Sziasztok! Páromnak van egy 2001-es 206-osa, ami beázik. Alaposan megvizsgálva úgy tűnik, hogy a vezető oldali ajtónál fent be tud folyni a víz a felső vízzáró gumin keresztül, majd a víz a belső ajtó tömítésen végigfolyik és a tömítésen belül felgyülemlik, majd onnan befolyik a kárpitra. Nem tudom, hogy ebben az esetben a kédergumi vagy a felső vízzáró tömítés a hibás, ezért elsőre utóbbiból szeretnék venni újat, de semmilyen néven nem lelek rá. Valaki esetleg meg tudná mondani? Az autó oldalán fut végig mindkét ajtó fölött, az ajtók felső éle erre csukódik rá.
Sziasztok ! 2.0 hdi sw 2003 februári. Indításnál nem hallottam a gázolajszivattyú megszokott hangját, nem is indult be a gép. Szerencsére otthon a ház előtt. Elótte pár nappal gázpedálra néha nem reagált, egyszer lámpánál leállt de rögtön indítva beindult is. Semmi más tünet nem volt. Gázolajszivattyú halálára tippeltünk, de azt direktben tartalék aksira téve és arra indítózva beindul a motor, egyébként nem. A Siemens BSM B3 üzemanyagszivattyú biztosítékja rendben, a benne lévő ráforrasztott relé kívülről nem tűnik rossznak. A biztosíték csatiján indítózás közben 4 Volt körüli értéket mértünk, talán mindkettőn. Mit érdemes még megmérni, vagy gyaníthatóan a BSM reléje szállt el vagy más benne valahol ? Ha igen, javítható a BSM vagy keressek cserét ?
Adott egy Peugeot 206 SW , aminek a jobb oldali első helyzetjelzője és tompítottja (H7-es) nem ég, de a reflektor igen, baloldalt elől, illetve hátul minden oke.
Biztosítékok átnézve, izzók is, hol érdemes keresni a hibát?
Illetve a hátsó csomagtér ajtón az ablaktörlő s a szélvédő fűtés se megy, de az ablakmosó igen.
Szerintem normális. Eleinte nekem is gyanús volt, ki is cseréltem a termosztátot a vízhőfok jeladóval együtt, de az üzemi hőmérséklet és a lassú felmelegedés nem változott. A termosztát egyébként gyárilag 83 fokra van kalibrálva (ekkor nyit).
Szia!Nálam is hasonló mint nálad a víz hőfok.Neked is lassabban melegszik fel a víz ebben a hidegebb reggeleken normális hajtás közben város + országút?
Nekem kb 8-9 km alatt éri el az üzemi hőfokot a víz ez normális?
Ha gyújtásra teszed, hallod hogy az üzemanyag pumpa 1-2 másodpercre elindul. Gyújtás le, ismét vissza, akkor szintén. Hajtsd előre a hátsó üléslapot, jobban hallani, de ha csendes helyen vagy, akkor anélkül is.
Ha ez hallhatóan rendben van, és amúgy könnyen indul az autó, akkor nem biztos, hogy itt keresgélnék. Esetleg a főtengely jeladó is okozhat ilyen hibát.
Sokáig teker a pöffenés legkisebb jele nélkül, legközelebb pedig az első főtengelyfordulatra elindul. Nézd meg a jeladód, de érdemes lehet esetleg egy üzemanyag nyomást is mérni.
köszi .. akkor vszinű üza pumpa lesz, néha percekig kell indítózni mire beindul néha pöcc röff.... esetleg pesten aki 206-osokat vágja lenne tipped kihhez menjek? köszi még1x :)
hello! Néha nem indul 1.1 benyás kisoroszlán.... lehet üza pumpa gondolom de gondoltam kizárom az immo hibát is... kérdésem lenne: ez a kulcs is elemmel van szerelve és ha lemerül akkor lehet ebből indítási gond?? köszönöm!!
Nekem is ugyan ez a jelenség pontosan!Sorra cseréltük az alkatrészeket mégis semmi!Most ott tartok hogy szerelőt váltok mert a jelenlegi feladta (Szép tőle).Amint meg a hiba forrás közlöm!
Neked mik voltak a tünetek? Nekem olybá tűnik, hogy jobb hátul van a probléma, de nagyon bosszant, hogy álló helyzetben nem tudom előhozni a tünetet. Menet közben nem is kell nagyon egyeletlen út, máris megszólal. És néhány hónap alatt, kb. 3.000 km megtétele alatt az alig hallható kis koppanás komoly és zavaró szinte fémes kopogássá vált.