Van egy 1997-es 55s 1.1 benzines Puntom,pár hete elindítsánál,és leállításnál is megfigyelhető, hogy nem fordul el a kulcs elsőre,még akkor sem ha megmozgatom a kormányt,csak többszöri próbálkozásra.Ha korábban jól olvastam pár helyen,akkor a gújtáskapcsoló kopás okozhatja a problémát.
Az lenne a kérdésem,hogyan lehetne ezt a hibát orvosolni a leghatékonyabban?
Komplett gyújtáskapcsoló csere kulcsokkal,mellé zárcsere,vagy esetleg csak gyújtáskapcsoló betét csere is megoldja?
Hallottam hogy a gyújtás kapcsolót is meg lehet reszelni,vagy a kulcsot,hogy megfelelően működjön.
Segítségeteket és tanácsaitokat előre is köszönöm.
alamasztam, 6 rogzitesi pont van rajta, nagyon puha anyag es 4 elszakadt igy lekonyult. vege az lett hogy vagtam alu lemezbol fel tenyernyi alateteket es feltettem azzal. maga a tokely. sajna azt is lattam hogy a kuszobok igencsak rohadnak :(
Egy 1,1 literes motoron mit akarsz tuningolni? Ha szerencséd van, belefuthatsz a bontóban egy Abarth spoiler kitbe, de ahhoz tényleg szerencsésnek kell lenned, mert ritka dolog. Vagy hozatsz magadnak olaszból, ott gyakrabban előfordul.
Hello. Megtudná valaki mondani ,hogy Fiat punto 1.1 eshez 6 sebességes.Hol tudok venni tuning lökhárítot előre meg hátra meg sportkipufogot.És lehet egyálltalán tuningolni??
Van egy '94-es puntom. 1.2/73Le. A gondom az vele, hogy kb 1000 körüli az alapjárat és kissé dadog. magasabb fordulaton viszont kisimul. ereje van, szépen húz. Amit viszont megfigyeltem, hogy a főtengely-szíjtárcsa alapjáraton üt,mintha 8-as lenne benne, ami gondolom lényeges, mivel onnan kap jelet a nullpont jeladó. fordulaton a tárcsa egyenesen fut.
Kérdésem az, hogy lehet-e a szíjtárcsa felelős a dadogásért?
Üdv indenkinek!Autó vásárlása elött vagyok,a lányomnak vennék,puntót nézegetek,5ajtósat szeretnék hogy ha kell ne szükölködjünk a beszállással,olynan 250ezerig vennék,tanácsokat,tapasztalatokat kérnék hogy mire figyeljek oda a vásárláskor,elöre is köszönöm a válaszokat!
Punto 1 váltócsere előtt állok. Van e lényeges különbség a benzines váltók között, vagy felrakható 1.2-es autóra, a könnyebben beszerezhető bontott 1.1-es váltó is?
Keresek pesten punto 1.1-hez és 1.2(176A800)-höz vezérlés burkolatot 1-1 db-ot. Sajna mindkettőn gatya állapotban van. Továbbá utóbbinakérdekelne a gíakorlati teljesítménye, mert forgalmi szerint 54kw-os, de néhány vélemény szerint elírhatták, mert a 16szelepes az 54kw-os motor. ahoz képest viszont túl jól megy.
Sziasztok, Punto 55 (1994-es, 1100 cm3, benzines) gépkocsim a következőt produkálja: indulás után kb. fél óra elteltével (mikor már üzemmeleg a motor) 2 henger működése leáll és az injektorlámpa is világít. Utána menet közben néha magához tér, ilyenkor az injektorlámpa is kialszik, majd újra kezdi a kéthengeres üzemmódot. Hidegen kifogástalanul indul és jár a motor.
A véletlenszerű kihagyásokból valamilyen gyújtásproblémára gyanakszom (gyertyapipa, kábelek, gyújtótrafó érintkezése), de ha valakinek van ötlete, előre is köszönöm.
Hi! Alol a kipufogocso es az alvaz kozott kb a kardanalagut vonalaban van egy hovedo lemez. Ez elengedte magat es bent zorog. Mivel van ez felteve? Valahogy vissza ken gyogyitanom de nincs most lehetosegem alamenni plane hogy ilyen fos ido van. Mi van ha kiszedem?
hat ehhez nem ertek de a flexi cso hegesztesere nekem aszonta a szerelo hogy nagyon nem jo otlet. van utangyartott amiben kozepen van a flexi cso es azt kell behegeszteni a regi helyire. eleg draga ha nincs felxi igy majd a leolmloknel reped el az ontveny. a benyara meg legjobb ha olyan szerelohoz viszed aki ert a punyeszokhoz (pl bp-en a wtazek).
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Fiat Punto 1 (1.2 43KW 1996 benzines) Egyik reggel nem indult elvittem szervizbe, ahol kicserélték a gyertyákat, gyertya kábeleket, és a flexibilis csövet fixre hegesztették a kipufogón. Ezután visszakaptam az autót, de világított az injektor lámpája, benzin szag volt. Másnap reggel elmentem vásárolni, pöcre indult, de a boltból már nem hozott haza. Állítólag ömlik be a benzin és megfojtja. Az injektorban kicseréltek valami mágnest, de ez sem segített. Valaki valami ötlet? Előre is köszönöm!!!!
Egy hónapja vettem egy 2004 es puntót előtte egy 1995 puntom volt. Annál használtam és fogyasztásban nagyon sokat számított télen ez 1 és 1.5 között benzinből.
Ehhez nem lehet készen gyártottat venni. Nekem kell csinálnom. Csinált már valaki?
Másik kérdésem ennek a napellenzőjét nem lehet oldalra fordítani, fixen rögzítették ,hogy miért nem értem. Valaki cserélt benne már tartót?
Sziasztok! Érdeklődnék h vki bont itt közületek 1-es Punto-t ? Injektorra lenne szükségem. 1.6 benzines, 95ös évjárat, 176A9000-es motorkódúhoz... Köszi előre is !!!
3 db Punto 176-osom volt, mind remegett 75-80 között, föleg a bemelegedési fázisban volt jól érezhetö. Ha kisebb kereket tettem fel, kevésbé éreztem, nagyobbal jobban. Fórumon olvastam, másoknál is elöfordult a jelenség. Szvsz. valamelyik motor- vagy váltóbak kezdödö kiverödése generál olyan frekvenciájú rezgéseket a hajtásláncban, ami így jelentkezik. Nekem mindhárom benzines volt egyébként.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2000-es évjáratú Punto Van 1,7 TD ami a következő jelenséget produkálja: 75-80 km/h sebességnél el kezd remegni 80 fölött abba hagyja olyan 110 Km/h sebességig onnantól kezdve folyamatos rezonancia. Szerintem nem olyan nyomatékos mint a turbóstól elvárható lenne, terhelésnél feketén füstöl. A turbó szakszervizben bevizsgálva úgy működik ahogy kell. Álló helyzetben pörgetve közepes fordulaton megjelenik a remegés a motoron. Nincs ötletem mi lehet, "hozzáértő" autószerelő sem tudott rá mit mondani.
Valakinek valami ötlete esetleg találkozott valaki ilyen jelenséggel?
Segitseget szeretnek kerni. 1.1-es secentiom van, 2000 evjarat.
A motor rangat, lassan porog fel. Menet kozben elmegy az ero s egy roved kuplung-gazfroccsel orvosolhato a problema. Utanna egy darabig nincs problema, de alltalaban mindig a leg kellemetlenebb helyzetekben tortenik.
Cserelem, Map-senzort, trafokat, semi. A szervizben lambda-szondat csereltek semi. Fogalmuk sincs, hogy mi lehet a Baja! Meg egy erdekessege van a dolognak, alapjaraton leall a motor, ha a Map-szenzoron rajt van a vakumcso! Inditaskor, kb 4-5 masodpercig vilagit az injector lampa.
Mindez kulfoldon tortenik. Szoval minden tanacsot orommel fogadok!
Így látatlanban nem sokat lehet mondani, de az nem valószínű, hogy a két gyújtótrafó egyszerre haljon meg, persze nem is lehetetlen. Én inkább valamelyik jeladó hibájára gyanakszom, esetleg vezérlőegység.
Sziasztok. 1996-os évjáratú 1,2-es 54kw-os punto-m van,és olyan hibával találkoztam,hogy reggel mentem melóba,majd hirtelen egyik pillanatról a másikra leállt a motor.Elsőnek arra gyanakodtam nem kap benzint,de itthon kiderült szikrát nem ad a gyertya. Nem nagyon értek hozzá,de lehet gyújtótrafó meghibásodás? de egyszerre mind a kettő elment volna?