Keresés

Részletes keresés

HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 122
Pulaizs:
Köszi a választ!
Lehet igazad van, de ne hidd, hogy elvagyok keseredve. Lehet amit írtam az ezt sugalja, ami azért van, mert falaka ütközök. De nem szoktam én a dolgokat feladni.... De dühít a dolog, mármint az, hogy sehonnan nem lehet konkrét infókhoz jutni. Amikor benfektes embereket kérdezek, akkorát röhögnek, hogy csak na! "Hi hi! Nézz rám... még nekem sem megy pedig...." vagy "másnak van egy csomó tapasztalata, és mégsincs semmi kilátása" :-(( Szóval ez veszi el a kedvem, vagyis bosszant! De az hogy még a fősulin sem tudnak felvilágosítást adni az még mérgesítőbb.
A telefonosok azt mondták csak a honlapon kapok infót, de ott semmi sincs!
Arra gondoltam írok az oktatásvezetőnek, az ő emailját megtaláltam a suli honlapján. Ha valaki tud segíteni az ő! És senki ne gondolja, hogy én azthiszem ez csak úgy könnyenn megy! Nem! Csak az kellene, hogy atöbb évtizedig taró zegzugos út a mi a csúcsra vezet ne legyen lezárva!
Ha csak egy kis lehetőség is van, (lenne), akkor érdemes belevágni.
Lényeg szeretném tudni mi is van, mik a lehetőségek, és ha valaki tényleg betudja bizonyítani ész érvekkel, hogy ez nem megy, hát én nem fakadok sírva. De ha lehet vagyis van lehetőség most kell megragadni, mert 40 évesen minden bizonnyal késő az efféle dolgokba belevágni.
De lehet már orvosilag sem lennék alkalmas.
De persze az orvosira is csak úgy éri meg elmenni, ha már tudom egyáltalán lehet a dologból valami!
Írok a suliba, és ha nem jön be az AERO magazinba.
Ha megtudok valamit közkincsi teszem!
Laci!
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.16 0 0 121
Ne keseredj el azon, hogy nem lehetsz már polgári pilcsi, sokkal nagyobb élményt ad az, ha szabadon repülhetsz, megkerülhetsz egy helyet, egy napozó nőt megnézhetsz felülről, szétugrathatod a lovakat a ménesben. Ezek is csodálatosak de a csúcs szerintem az, ha az ember feljut a felhők tetejéhez, és közvetlenül maga alatt látja elfutni a habokat, néha átszalad egy egy foszlányon, kerülgeti a felhöcsúcsokat.

Régen sem volt kitaposott ut a polgári pilcsi szakmához, én is sokat próbálkoztam, de nekem sem jött össze.

Előzmény: HA-SLN (118)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 120
Bocs, az előbbi levél HA-SLN-nek ment, nem a Zo1inak! SORRY!
Előzmény: pulaizs (119)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 119
Zoli:
Ahogy végigolvastam az összes leveled újra, rájöttem, hogy nagyon negatívan állsz hozzá a dologhoz. Szerintem először ezt kellene megváltoztatnod! Ilyen negatív hozzáállással, hogy "úgysemsikerülsohanemleszekpilótahagyomafenébe" tényleg soha nem leszel az! Az angol nem gond, már 6 éve tanítok angolt és sokakat felkészítettem középfokra és eddig még mindenki meg tudta csinálni, akinek volt egy kis nyelvérzéke és kitartása. Ez megcsinálható 3-4 hónap alatt! A főiskola pedig: manapság 1-2 éven belül kaphatsz felsőfokú végzettséget mondjuk informatika vagy gépész szakon. Közben csinálsz egy alap PPL kiképzést (erre tudsz felvenni kölcsönt!) és nekiállsz gyűjtögetni az óráidat (pl úgy hogy haverokkal összedobjátok a gép bérleti díját és együtt mentek, így "csak" fejenként 8-9E Ft-ba kerül (C172)) aztán ha lesz "sok" órád, akkor egyre nagyobb gépekbe ülsz be és a "tápláléklánc" csúcsán megpályázol valami nagygépes állást akár cargo akár utasforgalomban és vársz amíg behívnak. Ez nem megy ripszropsz 1-2 év alatt, de 5-6 év alatt esély lehet rá. Szerintem így kellene nekiállnod és sikerülne! Kitartás! Az AERO magazinnak tényleg lehetne írni, szerintem a sok beszéd helyett legyenek tények: ÍRJ NEKIK! Nem fogják válasz nélkül hagyni a dolgot szerintem.

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: HA-SLN (118)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 118
Sziasztok!
Látom egy jó kis vita alakult itt ki..:-))
Én nem mondtam, hogy az állam finanszírozzon repüléseket, vagyis nem így egyértelműen.
Szerintem nem a reptereken kellene figyelni a tehetséges pilótákat, legalábbi a polgári légiközlekedés számára nem.
Ha valaki ma beűl egy A340-es pilótafülkéjébe, rádöbbenhet, hogy mamár nem kézügyességre, hanem tudásra van szükség. Persze ezt nem kell szószerint venni.
Nekem van egy éretségim 25 éves vagyok, és nincs angol nyelvvizsgám. Tehát ha valaki azt mondaná, bocsi, de belőled az életben nem lessz már polgári pilóta hát legyen. Igaza van!
De ha 20 éves lennék, és egy lángelme, akkor sincs lehetőségem, mert nincs egy útvonal, amin az ember elindulhatna.
Ott a fősuli, ahová mindössze 10 embert vesznek fel évente, és ők sem repülnek.
A magánúton való képzéssel meg nem az a baj, hogy fizetni kell érte, hanem az, hogy irreálisan sokat kell befektetni. Milliárdok... És erre aligha tudnál kölcsönt felvenni.:-((
Az pedig hogy az "újfgazdag naccsávók repülnek" nem baj, és nem kell őket bántani. Nem károsak senkire, hisz ott az oktató:-)) És ha valaki nem akar csak hobbibol reppenni, hát tegye. Nem hiszem, hogy ez gondot okozna bárkinek! Sőt szerintem jótékony hatású, mert az oktatók is gyüjtik az órákat, és feljebbléphetnek a ranglétrán. Ezért is van, hogy tárt kezekkel várnak minden kedves pénzes érdeklődőt.
Kifizeted a gép üzemóráját, és boldogan átengedi neked az oktató, persze sokszor ez csak a látszat:-))
Na mindegy! Én lassan kénytalan vagyok felébredni, és rájönni, hogy sosem leszek pilóta, max hobbirepülős egy kis cesnával!
Laci!
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 117
Zoli:
Nem kell szerencsére egyben kifizetnem. Itt Péren lehet úgy is, hogy akár minden repült óra után "egyesével", de én a 400E-400E-400E-200E fizetést választottam.

Hogy hol tartok? :-) Hát repülnék én minden nap, de sajna most már az idő nem olyan, hogy minden nap lehessen repülni, meg aztán a pálya még csak füves, ami esőben nem az igazi, főleg télen nem. Tavasszal lesz betonos pálya. Az oktatómmal azt beszéltük meg, hogy egyenlőre felfüggesztjük a gyakorlati repüléseket és elméletizünk sokat (ugyanis abból is rengeteg van) és tavasszal (márius?) folytatjuk a gyakorlatot. Persze azt mondta, hogy ha jó az idő, akkor azért repülünk :-) Javaslom a mostani AERO magazin 38. oldalát, ott van egy cikk a repterünkről (LHPR - Pér) és ott az SJZ gép amivel repülök és az oktatóm is éppen "tolja" a gépet :-)

A honlapra még nagyon sokmindent fel akarok tenni és már itt is van a winyómon, csak meg kellene csinálni. Időigényes! De azért megcsinálom. Csak látogasd minél sürübben :-) mindíg lesz rajta valami új. (A "FRISSÍTÉS:"-ből látod mikor lett frissítve, akkor érdemes újra átbogarászni, mert sok helyre teszek be anyagot).

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: Zo1i (112)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 116
Nem kevés olyan embert ismerek, aki mostanában tanult meg repülni (mert volt pénze), és egyátalán nem veszélyes a repülésbiztonságra, és egyátalán nem újgazdagként viselkedik a reptéren :)
Előzmény: doncike (115)
doncike Creative Commons License 2001.11.16 0 0 115
Mondjuk a hadseregnek vannak szárazföldi járművei is, azt sem árt ha tehetséges ember vezeti, de ezzel együtt elfogadom, amit mondasz.

Viszont (mint a tököli repteres topkiban, itt is) gyorsan beleszaladtunk a sportrepülés szervezeti és finanszírozási kérdéseibe, ami elég messzire vezet és kissé offtopic.

És attól, hogy valakinek van pénze egy PPL képzésre, még nem feltétlenül bunkó újgazdag, aki veszélyt jelent a repülés biztonságára. Tudom, hogy Te sem szó szerint ezt írtad, de azért kiérezhető volt egy ilyen felhang is. Én legalábbis kiéreztem :))

Előzmény: Hamster (114)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 114
Na igen, de szerintem amíg a sok Vári megléte fontos lehet az ország számára, adig az autóversenyzők igen kevéssé jelentenek stratégiai embertartalékot :)

Egyébként én se azt mondtam, hogy mostantól mindenkinek az állam fizesse a repkedését, hanem azt, hogy legyenek klubok, ahol a gimnazista anyagi terheltség nélkül vitorlázhat, és ha kiderül róla, hogy tényleg jó, akkor bekerüljön egy olyan keretbe, akik motoros kiképzést kapnak, és ha jó, akkor továbbmehet a polgári vagy a katonai repülés felé, vagy elkezdhet versenyezni. Mert most az lehet motoros pilóta, akinek van pénze, meg is lehet nézni, hogy hány újgazdag repked, láttam én már gurulás közben csengő mobiltelefont (kormány meg minden azonnal eldobva, beszélgetés megkezdése a fű közepén), és egyéb csodákat... Ők nem jelentenek semmilyen tartalékot (maximum repbiztonsági veszélyt), mert nem akarnak polgári pilóták lenni (idősödő pilótából sok van, de hogy húsz év múlva hányan lesznek?), nem lesz belőlük katonai pilóta se (és ne csak a vadászokra tessék gondolni, mert az is kérdés, hogy a tíz év múlva levő árvízekkor kik fogják a helikopterekkel az embereket menteni!), stb.

Előzmény: doncike (113)
doncike Creative Commons License 2001.11.16 0 0 113
Hamster, HA-SLN

Néhány dologban egyetértek Veletek, de azért (szerintem) mégsem úgy van, hogy én most szeretnék közforgalmi pilóta lenni és akkor tessék engem befizetni a kiképzésre.
Meg az is lehet, hogy sok potenciális Bessenyei és Vári tekergeti a nyakát a repülőnapokon, de ugyanígy sok potenciális Senna izzad a Hungaroring legolcsóbb állóhelyén, és biztos, hogy minden technikai jellegű sport/hivatás kedvelői/megszállotjai elmondhatnák ugyanezt.

Szerintem ha valaki mindenáron hivatásos pilóta akar lenni, akkor tegye meg az első lépést, még akkor is, ha most még csak az út eleje látszik. Ha ez a nyelvtanulás, meg a felsőfokú tanulmányok, akkor kezdje azzal. Sok sikert.

Zo1i Creative Commons License 2001.11.16 0 0 112
Szia! Megneztem a honlapodat, tetszett. Erdekesnek tartom a tananyagot, orulok hogy feltetted. A szakszo arat egyben kell fizetned, vagy valamilyen reszlet (esetleg a tematika szerint megbontott) lehetseges? Hol tartasz most a repulesben? udv. Zoli
Előzmény: pulaizs (111)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 111
Ha találsz olyan oktatót, aki felmegy veled repülni, akkor persze, hogy kimehetsz úgy is repülni, ha nincs szakszód. Ott ül melletted az oktató és ő javítja a hibáidat (amik ha hiszed ha nem elég nagyszámban előfordulnak, ugyanis nem olyan egyszerű egy gépet vezetni, mint azt elsőre bárki is elképzelné). Azt hiszem ezt hívják "hiénázásnak", amikor oktatóval csak repkedsz és közben te "vezetsz". De ez nem ugyanaz, mint amikor saját magad már mindent megtanulva, szakszóval a kezedben repülhetsz. Esetleg elviheted a barátnődet, haverodat, stb. Ez szerintem mindennél jobb.

Megmondom őszintén a pénz tényleg sokat számit ebben a "buliban". A legolcsóbb helyen sem tudsz szakszót szerezni 1 misi alatt, átlagban ez 1.3-1.4 között mozog, de szeintem ez drágább is lesz. Sajna nekem sincs meg rá a pénzem így egyben, de kölcsönt is lehet felvenni, nemde? Én is ezt csinálom. Egy része rendelkezésemre áll (persze ekkor lemondok sokmásról ez miatt) a másik részét pedig felveszem és X év alatt kis részletekben törlesztgetem. Szerintem így már reálisabb. Aztán ha megvan a szakszót, akkor repülök amikor kedvem tartja és persze van rá fedezetem.... :-(

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: Zo1i (110)
Zo1i Creative Commons License 2001.11.16 0 0 110
HA-SLN !
Ha jol ertem akkor kimehetsz repulni ugy, hogy gyakorlatilag nem tanfolyam rendszeru pilotakepzesben reszesitenek? Ez lehet hogy engem is erdekelne. Szeretnem felmerni a tehetsegemet (azaz mennyire lennek fakezu a repulogep vezeteshez). Bar inkabb a vitorlazorepules erdekel, dehat meg egy darabig nem hiszem hogy sikeresen kapnek orvosit. Tudnal bovebbet irni a lehetosegekrol? udv. Zoli
Előzmény: HA-SLN (106)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 109
Na jó, így is meg lehet közelíteni, meg úgy is, hogy az országnak jó, ha vannak pilóták, mert van miből válogatnia a légierőnek, a mentőknek, vízügynek, a légitársaságnak, és ez bizony befektetés. Persze nem mindenki vehetné igénybe (gyanú: amilyen korrupt a magyar ember, ugyanazok vehetnék igénybe, akik amúgy is tudnának repülni), de jó lenne, ha létezne valami repülőösztöndíj, vagy támogatott képzés, mondjuk valami enyhébb verzióban, mint ami az MHSZ volt anno. Igaz, most ugyanezt akarják újra feltalálni Nemzetőrség néven...
De van abban valami, hogy a jelenlegi rendszerben azok repülhetnek, akiknek pénzük van. Nem számít, hogy lottón nyerték, vagy emberekkel kereskednek, csak legyen. Ez egy állapot. De lehet, hogy sokkal tehetségesebb pilótákból azért nem lesz semmi, mert nem volt hely, ahol kitűnhettek volna. Lehet ma mutogatni Besenyei Petit, hogy a mi büszkeségünk, de kellett hozzá egy akkori repülőélet, ahol repülhetett, és kiderülhetett róla, hogy tehetséges vitorlázórepülő, ahol motorosra rakták, és így kiderülhetett, hogy abban is tehetségesebb az átlagnál, ahol aztán Zlin-50-est rakták alá, és gyakorolhatott... Lehet, hogy ma is ott szomorkodik a repülőnapokon tíz Besenyei Péter, hogy nincs pénze repülni, é ssoha nem is fog kiderülni róluk, hogy mire lettek volna képesek... Mert "drága a benzin".
Előzmény: Herold (107)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 108
Persze... Drága..!!
Nem nagyon látom annak lehetőségét, hogy valéaki ki tudja fizetni.
Nem tudom ki hogy áll anyagilag, de tapasztalat nélkül nem vesznek fel senkit egy légitársasághoz sem. Több ezer repült órának kell lennie az adott tipuson. Ami egy 737-es esetében ha valaki magának akarja finanszírozni..:-(( Szóval több tízmillióról van itt szó. Sőt akkor sem valószinű, hogy el tudsz vele menni bárhová is melózni.
Én úgy látom a dolgot, hogy elvileg a légitársaságok is érdekeltek az utánpótlás képzésében. Így szerintem nekik kellene lehetőséget adnia a tehetséges és elhivatottságot érző fiataloknak.
Persze lehet rosszul látom.
De az utóbbi hetekben sokat foglalkozok a témával, és sajnos arra jutottam, hogy a legegyszerűbb, ha egyszerűen elfelejtem....:-((
Minden szakma kitanulása áldozatokkal jár, és ez igaz az anyagiakra is. De jó lenne ha ez ésszerű határokon belül lenne. Ha mániákus repülésszerelmes valaki, nem kell más, csak 10 milliárd, és zseninek lenni. Tök egyszerű!
:-((((((
Herold Creative Commons License 2001.11.15 0 0 107
És én azt gondolom nem csak a miliárdomosoknak kellene lehetőségének lenni pilótának lenni.

És mit gondolsz, az üzemanyag-(és a többi) költséget ki finanszírozza, ha nem Te? Elég drága ám a repülőbenzin!

Előzmény: HA-SLN (103)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.15 0 0 106
Természetesen igazad van! Én nem is azt mondtam, hogy egyből azt akarok vezetni. Sőt szerintem minimum 10 év, és ezért mondom, hogy lehet bízni benne, de akkor éri csak meg ha ez a célod.
Hobbi? Minek a szakszó? Megéri? Bármikor vezetheted a repcsit, ha elmégy egy oktatóval...
Én úgy szoktam Cesnával, hogy kimegyek Budaörsre, és befizetek egy órát, azzal a feltétellel, hogy hagynak repülni.
Gondolod nemet mondanak? Hm! Kell nelik az óraszám, és ők is boldogan repülnek ha tehetik.
És alig várják valakivel el lehessen menni. Mert ugye egy oktató is akkor léphet tovább, ha megvan egy bizonyos óraszáma. Én kaptam leveleket, hogy üljek be valaki mellé, vagy szivesen megtanítanak, de mind hobbirepülő, aki szeretné csökkenteni költségeit. Amit nem is csodálok látva az árakat!
Ha hobbi, akkor legyen hobbi, és csak néha megyek ki repülni.
Ha hivatás, akkor érdemes belepumpálni a lét.
De először fősuli, angol, és utána a reppenés.
Csak ezt az utat nem látom tisztán.
És ha így nem megy, akkor marad a szimulátor, és ha van pénzem Budaörs..:-))
Sok szakszóval rendelkező ember már csak a neten a "virtuális légtérben lovagolja a felhőket".
Egyébként minap hallottam, hogy ha valaki pilótaként dolgozik, nemhogy nem kap fizetést, hanem ő fizet! Hoppá! Akkor érdemes felülni a Malév gépekre? Ki vezeti a gépet? Milliomos beképzelt bugrisok? Vagy tapasztalt tanult pilóták? Érdemes elgondolkodni.............
Laci!
pulaizs Creative Commons License 2001.11.15 0 0 105
ha-sln:
ne add fel, csak ne mindjárt a legnagyobb célt tűzd ki magad elé! ne akarj mindjárt 737-esen repülni, hanem szépen fokozatosan (talán) eljuthatsz odáig. sajna a malévnél tényleg "túlkínálat" van pilótákból és jelentkezőkből, de hátha... aztán ha nem a malév, akkor ottvan még jópár cég, ahol 737-essel repülhetsz (cargo utakat pl). nekem a repülés egyenlőre csak hobbi, aztán ki tudja. nagyon szeretem, és lehet, hogy egyszer majd én is 737-et (vagy modernebb) gépet vezetek.

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: HA-SLN (103)
Hamster Creative Commons License 2001.11.15 0 0 104
Csak kontrasztnak: épp tegnap olvastam egy cikket egy 79-es újságban, ahol egy 17 éves gyerek örül magának, amiért megvolt az első egyedül repült iskolaköre Tréneren a békéscsabai repülőtáborban. Változott picit a világ :I
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.15 0 0 103
Pulaizs köszi a válaszod!!!
Sajnos álltalában ez szokott a válasz lenni.:-((
Én úgy tudom minden légitársaság minimum felsőfokú végzetséggel vesz fel piloótákat.
Mivel nekem csak éretségim van ezzel kellene kezdeni, és ha már ez a cél baromság lenne művészi suliba járni. Nemde? És én azt gondolom nem csak a miliárdomosoknak kellene lehetőségének lenni pilótának lenni. Nem hinném hogy akinek pénze van, annak feltétlen tehetsége is.
És ha belegondolsz, hogy a te javaslatoddal képezve magam mennyibe kerülne egy 737-es kapitányának lenni? Háűt ha a földön jársz te sem gondolhatod, hogy ez így megy! Én arra gondoltam, talán az angol, és a fősuli az első.
Addigra változik minden, és az enyhén szolva gyalázatos helyzet ios javulni fog. Ha úniós tagok leszünk.......... Szerintem kiöregszenek a mult rendszerből maradt pilóták. És ha felvétel lenne, egy légitársaságnál, nem lessz elég a szakszó! Bár lehet én gondolo rosszul.
Sajnos én nem vagyok egy milliomos, de szerintem jóval az átlag felett keresek. Még így is elképzelhetetlen hogy végigtudjam csinálni.
És nem rég hallottam "Kizárt hogy sikerül! De ha mégis, akkor egyész pályafutásod alatt nem fogsz annyit keresni, emennyibe az egész került!" Vagyis manapság pilótának lenni nem munka, hanem hobbi!?
Laci!
pulaizs Creative Commons License 2001.11.14 0 0 102
Kedves Laci!

Én is most vagyok "növendék", azaz most csinálom a pilóta szakszómat (PPL). Én Győr mellett, Péren tanulok, de az országban még sok helyen van pilótaképzésre lehetőség.

Amennyire én tudom szerintem neked is először egy "kisgépen", mondjuk Cessna 150/172-n kellene megtanulnod és utána típusátképzésekkel eljutni a kívánt géptípusig.

Viszont az anyagi részét nézve nem olcsó mulatság, itt Péren az alapkiképzés (45 óra) elméleti oktatással együtt 1.370.000.- Ft-ra jön ki. Ekkor lesz egy Cessna 150-re jogosító PPL szakszód, ezután csinálhatsz típusátképzéseket. Persze orvosilag is meg kell felelned a dolognak, bár ez szerintem nem "megterhelő".

Mi érdekel konkrétan? Kérdezz, és megpróbálok (vagy valaki más, aki már szakavatottabb nálam) válaszolni.

Addig is javaslom nézd meg a honlapom a http://repules.myip.org címen, ott van pár dolog a kiképzéssel kapcsolatban is + fényképek.

Üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: HA-SLN (101)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.13 0 0 101
Sziasztok!
Átnéztem szinte az összes irományotokat a témával kapcsolatban, de sajnos nem kaptam válasz a kérdésemre.
Én 25 évesen határoztam el, hogy polgári pilóta szeretnék lenni. Már kiskorom óta megszállótt repülésrajongó vagyok. Eddig csak szimulátorokon repülgettem, de annyira megtetszett a dolog, hogy mindenképp szeretném tudni hogy is megy ez, vagyis miféle rögös út vezet el addig, még valaki nem csak utasként ülhet be egy "nagy vasba".
A Nyíregyházi sulirol sem sikerült eddi konkrét, és kielégítő infókat szereznem. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Laci!
pulaizs Creative Commons License 2001.10.31 0 0 100
Az orvosi vizsgálatom én Pápán csináltam meg, egy nap alatt megvolt, de ha jól tudom ott csak kedden van repülőorvos, tehát akkor kell menni. (május 14-én csináltam, ekkor fizettem 6600+7500 Ft-ot. Tényleg, mi is volt ez a plusz 7500 ezt nem tudjátok?)
Herold Creative Commons License 2001.10.24 0 0 99
Egy kis "adalék" a tanuláshoz: http://learntofly.com
pulaizs Creative Commons License 2001.10.23 0 0 98
Üdv mindenkinek!

És motoros sárkányt hol, mennyiért lehet megtanulni vezetni? Engem ez érdekelne de nagyon, de sehol nem találok a Net-en ezzel kapcsolatos infókat, és valahogy senki nem "akar" (tud?) segíteni nekem. Van valami infótok ezzel kapcsolatban? Minden információt szívesen vennék akár itt a fórumon is, de akár emailben is.

Köszönettel:
Pulai Zsolt
http://www.sokoro.hu/nyul

Szabados András Creative Commons License 2001.10.23 0 0 97
Ms, Bado, Hamster, Doncike Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!

Üdv: András

pbuli Creative Commons License 2001.10.22 0 0 96
Ha szakmailag (s nem csak papiroson) szeretnél kétmotoros kategóriát, akkor most itt a lehetőség. "C" kategóriás kiképzés, kedvező feltételekkel hamarosan indul. Részletek, érdeklődni lehet email-ben. Üdv. P.
ui1: A kiképzőgép képe Hamster oldalán, itt megtalálható, s köszönet a fotó publikálásáért.
http://telnet.hu/hamster/repules/repcsik4/haldb2.jpg
ui2: Egy-egy rövid sétarepülésre is alkalom adódhat:)))
ms Creative Commons License 2001.09.30 0 0 95
Keresd meg a www.skylux.hu-t is (hamarosan ismét menni fog az oldal). Segítenek megoldani a részletfizetést, ezért viszont egy nagyon jó géppel, ferihegyről repülhetsz! Bye, ms
Előzmény: Szabados András (90)
bado Creative Commons License 2001.09.29 0 0 94
Látogasd meg a www.centro-plane.hu oldalt, ott megkeresed a kapcsolatot és felteheted nekik a kérdést, hogy milyen formában tanulhatsz.
Előzmény: Szabados András (90)
Hamster Creative Commons License 2001.09.29 0 0 93
www.aeromedia.hu, náluk mintha lett volna ilyen ledolgozásos képzés is...
Előzmény: Szabados András (90)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!