"hogyan függhet ez össze" Már ha összefügg. Ha kizárólag akkor jelentkezik amikor nyakon van öntve a második szonda, akkor ez "lódobogás", sérült lehet a szigetelése ->csere. Az első nem tud vizet kapni.
Ha máskor is jelentkezik, akkor rendes diag kell, a P0420 pont csak annyit jelent, hogy nem jó, de nincs benne hogy miért és mi.
Random zárás, ha nincs a közelében a kulcs (ha távos)? Vagy menet közben is? Lehet sérült drót vagy hibás mikrokapcsoló a zárban. Nem valószínű hogy van hozzá hibakód, mert neki nem felismerhető hogy ez hiba. A zárást kell monitorozni élő adatban és közben mozgatni az ajtó-átvezetőket, ütögetni a zárak környékét (csak két első), és a belső zárógombra ránézni, ha van.
Sziasztok. Már kétszer előjött a Check engine hibám, nagy nehezen sikerült kiolvasni (nagyon nem akar a kütyü csatlakozni az ECU-hoz...) P420-as Katalizátor hibát ír. Mindkétszer olyan időjárásban jött elő, ahol rengeteg vizet kapott az autó alulról az útról, hogyan függhet ez össze szerintetek és mit csináljak?
Másik: a zár is random, saját magától bezáródik, és ha bent van a kulcs az autóban, én pedig éppen kint, az eléggé gáz lesz :D
Gyári könnyűfém felnit használunk nyáron és acélfelnit télen. Ugyanazokkal a csavarokkal van felrakva mindkét felni. Van egy garnitúra kerékőr is, ami azonban annyira elkopott, hogy szeretném ezeket normál kerékcsavarra cserélni. A márkaszerviz adott egy 13.000 Ft-os ajánlatot négy csavarra, amit kicsit soknak érzek, ezért elkezdtem keresgélni.
Ez a csavar jó lehet nekem?
Menetméret: M14, menetemelkedés 1,5 mm, teljes hossz: 48 mm. Ez kell nekem?
(Kb mostanra hevertem ki a kis Fabia eladását és hogy az új tulaj állítólag rommá is törte még abban az évben, úgyhogy már mehet. :/ )
Pályázat tárgya pár karóra, ezek közül pár itt lent. Lesz egy bazinagy (sok négyzetméteres) Skoda-molinó vmi rallyról, amiről perpill nem találok képet de totál be lehet takarni vele a kombi Octaviát. És nagyon talán eladó egy sohasem publikált kép több példányban nem nagyon létező, eredeti nagyítása is (egy nem európai Skoda szalon felszámolásából vettem). Ez ebből az 1910-es japán L&K G-modell bemutató alatt készített reklámsorozat egyik fel nem használt darabja: https://www.skoda-storyboard.com/en/4-r-3/. A többi izét még átgondolom mi megy és mi marad.
(A második-harmadik képen egy 1950-60 körül egy Skoda gyári melósnak adott óra van egy semmi különös noname svájci werkkel, vésett hátlappal. A többiek pedig az anno szalonban adott/vásárolható órák; az első kb. Felicia korszak, aranylemezelt kvarc (már lekopott a goldplate), a klassz acéltokos kvarc kronográf a kétezres évekből való és szerintem irtó szép és jó, az utolsó krono meg a legkésőbbi és legbrutálisabb (46mm kn!) - de erről a gumis dekorgyűrű hiányzik, mert xarrá porladt, szóval ez projektóra lesz - ez volt a kedvencem. Mind müxik, a "gyári munkás" darab viszont nem volt karbantartva, de tudom szervizelni és a mutatókat felújítani is, ez +10-12e.)
Az óra-árak képsorredben: 8,15,25,25e Ft és Szombathelyen van minden. A fényképnek és molinónak még nincs képe/ára.
Vagy a kulcs érzékelő, vagy a műszerfal egység hibája. Bármelyik is, ez oda vezet, amit leírtál. Ellenőriztetni kellene egy szervízben. A kód "bepötyögése" csak egy vészmegoldás, hogy hiba esetén se maradj az út szélén. De nem üzemszerű állapot! Javításra szorul!
Szó nem volt arról, hogy tudnod kellene róla! Ettől ez még ismert hibája annak az autónak.
Ezt a kódbevitelt nem ismertem, de megeshet, hogy ez nem segít a panelhibán. Mindenesetre minden indításnál ezt eljátszani kellemes szórakozás lenne. :)
A leírás szerint két gomb szükséges hozzá. Emlékeim szerint a Fábián csak egy van. ? (készült vagy tucatnyi műszercsoporttal, lehet közöttük kétgombos is)
Az, hogy most működik, a panelhibát látszik igazolni.
"miért kellene ezt mindenkinek tudni" Azért írta le neked, hogy tudj róla. Bm.
A műszerfalbetéten bevitt kód csak egyszeri menetre jó és nem is mindegyik évjáratnál maradt meg. Ahol igen, ott Magyarországon a kereskedő döntötte el hogy kiadja-e az ügyfélnek vagy sem.
Igen ezért jöttem ide mert nyilván vannak tapasztaltabbak itt. Nekem nem ismert az általad említett hiba, miért kellene ezt mindenkinek tudni. De amit a könyvben olvastam csak azt tudom ide írni.
Egyébként két napja használjuk az autót többszöri indítás per nap, és egyenlőre nem produkálta a hibát.
A kód beadására immobiliser általi motorleállítás esetén van lehetőség egy négyjegyű kód megadására, az óra valamint a kilométeróra nullázó gombjának a segítségével.
Onnan tudom, hogy a motor leáll pár másodperc után, miközben villog a műszerfalon a jele. Majd gyújtást adsz rá, és mikor kialszik a lefuttatott diagnosztika után aminek ki kell aludni, akkor már villog is az immo jele, és nem is indul az autó. Egyébként nem is állandó a probléma, csak néha jelentkezik, de akkor mindkét kulccsal ezt csinálja.
Skoda Fabia 1 immo hiba esetén létezik valamilyen megoldás? A könyv szerinti négyjegyű számot én megadnám a kocsinak, de sajnos nincs meg a kódkártya. Nem lopni akarom, a saját udvarunkban áll a verda. 🤣
Most egy kis időre használnunk kell, amíg a másik autó szerelőnél lesz.