A képen látható szerintem egy JAP 500-as, csak a motor, sajna már nem maradt használható alkatrésze- hajdanán egy MÉRAY-ban pöföghetett. A földből ástam elő.
Hááát akkor így nehéz lesz gazdát találni nekik. . . annyi féle készülhetett belőle, hogy ezekhez találni még kettőt, vagy esetleg hármat? A másik, hogy szerencsére/sajnos rengeteg utángyártott alkatrész létezik, ami drága, de a felújítás se biztos, hogy olcsóbb, viszont az új az új, ami egy keréknél nem hátrány.
A képen látható blokk pofás, sőt talán nem túlzok, lehet csak motor, váltó nélkül? Milyen gyártmány lehet és kb. hány köbcentis?
Az igazság az, hogy jelenleg nincs "garázsdísz" hiányom, sőt már inkább garázsvásárt kellene tartanom, csak már megszoktam a "lomokat" magam körül. . .
A küllős kerék tetszik, nekem is volt egy, amíg egyszer kölcsön nem kérték, majd elfelejtették visszahozni. Ha esetleg mégis meggondolod magad, a kerekek érdekelnének, esetleg a blokkal együtt! ;)
Sajna csak egy pár van belőle, és szeretném ha méltó hellyre kerülne, akkor eladnám- esetleg ismét valamilyen autó alá, még ha nem is teljesen "makulátlan".
A fényszórót később is felszerelhették, meg hát eladhattak ugyebár több ilyen autót is.
Bár nem tudom, a Concoursra széria autókkal is elmentek? Vagy legalább ennyire fontos volt a tulaj prominens személye. Igaz, akkor autója úgymond " névtelen senkiknek " nem is volt komoly autója.
Pedig rákerestem a Buick emblémákra is sok más korabeli amcsi márka között, amikre hasonlít. De sajna official formára nem ilyet hozott, így az autóikra rá sem kerestem, hehe.
nem biztos hogy ugyanaz az autó. a hűtőmaszk felső részén mintha nem lenne a két vízszintes nyílás és a szélvédő felső sarkától is hiányzik a fényszóró.
Sajna csak ennyi a kép. Amatőr fotó. Szerintem a hölgy udvarlója készíthette, azért van ő a kép középpontjában. Ha a papa készítette volna, biztosan hátrább lép, hogy a sportautója tejes egészében látható legyen.
Köszönöm válaszod. Sejtettem, hogy egy homályos maszatról nehéz bármit mondani. Közben sikerült scannelni. Annyit tudunk, hogy 1931 és Zala megye, feltételezhető, hogy Mo.-on vásárolható volt ez a csapott hátú jármű.