Nem hiszem hogy valaki csak azért hogy bolondítsa az enbereket képes lenne több tiz-száz autot átalakítani akár montirozni a képeket.
Én elég optimista vagyok ebben a kérdéskörben és vallom hogy nem a MOL és sz olaj az egyetlen ami számunkra jó lehet.Csak sajnos ami működik vagy működhetne hamar nyoma vész.Az alternativ energiák sora van készen csak még nem használjuk mert új rendszereket kellen kiépiteni ami pénz és a nyereség csak később lesz belőle.Sajnos a vezetőink csak a mánnak és maguknak élnek.Lehetnénk mi ipari nagyhatalom is repce termelésben de nem mert állambácsi és mol bácsi kéz a kézben babusgatják egymást.Ha romániának megéri ipari létesítményeket épiteni és kijelenti hogy Europa repce feldolgozó és termelő nagyhatalma lesz akkor nekünk miért nem éri ugyanezt megcsinálni.Holott a földrajzi adottságaink sokkal jobbak bármely més Europai országnál.Van készen repcefeldolgozó üzemunk nekünk is békés megyében csak még repcét nem látott. Elkészült cirka pár miliárdból adna munkát pár ezer emernek stb stb stb.És mindez miért AZÉRT mert ....... és tudjátok a választ.Kinek az érdeke hát nem nekem de neked sem és a többi forum olvasonak
Szia. Ezek a linkek jónak tűnek, de emuléval én is töltögettem le ilyeneket ezrével. Házilag hegesztett-tákolt csövek, sejtelmes vezetékek. Nem túl meggyőző. Egyébként le tudná vki fordítani ezt valami emberi nyelvre, h érthessük? Akkor közelebb juthatnánk a megvalósításhoz.
ezen a linken a legelső működő tipust is láthatod.
IGAZ ez a motor még nem teljsen vízzel megy CSAK 25% olajszármazék ami lehet benzin gázolaj motorolaj étolaj stb. ÉS 75 % VÍZ.
Működik
Ha megtaláloma linket beteszem majd azt is igérem.
A franciák ennek a motornak a nagy tudorai. Rengetek személy, teher ,munkagép st. motorját üzemeltetik ezzel a rendszerrel hatásosan.
A károsanyag kibocsátás majdnem 0-a.
Ha megnézeda filmetket a fenti linken láthatod hogy a fehér papírzsepi fehér marad akkor is amikor a kipufogógáz közvetlenül ér.
Lehetne ezt a témát tovább ecsetelni de amig állambácsi nem a mi érdekünket nézi teljesen felesleges .
ILLETVE nem felesleges mert már étolajjal lehet LEGÁLISAN járni csak be kell fizetni az étolajra az adót.
Ami ha jól emlékszem 120 %.(mihez képest ne kérdezd.Adok majd ide is egy linket)
Igy veszel számlára x ezer liter étolja számlára
bemész a VPOP hoz bejelented hogy ezzel akarod hajtani az autod és befizedet az adot.
Ezek után VPOP tag legyen a talpán aki megmondja mikor fogy el neked a x száz liter otthon tárolt olajad.
AZÉRT x száz mert HA X ezer van otthon akkor nem használtál semmit el belőle elméletileg.És ha az autodban is van akkor megbuktattad saját magad.Tehát mindig kevesbb legyen otthon mint amiről számlád van.
Nem magyarázkodás képp de elszált a gépem vinyoja és ezért nem tudok belinkelni .
Azt sem tudom, hogy hol kérdezzem meg. A fizikai tudásom nem túl nagy (régen volt, meg nem is érdekelt igazán), ezért kellene egy kicsi segítség: ha összekötök sorba 18-19db 12v-os 55ah autóakkumlátort, akkor arról tudok-e üzemeltetni egy 2000w-os fogyasztót és mennyi ideig az akkumlátorok károsodása nélkül? Pontosan hány aksit is kell sorba kötnöm? Ha jól tudom az akkumlátorok feszültsége nem pontosan 12 volt, hanem 13,8-14,2 közötti, de az is lehet, hogy csak töltéskor...
Kérlek benneteket, hogy valaki tegyen tisztába! :DDD
Az ötlet nem rossz! De akkor készíts több cellát , h nagyobb legyen a feszültség. A másik pedig: vegyél rögtön cink-szulfátot! Vízben feloldod és megvan amit elektrolizálhatsz. Nem kell a kénsavtól beteg tüdővel mászkálni.
Más: Aki jobban érdeklődik a szélgenerátor iránt, nézzen át a topikunkba!
Veszel egy zsák cink oxidot, feloldod akkumulátorsavban és a cink szulfátot a szélkereked áramával elektrolizálva fém cinket választasz ki, magától működik amikor van szél.
Amikor pedig az energiát akarod kivenni belőle, akkor lekapcsolod róla a szélkereket és elemként használod, a cink visszaoldódik szulfáttá.
Lehet, hogy 12V-ra meg lehetne csinálni, de csak ötletszinten merült fel bennem.
Egy mai autó generátorába be van építve a feszültség szabályozó. Avval semmi dolgod nincs. Csak rákötöd az akksira és viszonylag jó hatásfokkal tölt. Túl sem tud tölteni. Ilyet pár ezerért kapsz bontóban. Azon van ékszíjtárcsa, így az áttételt is könnyű megoldani.
Az említett "ingyen " módszert illetően, ezt hőszivattyúnak hívják. Sok alkalmazása már megvalósított. Tó, kút aljára épített csőkígyó. Pesten épül most egy irodaház ilyen a földből csent energia felhasználásával. Persze csak besegít a fogyi csökkentésébe. Ha beírod a gugliba a hőszivattyú szót, lesz mit nézni.
Gazdaságos(ingyenes) fűtés elméletem: egy hűtőszekrényhez hasonló berendezés kívülről vonná el a hőt, belül (a lakásban) pedig növelné. A fogyasztott áram szintén hővé alakul, így rendkívül gazdaságos lenne. Vélemény?
Ez a szerkezet egy pellet prés. Fűrészporból,forgácsból,egyéb éghető apró anyagból lehet vele pelletet préselni (8-15 mm Φ 15-30mm hosszú, nyúltáp szerű préselmény) csiba.hu oldalon sokkal pontosabban megtalálod.
A sárga valami nálam faforgács lenne,és azt szeretném össze préselni házilag. Sajnos nem találok pontos rajzot (akármilyen rajzot).
Felkeltette az érdeklődésemet ez az oldal, bár az igazat megvallva engem egy házilagosan néhány 10e Ft-ból kivitelezhető "szélerőmű" érdekelne.
Sokat agyaltam rajta. Áramot szeretnék fejleszteni egy elhagyott tanyán (12V). Csak ritkán kellene használni némi világításra, esetleg egyéb elektromos eszközökhöz (pl. kis hűtő v.hűtőtáska.
Sokat agyaltam rajta, csak az a baj, hogy nehézkes megoldani a tárolást szabályozás, túltermelés kérdését. Legalábbis nekem. Maga a szélkerék már megvan, ennek kellene meghajtania egy dinamót. Azt tárolni aksiban, a töltést szabályozni, a túltöltést megakadályozni.
Ha valakinek van ötlete, esetleg tapasztalata, szívesen venném.
Micsoda marhaság ez a vízautó? Ha hidrogént fecskendezel be, akkor az nem víz, itt kezdődik. Szójjál ha vizet nyomatsz bele és elindul.
Az étolajas ügyet meg nem úgy kell megközelíteni. Honnan tudja meg bárki, hogy étolaj van az autódban? Hát onnan, hogy hasábburgonyák jönnek ki a kipufogódon. Nna. Szóval a hasábburgonyaszagot kell megszüntetni. Aki kitalálja az étolajba adagolható dízelszagosító adalékot, az győzött.
na hja, faterom is étolajjal megy néha, régi dízeles autókhoz állítólag meg szerinte is kiváló...jó nincsnek benne adalékanyagok, azt rakni kell hozzá, ha ragaszkodtok hozzá
tök jó, olyan palacsinta szagú a kipufogógáz...így tudják rajtakapni a fogyasztókat,
jellemző, h itthon büntetik...persze, a Mol részvények azonnal mélyzuhanásba kezdenének