mert ugyanúgy az én autóimból is kilopta az alkatrészt amitt itt meg tudnék venni tőle 1/2 ill. 1/3 áron.akkor hányszor is fizettem az alkatrészért?!csak azt nem értem
hogy miért Ő akar tanácsot adni abban hogy hogyan veri át a baumgartner gárdája az ügyfeleket amikőr ő vert át mindenkit és ezért lett kirugva!és még mesélhetnék
egy-két pikáns dolgot mivel csapta be a drága ügyfeleket köztük engem is.
Bármelyik Renault szervizben megtanítják az autót, hogy újra felismerje a kulcsokat. Előtte hívd fel, hogy milyen papir kell, esetleg törzskönyv, mert csak a tulajnak lehet a munkát megrendelni. Az a 60 ezer, nem 6 ezer véletlenül? Mert így annyi lesz.
autó
Most olvastam, hogy van néhány alkatrészed. Nekem kéne a Twingomhoz (2001, 16V, 1,2 ) hengerenkénti befecskendező szelep 4 db (a szervízben mondták(nem B)) Ha van, kérlek mielőbb értesíts- akár mailban is: gevus@freemail.hu -, fontos lenne.
Azért nem írtam le, mert nem az a célom, hogy konkrétan egy céget nyomjak itten a fórumon, hanem, hogy megosszam tapasztalataimat a topiktársakkal. A két ősi Volkswagenünket szokták szerelgetni (de amúgy francia autókat, PSA+Renault), és árban és munkában is meg vagyok velük elégedve.
A szerviz maga egyébként Érden van, Bohus szerviz, Hivatalnok utca nemtomhány. A 6-os útról kell Pest felől menve "a" körforgalom után jobbra az első utcán lekanyarodni, majd rögtön egy balos, és ott az utca jobb oldalán tábla jelzi a helyet. Telszámot sajnos nem t'ok.
Ez itt a reklám helye:)))
Én tudok jó franciaautó-szervizt, néhányan Ausztriából Németo-ból is viszik oda a verdájukat, mert sokkal olcsóbb, mint a kinti szervizek. (Egyébként azon kívül, hogy a mi kocsijainkat is ők javítják, semmi közöm hozzájuk üzletileg.) Ha kell acím, szóljatok!:))
Nekem most volt egy belelökős esetem. Hátulról úgy belém jöttek, hogy 1 hetes javítás van a kocsin ~5-600.000 Ft értékben.
Ennek ellenére a kárszakértő azt mondta, hogy további vizsgálatra beadja az ügyet a központba. Érdekes lesz, gondoltam, mert rajtam kívül senki sem tudhatja az igazat, mivel az előttem lévő kisteherautó lökhárítóján meg sem látszott, így ő elment.
Két nap múlva néhány telefonnal utólértem a kartonomat. A hölgy annyit mondott, hogy "nincs ezen mit vizsgálni, már faxolom is a szervíznek a javítási engedélyt".
Ha nem telefonálok, akkor szerintem hetekig ülnek rajta.
Szervízben ugyanez: most éppen nincs csereautó, majd lesz, addig is járjak így vele, majd szólnak. Néhány telefon a nagyobb embereknek, és máris lett konkrétabb időpont. Sajna ez Magyarország.
Nem bírom ki, hogy ne tegyek hozzá néhány gyöngyszemet!
(A teljesség igénye nélkül.)
Első Renault kocsim: 1992.
Nyaralás előtt kérek átvizsgálást és mindent megcsináltatok - többek között a repedezett fékcső cseréjét kérem, meg fizetem.
Két hónap múlva műszaki vizsga: Megállapítják, hogy repedezett a fékcső.
Állítják, ők beszerelték, de mivel úriemberek: most az ő költségükre cserélik. Haha...
Nem akar indulni az autóm.
Szerviz 1: biztosan gagyi üzemanyagot tankoltam. Megoldás: karburátor csere. Eredmény: újra csak nem indul az autóm.
Szerviz 2.: nincs mese, ki kell cserélni az önindítót. Eredmény: már megint nem indul.
Szerviz 3.: Este elállom a bejáratukat, reggel megyek. Munkafelvevő már ismer, de új ötlete nincs, hát közli, hogy más szervizbe is el lehet ám menni, meg ez már egy öreg autó (4,5 éves).
Ekkor közlöm vele, hogy a büfében várom a műszaki igazgatót, mert tárgyalóképes emberre van szükségem.
kisvártatva jön, ügy kézben, egy óra múlva újra felkeres fogadóhelyemen és közli. 4 gyertyából 3 rossz. És természetesen a gyertyacsere költsége őket terheli.
Autóstárs úgy száll belém hátulról, hogy összetöröm az előttem araszolót. Az élménytől eltekintve nyugodt vagyok, úgy hagyom B-nél az autót, hogy a biztosítóval újabb felmérést ő intézi (ott sem voltam).
A számlát - horribilis - nekem kell fizetnem, majd viszem a biztosítóhoz.
Biztosító nem akar fizetni, mert olyan munkák is szerepelnek a számlán, amit nem hagyott jóvá (biztos én rendeltem!).
Három hétig vagyok a postás kettőjük között, meg potenciális biztosítási csaló!
Végül: a biztosító elismer addig vitatott munkákat, én meg kiszúrom, amit leszámláztak, de bizonyíthatóan nem végeztek el. (na ebből is volt bőven.)
Végül:
Biztosító fizet.
B. visszafizet. (Hozzátéve, hogy ők ilyet még soha nem tettek.)
Kies Budapest kellős közepén karácsony előtt 2 nappal (2002) felcsapódó aszfaltdarab elvágja (!) a benzincsövemet. Üzemanyag spriccel, vészhelyzet! B-ék közlik: autó forgalomból ki, alkatrész még Bécsben sincs, januárban érdeklődjek.
Másnap ( a fél országot végigtelefonálva,) Gyöngyösről szerzünk megfelelő alkatrészt.
B-ék fel vannak, háborodva, mondván, hogy ők már megrendelték. Csak erőteljes fellépésemnek köszönhető, hogy hajlandók beépíteni.
Sajnos még tudnék mesélni három esetet (nem túl érdekesek), de hozzáteszem, egyszer korrekt módon jártak el (és ez tavaly volt!).
Mielőtt még bárki megkérdőjelezné beszámíthatóságomat, közlöm, hogy 1996 óta csak akkor megyek hozzájuk, ha nincs más ésszerű megoldás!
Úgy tekintem, én voltam Zsoltika egyik fő szponzora.
Őnekik mivel nem értékesítenek így nincs azzal probléma nekik az az érdeke hogy minél többen járjanak hozzájuk szervízbe ezért nagyon jól dolgoznak és viszonylag olcsón
Most olvasom negyedjére, de rohadjak meg, ha értem.
Egy hozzászólás a témához. Az aki a Bumiékhoz viszi a kocsit az meg is érdemli. Énnekem mondjuk. nincs tapasztalatom mert amikor akartam valamit a kocsihoz R19 olyan árat mondtak hogy inkább akkor nem. De van Gödöllőn egy szervíz ami régen kereskedés volt csak a RH megvonta tőle ezt a jogot mert a Békési nyitott egy Renault szalont, és hát ő mégiscsak csókosabb, ez pedig a Kastély Autóház. A 30-on tök közel Pesthez. Őnekik mivel nem értékesítenek így nincs azzal probléma nekik az az érdeke hogy minél többen járjanak hozzájuk szervízbe ezért nagyon jól dolgoznak és viszonylag olcsón. Sokan a környékről hozzájuk viszik garanciális dolgok miatt is a kocsit mert a Békési ugynúgy mint a Bumiék sokáig csak ül a kocsi felett hogy nincs ilyen alkatrész és nem csinál semmit vele.
Szemét leszek. Ne álmodj róla hogy B úrék megjavítják.
Nekünk 3 ból 3 szor nem sikerült nekik semmit megoldani.
Nálunk felvetették azt is, hogy biztos csak úgy halljuk. A megnyugtatás annyi: " Ez egy francia autó, olyan mint egy nő. Mindig csinál valamit, hogy foglalkozzanak vele."
röviden: fék sípol, futómű kopog,kormány hangosan kopog, rásegítő csattog, ülés nyiszorog, ajtó csavarodik, nyekereg ...
Sajnos a németes minőséghez kezd hasonlítani. arról is van élményem (A4, A3 és Golf IV )
Nem szívderítő az sem.
Ott a (később beismerten) konstrukcióhibás futóműre azt mondták " nem magyar utakra készült"
Inter, Johny:
Vegyetek be, léci, az infóáramba, mert én is hasonlóan (nyöszörögve, stb...) járok és már orvosolják is a bajt, de nem vagyok meggyőzve...
Ill. azt súgták, hogy toronycsapágy (nem tudom mi az, megjegyezni is nehéz volt) problémák miatt visszahívják a MeganeII-ket és az én autómmal a szervíz szerint pont az a baj. (De nekem szerdán már úton kell legyen az autó Franciaország felé, így ettől nem vagyok nyugodt...)
Apropó van valakinek tapasztalata francia szervízekről?