Volt valakinek olyan gondja hogy ha ráadja a gyujtást a műszerfal nem csinál semmit? az auto beindul kicsit megy és leáll? seat leon 2-0 pdtdi 2006 köszi előre is!
Nekem erről a MAP ugrik be inkább, a csatlakozóját és annak csatlakozását nézd át meg a kábelezést.. esetleg takarítsd is meg. Kb. azt állítja hogy nem egyezik a mérés a várt eredményekkel (nem megbízható a mérés, talán MAP hiba?) és hogy a szívó oldalon szivárgás van. A kocsidban MAF nincs csak MAP, így akár egy szívósor repedés is lehet (mondam volna egy eresztő EGR-t de ha új akkor kicsi az esély.. esetleg rosszul van összerakva és "szelel"?). Fojtószelep takarítás után meg EGR beszerelés volt tanítva mindkettő, ugye? MAP értékeket VCDS-el vagy hasonlóval meg kellene nézni.
Olyan problémám lenne, hogy gyorsitasnal eloszor erotlen lesz az auto majd veszuzemmodba kapcsol. Ujrainditasnal helyre all de van h csak 5. Inditasra. 2 ezres fordulat alatti gyorsitasnal rangat. Mindezt inkabb akkor produkalja ha meleg. Nem merek kimenni a varosból. Fojtoszelep takaritva volt az EGR meg uj pieburg. Ezek a hibái vannak amiket ír de nem sokra megyek vele.
Azt szeretnem megkerdezni, hogy valaki talalkozott-e mar olyan problemaval, hogy 1.4-es benzines, 86lovas, BXW motorkodos, Seat Cordoba 6L2 nem indul, csak 3., 4. probalkozasra? Eleinte azt gondoltam hogy a hidegebb ido miatt van, de azota rajottem hogy valtozo, mert akar 20fokban is produkalja a hibat, ha ugy tartja kedve. Az autoszerelo azt mondta, hogy az injektorokat el kell kuldeni kivizsgaltatni, mert becsopog valahol az uzemanyag az egesterbe, de olvastam mar nehany helyen, hogy megoldatlan maradt a problema.
A hiba leirasa: hideg motornal, neha, beinditom, felmegy a fordulatszam, de egy masodperc mulva leall. Ezt meg min. egy alkalommal eljatsza. Utana beindul, de beremeg az auto. Leallitom, ujra beinditom, es semmi.
A hofok jeladok rendben, a vezerlok rendben, uzemanyagszuro rendben, gyertyak most lettek cserelve.
Aki talalkozott mar ilyennel, tud segiteni, neki mi oldotta meg a problemat?
Nem mondtál közelebbit úgyhogy max találgatni tudunk itt mi is hogy melyik lamellán megy és melyiken nem - de utána kideríthető hogy melyik rész lehet elzáródva, esetleg egy szekció széthúzódva/szétesve.
sziasztok! Adott 1 Toledo 1M 1.6 benzin. 1 éve cserélve főtengely jeladó (Bosch). 3 hete cserélve vezérműtengely jeladó(Meat & Doria) . 00515 - Camshaft Position Sensor (G40) 03-00- No Signal hibakódot kapom folyton. Nehezen indul melegen és erőtlen, rángatva gyorsul. Valakinek valami ötlet?
Sziasztok!Egy kis segítség kellene.Adott egy seat leon 2000tdi fr 2007 gyártású.A hiba kiolvasva:töltőnyomás szenzor.Megvolt a csere,a hiba maradt.Nem forog 3000fölé a motor.Hiba törlés után pár percig megy mint az őrült majd letilt.Először az izzítás visszajelző kezd villogni,majd követi a motorhiba jelző.Lehetséges,hogy két szenzor van benne?Ha igen akkor hol?Valami ötlet esetleg?A másik gond egy elektromos szelep a motor bal első részén.Csak a vezeték van rajta,cső sehol..Eddig elvolt nélküle,de gondolom csak volt valami szerepe...Vajon mit csinált,és hova volt kötve?Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!
Adott egy 2005 Toledo időnként csinál olyat, hogy: amikor lezárom a jobb index folyton ég, nem alszik el akkor sem, ha nyitom, próbáltuk kulccsal is nyitni-zárni azzal sem sikerült, olyankor leveszem a sarut aksiról és 3-4 órát várok, utána rendesen működik. Az addig oké, hogy melóhelyen, meg otthon nem zárom le, de így nem merek elindulni vele hosszabb útra, pedig hamarosan menni kellene. Ja a lényeg 3 hete vettem az autót és ez a probléma eddig 3X jött elő.
Az volna a kérdésem, hogy tapasztalat alapján egy 12-14 éves Seat Toledo-nál (III.) mennyire lehet számítani rozsdásodásra? Jellemző a típusra valahol gyakori korróziós probléma?
Autó vásárlás előtt állok és tetszik a típus, de semmi tapasztalatom sincs a márkával kapcsolatban. A neten nemigen írnak a problémáról, ezért kérdezném azokat, akik használják/ismerik az említett típust.
Szia, köszönöm gyors válaszod, azért gond (szerintem), mert valahol olvastam, hogy tönkrevághatja a zárakat az örökös ki-be zárással, reggel, iskola előtt a gyerek kiszáll, az ovinál bevinni a másikat aztán irány a bolt, utána haza, meg ha még valahova menni kell és délután megint iskola, óvoda nap mint nap ez megy, félő, hogy megeszi a zárakat. Bár lehet én kombinálom túl az egészet?!?
Segítséget szeretnék kérni tőletek, egy hete vettünk 1 2005 januári seat toledót és majdnem minden tökéletes csak egy kis gondom van vele, ha elindulok lezár a központi zárja és idegesít, meg a sok lezárás-feloldás nem-e tesz benne kárt. Ki lehet valahogy szedni ezt a automatikus lezárást? a gépkönyvben nincs róla semmi, csak annyit ír, hogy lezár.
Segítségeteket kérném. Adott egy 2002-es SEAT Toledo 1,9 TDI ASV.
Az utóbbi időben azt tapasztalom hogy a leállításnál rángatja a motort. Gyanakodtam kettőstömegülendkerékre de aztán el is vetettem..se zörgés se semmi.
Azt néztem hogy a leállító pillangó szelep nem megy el végállásba mikor leállítja motort. Ha elmenne nem rángatná motort. Azt jött a tegnapi nap és azt tapasztaltam hogy a fékrásegítésem kb a 3 fékezésnél egyszerűen elmegy. Majd ha hagyom töltődni a vákuum rendszert akkor vissza jön.Tisztán látom, hogy vákuum rendszer lesz a probléma. Egyszerűen elmegy a vákuum valahol.
A csővezetékeket átnéztem, a gyanús kábeleket kicseréltem.
A fékrásegítő csöve kb 3 éve cserélve lett.
Mit gondoltok hogy menjek tovább mi lehet a probléma?
Vákuum pumpa? Fék rásegítő?
Mit javasoltok mit tegyek amit házilag meg lehet tenni?
Sziasztok egy kis segítség kellene nem világít a tolatólámpám sem a hátsó ködlámpám(Seat Cordoba Akk kóddal) biztosíték rendben. Mi lehet velük?Nem tudom van e valami közös alkatrészük vagy elosztásuk valahol mert szerintem ott lehet a hiba.
Segítséget szeretnék kérni hátha valakinél már előfordult ez a hiba. Seat cordoba 1.4 1996 os AEX motoros.
A kocsi időszakonként megáll és kikis idő elteltével újra indul .Amit még tapasztalok melegen hintáztatja az alapjáratot .Gyertya, trafó, kábelek újjak. Kiolvasva ezt dobja .Segítségeteket előre is köszönöm
Utazóban 80-90-el tudok menni, de még így is meg kell a szívnek szakadni, valamint a kamionok folyamatosan letolnak.
Tudom, hogy kis városi autó, de azért számomra ez teljesen szokatlan.
Vane valamilyen alternatíva?
Pl. hosszú váltó?
Vagy ez ilyen pörgős és megszokott?
Az én fülemnek nagyon üvöltős és simán elbírna egy hatodikat.
Nem sokat van vidéken használva és 80-85-nél kitünő a fogyasztása, tehát ezzel sincs gond, csak 3000-et forog, de simán elbírna a 2500-at 100-as temponál és sajnálom szétforgatni.
Sziasztok adott egy seat alhambra 2002 évvégi AUY motorkód os autóm,vettem bele nagy boardos óra csoportot meg tempomat kart. Valaki nem e tudna segíteni be kötési rajzban?
Sziasztok! Seat Altea XL 1,9 TDI 2007 év végi autónk van. A sofőr felőli oldalt eltört az ablaktörlő mehanika. Nem tudjátok véletlenül honnan tudnánk beszerezni ilyen szerkezetet? Vagy ha valakinek van bontott akkor szóljon. A gyári sajnos nagyon drága, ezért keresünk más alternatívát. (bontott)
Az automatikus ajtózárást /elindulás után/ lehet újra programozni valami úton módon? Esetleg úgy mint lehetett a távirányítókat tanítani? Seat leon 2010 es évjárat amiről szó van.
A segítségeteket szeretném kérni. Nem vagyok autóguru, ezért elnézéseteket kérem, ha nem fogalmazok szakszerűen. Van egy 1999-es Seat Cordobám. Egyik pillanatról a másikra nem indult. Cseréltem rajta gyújtótrafót és gyújtáselosztót, de sajnos így sem indul be. Ha leveszem a gyújtáselosztó kábelét és lehúzom a gyújtótrafó csatlakozóját akkor van szikra, viszont ha mindezt visszateszem semmilyen szikra nincs. Nem tudom hol van a probléma. Nincs kábelszakadás, sem a csatlakozóknál, sem az gyújtótrafó és gyújtáselosztó közötti kábelnél. Mivel nincs hibaolvasóm nem tudom hogy mi és hol lehet probléma. Amikor megpróbálom beindítani csak teker és teker a motor, de semmi más, szikra semmi. A gyertyákat is megnéztem, nincs szikra. Van egyáltalán ebben az autóban olyan "kapcsoló", amely tilt ilyen esetben?