Ezt értsem úgy hogy kiveszem a nyomásérzékelőt a helyéről és a kúpos végére csatlakoztassam a pumpát majd gyújtásra téve pumpáljam és ellenőrizzem az értékét?
Felesleges ellenállást mérni, az semmihez sem viszonyítható. Kell egy nyomásmérős kézi pumpa, rákötni a szenzorra és pumpálni ~100mbar-onként. Ugyanakkor nézni a VCDS-ben, hogy ugyanazt* mutatja-e.
* nem fogja ugyanazt mutatni, 50-100mbar eltérés biztosan lesz, de az végig minden mérési pontnál ugyanannyi lesz.
15.7 ez egy angol két külön gépen külön adatkábel.
wastegate szelep tuti hogy sokáig nem működött mert a nyomásszabályzó szelepről ami érkezik vákuumcső a wastegate ra rongyos volt ott szökött a nyomás.
Hétvégén megnézem megmozdul-e.
Map szenzor olajosnak nem olajos ott max ellenállást tudok mérni a lábak hoz képest azt meg nézem vivid worksopon .
Ha ez most azt jelenti, hogy ennyi a valós nyomás, akkor az nagyon sok. 2.5bar töltőnyomás annak motornak rengeteg. Ha ez valós, akkor szerintem ott semmilyen nyomásszabályozás sincs.
- Lehet, hogy beállt a wastegate szelep. (~0.5bar nyomásra teljesen nyitnia kell)
- Másik eset, hogy megdöglött a MAP szenzor. Ellenőrizni kellene.
Nem tudom melyik csatorna/ablak az elvárt nyomás, ezek motorkódonként változnak a hozzáírt címkék szerint. Ha már UDS protokoll, akkor a felső kereső mezőbe be kell írni valami erre vonatkozót* és kilistázza azokat a halmazból.
Igen wategate turbóval szerelt autó. Azt be vallom nem vagyok autószerelő. De sajnos itt Nógrád megyében mindenki azt mondja Tsi hulladék autó ők nem fecsrerérelik az időt soha nem lesz jó.
Így volt ez a vezérlés cserénél is magam kellett megcsináljam nincs is baj ezzel már másodjára cserélem azóta mindenestül. Az autó indul zörgésmentesen és ha úgy gondolja megy is maximumon.
vízpumpa is volt cserélve kapcsol is szépen. van Vcds kábelem is van hivatalos üzletből idáig klónok voltak.
Azt megkérdezhetem melyik szekcióban látom a nyomásértékeket amit említett?
Szívócső abszolút nyomás értéket látok skoop indul 990 ről 3500 ig és ahogy eltilt marad a nyomás kijelzés alacsony tartományban. Sajnos nem tudom milyen érték kel tól-ig.
Ha nem tévedek ez egy wategate szelepes turbó, aminek a szabályozása a saját nyomásával történik. Így nem vákuumra hanem nyomásra fog nyitni a szelep.
A VCDS-ben látható az elvárt és a megvalósult nyomás. Hogy mikor mennyi, azt nem lehet megmondani, mindig az adott üzemi viszonynak megfelelő jellegmező szerint szabályozza az ECU. Ellenőrizni 3.-4. fokozatban padlógázon érdemes. Így az is kiderül, hogy alacsony, vagy magas a töltőnyomás az elvárthoz képest.
Ellenőriztem a rudazatot. Megfelelő rajta a szegecselés.
Ami hibát találtam a vákuum pumpa segítségével a nyomásszabályzó
szeleptől és a turbón lévő nyomásszabályzó összekötő vákuumcső mindkét fele rojtos volt nem lehetett vákuumozni sem. A cső csere után tartja a vákuumot.Próba nem volt még. A turbón lévő nyomásszabályzó rudazatnak mennyit kell körülbelül mozognia ?elvileg vákuum hatására mozdulnia kell ha jól sejtem.
Elsőnek a rudazatot kéne alaposabban megnézni a turbón, ami nyitogatja a leeresztő szelepet. Nem különlegesen ritka esemény, hogy a szegecselésnél elrohad, és látszólag csinál valamit a rudazat, de nem mindig és nem jól nyitja a szelepet. Ez az állapot a vezérlő szemében tényleg vészüzemmód, mivel csak a gázadás korlátozásával tudja ilyenkor biztosítani, hogy nem terheli túl a motort.
Egyébként csak óvatosan azzal az "újra indítást követően megint lehet próbálni" c. játékkal, mert a nehezen pótolható blg blokkból sikerülhet még egyet elpusztítani, ha ebben az állapotában sokat nyomjátok neki.
Adott egy Golf 5 1,4 tsi blg kódos 170 le autó.Az autón jelenleg az alábbi hibát tapasztaljuk.
Folyamatos gyorsításnál vagy hirtelen gyorsításnál van amikor 2500 fordulaton,
van amikor 5000 fordulaton le tilt nem hajlandó gyorsítani teljes padlógázon sem.
Van néha amikor 7000 fordulat felett tilt el és nem tilt de ez kb 3 alkalommal fordult elő
Olyan mint ha vészüzemre állna mert újra indítást követően megint lehet próbálni.
Vezérlő korábban hibamentes volt. Most viszont hosszú próbák után egy hiba üzenet keletkezett
P0049 Turbófeltöltő/kompresszor túl nagy fordulatszám.
Mágnes kuplung működik tesztelve. Vákuum csövek még nem kerültek nyomáspróbára műszer rendelés alatt. Milyen értékeket kell mutatnia szívócső abszolút nyomásértéknél alapjárat terhelés esetén?
Egy 98-as polo classic gyújtáskapcsolójával van kissebb gondom. Ha leállítom az autót és nem húzóm ki a kulcsot, akkor nem tudom megint elindítani. Ha kíhúzom a kulcsot és visszadugom akkor minden ok.
Tehát két indítás között ki kell húzni a kulcsot.
Az 1-es vagy a 3-as számú alkatrész ilyenkor a ludas ? Kell agódnom hogy egyszer csak nem tukok elindulni ?
5 autó van (céges flotta) mind az 5 autó ugyan ezt a jelenséget csinálja. Egyszerre hosszan nyomva a két gombot, elkezd a bal oldalsó gombon (vezetőülés fűtése(?)) Az egyik vonal villogni, a jobb oldalsón (anyósülés fűtés) mind a kettő, majd egyszerre elalszik, de utána sem lehet a bal oldalsó gombot úgy nyomni, hogy a 2 vonal világítva maradjon. Köszi azért. :)
Sziasztok! VW E-Up (2020 gyártású) vezetőülés fűtése milyen módon kapcsolható be? Anyósülést tökéletesen fűti, de vezetőülésnél egy pillanatra jelzi bekapcsoltnak, majd el is alszik a bekapcsolt jelzés, s nem lehet újra bekapcsolni. Valakinek valami ötlete? Köszi előre is :)
Sziasztok adott 1 Passat b5 4motion AFN motorkód ABS típusa 8E0 614 11 A a hibakód amit ki ír a rendszer az 01203 az az Abs/műszerfal csatlakozás jel, hiány/szakadt utánazézegettem neten pár helyen javasolták a motortéri/utastéri biztok/relék megcsiszolását mert előforudlhat hogy nem érintkezik jól ezek megtörténtek de még midníg nem jó néha nagyon ritkán működik 1-2 percig és újra elöjön a hiba így kábelszakdásra gyanakodnék nem óracsoport/abs meghibásodására de sehol se találok 1 leírás hogy honnan hová mennek a vezetékek az abs kockából így nem tudom kimérni egyáltalán kap e 24v tápot vagy sem, ha kap akkor tovább tudok haladni az óracsoport/abs felé ha esetelg van valakinek errőlleírás vagy tud ajánlani szakembert aki járatos a problémában azt megköszönném. :)
Sziasztok! Esetleg tudnátok segíteni,honnan lehetne beszerezni vagy esetleg valakinek lenne eladó lt46-hoz 2,8as motor (brazil)AGK motorkód,feszitő tartó konzol?Vagy valami megoldást
Sziasztok Ma hazafelé a 2006 Golf 5 1.6 bse autómban úgy tűnik hogy megadta magát a 4 henger injektora... 3 hengerezik a kocsi, a gyertyát cseréltem , trafót is,ha lehúzom a 4. henger injektoráról a kábelt akkor semmi nem változik.. A 4-es henger injektor csatlakozóban kisebb feszültséget lehet mérni mint az egyes hengernél .... 240000 km van az autóban.. Hibakód szerint a 4 hengerben égéskimaradás van...Hol keressem a hibát ?
Van egy szuper rejtélyes problémám a 2005-ös 1.6 benzines Mk5 Golfommal. Alapjáraton remeg a motor. Nem folyamatosan hanem kb ciklikusan. Előbb, utóbb mindig dob egy motorhibakódót miszerint túl szegény a keverék. Ezek le lettek már cserélve, de egyik sem oldotta meg a problémát:
- összes gyertya
- fojtószelep
- vákumcsövek
- katalizátor előtti lambdaszonda
Most a következő tipp a szekunder pumpa, de hogy teljesen őszinte legyek, nem annyira szeretnék még ennél is többet rákölteni amíg nem tudom biztosan, hogy mi okozza ezt. Ez a jelenség a klímát is befolyásolja. Ha simán fel van töltve akkor sehol sem enged. Nyomáspróba sem mutat semmi bajt. De ahogy elkezd remegni a motor, elkezdi elengedni a gázt. Találkozott bárki már ilyen problémával? Vagy van bárkinek ötlete?(Motorbakok, legszűrő rendben van)
Sziasztok! Van egy passat b5 1.9 tdi 98 as afn .Menetközben elkezdett ingadozni a fordulat madj leállt az auto. Most nem indul be elforditom a kulcsot és az izzitás jel elkezd villogni de nem indul be. Izzitógyertyát cseréltem de semmi. Valakinek valami ötlete van?
VW golf 7 kombó hátsó csomagtér zár hiba javításra / cserére tudtok megbízható céget / szervízt mondani? nem zár be.. illetve most bezárt (hála isten) de úgyis maradt.. iberegő hang kíséretében nem csinál semmit a zárnyitó.