Nálam se lesz hosszú életű🙄,rozsdásodik(?),nyúlik,pedig kímélő üzemmódban vagyok.A hátsó kerék küllőkről már nem is merek szólni..néha úgy érzem hogy rádobáltak minden olcsó sz@rt és majd a tulaj ha akarja(vagy rákényszerül)feljavított alkatrészekkel orvosolja a dolgot...amúgy 12e km nél járok,és már rég nincs meg az "új motor " érzésem😄
Nekem ez életem első motorja, így igencsak tapasztalatlan vagyok a témában. Most alig több mint 10e km van a motorban, de már szerintem csereérett lett a láncom. Legalábbis láttam 1-2 helyen hogy már szétment az O gyűrú, ergo ez hamar el fog pusztulni. Azt gondoltam ennél többet kéne bírnia. Pedig pucreláltam, olajoztam, gondoztam, beszéltem hozzá... :)
Az emberi teljesítőképességnek vannak határai........ ezeket lehet feszegetni, ki ki a maga lehetőségeivel és adottságaival élve....... így mindannyiunknak máshol húzódnak azok a bizonyos határok..... tiszteletre méltó a cikkben szereplő Magyar honfitársunk teljesítménye!!!
Soha nem hallottam Róla........ de most élmény volt már elolvasni is. 😊
terveztük hogy elvisszük a "miénket" is de a gyereknek nem volt jogsija, nekem meg kedvem :))
ne tudjátok meg mennyi szarakodás van evvel a motoros jogsival, februárban megvolt a kresz, aztán azóta még a rutin vizsga sincs meg...... pedig már oktató céget is váltottunk de ott se igen gyorsabb a dolog
az a vicc hogy ez egy különbözet lenne az a2-ről, és még motor is van arra sem kell várni
ok, nem sürgős, ha több év után adod el akkor írj egy mailt mert tuti el fogom felejteni
amúgy mi a doboztartóra ki tudtunk alkudni egy 50% kedvezményt a yamahától, a bukócsőre nem adtak ennyit de az is jóval olcsóbb volt mint a listaár
ha lett volna több helyen eladó tenere szerintem még több kedvezményt ki lehetett volna sajtolni belőlük, csak most eléggé kevés a megvásárolható motor