Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gsis Creative Commons License 2020.04.06 0 0 7409

Elvileg visszautalják.Nálam már több esetben így működött a rendszer.

Előzmény: ambushka (7408)
ambushka Creative Commons License 2020.04.06 0 0 7408

Sziasztok!

 

K&H-nál volt KGFB-m, érdekmúlás miatt megszüntettem, a fennmaradó részt kiutalják automatikusan, vagy igényelnem kellett volna? Sajnos semmi infot nem találok sehol a neten, az MNB tájékoztatása se feltétlenül kielégítő ebben a kérdésben :/

Előzmény: kroni1 (7407)
kroni1 Creative Commons License 2019.12.16 0 0 7407

Sziasztok!

 

Feleségem okozott egy kisebb koccanásos balesetet 2018-ban az autónkkal aminek ő a tulaja én pedig az üzembentartója. A B2 bonuszunk ugrott, a biztosító felmondta a szerződésünket, Netrisken újrakötve a bizosítási díjunk 48ezerről felugrott 84-re, A0-ba vissza, de ezt még elfogadhatónak tartottam. Most megnéztem a Netrisken, hogy hova fogok tudni esetleg átkötni évfordulóval és jött a feketeleves: 2020-ban 150-160e Ft a legalacsonyabb összeg amivel biztosítanának minket a 2018-as eset miatt, azaz a tavalyi, már emelt díj kb. duplájáért! Ez eléggé szíven ütött.

 

Jól olvastam, hogy az üzembentartó személye a lényeg a Bonus-malus rendszer szempontjából és a tulajdonosé nem számít?! Édesapám eladta az azonos kategóriában lévő autóját idén, és ő B10-ben volt. Ha a feleségem marad a tulaj, de az üzemeltetést átadom az édesapámnak akkor a bónuszát át tudjuk hozni, és elkerülhetjük az említett 2018-as kár miatti magasabb díjat? Vagy ahhoz ez a változás kevés lenne? Nagyon nem érzem arányosnak, hogy egy 2 évvel ezelőtti koccanás miatt több mint 100e ft-al drágább lett az éves biztosítási díjunk, úgy h a tavalyi már emelt összeg is "csak" 84e volt. Ha bárki tud hasznos információt vagy van ezirányú tapasztalata azt megköszönöm ha leírja! 

 

Az üzembentartó váltásnál amúgy kell valamire odafigyelni? Van még költsége a 6000ft forgalmi átíráson kívül? Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 0 0 7406

Nem értékesítést reklámoztam, hanem csak leírtam, hogy több, a biztosításokhoz is kapcsolódó témával kapcsolatosan indítottam blogot és, akit érdekel olvashat róla és kérdezhet.A kötelezővel kapcsolatban is tervezek írni, mint téma és érdekességek, lehetőségek.Ezzel nem magamat reklámoztam, hanem felületemet, amin keresztül próbálok érdekes témákról informálni embereket, de köszönöm a figyelmeztetést! :)

Előzmény: pacsepa (7405)
pacsepa Creative Commons License 2019.11.19 0 0 7405

"Maga kit reklámoz itt?"

Ennyire direkt reklám csak engedéllyel mehet.

Nem vagyok önkéntes rendőr!

Csak jelzem, hogy ez a fórum szabályzata értelmében nem engedélyezett. Pláne, ha bennfentesként hasznos tanácsot tudsz adni, akkor nem lenne jó ha moderálnának! Ha tájékoztatást, tanácsot adsz, mindezt általánosan, annak mindenki örül.

Célzott reklám azonban nem szerencsés, mert holnap egy másik biztosító, holnapután meg a következő három jelentkezhet jogosan.

Előzmény: Törölt nick (7404)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.19 0 0 7404

Sziasztok az Aegon biztosítónál dolgozom és nem rég indítottam egy blogot.A jövőben írni fogok kötelező gépjármű biztosítás témában is és a nálunk lévő lehetőségekről.Akit érdekel a téma kövesse be az oldalamat és töltöm fel folyamatosan blogomat hasznos infókkal! :) https://borbely-roland-aegon.blog.hu/

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2019.11.19 0 0 7403

Csak azonos járműkategóriában lehet a bónuszt átvezetni.

Előzmény: I_74 (7402)
I_74 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 7402

Sziasztok!

 

 

 

Erre tudtok esetleg megoldast?

 

B10-es gepjarmubiztositasi bonuszkategoriaban voltam kistehergepkocsival a K&H Biztositonal.

 

Vettem egy szemelygepkocsit, es kesobb eladtam a kistehergepkocsit. A szemelygepkocsi 0-as bonusszal (A0) inditott az Allianz-nal es at szerettem volna atvinni a B10-es bonuszomat az eladott kistehergepkocsirol. Na ugy tunik nem lehet kistehergepkocsi bonuszat szemelygepkocsira atvinni.

 

Jart mar valaki hasonloan?

 

Tudja valaki esetleg, hogy ez a fajta bonusz atvitel "lehetetlensege" biztositotol fugg vagy torvenyi eloiras?

 

 

 

Bocsi az ekezetek hianyaert.

 

 

 

   

 

 

 

Viki89a Creative Commons License 2019.06.19 -1 0 7401

Én is nagyon megjártam kötelező biztosítással. Kereskedésben vettem autót, ott kötötték rá nekem a biztosítást. Be is fizettem az első díjat. Utána viszont kiderült, hogy elírtak valamilyen adatot, amit kijavított a biztosító az utólagos ellenőrzés során, ami miatt pár ezer forinttal több lett a díj. De mivel a kereskedés az email címemet is elírta, nem kaptam meg az értesítést a díjhátralékról, így megszűnt a szerződésem. Azóta inkább én intézem személyesen a biztosításaimat, Győrben őket ajánlom: http://www.bestproduct.hu/ 

tibor200 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 7400

Rájöttem én rontottam el , a régi a Waberer nél volt nem nekik küldtem el a régi megszüntetéséről az emailt. Mindkettőt a Genertelnek küldtem az újnak.

(Más az hogy vissza is igazolta a Genertel, hogy megszüntették a réginek a biztosítását , holott most nem is nála volt, csak régen volt ott, azt írta, hogy 2016 ban szüntették meg. Én meg csak átfutottam, nem is néztem az időpontot. Mert évente váltom a  biztosítókat, ha valahol 4-5000ft tal olcsóbb)

Előzmény: RetteNETes Lalyos (7399)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2019.04.29 0 0 7399

A régi autó szerződését fel kell mondani... Vidd el nekik az adás-vételi másolatát, s a hatályosulás dátumára megszüntetik a régi szerződést. (Ha van többlet befizetésed, akkor a fel nem használtat kérd vissza!)

Ha már megkaptad a törlésértesítőt a régi szerződésről, akkor vidd el az új biztosítóhoz, hogy vezessék rá a bónuszelőzmény az új szerződésre a megjelölt időponttól (törlés dátumától...).

Előzmény: tibor200 (7398)
tibor200 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 7398

Vettem egy használt autót még nem adtam el a régit megkötöttem az újra a biztosítást . Ilyenkor ugye a bonus malus nem megy át az új autóra amíg megvan a régi , ez a szabály, újból kell kezdeni mint pl egy friss jogosítványos az első autójával -ezt tudjuk. 

Elvileg akkor kerül át ha eladom a  régi autót, miután beszéltem a biztosítóval , ő is így mondta nekem. Meg is történt eladtam az autót 04.20-án . Megírtam a biztosítónak , ő meg visszaírt nekem, hogy nem áll módjában átvezetni, mert " a Központi Kárnyílvántartó Rendszer adatai alapján a szerződés élő állapotú".

Vajon később ha átvezeti a Kárnyilvántartó Rendszer akkor átvezetik nekem a bónuszt , csak van egy kis átfutási idő??  

Egyébként Genertel nél volt/van mindkét autó kötelezője.

mézesmadzag2 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 7397

Igen szemét szarházi biztosító!

 

Ugyanis mindenféle értesítés nélkül ülnek a napidíjukon.

Mi lett volna ha esetleg 1 évvel ezelőtt küldtek volna egy értesítőt

h önnek 15e forint ilyen tartozása van, kérjük fizesse be mert ha nem teszi

további 500ft/nap díjat kell felszámítanunk.

Most másfél év mulva hogy újrakötném bezzeg 3 naponta tudnak fenyegetőzni

meg csekkeket kükdeni.

 

Igen mocskos szemét társaság!

 

Előzmény: RetteNETes Lalyos (7395)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2019.04.13 0 0 7396
Előzmény: RetteNETes Lalyos (7395)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2019.04.13 0 0 7395

Csak hogy egyértelmű legyen:

- Nem fizetted be a díjat

- A biztosító tartja magát a TÖRVÉNYHEZ, (amit nem a biztosító hozott)

- valószínűleg el sem olvastad a törlésértesítőt...

 

Konklúzió: "Szemét biztosítók!"

 

Hmmm...

 

Egyébként olvasd el alaposan -carcass- olvtárs hozzászólásait! Segítene a helyzet megoldásában...

Előzmény: mézesmadzag2 (7390)
-carcass- Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7394

Itt a link:

https://mabisz.hu/fedezetlensegi-dijak-2019/

Én most a napi 940 Ft-os csoportba tartozok. :-)

-carcass- Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7393

Teljesítmény alapján meg van határozva a napidíj, volt kategória, amiben napi 500 volt már 8-10 éve is.

Oltári nagy sz0pás tud lenni, ha valaki nem figyel...és ott kell újrakötni, nem viheted át a vasat más társasághoz.

Előzmény: mézesmadzag2 (7391)
-carcass- Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7392

A fedezetlenségi díj már csak ilyen...Ismerek olyat, aki ettől is rosszabbul járt.

Valószínűleg azért nem értesítenek, mert minden KGFB szerződésben benne van, csak el kellene olvasni.

Nem adtad el véletlenül 16 hónapja azt az utánfutót...?

 

Előzmény: mézesmadzag2 (7390)
mézesmadzag2 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7391

Ja és mi van egy 50e biztosításnál?

Most szűk fél év után 750e követelnének?

mézesmadzag2 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7390

Szemét biztosítók!

 

SIGNAL ütötte ki nálam a biztosítékot.

 

UTÁNFUTÓ biztosítás betegség miatt nem lett fizetve, éves díja 5e forint.

Most 16 hónappal később vettem észre h nem lett fizetve a biztosítás.

Fizetném a honlapjukon, nem lehet nincsen ilyen szerződés.

Újrakötném, nem lehet mert nem fizettem, csak akkor kötik újra

ha befizetem nekik a fedezetlenségi díjíat amely 10SZERESE a

biztosítási díjnak. most 75e követelnek, fenyegetőznek levélben

és sms-ben.

Hozzáteszem ha nem gyógyulok meg és nem akarom használni

az utánfutót továbbra is ketyeg a 10szeres díj amelyről persze

ők rohadtul nem értesítenek.

 

Mocskos szemét társaság.

Viki89a Creative Commons License 2019.04.10 -1 0 7389

Sziasztok, győriek figyelmébe ajánlom, én náluk intézek mindent, nagyon profik és segítőkészek: http://www.bestproduct.hu/

Csuklósbusz Creative Commons License 2019.01.08 0 0 7388

KGFB bónuszomat hogyan tudnám megőrizni ha már lassan két éve nincs autóm? Venni akarok egy veterán járművet de ki van vonva a forgalomból, ha még én sem helyezem forgalomba akkor attól még marad a bónusz?

gsis Creative Commons License 2018.12.22 0 0 7387

Az " avultatás" véleményem szerint itt is működik. A biztosítóknak nem érdeke,hogy bárki / károsult /

gépjárműve értékét növeljék !

Előzmény: dollerakos (7386)
dollerakos Creative Commons License 2018.12.22 0 0 7386

Sziasztok!

 

OT autóm van, egy Audi 80 kupé. Folyton attól rettegek, hogy egyszer csak össze fogják törni... Van-e valakinek tapasztalata hasonló ügyben? Azaz, mi történik, ha valakinek az OT autóját töri össze a közlekedésben szereplő többi "kedves" járművezető és ilyenkor a károkozó biztosítója milyen áron téríti meg a kárt az OT járműre? Mi a módszer, ha már ez vagy az a karosszéria elem nem fellelhető? Akkor milyen áron történik a térítés? Leginkább azért nyugtalanítanak ezek a kérdések, mert a napi használatban lévő autómat pár napja összetörték és most az OT-vel kényszerülök járni... Érdemes lenne rá CASCO-t kötni? 

 

(Persze, senki nem tökéletes, én is összetörhetem a kocsit, de hiába vagyok én elővigyázatos, ha más nem az, úgyhogy ezért elsősorban a fenti kérdés érdekel engem...)

 

Minden segítő szándékú választ köszönök.

Airbag. Creative Commons License 2018.07.28 0 0 7385

a km korlátot pedig senki nem ellenőrzi,de...

egy esetleges kárügynél hamar kibukhat,ha megnézik és leellenőrzik a kárbejelentőn leirtakhoz.

Előzmény: FunTom74656 (7383)
Airbag. Creative Commons License 2018.07.28 0 0 7384

van egy felső limit,aminél nem adnak több kedvezményt...hiába firkálsz be mindent..

Előzmény: FunTom74656 (7383)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 7383

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, tudtok-e valamilyen kis trükköket kgfb kötésnél. A netrisken akarom csinálni.

Olyanokra gondolok, hogy érdemes-e beírni hogy 0-5000km éves használat, vagy bekamuzni hogy van egy 14 év alatti gyermekem, mert a kutya nem fogja sose ellenőrizni (Családi adókedvezmény miatt a gyámságomban volt az unokám 2 évig, így akkor beírtam, a kutya nem kért igazolást róla. Már nincs, de 10% kedvezményt adnának rá, és az apja autójának üzembentartója is én vagyok, így ő úgysem veszi igénybe), vagy Supershop kártya, ilyesmikre gondolok.

nerinea Creative Commons License 2018.07.09 0 0 7382

Az ügyintéző erről nyilván nem tud mondani semmit: a díjstruktúrát az aktuáriusok illetve a vezetőség alakítja ki. A döntés alapja általában mindenféle statisztika: elsősorban a kárkifizetések (jövedelmezőség), de lehetnek egyéb szempontok is, pl. együtt kötések gyakorisága, stb. És persze lehetnek üzletpolitikai döntések is, amikor pl. a vezetőség úgy dönt, hogy egy bizonyos ügyfélkörről lemond, mert pl. kockázatosnak ítéli (pl. jogszabályi környezet várható változásai), vagy ráfizetéses (pl. túl sok ügyintézői kapacitást köt le), stb.

 

A dízel autók magasabb díjazása valószínűleg egyszerű statisztika: azért magasabb a díj, mert több kárt okoznak a dízel autók. A miértjét a biztosító sem feltétlen tudja, csak látja a számokat. (Találgatni azért lehet: pl. többet autópályáznak velük, vagy gyakrabban használják őket csúcsforgalomban, stb.)

 

A durva alapdíjváltozás szintén lehet statisztikai hatás: manapság egyre több adatot gyűjtenek és az elemzési módszerek is finomodhatnak: azaz lehet, hogy tavaly még egy általános díjszabás vonatkozott rá, idén viszont részletesebb bontást (több kategóriát) csináltak és az adott gépjármű/tulajdonos kombinációjú pont magasabb kockázati besorolást kapott. De az is lehet, hogy ténylegesen romlottak modellnél a kárkifizetési mutatók: pl. öregszik a modell, már nem csak néhány új autóként vásárolt példány van az országban, hanem elkezdték nagy tételben használtként importálni külföldről, és lett egy csomó rosszabb műszaki állapotú autó kevésbé gondos tulajdonosokkal...

Előzmény: the crow (7381)
the crow Creative Commons License 2018.07.02 0 0 7381

Megkérdeztem mielőtt felmondtam a régit. Össze-vissza hebegett-habogott az ügyintéző, hogy ez nem tévedés (mármint, hogy háromszorosra emelkedett a díj), meg kockázat meg ez-az, meg nyilván ő nem tudja. Egy év alatt semmi paraméterem, sem az autóm nem változott és így nőtt ennyire a díj (és az új biztosító is majd kétszeres díjú). Az alapdíj nőtt ennyire radikálisan, amin pár százalék ide vagy oda alig számít. Továbbra sem értem miért nagyobb kockázat a dizel autó (a különböző társaságok különféle szorzókkal 0-10-20%-kal büntetik), illetve a futásteljesítményt máshol kérdezik (azt még érteném is). 

 

Előzmény: gsis (7379)
ruskyy Creative Commons License 2018.06.27 0 0 7380

Gyanitom ez inkabb plusz szorzo mintsem potdij. 

Kockazati tenyezo mint a lakhely, eletkor stb.

 

Dizel autorol feltetelezik hogy tobb kilometert fut (kalkultorok nem tudok miert kerik a varhato eves futast, tudtommal sehol nincs visszaellenoirzve es azon valtoztatva nem emelkedik a kalkulalt osszeg sem) ergo nagyobb is a kockazat, hogy balesetet okoz.

Előzmény: the crow (7378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!