Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2006.12.17 0 0 858
Én speciel nem hiszem, hogy most divatosabb lenne ez az lengő-tolóajtó, mint mondjuk 5-10 évvel ezelőtt; szerintem arról lehet szó, hogy bizonyos helyekre könnyebben beépíthető (pl a farmotoros buszok hátsó tengely utáni része) vagy csak egyszerűen praktikusabb, mint a hagyományos bolygóajtó (pl ha a babakocsi/kerekesszék tároló részt nem a második ajtóval szemben, hanem az előtt alakítják ki).
A legtöbb gyártó egyébként olyan ajtóval gyártja le a buszt, amilyennel a megrendelő kéri.
Előzmény: Jon Bon Robi (857)
Jon Bon Robi Creative Commons License 2006.12.17 0 0 857

Jajjajjajj...

 

Ez nem túl jó, amikor kérdezek valamit, és a végén csak még hülyébb leszek... :)

 

Szóval a VT-s jószágok azok Localo2-k, igaz? Ezeknél milyen a harmadik ajtó?

 

Milyen a Localo3? És főleg: milyen lesz a négy? (Tudod esetleg illuszrálni a különbségeket, csak az én gyenge felfogóképességemből kifolyólag?:))

 

És mit gondolsz arról a (teljesen szubjektív) meglátásomról, hogy ez a "metróajtós" cucc most divatos? Miért lett az? Mitől jobb, min egy bolygóajtó?

 

Egyébként "városi busz külső lengőajtóval" témában nekem személyes rossz tapasztalataim vannak: a 80-as évek közepén Prágában eléggé ijesztő volt, amikor a végállomás tömött peronú felszállóhelyéhez beállt a szóló Karosa, és az ötéves énem arcát veszélyeztetve csapta szét az ajtaját... :)))

Előzmény: I-shift (854)
I-shift Creative Commons License 2006.12.16 0 0 856
Szerintem mind a kettő...de a döntés hozatalánál mentségünkre szóljon, hogy Észak- és Nyugat-Európában minden gond nélkül használják a kifelé nyíló hátsó ajtójat, lásd pl. Volvo Sverige - Saffle buszait...
Előzmény: Grimbi (855)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.16 0 0 855

Hogy azért volt-e gondja mert a szegedi volt, vagy azért mert balf@asz modón kifelé nyíló ajtaja van egy városi busznak és könnyen felakad a szegélybe ki tudja.

Előzmény: I-shift (854)
I-shift Creative Commons License 2006.12.16 0 0 854

Jól láttad.

 

A Localo-1 típusnak a 3. ajtóval sok gondja volt.

 

Ez részben azért volt, mert anyja neve Szegedi Ájkarusz, részben amegállók egyeletlen magasságából, a rossz utaktól,  sofőrhibából adódott, és egy jó része megjavult/megszünt...

 

A Localo-2 típusnál olyan - olasz - ajtók vannak, amelyek kb 50 mm-t emelkednek ki nyitáskor a jármű sikjából, majd szétsiklanak, mint a metro-ajtók.

 

Kisebb a meghibásodás és a mechanikai elakadás/ütődés lehetősége, árban meg annyi, mint a szegedi...

 

A Localo-3 hátsó ajtaja - Euro 4 motorral - már az Alfa Busz fejlesztése, amit a Volvo Bus Corporation velünk terveztetett meg, egységesen az összes Volvo B7RLE alvázra..

 

Hamarosan kész a Localo-4 is...-:)))

Előzmény: Jon Bon Robi (853)
Jon Bon Robi Creative Commons License 2006.12.16 0 0 853

Sziasztok!

 

Csak olvasótok vagyok, nem hozzáértő, de néha szokok hülyeségeket kérdezni egyik-másik buszos fórumban. Most ezzel zargatnám az illetékeseket (gondolok itt főleg I-shiftre):

 

Dél-Budán ugye látni már Localo2-t. Eddig mindig csak futólag láttam (autózom), csak tegnap tűnt fel, hogy mintha más lenne az ajtómechanika, mint az 1-eken - biztos ezer helyen van ilyen, én eddig a londoni Citarókon, meg néhány DD-n láttam ilyet élőben. Végigolvastalak benneteket, de erről csak szőrmentén esett szó, és akkor is csak a 2. ajtóról beszéltetek.

 

Szóval: mi a stájsz a 3. ajtóval?

 

És miért lett most "divat" (ha az lett) ez a fajta ajtómechanika? Úgy értem, a külső lengő (ideértve most ezt is, ami nem teljesen az) nekem balesetveszélyesebbnek tűnik, mint egy bolygóajtó. Persze, nem az utastérből foglal el helyet, de én úgy hallottam, hogy tőlünk nyugatabbra olyan a tömegközlekedés, hogy nem kell ezen centizni - aki felszáll a buszra, az el is fér rajta... (Jó, erre mondjuk pont nem London a jó példa)

 

Előre is kösz a felhomályosítást!

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.12.16 0 0 852
Bocsi, nemláttam,hogy oda van írva! Sorry.
Előzmény: Törölt nick (851)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.16 0 0 851
Szasztok !Annyi kiegészítés lenne,hogy 922-926 ig a 106-oson jár.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (844)
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.15 0 0 850
Akkor grat :)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (849)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.12.14 0 0 849
Sehonnan!! A fejemből!
Előzmény: FLR-727 (848)
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.14 0 0 848
Honnan másoltad ki?
Előzmény: ICS MÁNIÁS (844)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.14 0 0 847
a dél-pestiek első ránézésre stimmelnek.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (844)
Hibb Creative Commons License 2006.12.13 0 0 846
Én már láttam FKU-948-at 61-esen is, de ez egybe vág azzal, amit GABORBP írt előzőleg.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (845)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.12.13 0 0 845
Ezek ugye így vannak elosztva? Ha nem akkor javítsatok ki! 1000 Köszönet!
Előzmény: ICS MÁNIÁS (844)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.12.13 0 0 844

FJX-186 - FJX-196      7           CINKOTA

FJX-197 - FJX-203      73         CINKOTA

FJX-204 - FJX-210      9           CINKOTA

FJX-211 - FJX-224      73         KELENFÖLD

FJX-225 - FJX-235      7           KELENFÖLD

FKU-901 - FKU-916    86         ÓBUDA

FKU-917                      42         ÓBUDA

FKU-918 - FKU-921   60         ÓBUDA

FKU-922 - FKU-926   106       ÓBUDA

FKU-927 - FKU-929   7,73      KELENFÖLD

FKU-930 - FKU-942   32         CINKOTA

FKU-943 - FKU-944   61         CINKOTA

FKU-945 - FKU-950   9           CINKOTA

FLR-700 - FLR-709    103       KELENFÖLD

FLR-710 - FLR-719    73         CINKOTA

FLR-720 - FLR-721  38A,138 DÉLPEST

FLR-722 - FLR-728  51,151   DÉLPEST

FLR-729 - FLR-731  54,55     DÉLPEST

FLR-732 - FLR-740  85          DÉLPEST

FLR-741 - FLR-748  200        DÉLPEST

FLR-749                    85          DÉLPEST

  </P>

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.12.10 0 0 843
FLR-716
Előzmény: FLR-727 (841)
I-shift Creative Commons License 2006.12.10 0 0 842

Az összes 7700-nak egyforma legkondija van/lesz...

 

Az Alfåkra azert kerult a "ronda", mert az a legjobb...

Előzmény: [db] (840)
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.10 0 0 841
73-ason melyik karambolozott?
[db] Creative Commons License 2006.12.09 0 0 840
Ugye nem olyan ronda fehéret raknak rá, mint amilyen az Alfa-Volvókon van, hanem olyan szürkét, ami a többi 7700-ason van?
Előzmény: I-shift (838)
FKU-911 Creative Commons License 2006.12.09 0 0 839
231ben sincs, de még van egypár amiben szintén nincs
Előzmény: [db] (837)
I-shift Creative Commons License 2006.12.09 0 0 838

Jan. 2. heteben az Alfa fogja a hatralevo 9 db BKV busz klimajat beszerelni, heti 1 db fog elkeszulni...

 

A sorrendet a BKV donti el.

Előzmény: [db] (835)
[db] Creative Commons License 2006.12.08 0 0 837

Jujjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOCSI!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Helyesen: FJX-204  :DD

Előzmény: FLR-727 (836)
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.08 0 0 836
Egy FKU-ban??
Előzmény: [db] (835)
[db] Creative Commons License 2006.12.08 0 0 835
FKU-904-ben még mindig nincsen utastéri klíma!
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 834
Csak nem haldoklik a külső kijelző? :O
Előzmény: Rich84 (833)
Rich84 Creative Commons License 2006.12.06 0 0 833

 

 

 

FLR-727 Creative Commons License 2006.12.05 0 0 832
Thx
Előzmény: GABORBP (831)
GABORBP Creative Commons License 2006.12.05 0 0 831
A 61E-n 435-ösök és Volvok járnak, a Volvok oly módon, hogy elindulnak reggel a garázsból, kimennek Rk-ra, onnan 61E-n az Örsre, majd átszerelnek 7-esre vagy 9-esre. Este ugyanez visszafelé.
Előzmény: FLR-727 (830)
FLR-727 Creative Commons License 2006.12.05 0 0 830
A 61E-n Volvok is járnak?A bkv.hu szerint igen, de HáBé szerint nem....
molnam Creative Commons License 2006.11.30 0 0 829

OFF

Ha tud valaki költözéshez segítségként bérelhető vagy kölcsönkérhető furgont vagy kisteherautót, akkor írjatok nekem mailt légyszíves. Köszönöm,

ON

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!