesen kb. 10 km után, pontosabban ismét 90 fok lett. Aztán 1 hét után egyszercsak 10 km után látom, hogy a mutató 110 fokon van. Rögtön megálltam, és már rotyogott is a hűtőfolyadék. Felnyitottam a motorháztetőt, hagytam kb. 5 percet hűlni, újraindítom, ismételten 110 fok. Bekapcsoltam a fűtést, már lejött 90 fokra. Elvittem szerelőhöz, szétbontotta, és mondta máris: a termosztát ház belülről eltört, a lemezke félrecsúszott, nem nyitott már.

Ha nagy ingadozások vannak nálad, értelmetlenül, mert nem volt nagy terhelés alatt a kocsi, akkor szerintem érdemes megnézni azt a termosztátot!

Előzmény: Api72 (185)
job1 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 193

Nálam most volt kb. 1000 km-el ezelőtt termosztát csere, és most jelentkezik az, amiről te írsz. Szerintem cserélni fogom ismételten, ugyanis ami belekerült az nem eredeti. Későbbre melegszik fel a motor, lomha a kocsi, nem fűt rendesen. Korábban 2 km után már 70 fok, 4 km-re már 90 fokon vígan szaladt a kocsi. A fűtés tökéletes volt. Mióta cserélni kellett, lassan "ébred" fel a motor, később tudok befűteni.

 

Pesten van egy jó alkatrészes, eredeti darabokat is lehet tőlük vásárolni. Rádiusz a cég neve, keress rá a google-ban. Nem kerül sokba a termosztát, vagy van itt még egy fórumozó, ő megadja neked a szlovákiában lévő árakat.

Jó autózást!

Előzmény: ibipupu (190)
ibipupu Creative Commons License 2007.10.16 0 0 192

Rendben megpróbálom!

 

köszönöm

hubo44 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 191
čereld ki a termostat.
Előzmény: ibipupu (190)
ibipupu Creative Commons License 2007.10.16 0 0 190

Üdv mindenkinek!

 

Olyan problémám van hogy a vízhőfok nem igazán akar melegedni menet közben. Ha lassan araszolok a sorban vagy megállok egy lámpánál akkor emelkedni kezd, de ha tempósabban megyek akkor a mutató rögtön visszaesik. Ötletek?

Előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!