Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

META TOM Creative Commons License 1998.08.07 0 0 47
McAl,
Én is attól tartok, hogy igazad van van, de próba cseresznye...
Tavaly megvigasztaltak, hogy az Öreglányt (a régi 600-as ex-Trabink) vagyonokért viszik külföldre, az állapottól független, pusztán nosztalgiából. Úgy érzem, hogy egy kevésbé nosztalgikus, ám olcsóbb 4 ütemű, öreg japcsi lesz belőle, talán megszöktetek egyet valami roncsderbiről vagy kilopom a zúzdából. Minden autó jobb, mint órákat várni egy buszra oda meg órákat vissza. És amennyire füstölnek manapság, a környezetbarát mivoltukban is erős kétségeim vannak.
Törölt nick Creative Commons License 1998.08.07 0 0 46
Izé... nem hittem a...
Törölt nick Creative Commons License 1998.08.07 0 0 45
META TOM,

Mostanában egy Trabi egy vagyonba kerül. Úgy felment az ára (a 2ütemunek is), hogy nemi hittem a szememnek. Nem ritka, hogy 130-150e Ft-ot is elkérnek érte.

McAl

META TOM Creative Commons License 1998.08.07 0 0 44
Sajna, csak gyalogos lettem. (Költözés miatt eladtam a jószágot)
Eddig 4 szekerem volt:
Trabant 600 (1963, CI-s rendszám)1988-92
4500-ért sikerült(?) eladni!
Wartburg 353 de Luxe (1967,IH)1992-95
Wartburg Tourist (1986)1995-1996
Opel Kadett 1,6 GLS (1985) 1996-1998

Most egy egyszer használatos trabicsek az álmom, átmenetileg, amit kb 1-2 év használat után lényegében eldobhatok.
Tud valaki ilyet? 2 év műszaki nem akadály!

Sehonnai Bitang Ember Creative Commons License 1998.08.07 0 0 43
Nyugi McAl !

Ez is lesz egyszer 50 éves ...
:-))

Törölt nick Creative Commons License 1998.08.07 0 0 42
Sehonnai Bitang Ember

Kösz az infot. Azt hiszem nem fogok új bogarat venni. Szerintem én is kinézek oda ma délután, de nem a bogarammal, hanem egy céges Hondával, mert egyéb ügyeket is kell intéznem és akkor oda is elugrok.
Eddig csak képen láttam az új darabot és érdekel. Bár a képen nem nagyon tetszett.
Hol van a régi szép forma???

McAl

Sehonnai Bitang Ember Creative Commons License 1998.08.07 0 0 41
McAl !

Ma du 4-től kezdődik a Juventus rádió szervezésében és egész hétvégén tart. Ők bizti tudnak bővebbet is. Lesz Fergeteg party, meg minden.
Én csak ma tudok menni.
Egy zöld, meg egy sárga új bogár nyomul majd az áruk - ÜJJÉ LE ! - 5,3 milla ...

Törölt nick Creative Commons License 1998.08.06 0 0 40
Akarom mondani: Vagy nagyon nem...
Törölt nick Creative Commons License 1998.08.06 0 0 39
Sehonnai Bitang Ember,

Minden nap vagy csak egy meghatározott napon?
Vagy nagy nem tudsz semmit?

McAl

Sehonnai Bitang Ember Creative Commons License 1998.08.05 0 0 38
A hétvégén a Pólus centernél valami Bogarazás lesz és ott lesz az új bogár is ! Már pénteken is megtekinthető. Bővebbet sajna nem tudok.
hc Creative Commons License 1998.07.20 0 0 37
Növelem az öreg VW-sek csapatát:
Golf I. D papir szerint 79-ből, de a kaszni, az ülések, a műszerfal a 81 utáni alfajokból származik, az 5 sebességes váltóról nem is beszélve. Kicsit irtózatosan szakadt, de bucira tömve 120-as utazóval is 5 liter alatt van.
Előtte ('83-90-ig) volt egy 66-os évjáratú Trabi Combim. Kénytelen voltam rajta kasznit cserélni, úgy viszont újra indult a forgalmija. A zsaruk csak lesték a CN-s rendszám mellett a 3 éves friss műszakit!!
voros sarkany Creative Commons License 1998.07.20 0 0 36
SWE Z., és az összes bogaras!


Renault 4, Magyarországon üzembe helyezve 1970-ben, a gyártás idejéről csak trubadurok regélnek. Zseniális kocsi, minden másképp működik mint normáliséknál, viszont az elmúlt hónapban vagy 2000 kilométert tepertem vele gond nélkül.

voros sarkany

Agota Creative Commons License 1998.07.18 0 0 35
TRABANT 601 Special - Dzsordzsi

Kiválló amikor megy, de ideges típusoknak nem ajánlanám.
Eladni? Soha!

Tájbor Creative Commons License 1998.07.14 0 0 34
Köszi Wágner úr!

Majd jóóól rázúmolok!

Üdv:
Tájbor

Sehonnai Bitang Ember Creative Commons License 1998.07.13 0 0 33
Kedves McAl, SWE Z., Typo !

Egy időben nekem is két autóm volt, de az egyik váltó és futómű nélkül tengődött. Amelyik megmaradt már nem akarom nagyon eladni, mert igen szépet száguldozott velünk mostanában. Új gumik, meg lengéscsillapítók kellenek és egy kis lakatolás a tél előtt. Nem érdekel igazán, hogy kicsit kopott, lényeg, hogy haladjon az úton és a motor prímán húzzon.
A találkozók nem lelkesítenek be (pénzhiány), de a programok sem. Van elég ismerős az országban, akit látogathatok.
Igazi élményt a vezetése jelent - minél hosszabb távon. Imádnivaló a hangja ! Ha az ablakot is lehúzom abszolut nem hallom mit mond az asszony a mellettem levő ülésen ... :-))

További jó bogarazást !

Az új bogár orrmotoros, de ha jól hallottam hátsó hajtású les, meg négykerekes is. ...
Nekem az is tetszik.

Sehonnai Bitang Ember

Wágner úr Creative Commons License 1998.07.09 0 0 32
Egy Pofa Sör Tájbor sztrovacseknek rendel...
Nem azért kicsi, mert sajnálom, de nem verem szét ezt a topikot:)))
Egészségedre!
Typographic Creative Commons License 1998.07.09 0 0 31
Egy 1968-as kiadású VW bogár gurult egy jó darabig a fenekem alatt, de 1994-ben a magas felújítási költségek miatt fájó szívvel váltam meg tőle.
Kár, hogy az új amerikai bogár formáját átalakították, így már nem tetszik

Typo

Tájbor Creative Commons License 1998.07.09 0 0 27
Csak nem a vadi új himbasor?

Üdv:

Tájbor

Törölt nick Creative Commons License 1998.07.08 0 0 25
Sajnos nem tudtam lemenni, mert mint említetettem a bogaram új szerzemény és a szerelőnél tötlötte a hétvégét. Szeretném, teljesen rendberakni. Riasztót szereltetni bele, meg teljesen megbízhatóvá alakítani.
Ez kb 100 környékén lesz, de legalább akkorra minden OK lesz rajta.

McAl

SWE Z. Creative Commons License 1998.07.08 0 0 24
McAI SBE!
Ott voltatok Agárdon a bogártalálkozón?
Én véletlenűl belecsöppentem, de lennmaradtam, mert tuti volt.
Törölt nick Creative Commons License 1998.07.08 0 0 23
Csatlakozom az igen öreg autósok táborához. Ahogy Sehonnai Bitang Embernek, nekem is egy öreg(?), inkább fiatal bogaram van.
A gyártási éve 1969, vagyis ez is 29 éves. Januárban lesz 30. Ellenben Sehonnai Bitang Emberrel én most vettem az autót és szeretném rendbehozni. Ez most van folyamatban. És ha eléri a 30. évét akkor veterán autónak nyílváníttatom. Persze addig megtudo, hogy mi kell ahhoz, hogy ezt elintézzem.
Én is döbbentem a kocsin amikor megvettem. Először is, amit Sehonnai Bitang Ember mondott, automata szivatója van. A másik döbbenet az, hogy a műszerfalvilágítás szabályozható. És ez is gyári. Egyes új autóknál nincs meg ez a lehetőség.

Sehonnai Bitang Ember! Miért akarod eladni ezt a jól bevált típust. Na megha eladod akkor mennyiért. Azt mondják, aki "bogaras" az tartson kettőt, mert az egyik alkatrésznek kíválóan felhasználható.

Na ennyi.

McAl

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.08 0 0 22
Ford Scorpio 2.0 GL 1985-os otajtos.
187 ezer kilcsi es megy, mint akit seggbe rugtak, ilyen nagy belso terrel megaldott kocsit meg nem lattam (ami nem kisbusz),es baromi kenyelmes.
De azert eppenseggel elado.

Ubi

Lazy Cat Creative Commons License 1998.07.08 0 0 21
Mitsubishi Galant 2000 GLSi, 1990-ből. Olyan, mint én: elég nagy, de nem hatalmas, nem lóerőgyár, de elég erős, kényelmes és csendes. És már nem fiatal - olyan, mint én...
Jim Creative Commons License 1998.07.08 0 0 20
Ford Escort XR3i, 1983 (105 LE)
Olyasmi, mint amilyen én szeretnék lenni: kicsit sportos, kicsit elegáns (fekete), kicsit szakadt, gyors, de nem hivalkodó, a hangja határozott... És most eladom, sutba hajítom, eltékozlom, lecserélem egy csillogó-villogó ötévesre. Emlékét örökre megőrzöm.
handras Creative Commons License 1998.07.08 0 0 19
Mazda 626 2,0 glx 1985-ös.
ez a második mazdám, az előző 323-as volt. szuper!
santa Creative Commons License 1998.06.15 0 0 18
aTom,
OK, azt láttam, hogy nem nekem szánod :((
Hát majcsak vhonnan kerül egy...
Tájbor Creative Commons License 1998.06.15 0 0 17
Barracuda!

Persze, hogy Sport!

T.

aTom Creative Commons License 1998.06.12 0 0 16
santa
Bocs, már elígértem...
aTom
Barracuda Creative Commons License 1998.06.12 0 0 15
Köszi chubbie és Tájbor!

Azért éreztem én, hogy nem akarja szétszaggatni az aszfaltot az R9 GTS-em, de az S a végén az ugyi Sport akar lenni, meg az ember olyan hiú (különösen az autós fajta :-).

Tájbor Creative Commons License 1998.06.12 0 0 14
Barracuda!

Nem akarlak elkeseríteni, de mi most vettünk egy R11 GTX-et (1987). Azt hittem ( én kis naiv amatőr ), hogy a GTX már elég bika. A szervízkönyvet és használati űtmutatót is átböngésztem, de teljesítményre utaló dolgot sehol nem találtam. Azóta az egyik barátom kikereste egy 1988-as katalógusból és letörölte a vigyort a képemről. A Röné a betűjelzéseket nem csak a felszereléshez köti, hanem egyben a motorhoz is. Jelen esetben a GTX az 1720cm3-es motorokat jelöli, ami, ha jól emlékszem további három teljesítményre van bontva!
Hát persze, hogy a legkisebb van a miénkben, csak 75 paci, a többi 90 vagy 95 és 115 ló.
Sajna így nem tartom kizártnak, hogy a géped 70!

Bocs!
Tájbor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!