Renault megane 2002 hangkürtje nem működik. Biztosíték jó, cseréltem. Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma? Tudjátok esetleg merre helyezkedik el a vezetékelés, hangkürt?
A youtube nagyon király! Megtaláltam a légtelenítőt, és hogy miként kell légteleníteni. Sőt, úgy tűnik, hogy megtaláltam a hiba okát is és hogy hol folyt el a fékolaj! Majd teszek fel róla képeket, ha valakit érdekel.
Szóval,...a "kiemelőcsapágy egység" külső csatlakozója és a főhengertől oda jövő fémcső csatlakozása úgy volt megoldva (előző gazdi ideje alatt), hogy pezsgős dugó lezáró fémdróttal volt rögzítve. Ugyanis, mint kiderült a csatlakozóból le van törve egy darab és így már nem tud illeszkedni rendesen. A légtelenítő helyett is egy sima mezei lemezcsavar van beletekerve a műanyagba. Szóval gányolás volt, és ez egy elég veszélyes dolog, mert a fékhez is ugyanaz a fékolaj tartály tartozik.
Most az a kérdés, hogy hol lehet kapni ezt a csatlakozót......, mert Kovács autónál nem találtam.
Segítség kellene, nincs kuplungom. Megane 2 1,9 kombi 130 LE 2008-as
A történet úgy kezdődött, hogy bent maradt a pedál. Lábbal kihúzta, utána jó volt (gondoltam beragadt). Semmi egyéb előjele nem volt, kuplung tette a dolgát. Aznap amikor mentem haza a munkából még hazáig elvitt, de az utolsó métereken teljesen bent maradt a kuplung. Felpumpálva volt kuplung, sebességbe be tudtam tenni, de 1 perc múlva már nem tudtam kivenni sebességből, le kellett állítanom a motort. Ekkor még volt fékfolyadék a tartályban.
Megrendeltem a kuplung főhengert, mert arra gyanakodtam youtube video megnézése után. Ma kicseréltem. Csere előtt néztem, hogy elfogyott a fékolaj a tartályból. Légteleníteni nem tudom hogy kell, mert légtelenítőjét nem találtam.
Próbáltam úgy hogy kuplung bent, a kimenetén amikor elkezdett csepegni az olaj, akkor bedugtam a fémcsatlakozót. Ugyanezt kuplung "ki" állásban is. Eredménytelen. A kuplung bent marad.
Mit csináljak? Van légtelenítés mód valahogy? Vagy más baj lehet ami miatt elment a fékolaj? Fék jó, nem látok szivárgást sehol.
Üdv mindenkinek, 96-os 1.4-es RN Meganomon aaz izzító visszajelzőhöz hasonló visszajelző villog alapjáraton. Alapjárat jó gázadásra jól reagál, minden működik....Neten kutakodva talán valami elektromos visszajelző lehet.....Szerintetek mit nézzek meg rajta?
Bar en csak itt szerepelek, ezert gondolom ide is irogato trollunk van. Ahogy neztem veszprem megyei az egyik lehetseges jelolt :) Na ilyenek miatt nincs facebukom....
Irányjelző hiba jelentkezett azzal, hogy jobbra nem indexel. Nem világít a műszerfalon a visszajelző sem és nem is kattog.
Elakadásjelző bekapcsolásakor is csak a bal oldalon villognak, visszajelző is csak a bal oldali villog.
Van olyan, hogy egyáltalán nem megy egyik oldal sem.
Ha a biztosítéktáblán kiveszek, majd vissza is teszek egy biztosítékot, ami valami fő elektronikáé, akkor egy darabig működik, majd a jobb oldal újra elmegy.
Üdv mindenkinek ! Szeretnék egy kis segítséget kérni... Van egy Renault Magane 1 1.4 es , 1998 as klasszikom. Egy ideje, nagyon sokat fogyaszt, nem lehet rajta normális alapjáratot állítani..pörög a motor... és nem is jár szépen... A szerelőm már mindent megpróbált vele, de nem lett jó... Viszont azt mondta, van a motorok 2 db jeladó...egymás mellett..( ill, alatt ) mindkettő a vízrendszerre van kötve. Az eggyik a vízhőfok órára van kötve, a másik , az alsó meg az Injektorra.... Szerinte, az ment tönkre....... Mi ennek a hivatalos neve ?? Mert ha beütöm a keresőbe hogy Injektor jeladó, nem találok semmit ! Mindég csak a Vízhőfok jeladóra jönnek találatok. DE nem az kell.... Így néz ki.... és ezek a számok vannak rajta: 14 30-0 alatta 290-97
Ne haragudj ez nagyon kevés, ráadásul a szerelő látja is, írj bővebbet mert legalább 20 féle okot tudok felsorolni, a szerelő meg beszedi a lóvét tőled....
"920D +gyújtás útáni áramkör" ez nem gyári kód, annyit is ér.
Sziasztok van egy renault megane dinamiqe 1.5dci-m 2003-as azt irja ki hogy electric fault a szerelő nemtudott rájönni a hibára a tesztnél azt irja ki hogy 920D +gyújtás útáni áramkör: összefüggéstelenség státusz:létező.mi lehet rossz?
Ez megint mellé ment részemről, nem az egyszerűséggel volt baj...belső jött át nekem. Tehát ha a kicserélt táblával jó volt akkor nem a tábla hanem a fehér csati a bűnös szedd szét a z érintkezőknél, kevés a spray. Cliónál kb 1/4 gyufafejnyi oxidáció volt, mégis anomáliát csinált míg meg nem pucoltam tűreszelővel.
Ja és az utastéri előbb említett biztit is nézd meg mérd ki.
Ha végig a tied a kocsi és biztos vagy benne nem volt klíma tisztítás, akkor valóban nem okozhat gubancost, de tudnod kell olyan mint a motormosás akár évek múlva is lehet belőle gond, amennyiben nem szigeteltek le mindent rendesen.
Akkor leírom egyszerűbben: az utastérben semmi sem működik csak a kártyaolvasó és elakadásjelző. Ami nincs : műszerfal, világítás, rádió, első ablakok, klíma. Eddig is volt hogy néha elszállt, akkor kiszálltam, felnyitottam a motorháztetőt, és az abban lévő csatlakozókat mozgattam. Általában a nagy fehér csati megmozgatása helyrehozta. elvittem szerelőhöz. Kicseréltették velem a táblát. Ki is cseréltem, kb 3 hétig jó volt, majd megint elkezdett szórakozni. Csati mozgatás, egyre nehezebben jött vissza, visszavittem a szervizbe. Nekik erre nincs idejük, a fehér melletti szürke csatit nyomkodjam ha elmegy. ez megint működött egy ideig ( már az új táblával) de már erre sem reagál. Ezért gondoltam, hogy az a kábel mehetett tönkre, amelyik a belső táblát látja el árammal, mert tegnap az összes biztosítékot kicseréltem, aminek köze lehet ehhez de semmi eredmény. Mindegy holnap szétszedem a külső táblát, átvizsgálom. Nem használtam klímatisztítót, sőt most még gáz sincs a klímában ( szerelés óta még nem töltettem fel). Mindenképp megírom mi volt a baja, ha megtaláltam. köszi a tanácsokat.
Az a gond, hogy néhány kivételtől itt az indexen kevés a látnok, gondolatolvasó, ezért ha leírsz valamit csak arra tudunk reagálni, gondolataidra nem.
Menjünk akkor sorba:
"a belsö elektronikám, nincs müszerfalam sem, régebben is csinált ilyet akkor megmozgattam a biztositéktáblában a fehér cstlakozot és visszajött",
Gondolom a kormány melletti biztosítéktábláról van szó.
Egyszerűsítve, ez a konfort elektronikákért felel, azaz amit ma írtál azokért.
"de ma már bármit nyomkodok sehogy sem jön vissza, van ötletetek az 1000 kábelböl melyiket kéne megnézni?"
Mindegyiket, szereld szét újra vedd ki a korábban írtak szerint nézd át, mert egy gombostűnyi oxidáció is odavág, aztán a testeket nézd meg ott, ezek álltban fekete vezetékek, a kasznira, a műszerfal fém merevítéseire csatlakoznak, vedd le tisztítsd meg.
Magát táblát is nézd meg a nyomtatott áramköri részén. Ilyen jelenséget gyakran okozhat a bal oldali utastéri beömlőbe fújt klímatisztító hab ami ráfolyik a táblára, ha eloszlik, folyóssá válik.
"hanem a rádió, belső világítás, első ablakemelők, fűtés, egyedül a kártyaolvasó és az elakadásjelző megy. Csekkoltam a biztosítékokat, azok jók, hiszen új a tábla, nekem úgy tűnik, hogy a belső biztosítéktábla nem kap áramot."
Itt is van egy rész amit megnézhetsz, bár szerintem a hab tett tönkre mindent.
Tehát egy 20A Coupe Conso biztit nézz meg.
Összességében ha nem mérted meg a biztiket és a helyüket is akkor nem csináltál semmit, szemre sok bizti jó, de a helyén nem működik.
" Gondolod, hogy ha a műszerfal csatija nem jó, akkor az összes többi berendezés sem működik? Nem tudom hogy van bekötve, talán ha a műszerfal nem megy blokkolja a rádiót és az ablakemelőket is?"
Nincs ilyen funkció, másnak mennie kell
Természetesen én sem vagyok orákulum, így teljesen más baja is lehet, csak a 11 éves tapasztalatok, mások megosztott eseteiből tudok következtetni.
Az a gond, hogy nem csak a műszerfalam rossz, hanem a rádió, belső világítás, első ablakemelők, fűtés, egyedül a kártyaolvasó és az elakadásjelző megy. Csekkoltam a biztosítékokat, azok jók, hiszen új a tábla, nekem úgy tűnik, hogy a belső biztosítéktábla nem kap áramot. De fogalmam sincs, hogy az 1000 kábelből melyik az, amelyik ellátja árammal. Ezért gondolok a csatlakozókra. Azokat szétszedtem, befújtam kontakt spray-vel, mondjuk az egész táblát még nem vettem ki, de ki fogom. Gondolod, hogy ha a műszerfal csatija nem jó, akkor az összes többi berendezés sem működik? Nem tudom hogy van bekötve, talán ha a műszerfal nem megy blokkolja a rádiót és az ablakemelőket is?