Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Syracusa Creative Commons License 2023.12.25 0 0 152683

"hogyan függhet ez össze"
Már ha összefügg.
Ha kizárólag akkor jelentkezik amikor nyakon van öntve a második szonda, akkor ez "lódobogás", sérült lehet a szigetelése ->csere. Az első nem tud vizet kapni.

Ha máskor is jelentkezik, akkor rendes diag kell, a P0420  pont csak annyit jelent, hogy nem jó, de nincs benne hogy miért és mi.

 

Random zárás, ha nincs a közelében a kulcs (ha távos)? Vagy menet közben is?
Lehet sérült drót vagy hibás mikrokapcsoló a zárban. Nem valószínű hogy van hozzá hibakód, mert neki nem felismerhető hogy ez hiba. A zárást kell monitorozni élő adatban és közben mozgatni az ajtó-átvezetőket, ütögetni a zárak környékét (csak két első), és a belső zárógombra ránézni, ha van.

Előzmény: ms30 (152682)
ms30 Creative Commons License 2023.12.24 0 0 152682

Sziasztok. Már kétszer előjött a Check engine hibám, nagy nehezen sikerült kiolvasni (nagyon nem akar a kütyü csatlakozni az ECU-hoz...) P420-as Katalizátor hibát ír. Mindkétszer olyan időjárásban jött elő, ahol rengeteg vizet kapott az autó alulról az útról, hogyan függhet ez össze szerintetek és mit csináljak? 

 

Másik: a zár is random, saját magától bezáródik, és ha bent van a kulcs az autóban, én pedig éppen kint, az eléggé gáz lesz :D  

Fabia I  1.2 HTP, 2005

jetkarcsi Creative Commons License 2023.12.20 0 1 152681

Köszönöm a segítséget, megtaláltam. 

Előzmény: Syracusa (152679)
Syracusa Creative Commons License 2023.12.20 0 0 152680
Előzmény: Syracusa (152679)
Syracusa Creative Commons License 2023.12.20 0 0 152679
Előzmény: Syracusa (152678)
Syracusa Creative Commons License 2023.12.20 0 0 152678

Mert a gyártó user manualjai között nincs? Fura lenne, mert még a módosult verziókat is felteszik.

Előzmény: jetkarcsi (152677)
jetkarcsi Creative Commons License 2023.12.20 0 0 152677

PDF formátumban természetesen.  Csak nálam a DPF rövidítés használata sűrűbben van. 

jetkarcsi Creative Commons License 2023.12.20 0 0 152676

Üdvözlök mindenkit.

Érdeklődnék, hogy Fabia, Dance tipusú rádióhoz van-e esetleg valakinek magyar nyelvű használati, (megvenném)  vagy DPF formátumban?

Köszönöm. 

Syracusa Creative Commons License 2023.12.14 0 0 152675
timla Creative Commons License 2023.12.02 0 0 152674

Toljam be az autót a bontóba? :-D

 

Már megvettem a Bárdiban.

Előzmény: nohab (152673)
nohab Creative Commons License 2023.12.01 0 0 152673

keress egy bontót szerintem...

Előzmény: timla (152670)
timla Creative Commons License 2023.11.18 0 0 152672

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: 409 (152671)
409 Creative Commons License 2023.11.18 0 0 152671

A papírforma szerint jó hozzá, bár a gyárinál rövidebb 1menettel.  (Mondjuk én topranból nem vennék semmit)

Előzmény: timla (152670)
timla Creative Commons License 2023.11.18 0 0 152670

Sziasztok!

 

Segítsetek Fabia II-höz (2011) kerékcsavart keresni.

 

Gyári könnyűfém felnit használunk nyáron és acélfelnit télen. Ugyanazokkal a csavarokkal van felrakva mindkét felni. Van egy garnitúra kerékőr is, ami azonban annyira elkopott, hogy szeretném ezeket normál kerékcsavarra cserélni. A márkaszerviz adott egy 13.000 Ft-os ajánlatot négy csavarra, amit kicsit soknak érzek, ezért elkezdtem keresgélni.

 

Ez a csavar jó lehet nekem?

Menetméret: M14, menetemelkedés 1,5 mm, teljes hossz: 48 mm. Ez kell nekem?

https://aruhaz.kauffer.hu/alkatreszek/skoda-106/fabia_ii_542-6363/12_tsi-33243/kerekek-103099/tartozek-103102/ker%C3%A9kcsavar-2070/

Airbag. Creative Commons License 2023.10.29 0 0 152669

sziasztok

Rádió kiszedő villák eladóak lettek,

1500ft a 2 darab

Syracusa Creative Commons License 2023.10.23 0 0 152668

small biznisz és őszi sale here:
Racionális okokból van/lesz pár érdekes Skoda cuccom eladó, kifejezetten rokonlélek márkabu*iknak.
Elsőként egy ritkább 1:18 Fabia WRC diecast, itt:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=165544202&t=9132953


(Kb mostanra hevertem ki a kis Fabia eladását és hogy az új tulaj állítólag rommá is törte még abban az évben, úgyhogy már mehet. :/ )

Pályázat tárgya pár karóra, ezek közül pár itt lent. Lesz egy bazinagy (sok négyzetméteres) Skoda-molinó vmi rallyról, amiről perpill nem találok képet de totál be lehet takarni vele a kombi Octaviát.
És nagyon talán eladó egy sohasem publikált kép több példányban nem nagyon létező, eredeti nagyítása is (egy nem európai Skoda szalon felszámolásából vettem). Ez ebből az 1910-es japán L&K G-modell bemutató alatt készített reklámsorozat egyik fel nem használt darabja: https://www.skoda-storyboard.com/en/4-r-3/. A többi izét még átgondolom mi megy és mi marad.

(A második-harmadik képen egy 1950-60 körül egy Skoda gyári melósnak adott óra van egy semmi különös noname svájci werkkel, vésett hátlappal. A többiek pedig az anno szalonban adott/vásárolható órák; az első kb. Felicia korszak, aranylemezelt kvarc (már lekopott a goldplate), a klassz acéltokos kvarc kronográf a kétezres évekből való és szerintem irtó szép és jó, az utolsó krono meg a legkésőbbi és legbrutálisabb (46mm kn!) - de erről a gumis dekorgyűrű hiányzik, mert xarrá porladt, szóval ez projektóra lesz - ez volt a kedvencem.
Mind müxik, a "gyári munkás" darab viszont nem volt karbantartva, de tudom szervizelni és a mutatókat felújítani is, ez +10-12e.)

Az óra-árak képsorredben: 8,15,25,25e Ft és Szombathelyen van minden. A fényképnek és molinónak még nincs képe/ára.

csíkos-háTTú Creative Commons License 2023.10.21 0 0 152667

És le is írták/írtuk Neked, hogy mi lehet a gond.

Vagy a kulcs érzékelő, vagy a műszerfal egység hibája. Bármelyik is, ez oda vezet, amit leírtál. Ellenőriztetni kellene egy szervízben. A kód "bepötyögése" csak egy vészmegoldás, hogy hiba esetén se maradj az út szélén. De nem üzemszerű állapot! Javításra szorul!

Előzmény: tibormandli (152663)
409 Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152666

"..miért kellene ezt mindenkinek tudni."

 

Szó nem volt arról, hogy tudnod kellene róla! Ettől ez még ismert hibája annak az autónak.

 

Ezt a kódbevitelt nem ismertem, de megeshet, hogy ez nem segít a panelhibán. Mindenesetre minden indításnál ezt eljátszani kellemes szórakozás lenne.  :)

 A leírás szerint két gomb szükséges hozzá. Emlékeim szerint a Fábián csak egy van. ? (készült vagy tucatnyi műszercsoporttal, lehet közöttük kétgombos is)

Az, hogy most működik, a panelhibát látszik igazolni.

Előzmény: tibormandli (152663)
Syracusa Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152665

"miért kellene ezt mindenkinek tudni"
Azért írta le neked, hogy tudj róla. Bm.

A műszerfalbetéten bevitt kód csak egyszeri menetre jó és nem is mindegyik évjáratnál maradt meg. Ahol igen, ott Magyarországon a kereskedő döntötte el hogy kiadja-e az ügyfélnek vagy sem.

 

Előzmény: tibormandli (152663)
tibormandli Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152664

Előzmény: tibormandli (152663)
tibormandli Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152663

Igen ezért jöttem ide mert nyilván vannak tapasztaltabbak itt. Nekem nem ismert az általad említett hiba, miért kellene ezt mindenkinek tudni. De amit a könyvben olvastam csak azt tudom ide írni. 

Egyébként két napja használjuk az autót többszöri indítás per nap, és egyenlőre nem produkálta a hibát.

Előzmény: 409 (152658)
Syracusa Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152662

Amennyire rémlik, ennél az immo pin eleve öt számjegy. Nem a vágott kulcs kódját nézed?

Előzmény: tibormandli (152656)
Syracusa Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152661

https://www.youtube.com/watch?v=rEqad2PR0Lg

 

Ez a mf.betét javítása, a tekercset meg nyilván ki lehet mérni.

Előzmény: Syracusa (152659)
Syracusa Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152660

vagy

Előzmény: Syracusa (152659)
Syracusa Creative Commons License 2023.10.20 0 0 152659

Ez vagy olvasótekercs hiba, esetleg műszerfalbetét hiba. Inkább az első.
Hallgass 409-re, kell a diag.

Előzmény: tibormandli (152656)
409 Creative Commons License 2023.10.19 0 0 152658

 

 Tegyük fel, hogy így be lehet adni az immo kódot, akkor mi fog történni? (egyébként honnan ez a kód beadási módszer???)

 

Jobb lenne egy megfelelő diag eszközzel belenézni, hogy mire is panaszkodik az a vezérlő. !!

 

Gyanítom, hogy ez is az ismert, műszercsoportpanel hiba lesz, aminek a javításához nincs szükség semmilyen kódra.

Előzmény: tibormandli (152656)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2023.10.19 0 0 152657

Nem érzékeli a kulcsokat a verda.

Előzmény: tibormandli (152656)
tibormandli Creative Commons License 2023.10.19 0 0 152656

A kód beadására immobiliser általi motorleállítás esetén van lehetőség egy négyjegyű kód megadására, az óra valamint a kilométeróra nullázó gombjának a segítségével. 

Onnan tudom, hogy a motor leáll pár másodperc után, miközben villog a műszerfalon a jele. Majd gyújtást adsz rá, és mikor kialszik a lefuttatott diagnosztika után aminek ki kell aludni, akkor már villog is az immo jele, és nem is indul az autó. Egyébként nem is állandó a probléma, csak néha jelentkezik, de akkor mindkét kulccsal ezt csinálja.

Előzmény: 409 (152655)
409 Creative Commons License 2023.10.18 0 0 152655

 

 

 Ha meglenne a kódkártya, akkor mivel adnád meg neki a kódot?

Miből derült ki, hogy immo hiba van?

 

 

Vagy márkaszerviz, vagy keresni kell olyan embert aki meg tudja fejteni a kódot.

Előzmény: tibormandli (152654)
tibormandli Creative Commons License 2023.10.18 0 0 152654

Üdv fórumozók!

 

Skoda Fabia 1 immo hiba esetén létezik valamilyen megoldás? A könyv szerinti négyjegyű számot én megadnám a kocsinak, de sajnos nincs meg a kódkártya. Nem lopni akarom, a saját udvarunkban áll a verda. 🤣

Most egy kis időre használnunk kell, amíg a másik autó szerelőnél lesz.

Köszi a segítséget!

 

Tibor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!