Az a Volvo nemcsak réginek kinéző, az is -ezt az N88 -as szériát úgy 1974/5 táján váltotta az eggyel fiatalabb, szögletesebb N89 (Magyarországon igen ritka volt ez is, az is, tudomásom szerint.
Talán nem baj, ha belinkelem ide - régi tűzoltóautók, növekvő számú MAZ-ok, és egy réginek kinéző, de klassz Volvo, aminek az azonosításában megköszönöm, ha segítetek :)
A múltkor kicsi és/vagy szép kocsikat nézegettünk, most jöjjenek az igahordók, szintén a retró jegyében! Egy villamosos túra során Stuttgartban, a méteres nyomtávú villamos kocsiszín akkor már csak tárolásra használt alsó részén futottunk bele a helyi tűzoltómúzeum[...] Bővebben!Tovább »
A géptető Kraz!! Az Uralé elől sokkal vékonyabb, nincs is függőleges része elől, hanem szinte egy élben végződik és jóval ívesebb, domborúbb is, továbbá ha ránagyítasz a képre az is látszik, hogy a géptető lefogató körmei is árulkodnak annak Kraz mívoltáról.
Már jó ideje Kraz-okkal dolgozunk, van 2 db 250-esünk meg egy 255B-nk.
Viszont eléggé kezdenek "nyűgösek" lenni, főleg utóbbi, mivel az már 36 éves szegényke.
Gondoltuk kicsit modernizáljuk a gépoarkot és ajánlották a Leyland Daf Drops 8x6 vasat.
Neten olvasgattam már róla de kicsit szkeptikus vagyok a terhelhetőségét tekintve.
Most a Krazokkal 15 t alatt szinte soha nem szállítunk, az átlag súlyok 15-25 t között mozognak, néha 30 t is becsúszik (nem közút). Szerintetek ez a Daf bírná ezeket a súlyokat?
Amúgy elég masszívnak tűnik a cucc, csak ugye enek nem duplák a kerekei (ja, mert nekünk az utcai változatok vannak, nem a terepgumis) és a Krazon van 10 kerék, a Dafon meg csak 8. Hiába 4 tengelyes, én azért kicsit aggódok miatta.