Valami ilyesmire gondoltam én is. Ha cső gondja van az csak a tankban lehet mert a küldöttek csöveket lecseréltem, hogy lássam mi történik. Szétszedve minden jónak tűnik. Menetközben még nem látom. A tankot macerás lebontani? Mert úgy láttam anélkül nem tudom szétbontani.
Ha rossza az autómata szivató mert nyitott állásban maradt akkor hidegen indul szépen, viszont meleg motornál túl sok a benzin. Nézd meg működik e. Ha nem cseréld ki és megoldódhat a próbléma. Jellemzi ezt a hibát a túlfogyasztás is.
Sokminden lehet akar benzinpumpa is. De lehet cső gond valahol ereszt a rendszer és magas fordulaton nem tud eleget szállitani de igy nem tudom megmondani mi a gond. A kis piros szelep nem feltétlen kell bele. Igaz nem árt ha benne van de nem minden rendszerbe raktak olyat. udv!
Van egy olyan gondom,hogy kb egy kiló méterenként belevegösödik a karburátor és a kis tartály között a benzincső. Indítás után feltölti csutkára az ÁC a túlfolyón ezerrel megy vissza a táborba a benzin. Mi lehet a gond? Az ÁC a fájlban van és nincs a kis piros vissza folyó szelep.
Leo 150 98' a paripám! Most vettem.....első nagy robogóm. Nagy problémába ütköztem, és hatalmas segítség lenne, ha segítenétek!!! Első gondom: üzemi hőmérséklet (kb 5km) után ha megállok vele...nehezen indul. Utána minden indítás nehéz....Elindul, de nehezen. Hidegen, pöccre indul. Második nagyobb gond: A végsebesség, nem megy fel 70-80km/h fölé.... Most volt teljes szerízen...áll. minden rendben van rajta. Szép a hangja, semmi gond nincs vele, kapott friss olajat, hűtő vizet.
Eladó egy kiváló állapotú szívócsonk/szívótorok Aprilia Leonardo 250/300, Yamaha Majesty YP250, MBK Skyliner 250, Linhai Vog 260, Malaguti Madison 250-re. A szívócsonk bakelit része kétkomponensű, ipari epoxi ragasztóval van megerősítve (ott ahol általában mindig kirepedezik a használat és az idő múlása során). Ennek megfelelően még sok 10 ezer kilométeren keresztül nem lesz vele probléma ;) Utánvéttel kizárólag a postaköltség,előre utalása során küldök csomagot.
Urak! 125-ös Leonál csöpög a hűtővíz, a henger alatt van egy lyuk az olajszűrőház és az olajnyomásgomba között. Na abból a lyukból jön a víz. Szervíz manuál nem mutatja azt a részét a blokknak. 97-es évjárat, ha kell. Mi a megoldás?