Sziasztok, Tud valaki eladó r5-öt, amit érdemes megvenni. Már nem alkatrésznek, hanem tartós használatra. Az Éjszakai ügyelet című sorozat óta szeretnék egyet, de akkoriban meg csak mecsit kaphattam.
Ez a furcsa dolog, ugyanis nem füstöl a kocsi, és normálisan megy, és tócsa sincs alatta, szaga sem jobban, mint azelőtt. Karbi tiszta, benzincsövek rendben, a tankot még nem néztük. Lehet, hogy valaki kiissza éjjelente.
Tippünk lehet, de egy szerelő mielőbbi felkeresésével jobban jársz, mert már egy-két tankolásnál behozhatja az árát simán.
Azért a majd dupla benzin mennyiséget észre kellene venni a motoron, így tank és az üzemanyagcsövek alapos ellenőrzését is végezze el a szerelő, mert lehet, hogy csak simán elfolyik a többi valahol a kocsiból, bár akkor meg érezni kellene a benzinszagot...
Mielőbbi visszatérést a normál fogyasztási tartományba.
Sziasztok! 1.1-es, '90-es gyártású Renault 5-öm 10 litert fogyaszt (országúton 2-3 literrel kevesebbet). Haverom ugyanilyen autója 5-5,5 literrel is beéri. Az enyém nem füstöl, nem olajos, tök jól megy, nincs még benne 100.000 km sem. Nincs valami tippetek, hogy mitől eszik ennyit?
Renault 5 1991-es évjáratú autóm van amit eladnék alkatrésznek, vagy akár egybe is 2018-ig van rajta vizsga . Az autoval ütköztem az eleje van megtörve, képet is tudok küldeni Minden megoldás érdekel.A kocsit ha valakit egybe érdekelné csak elszállitani lehet.
Renault super 5 91-es 1.1 benzin...a gyújtás beállìtását el tudja valaki lépésről lépésre magyarázni? Akár képekkel? Milyen jelet mire tegyek? Mikor? Hogy? Egy épkézláb leìrást sem találtam...
Sziasztok! 90-es gyártású 1.1-es benzines, 5 sebességes R5-höz keresek komplett váltót. Ha tud valaki segíteni, nagyon megköszönöm. Budapesten vagyok amúgy.
Hello! Sajnos tárcsa csere alap, de korainak tartom 95000 Km nél. Másnak elmegy 200000 Km-t is. Szóval csak a kiszerelés után lehet biztos diagnózist megállapítani.
'90-es gyártású, 1.1-es R5-öm 95.000 km-es, és elkezdett dinamikus indításnál, illetve emelkedőn indulásnál csúszni a kuplungja. Kérdésem, hogy ez kuplungtárcsa-csere-e vajon, vagy lehet valami mást is tenni vele. Mit gondoltok? Köszi.
Nagyon szépen köszönöm a válaszod!!!---értem én csak azt nem tudtam,hogy melyik oldalról férek hozzá legjobban,ezért kértem a segítséget célszerszámom nekem is van,lényeg akkor nem szokás levenni a cserénél a generátort. Ha tudsz esetleg még olyan oldalt ahol még tudok tájékozódni,mivel nem ismerem a típust most van először,de nagyon tetszik.Ha Pest környékén tudsz vagy esetleg más "klubtárs" megbízható és elfogatható áron dolgozó szerelőt azt is köszönöm,meg azt is ha valami jó beszerzési forrás alkatrész és még annyit mi szokott tönkre menni?----köszönöm a segítségedet---további szép napot!...
Nekem egyáltalán nem okoz gondot a levétele. Igaz van olajszűrő levevő célszerszámom. Lényeg a beszerelésnél, kicsit meg kell olajozni a gumigyűrűt, és nem szabad erősen meghúzni.