Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petya gti Creative Commons License 2023.02.24 0 0 9547

Ezt értsem úgy hogy kiveszem a nyomásérzékelőt a helyéről és a kúpos végére csatlakoztassam a pumpát majd gyújtásra téve pumpáljam és ellenőrizzem az értékét?

Előzmény: 409 (9546)
409 Creative Commons License 2023.02.22 -1 0 9546

 

 Felesleges ellenállást mérni, az semmihez sem viszonyítható. Kell egy nyomásmérős kézi pumpa, rákötni a szenzorra és pumpálni ~100mbar-onként. Ugyanakkor nézni a VCDS-ben, hogy ugyanazt* mutatja-e.

 

* nem fogja ugyanazt mutatni, 50-100mbar eltérés biztosan lesz, de az végig minden mérési pontnál ugyanannyi lesz.

Előzmény: petya gti (9545)
petya gti Creative Commons License 2023.02.22 0 0 9545

21.3.0 full magyar frissíthető.


15.7 ez egy angol két külön gépen külön adatkábel.


wastegate szelep tuti hogy sokáig nem működött mert a nyomásszabályzó szelepről ami érkezik vákuumcső a wastegate ra rongyos volt ott szökött a nyomás.

Hétvégén megnézem megmozdul-e.

Map szenzor olajosnak nem olajos ott max ellenállást tudok mérni a lábak hoz képest azt meg nézem vivid worksopon .

vcds mutat a map szenzorról valami érdekeset? 

Előzmény: 409 (9544)
409 Creative Commons License 2023.02.21 -1 0 9544

"indul 990 ről 3500 ig"

 

Ha ez most azt jelenti, hogy ennyi a valós nyomás, akkor az nagyon sok. 2.5bar töltőnyomás annak motornak rengeteg. Ha ez valós, akkor szerintem ott semmilyen nyomásszabályozás sincs.

- Lehet, hogy beállt a wastegate szelep. (~0.5bar nyomásra teljesen nyitnia kell)

- Másik eset, hogy megdöglött a MAP szenzor. Ellenőrizni kellene.

 

Nem tudom melyik csatorna/ablak az elvárt nyomás, ezek motorkódonként változnak a hozzáírt címkék szerint. Ha már UDS protokoll, akkor a felső kereső mezőbe be kell írni valami erre vonatkozót* és kilistázza azokat a halmazból.

 

* attól függően, hogy milyen nyelvű az a VCDS

Előzmény: petya gti (9543)
petya gti Creative Commons License 2023.02.21 0 0 9543

Üdvözlet!

 

Köszönöm a választ!

 Igen  wategate turbóval szerelt autó. Azt be vallom nem vagyok autószerelő. De sajnos itt Nógrád megyében mindenki azt mondja Tsi hulladék autó ők nem fecsrerérelik az időt soha nem lesz jó.

Így volt ez a vezérlés cserénél is magam kellett megcsináljam nincs is baj ezzel már másodjára cserélem azóta mindenestül. Az autó indul zörgésmentesen és ha úgy gondolja megy is maximumon.

vízpumpa is volt cserélve kapcsol is szépen. van Vcds kábelem is van hivatalos üzletből idáig klónok voltak.

Azt megkérdezhetem melyik szekcióban látom a nyomásértékeket amit említett?

Szívócső abszolút nyomás értéket látok skoop indul 990 ről 3500 ig és ahogy eltilt marad a nyomás kijelzés alacsony tartományban. Sajnos nem tudom milyen érték kel tól-ig. 

Előzmény: 409 (9541)
petya gti Creative Commons License 2023.02.21 0 0 9542

Üdvözlet!

 

Köszönöm!

 

Mai napon tettem egy próbakört. Egy fokkal jobb lett de valahol még hiba van.

Az ecu hibakód mentes akár hogy nyüstölöm. Igaz nem vagyok autószerelő saját részre csinálom .

Előzmény: _lala_ (9540)
409 Creative Commons License 2023.02.21 0 0 9541

 

 Ha nem tévedek ez egy wategate szelepes turbó, aminek a szabályozása a saját nyomásával történik. Így nem vákuumra hanem nyomásra fog nyitni a szelep.

A VCDS-ben látható az elvárt és a megvalósult nyomás. Hogy mikor mennyi, azt nem lehet megmondani, mindig az adott üzemi viszonynak megfelelő jellegmező szerint szabályozza az ECU. Ellenőrizni 3.-4. fokozatban padlógázon érdemes. Így az is kiderül, hogy alacsony, vagy magas a töltőnyomás az elvárthoz képest.

Előzmény: petya gti (9539)
_lala_ Creative Commons License 2023.02.20 0 0 9540

Hát az tuti, hogy ha ereszt a cső, akkor nem tud működni.

 

Itt a fickó megmutogatja egy nem pont ugyanilyen feltöltőn, hogy kb. mennyit mozog a szelepet nyitó kar:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-r4M9qiibOg&t=172s

 

Előzmény: petya gti (9539)
petya gti Creative Commons License 2023.02.20 0 0 9539

Üdvözlet.

 

Ellenőriztem a rudazatot. Megfelelő rajta a szegecselés.

Ami hibát találtam a vákuum pumpa segítségével a nyomásszabályzó

szeleptől és a turbón lévő nyomásszabályzó összekötő vákuumcső mindkét fele rojtos volt nem lehetett vákuumozni sem. A cső csere után tartja a vákuumot.Próba nem volt még. A turbón lévő nyomásszabályzó rudazatnak mennyit kell körülbelül mozognia ?elvileg vákuum hatására mozdulnia kell ha jól sejtem.

Előzmény: _lala_ (9538)
_lala_ Creative Commons License 2023.02.14 0 1 9538

Turbófeltöltő/kompresszor túl nagy fordulatszám

Elsőnek a rudazatot kéne alaposabban megnézni a turbón, ami nyitogatja a leeresztő szelepet. Nem különlegesen ritka esemény, hogy a szegecselésnél elrohad, és látszólag csinál valamit a rudazat, de nem mindig és nem jól nyitja a szelepet. Ez az állapot a vezérlő szemében tényleg vészüzemmód, mivel csak a gázadás korlátozásával tudja ilyenkor biztosítani, hogy nem terheli túl a motort.

Egyébként csak óvatosan azzal az "újra indítást követően megint lehet próbálni" c. játékkal, mert a nehezen pótolható blg blokkból sikerülhet még egyet elpusztítani, ha ebben az állapotában sokat nyomjátok neki.

Előzmény: petya gti (9537)
petya gti Creative Commons License 2023.02.13 0 0 9537

Sziasztok.

 

Segítséget szeretnék kérni!

Adott egy Golf 5 1,4 tsi blg kódos 170 le autó.Az autón  jelenleg az alábbi hibát tapasztaljuk.

Folyamatos gyorsításnál vagy hirtelen gyorsításnál van amikor 2500 fordulaton,

van amikor 5000 fordulaton le tilt nem hajlandó gyorsítani teljes padlógázon sem.

Van néha amikor 7000 fordulat felett tilt el és nem tilt de ez kb 3 alkalommal fordult elő

 

Olyan mint ha vészüzemre állna mert újra indítást követően megint lehet próbálni.

Vezérlő korábban hibamentes volt. Most viszont hosszú próbák után egy hiba üzenet keletkezett 

P0049 Turbófeltöltő/kompresszor túl nagy fordulatszám.

Mágnes kuplung működik tesztelve. Vákuum csövek még nem kerültek nyomáspróbára műszer rendelés alatt. Milyen értékeket kell mutatnia szívócső abszolút nyomásértéknél alapjárat terhelés esetén?

Ötlete valakinek? Vcds beszerezve.

 

válaszokat előre is köszönöm!

rostiron2 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 9536

Sziasztok.

 

Egy 98-as polo classic gyújtáskapcsolójával van kissebb gondom. Ha leállítom az autót és nem húzóm ki a kulcsot, akkor nem tudom megint elindítani. Ha kíhúzom a kulcsot és visszadugom akkor minden ok.

Tehát két indítás között ki kell húzni a kulcsot.

Az 1-es vagy a 3-as számú alkatrész ilyenkor a ludas ? Kell agódnom hogy egyszer csak nem tukok elindulni ? 

 

Noname167 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 9535

5 autó van (céges flotta) mind az 5 autó ugyan ezt a jelenséget csinálja. Egyszerre hosszan nyomva a két gombot, elkezd a bal oldalsó gombon (vezetőülés fűtése(?)) Az egyik vonal villogni, a jobb oldalsón (anyósülés fűtés) mind a kettő, majd egyszerre elalszik, de utána sem lehet a bal oldalsó gombot úgy nyomni, hogy a 2 vonal világítva maradjon. Köszi azért. :)

Előzmény: 409 (9534)
409 Creative Commons License 2022.12.04 -1 0 9534

Ugyanúgy, mint az anyósülést. Ha nem kapcsol be, akkor hibás.

Előzmény: Noname167 (9533)
Noname167 Creative Commons License 2022.12.04 0 0 9533

Sziasztok! VW E-Up (2020 gyártású) vezetőülés fűtése milyen módon kapcsolható be? Anyósülést tökéletesen fűti, de vezetőülésnél egy pillanatra jelzi bekapcsoltnak, majd el is alszik a bekapcsolt jelzés, s nem lehet újra bekapcsolni. Valakinek valami ötlete? Köszi előre is :) 

rdk90i Creative Commons License 2022.11.30 0 0 9532

A jegesedés jelző üzenetet, ami figyelmeztet arra ha csúszós lehet az út (jegesedés jelző, vagy nem tudom mi a neve) ki lehet kapcsolni valahogy?

409 Creative Commons License 2022.11.11 -1 0 9531

data szerint:

 

műszercsoport.

A19-es pin, piros/kék vezeték (A--> a 30vezetékes csatlakozó)

 

ABS.

21-es pin, piros/kék vezeték.

Előzmény: Árián András (9530)
Árián András Creative Commons License 2022.11.10 0 0 9530

Sziasztok adott 1 Passat b5 4motion AFN motorkód ABS típusa 8E0 614 11 A   a hibakód amit ki ír a rendszer az 01203 az az Abs/műszerfal csatlakozás jel, hiány/szakadt    utánazézegettem neten pár helyen javasolták a motortéri/utastéri biztok/relék megcsiszolását mert előforudlhat hogy nem érintkezik jól ezek megtörténtek de még midníg nem jó néha nagyon ritkán működik 1-2 percig és újra elöjön a hiba így kábelszakdásra gyanakodnék nem óracsoport/abs meghibásodására de sehol se találok 1 leírás hogy honnan hová mennek a vezetékek az abs kockából így nem tudom kimérni egyáltalán kap e 24v tápot vagy sem, ha kap akkor tovább tudok haladni az óracsoport/abs felé ha esetelg van valakinek errőlleírás vagy tud ajánlani szakembert aki járatos a problémában azt megköszönném. :) 

pete08 Creative Commons License 2022.08.29 0 1 9529

Sziasztok! Esetleg tudnátok segíteni,honnan lehetne beszerezni vagy esetleg valakinek lenne eladó lt46-hoz 2,8as motor (brazil)AGK motorkód,feszitő tartó konzol?Vagy valami megoldást

Laca1971 Creative Commons License 2022.08.27 0 0 9528

Sziasztok
Ma hazafelé a 2006 Golf 5 1.6 bse autómban úgy tűnik hogy megadta magát a 4 henger injektora...
3 hengerezik a kocsi, a gyertyát cseréltem , trafót is,ha lehúzom a 4. henger injektoráról a kábelt akkor semmi nem változik.. A 4-es henger injektor csatlakozóban kisebb feszültséget lehet mérni mint az egyes hengernél .... 240000 km van az autóban.. Hibakód szerint a 4 hengerben égéskimaradás van...Hol keressem a hibát ?

ceed1969 Creative Commons License 2022.08.14 0 0 9527

Sziasztok!

Tegnap vettem egy vw polo 1,4 9n benzines autót. Évjárata 2008.06.

Használati útmutatót nem kaptam hozzá.

Legyetek szívesek egy linket átküldeni.

villanyszaki@gmail.com

Köszönettel!

 

409 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 9526

Ha a klíma teljesen leürül, utána is remeg a motor?

Előzmény: Zsolt Rádonyi (9525)
Zsolt Rádonyi Creative Commons License 2022.07.11 0 0 9525

Sziasztok!

Van egy szuper rejtélyes problémám a 2005-ös 1.6 benzines Mk5 Golfommal. Alapjáraton remeg a motor. Nem folyamatosan hanem kb ciklikusan. Előbb, utóbb mindig dob egy motorhibakódót miszerint túl szegény a keverék. Ezek le lettek már cserélve, de egyik sem oldotta meg a problémát:

- összes gyertya

- fojtószelep

- vákumcsövek

- katalizátor előtti lambdaszonda

 

Most a következő tipp a szekunder pumpa, de hogy teljesen őszinte legyek, nem annyira szeretnék még ennél is többet rákölteni amíg nem tudom biztosan, hogy mi okozza ezt. Ez a jelenség a klímát is befolyásolja. Ha simán fel van töltve akkor sehol sem enged. Nyomáspróba sem mutat semmi bajt. De ahogy elkezd remegni a motor, elkezdi elengedni a gázt. Találkozott bárki már ilyen problémával? Vagy van bárkinek ötlete?(Motorbakok, legszűrő rendben van)

 

Köszi szépen a segítséget!

70Caruso Creative Commons License 2022.07.07 0 0 9524

Tiszteletem az Uraknak!

 

(Nem)világítás ügyében szeretnék egy kis iránymutatást kérni.

 

Az autó VW Polo, 1.0, '96, 3ajtó, lila

 

Nincs tompított, nincs reflektor, helyzetjelző csak a bal oldalon.

Index oké, fénykürt oké.

 

Esetleg lenne valakinek egy kapcsolási rajz?

 

Ennél a modellnél is külön biztosítékon van a bal és a jobb lámpa?

Van relé máshol is a vezetői lábtéren kívül?

Alapismeretekkel rendelkezem, de itt sok az ismeretlen; tudom, hogy sokat kell méricskélni.

 

Előre is köszönöm az építő hozzászólásokat!

409 Creative Commons License 2022.06.28 0 0 9523

Van. Diagnosztika.

Az izzitójelző az a MIL lámpa is. Ha villog, hibát jelez*, nincs köze az izzítógyertyákhoz, ez a típus nem is tudja a gyertyahibát detektálni.

 

 * aminek a hibakódját beírja a hibatárolóba.

Előzmény: Mokesz8612 (9522)
Mokesz8612 Creative Commons License 2022.06.28 0 0 9522

Sziasztok! Van egy passat b5 1.9 tdi 98 as afn .Menetközben elkezdett ingadozni a fordulat madj leállt az auto.
Most nem indul be elforditom a kulcsot és az izzitás jel elkezd villogni de nem indul be.
Izzitógyertyát cseréltem de semmi.
Valakinek valami ötlete van?

atuc Creative Commons License 2022.06.16 0 0 9521

Tudunk.

Előzmény: Gábor2902 (9520)
Gábor2902 Creative Commons License 2022.06.16 0 0 9520

Sziasztok! 

 

VW golf 7 kombó hátsó csomagtér zár hiba javításra / cserére tudtok megbízható céget  / szervízt mondani? nem zár be.. illetve most bezárt (hála isten) de úgyis maradt.. iberegő hang kíséretében nem csinál semmit a zárnyitó. 

 

Köszönöm!

atuc Creative Commons License 2022.06.12 0 0 9519

Nem vész el a garancia ha nem VW szervizbe viszed. Persze kispista E.V. nem lesz jó. De pl. egy Bosch szerviz pecsétje megfelel.

Előzmény: heliosphere04 (9510)
409 Creative Commons License 2022.06.12 0 0 9518

Valamikor majd elárulod azt is, hogy milyen autóról/motorról beszélsz???  :/

Előzmény: Makita1991 (9517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!