Értem. Akkor is lehet bármely a kettő közül, ha beindult, utána már nem áll le magától? Addig tökéletesen jár a motor, rendesen megy, amíg le nem állítja... Ha leállítja, utána megint nem mindig indul rendesen...
Felsőholtpont jeladó, vagy haközponti injectoros, akkor az injector befecskendezőt cseréljétek ki, kb 40 rongy magaslata az injector, rendszeres hibajelenség, megdöglik bennük.
Már vagy 8 éve használja, eddig hibamentes volt... Most, hogy kezdett szórakozni, bevitte Salgótarjánba egy Suzuki szalonba, gondolta ott azért csak értenek hozzá... Hát nem :)
Nem balfaszkodik vele forgalomban, mert ha beindul, nem áll le magától...
Nem jó helyre jöttél, te állatfaj :-) A ződszuzukis logós topik való ilyen kérdések megtárgyalására. Itt az a téma, hogy miért balfasz, aki suzukit vesz, illetve miért vesz a balfaszok nem elhanyagolható része suzukit. Mondjuk erre jó példa a haverod, mert egy ilyen mindennapi géphez sem talál rendes szervizt, és amikor nem indul, balfaszkodik a forgalomban, csak nem reprezentatív, mert a régebbi szutyuki pont nem szokott elromlani :-)))
Haveromnak van egy 2001. Swift I-e. Mostanában kezdte neki azt csinálni, hogy gyújtás ráadásakor elkezd villogni a CHECK ENGINE felirat és nem akar indulni. Van, hogy 4-5 gyújtás le-gyújtás rá után beindul, és utána műxik rendesen, amíg le nem állítja... Ezt mind hideg, mind meleg motornál is csinálja...
Most volt 2 hétig Suzuki szalonba az autó, de nem tudták megcsinálni :) Tiszta nevetséges, hogy egy szalon-márkaszervíz nem tudja megcsinálni a saját autóját. Állítólag elektromos probléma van vele (ami tényleg valószínű), és nincs emberük, aki ért az autóelektromossághoz...
Kicserélék a computert, valami immo-dobozkát, gyújtáskapcsolót, de ettől függetlenül ugyanazt csinálja - hol beindul, hol nem...
Találkozott már valaki hasonlóval? Esetleg Salgótarján-Eger-Hatvan-Gödöllő-Gyöngyös környékén nem ismer valaki profi Suzukist-vagy autóelektromossággal foglalkozó személyt???
A japó tecsnikával semmi bajom, sőt le a kalappal sok tekintetben mivel ugye vóna egy szervízünk vagy mi, naponta találkozom velük és tudnak azé ezek...
Az a bajom a csúzli tekintetében is amilyen stílust képviselnek a tulajdonosaik:))
Tisztelet a kivételnek, de sajnos nincsenek sokan:((
Szal japó jó, de a csuzuki, és azon belül inkább csak a swift olyan valamit hoz ki a sok műmályer ferdetükör pozicciós majomból ami valami borzalmas....
Lehet itt ugatni, meg fényezni mindenféle bontásra gyártott szarokat, de egyet nem szabad elfelejteni, mégpedig, hogy hol a csillag!!:))
Van nekem egy suzukis barátom, eddig egy fiat ducattoval hasított, egy 1.9D-vel.
Mondom neki: Sanyikám jó, hogy vettél egy csuzukit, de ha asszimilálódsz nekem, én végzek veled:)
Aszongya: Dehogy is puhikám, én nem leszek olyan mint azok..., én csak használom, semmi több.
Egy hónappal később:
Puhikám azt vettem észre, hogy mikor reggelente mentem a hungárián, eddig mindíg szopattak meg ilyenek, tudták, hogy a furgonnal nem tudok hasítani.
De baxus most ugye, hogy van a csuzuki, 1x 2x megmutattam, hogy odatehetem magam, és érzem, hogy azóta nem is mernek már úgy bekostolni, tudják, hogy ez az a suzukis akivel nemkén...........
Hát urak én amikor ezt meghalottam............én majdnem behugyoztam basszus a röhögéstől....a barátom azt hitte azon röhögök, hogy a többi autós, hogy megszopta vele szembe.
Végül kérdeztem: Sanyi és akkor ezekszerint ezek az emberek, úgy mind a többszáz, vagy akár ezer reggelente pontosan emlékeznek rád, és érzik, hogy az 1000-es csuzival nem kő kikezdeni?
Nagyon komoly, meghitt, átszelleműlt tekintettel a válasz: Persze puhikám, ez így van!!
Mi a baj a Suzukisokkal??? Azért, mert nem futja neki nagyobbra (illetve egy új Suzuki többe kerül, mint a ti roncsaitok), azt hiszitek, ítélkezhettek felettük?!?!?!
"A "tuninghebrák" is még a gyárban került bele, zőccségeském. :-))) )"
Csak így tovább, de nem kértem részletes magyarázatot a kocsidról, kb nem érdekel milyen tuning, ki csinálta a motort, meg úgy egyáltalán tjok a kocsidra, csakhát aki szelet vet vihart arat....tudod?
De amúgy tényleg az sem érdekel ha trabantod, vagy akár helikopered van......
Tehát akkor én emlékszek rosszúl, hogy a teljesen automárka független beírásomra te, mint nem troll azonnal úgy válaszoltál/reagáltál, hogy bontószökevény mercedes, meg úgy egyáltalán a szerintem teljesen illedelmes korrekt hsz-re te azonnal sértegetéssel reagáltál:)
Most akkor mivan? Én szenvedek bizonyítási kényszerben?
Számod csak meg hányszor köptél a mercedes irányában a legutobbi, igen inteligens hsz-edben!!
"Tudom, hogy a 123-as a zőccséges, de valamit ki kellett találni gyorsan."
Nem!
Ezekszerint nemtudod, és a találgatás is szánalmas, legyen már méltóságod tesó.
Lejáratod magad baszod....
Én korrekten írtam valamit az egyetemista srácnak, és tettem néhány észrevételt, mindeszt szerintem teljesen korrekten, erre te berontasz, böfögsz, sértegetéseket fogalmazol meg, trollozod a másikat, és írsz egy hülyeséhget amiről elismered, hogy kb nemigaz, de "bocs" muszáj voltam még valamit kitalálni, hogy rendkívűl inteligensen megpróbáljak egy újabb sértést ezközölni.....
Rajtad kívül senki nem ugrott, "anyázott" csak te, azt is eléggé szégyenteljesen.....
És amúgy nem vagyok zöldséges, bár vannak ismerősök, éshát szeretnék az lenni igen jól keresnek....
A sértegetéssel, a nem egyet értés kifejezése, egyesek szerint a buta ember ezköze.
Ezt a motort épp nem vették sehonnan, fogalmatlankám.
Nem igaz, hogy komolyan kell venni a trollkodást, ebből látszik igazán, mennyire kis bizonyítási kényszerben szenvedő zőccségesmercis vagy. (Tudom, hogy a 123-as a zőccséges, de valamit ki kellett találni gyorsan. Tudod, mit? Cseréld Suzukira, a Mergánál még az is jobb. :-PPP )
Neem kispunci, a te szétharcolt volvód a király.....;)
Biztos nagyon kelett a tuninghebrák is neki, inkább a belivel foglalkozz, hogy ne egy leharcolt kotvány legyen............
És a bontószökevény w126 az egy w126, mikor a te márkádat már a 100. autógyár fogja tulajdonolni, és az 1000. gyártól veszik bele a motort mert maguktól nem sokra mennek, a 126-ok még mindíg 126-ok leszenk.