Csak úgy általánosan (annak ellenére, hogy volt 1,4TSI-m)
Az első számú kérdés: ki, mikor, hogyan és mennyit használta, illetve szervizelte?
Tisztességesen szervizelt és használt autónál kizárólag a kopók: fékek (5000-"többszázezer" km használat függvényében), lengéscsillapítók (általában 200000km, de ugye ez a táv hol megy bele - autópályán, vagy csak városban), kokszosodás (tipikus TSi probléma) kb. 150000km-enként (de természetesen itt is az első számú kérdésemre ugorj vissza), futóműalkatrészek (autópálya, vagy pl. Budapest)
Tehát a kérdésedre nincs egzakt válasz!
Amiről jó ha tudsz, ha netán szakszervízbe hordanád: vastagon fog a ceruza.
Fontos, hogy vétel előtt alaposan át kell nézni/nézetni. Az azért sokat elárul a közeljövőben várható költségekről.
A4 1.6 2006 katalizátor hibája miatt ki kellett cserélnem és a kiszerelt kat. brutálisan néz ki. Szinte eltűnt belőle a betét és fekete mint a szén. Mi lehet az oka és mire kell figyelnem, hogy az újonnan beszereltet ne kelljen hamarosan kicserélnem?
Tanácsotokat szeretném kérni egy 2016-os audi a3 1.4 tfsi e-tron kapcsán.
Sosem volt audim habár mindig szerettem volna audista lenni :D
Némi tapasztalatom van egy skoda octavia folytán a konszernről és a vw-s hibákról de korántsem elég
hogy beleugrjok egy ilyen vételbe.
Előre bocsátom hogy nem vagyok kibélelve , földi halandók ... dolgozó emberek vagyunk a nejemmel ( szóval 1 millás ) váltó javítások stb
ha be esne nem tudom csak úgy kiköhögni de nem is akarom. Ellenben nyilván minden szervizt megadtam ( 10.000-én olaj csere + premium üz. stb az autóinknak ) és minden szervizt amit kellet.
Szerintetek ha beleugrom egy ilyen jó állapotú szervizelt autóba ami amúgy jó állapotú és jó vétel lehet , akkor az átlagon felüli ( elvárható szervizeken felül ) javításokra is kell számolnom?
Azért tetszene nagyon ez a modell ( többek közt mert szerelmes vagyok belé ) mert 50km tudd tisztán elektromosan és mivel 5km van a munkahelyem a lakástól ez lenne a legideálisabb vétel számomra.
Ha meg el kell utazni akkor ugye el is lehet vele... de használtan egy 2016-os közel 8 milla.... szóval hitellel tudnám csak megvenni ...
Mi a véleményetek ? nagyon rizikó egy ilyen vétel és aki ilyet vesz remegjen ?
Minél régebbi, annál nehezebb alkatrész utánpótlást találni és a korral előrehaladva növekszenek a problémák. Pl 2004 utáni A6-hoz minden szart lehet találni, a régebbiekhez egyree kevésbé. Ez más gyártónál is érvényes.
A konstrukcióra gondoltam és az életben tartásukra. Az elméletem az hogy például egy E34-ben negyed annyi dolog mehet tönkre mint egy E60-ban. Ugyan ez igaz egy régebbi A6-ra és egy közepesen régire.
Sziasztok. Mennyire életképes megoldás napi használatra egy AAR 2.3-as motorral szerelt 100-as? A4 B5 1.9 TDI-m van 7 éve és gondolkozok a cserén. E34 525i volt az eredeti terv de 2 hónap alatt nem sikerült találni szóval alternatívát keresek.
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni, mert elég tanácstalan vagyok. Van egy 1991-es Audi 80 B 4 1.9 TD-m. Emelkedőn melegszik a víz és 130 km/ H fölött is.
Igaz még fel nem forrt. A fűtés is nagyon gyengus. Új a hűtő, vízpumpa,termosztát ,hengerfej.A blokk trisós vízzel hengerfejezés előtt átmosva. Az adagaló töltése nem jó, már csak erre tudok gondolkodni. Ha valaki tud valami okosat, előre is köszönöm!
Sziasztok! Q3 Audinak beesik a kuplung pedál 100ekm van az autóban 2.0crtdi, mi lehet a baj tudna valaki valami tanácsot adni hol kezdjem a hiba kéresést?