Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

digicat Creative Commons License 2003.09.29 0 0 37
digicat Creative Commons License 2003.09.12 0 0 36
2003. szeptember 27-én Stratus találkozó.
http://www.nethirlap.hu/forumengine.php?par=1&topic=1766
digicat Creative Commons License 2003.07.30 0 0 35
Chrysler VIN dekóder innen letölthető:
http://stratus.yam.bz/
digicat Creative Commons License 2003.04.18 0 0 34
Előzmény: Aszpirin (33)
Aszpirin Creative Commons License 2003.04.17 0 0 33
Jó ez a topik, évente két-három hoizzászólással :)
A Stratus ennél sokkal de sokkal többet érdemel. Stratus tulajok, aktiválhatnátok magatokat!

Üdv,
"Offtopik" Aszpirin

digicat Creative Commons License 2003.04.17 0 0 32
Stratus találkozó

2003. április 27-én délután kettőkor.

M5 Autószerviz, Bp. XVIII. Ipacsfa u. 12.

http://www.terkepcentrum.hu/index.asp?go=mapps3bp&start=1&pid=1384941359

h3o Creative Commons License 2003.03.27 0 0 31
Létezhet 2001 XII. Stratus? Mert visszakerestem és azt találtam, hogy 2001 VII-ban már nem forgalmazták Mo-n, erről viszont azt állítják, hogy mo-i üzembehelyezésű. Szóval lehet ilyen, vagy valami nem stimmel a dologgal?
digicat Creative Commons License 2002.10.16 0 0 30
Mert időközben az aspfreeserver megszűnt működni, lásd a főoldalán.
Majdnem ugyanaz a tartalom:
http://chryslerstratus.freeweb.hu/

dc

Előzmény: tündérlala (29)
tündérlala Creative Commons License 2002.10.16 0 0 29
Nekem nem jön be az oldal. :(

lala

Előzmény: digicat (28)
digicat Creative Commons License 2002.03.08 0 0 28
szenyor Lopez Creative Commons License 2001.08.30 0 0 27
Neon tapasztalatok?
Dr.Gibson Creative Commons License 2001.03.21 0 0 26
Állítólag drágább lesz mint a Stratus.
Előzmény: epoc (25)
epoc Creative Commons License 2001.03.21 0 0 25
Bocs az elirasert, Sebring
epoc Creative Commons License 2001.03.21 0 0 24
Sziasztok!
A Stratus utodja 2001-tol allitolag a Sabre lesz Europaban is, en mar jelentkeztem tesztvezetesre. Egyebkent megujult a www.chrysler.hu, bar meg nem mukodik minden link rendesen, nezzetek meg!
epoc
eddieDSM Creative Commons License 2001.03.18 0 0 23
Üdv!
A véleményeteket kérném. Van egy eladó 95-ös 2,5L V6 (164LE Mitsubishi)-mocis Stratus A/T-vel. Ez US piaci modell? (Itt hangzott el, hogy csak 98-tól van EU modell AT-vel...)
Van valakinek tapasztalata ilyenről? (szervízigény, típushibák, fogyasztás, kényelmi jellemzők ...stb.)
Ha behozott vas, mire kell fokozottan ügyelni?
Köszi: eddie
epoc Creative Commons License 2001.03.16 0 0 22
Sziasztok Chrysler-barátok!
Aki szeretne kiprobalni egy 300M-et, az alabbi oldalon lehet jelentkezni tesztvezetesre, videkieknek is:
http://www.chrysler.hu/chry.html

epoc

Me Myself and I Creative Commons License 2001.01.12 0 0 21
A 300M nagyon jó autó. Csak ki kell próbálni egy 3,5-öst! Klasszisokkal jobb, mint a Jaguar S-type. Nem Grazban gyártják, hanem Amerikában készül.
Vám 2001 = 20 fogy. adó + 43%!!!!!!!!!!!!!!!!! VÁM + ÁFA
Előzmény: ZaLa (20)
ZaLa Creative Commons License 2001.01.11 0 0 20
A Chrysler 300 M-rol tud valaki valamilyen tapasztalati dolgot mondani? Ezt is Ausztriában szerelik össze? Az biztos, hogy a http://autos.yahoo.com/newcars/details/chrysler01300m/sedan/overview.html szerint spojleren és elektromos napfényteton kívül más extrát nem is lehet kérni hozzá, mert minden más már szériatartozék. A legcsábítóbb az, hogy Németországban két évesen csak 30-35e DEM-be kerül (http://www.autoscout24.de/default_ger.asp?language=ger, miközben újan 60e DEM-be. Mennyi egy ilyen Moby Dick-nek az összes behozatali költsége?
Üdv.: ZaLa
teeteekai Creative Commons License 2001.01.09 0 0 18
Tudnátok néhány szót írni arról, hogy mire kell odafigyelni egy 5 év körüli Stratus vásárlásakor?

ttk

teeteekai Creative Commons License 2000.12.21 0 0 17
Kösz!
Előzmény: X Jakab (16)
X Jakab Creative Commons License 2000.12.20 0 0 16
üdv teeteekai!

A fogyasztása városban 9,5-14 literig terjed.Autópályán 170-nél kb 10 litert eszik.A kötelezője az adódik a köbcentiból.De azthiszem olyan 30 körül van egy negyedév.A CASCO a hungáriánál FULL önrésszel havi 19,000 Ft.A szervíze állítólag olyasmi árkategóriában van mint a japán tipusoknak illetve talán egy kicsivel több,de még mindig közelsem annyi mint a Mercedesé vagy a BMW-é.Asszem ezt összefoglaltam:)

Előzmény: teeteekai (14)
X Jakab Creative Commons License 2000.12.20 0 0 15
Kedves Me...!

Az autó 1996.november 14-én lett üzembehelyezve.2,0-s 16 szelepes motor van benne (136 LE)Törve nem volt,csak elemek sérültek az elején.Ennyi km-rel 2,1 millióért vettem.A katalógusára olyan2,5 körül mozog.Egyébként azóta nagyon megszerettem mert rendkívül kényelmes,biztonságosnak látszik és úgy unblock nagyon bejön.Nemis beszélve a csajokról:-))

Előzmény: Me Myself and I (10)
teeteekai Creative Commons License 2000.12.19 0 0 14
Pedig én is ilyent akarok venni. Csak attól félek, hogy sokba kerül a fenntartása.
womack Creative Commons License 2000.12.16 0 0 13
Fiuk,

A felesegemnek vettunk egy ilyen roncsot.
Alig vartuk, hogy eladjuk, mert iszonyu rossz egy valami. Mindenkit csak le beszelek rola, erdemesebb eg masik tipust venni.

Udv, womack

avantage Creative Commons License 2000.12.13 0 0 12
230,000km szerintem nem sok. Csak elsore tunik soknak.
Előzmény: X Jakab (9)
jbt Creative Commons License 2000.12.13 0 0 11
Mivel én is gondolkodom a vásárláson (használtat), az érdekelne, hogy kb. mennyibe kerül a fenntartása? Pl. biztositás, szervizek?

jbt

Me Myself and I Creative Commons License 2000.12.11 0 0 10
A 230,000km tényleg nem kevés. Milyen motorral vetted? Mikori az autó? Kicsit irhatnál róla!
Előzmény: X Jakab (9)
X Jakab Creative Commons License 2000.12.11 0 0 9
Sziasztok!

Nagyon köszönöm a kimerítő aprólékos hozzászólásokat.Sokmindent elmondtatok amit azóta sikerült (sajnos) megtapasztalnom is.Még egy kérdés foglalkoztat engem:Menyit lehet ezekkel elmenni?Ugyanis amit én vettem ,az mélyen az ára alatt volt de ugyanakkor van benne 230,000km.Namost a szervízkönyv szerint az autó rendesen,rendszeresen járt szervízben és igen jól volt tartva (ezt ellenőriztem is és emiatt mertem megvenni).De azért ez a sok kilométer kicsit elbizonytalanít.Bár az is megfordult a fejemben,hogy amerikában ugye nem kis távolságok vannak,de ugyanakkor nemis ilyen utak mint itt nálunk Magyarországon.Mondjuk szeretek itt lakni,de a Viktor mostmár valami értelmeset is csinálhatna:)igaz,ez most nem tartozik ide.Szóval szerintetek mennyi a sok egy Chrysler-nek?

sansalvador Creative Commons License 2000.12.10 0 0 8
Szia!

Abban egyáltalán nem is kételkedek, hogy Ott mit éri meg és mit nem. Azt hiszem ez nem is vitás. A német autókat elfogultan megvető ember vagyok, ezt mondom tapasztalatból is, hiszen volt. Mercik, BMW-kben pedig általában sűrün ülök, jól ismerem őket és a problémáikat. Drágák, ugyanakkor primitiv hibákkal küszködnek, nélkülöznek mindenfajta emberközpontúságot, finomságot - számomra legalábbis.

Az amerikai autók formaterve nekem nagyon bejön. A németeké borzalmas. Mind a két autó az USA-ból lett behozatva. A New Yorker 96-os, a Stratus 97-es volt. Tulképpen mindegyik amerikai módon szinte teljes extrás volt. A New Yorker abszolut fullos, mig a Stratusban is minden, kivéve a bőrt. Viszont ami nem igazán tetszett, hogy a Stratusban szövetülések voltak, ami ebben a kategóriás eu autóban szigorúan plüss. A műanyagokat az emlitett két kocsiban viszont -ahogyan mondtam- egyszerűnek találtam.
A Stratusban még el is ment volna, de a New Yorkerben nagyon lesújtó volt. Pl a könyöklők az ajtókon, az ablakemelő gombok bakelitsége, egyszerűsége. Az ülések lötyögtek, nyekeregtek. Hátul nem volt fejtámla. Mind a két autót zajosnak találtam, mind szélzaj, mind motorhang területén. Mondjuk ezt a német autóim mind überelték - azaz hangosabbak voltak.:-) A francia autóim csendességéhez viszont messze voltak.
Aztán ami nagyon zavaró volt, az a futómű. A Stratusét jobbnak találtam, mint a New Yorkerét. Az utóbbinak amikor megláttam előszőr alulról, megijedtem. Mellette ugyanis használtam egy Pug 605-öst és annak a többlengőkaros, igazán igényes és kényelmes futóművéhez szokatlanul egyszerű és gyenge volt. Rengeteg problémám volt vele a magyar utakon. Gondolom persze nem ide tervezték:-). A Stratus mint mondtam balesetes lett. A New Yorkert meg sajnos a magyar szervizháttér igénytelensége miatt kellett eladni.
Sajnos a hazai Chrysler kereskedésekben rengeteg ócska és olcsó utángyártott alkatrészt akarnak eladni gyáriként. Magyarul szeretnék átverni az embert. Pl az USA-ból behozott nem gyári betét a New Yorkerhez átszámitva 4-5 ezer forint volt, a kereskedők ugyanezt már 30 körül adták. Borzasztó. Én pedig az az ember vagyok, aki minden autómhoz kizárólag gyári alkatrészt veszek. Az utángyártottban nem hiszek. Sajnos a New Yorkerhez használt olcsó alkatrészek -mivel igazi gyárit nem nagyon kaptam- lehúzták az autót. Csikorgó fékek, nyekergő lengéscsillapitók. Ez pedig egy ilyen autóhoz sajnos nem illik. Ezért inkább eladtam. Majd ha lesz normális háttér ezekhez az autókhoz akkor talán... Egyébként motorikusan, megbizhatóságra minden ok volt. Az amcsi automata sebváltók szerintem a legjobbak a világon - mindkettő az volt természetesen. Feelingben, vezetési élményben egyedi autók, kár hogy nálunk a balkánon elmaradt cipőben járunk ezekhez az autókhoz. Nos igy hirtelen ennyi jutott eszembe...

Előzmény: Gilbert (5)
Me Myself and I Creative Commons License 2000.12.10 0 0 7
Tartok tőle, hogy előbb utóbb ez a topik át fog menni egy amerikai autó vs. európai autó topikba. Szerintem a topik inditója a Stratusra tulajdonságaira kiváncsi.

A Plymouth márka megszünik igy Gilbertnek megbocsájtható, hogy elfelejtette a Breeze-t.

Én két éve birtoklok egy ilyen járgányt. Amit tudok róla:

Magyarország legnépszerübb Chrysler tipusa a Stratus. Nagyon sok előnyös tulajdonsággal rendelkezik, de be kell látni, hogy egy öreg konstrukció. 95-ben mutatták be tehát a fejlesztés már vagy nyolc éves. Az utódja a Sebring a jövő év elejétől lesz kapható Mo-n és nagyságrendekkel jobb autó lesz (2,7L V6 200LE!!! - kis 300M motor), bár nem fog a sok európai kategóriatársa közül kiemelkedni. A Stratusnak nagy a belső tere és a formája pedig a mai napig divatos. Európában két motorral kapható 2,0L SOHC 132LE és 2,5L V6, 164LE (Mitsubishi). Sajnos a 2,4L sorost nem hozták Európába. Létezik még Mexikóban egy 2,4L feltölős változat 200LE-vel. 98-tól mindkét európai tipus kapható automata (Autostick-es) váltóval. A kétliteres gyengének tünhet a váltó áttételezése miatt, de az autó igazi autópálya cirkáló. A V6-os nem sokkal dinamikusabb.

Az autó néhány hibája: gyenge az első futómű, visszatükröződik a döntött szélvédőn a műszerfal, a bal első szellőző rostélyt nem lehet jól beállitani és folyton az ember kezére fújja a levegőt, iszonyú rosszul világitja az úttestet a két húzott, kicsi fényszóró, 180 feletti ember nem igazán tudja vezetni az autót. ( Ja, meg itt olvasható egy specifikus probléma http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9006304&uq=264 )

Előnyök: nagyon jól vezethető, iszonyatosan jó útfekvése van az autónak, amit azon vesz észre az ember, hogy nagy kanyarsebességeket lehet produkálni mig a többi autós satuzik a kanyarok előtt. Magas alapfelszereltség.

Ár: az autó új ára elég magas (7-9 millió), viszont a legtöbben valamelyik akcióban vásárolták az autót. Ez a használt autók árát is erősen lenyomja. A Mo-i sikeren febuzdulva több amerikai tipust is behoztak eladásra. Ezeket kerülni kell mert a legtöbb ilyen autó törött volt. Közel 3 millió forintért lehet már egy 98 utáni tipust kapni ami nagyon jó ár érték arány. Nagyon jó, hogy relativ nagy presztizse van az autónak és egyáltalán nem lopják!!!!

Huuh, remélem elég részletes voltam...

MMI

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!