Sziasztok. Érdeklődni szeretnék,hátha tud nekem valaki információt adni. Megnéztem ma egy 2005-ös 2.0 fsi audi a3-st 150Le 174000km van benne. Hidegen szép halk motor,viszont próbakör után dízeles kopogás... A tulaj azt mondta hogy ez természetes az fsi-nél. És a motor is kicsit mint ha lomha lenne.Mi a véleményetek? Ez természetes valóban? Javítható,és ha igen akkor kb mennyibe fájhat? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Audi A3 p8-nál a kulcs távirányítóval nem mennek se le se föl az ablakok. Gépre téve engedélyezve van ez a lehetőség. Van valakinek ötlete mitől lehet? Köszönöm előre is!!
Sziasztok!Egy 2008-as A3 sportback-en hátsó ajtót cseréltünk,a másik ajtót kompletten tettük fel,összedugtuk a B oszlopban a csatit,utána a hangszóron kívül más nem működik,azt jelzi vissza menet közben is zárt ajtónál,hogy nyitva van,a cserélt ajtó.Segítséget előre is köszi!
A ritmikus durva rázást (mintha nem menne egy henger) meleg alapjáratnál rendszerint hibás pd elem okozza. Ez VCDS-el mérhető. Enyém azt csinálta hogy hidegen rendben volt, melegen rázta a kasztnit álló helyzetben, minden piros egy rémálom a dugókról nem is beszélve. Egy darab pd elemet cseréltem és azóta rendben van.
VCDS-en belül engine->meas.blocks->groud 013. Itt az értékeknek +-2.00-án belül kell lenni. Az enyémen szépen kiment az egyik hengernél melegen +2.99-ig. Ennél többet nem tud kiírni.
Nekem idővel hidegindításkor is adott egy kis füstöt néhány másodpercig a rossz elemmel (becsöpögött a hengerbe a gázolaj).
Ha nem ritmikus a remegés hanem véletlenszerű azt több dolog is okozhatja. Legnagyobb eséllyel hengerfej repedés. Hiába nem eszi a vizet/olajat, a szelepek között és/vagy az izzítógyertya és szelep között rendszerint megreped mindegyik 16szelepes BKD motor hengerfej, legyen A vagy B vagy C típusú.
Lehet hogy nincs jól beállítva a vezérlés. VCDS->engine->meas.blocks->group 004. Itt a torsion value-t 0.0-hoz célszerű állítani (hacsak nincs a vezérműszíj burkolatán feltüntetve az érték). Ha túlságosan el van állítva akkor is 0.0-át fog írni! Kimegy a mérési tartományból és 0.0-nak írja a vcds. Ez kideríthető azzal hogy erős gyorsításkor változnia kell 0.5 tizedet legalább hiszen nyúlik a szíj. Ha nem változik hanem áll 0.0-án mint a cövek akkor az bizony túl van tekerve. 16 szelepes bkd motornál csak az egyik vezérmű tengelyt lehet mérni VCDS-el. Ha azt sikerült beállítani akkor ehez kell a másik tengelyt állítani. A hengerfej oldalán van egy apró lyuk amibe a vezérmű szíj tárcsán keresztül be lehet szúrni egy tüskét (fúrószár vagy imbuszkulcs vagy gyári lock tüske) ezzel megakadályozva annak elmozdulását. Felső holtpontra kell tekerni a motort úgy a tüske belemenjen a hengerfejbe a szíjtárcsán keresztül. Ha ez megvan a másik vezérműtengelyt addig kell tekerni amíg abba is be lehet rakni a tüskét. Ezzel a 2 tengely be van állítva egymáshoz. Neten rengeteg infó van erről meghúzási nyomatékokkal csak guglizni kell.
Ezek nem veszélytelen műveletek, ezért inkább normális szerelőt javaslok.
Persze lehet még más is, pl koszos EGR vagy szívósor vagy szívószelepek (dióhélyas tisztítás).
Sziasztok segítségre lenne szükségem egy 99-s 1.8t-val kapcsolatban kuplung csere után hírtelen gázadásra kapkod az autó az előtt nem volt ilyen baja légtömegmérőt cseréltem ugyanolyan a szereplőnek fogalma sincs mi lehet a baja .
Egy jó akkumulátor nem merül le, még akkor sem, ha 2 napig szól halkan a rádió. Engem mindig idegesített hogy kulcsozni kell és állandóra van kötve minden autómban. (A levehető előlapos rádió ugyis kikapcsol ha levesszük az előlapot.
Olyan hogy valamivel kevesebb van a kapcsolt + on az mit jelent? Értelmezhetetlen a dolog! 12V os próbaizzóval ellnőrizd a feszültségeket a földhöz képest. Az autóból kijövő piros és sárga vezeték sok esetben forditva van, kezdésként ezt ellenőrizd egy próbaizzóval. 12V 5W szofita izzó alkalmas rá.
A klímavezérlőről pedig vedd le a rákötést, mert visszatáplálod a kapcsolt 12v ra az állandót, és nagy bajt is csinálhatsz magadnak.
Rádió nélkül sikerült egy 2002-es, audi A3 1,6 benzines vásárolnom, vásároltam bele egyet, a kapcsolt 12 volton valamivel kevesebb a feszültség mint az állandón, nem is kapcsol be a rádió csak ha mindkét helyre állandót 12 voltot adtam. Elkerülendő lemerüljön az aksi a klímáról adtam neki kapcsolt 12 V ot, kulcs kivétel után csipog az autó.
Mi lehet a probléma? Gondolok a csipogásra és hogy nem kapcsol be a gyári meglevő kapcsolt 12 V ról az autó?
Köszönöm ha valaki valami magyarázattal vagy megoldással tud szolgálni.
Sziasztok van eggy 2003 mas a3 om jobb elejèben kattog valami nagyon alapjáraton kis fekete széklet szerű ből jön a hang mi az az alkatrèsz ha tudtok segítsetek köszi
Ventillátor vezérlőben van a hiba. Bal első nyúlványon van a hűtő alatt. Tenyérnyi fekete doboz két csatlakozóval. Picit ütögesd meg, mert valószinű be van égve benne egy relé.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Autó vásárlást tervezem. A3-ast 2007-2008ast 1.9 és 2.0pdtdi. Mik a tapasztalatok, mire kell figyelni. Melyiket érdemes venni?
Audi A3 1.9 Tdi m van sajnos 1 gyári kulccsal és riasztó távirányítót kaptunk vásárlásnál, kulcsot csináltattam, a központi zár +riasztó távírányítót hol és mennyiért tudok folytatni?
Szia!Érdeklődnék megoldott a probléma az Audi a3 masoddal? Nelem is ez a problémám adodott. Ha sikerült orvosolni,kiváncsi lennék mi volt a hiba? Előre is köszönöm.
Egy kis segítség kéne illetve ha valaki találkozott ilyennel elmondhatná megoldást! (Audi A38l 1,9 Tdi 2000 es)
Utóbbi időbe szórakozik velem a autó nem akar elindulni hiába fordítom el kulcsot nem történik semmi. Amit eddig megnéztem önindítót cseréltem valamint gyújtáskapcsoló betét is. Be lett kötve egy gomb amivel direktbe indítom önindítót. De így is előfordul néha ez hiba jelenség. Néha ha nem indul napi számláló helyén kiírja hogy fuse( összes biztosítékot átnéztem már). Valamint néha óracsoport közepén megjelenik egy P betű és elkezd 1-től számolni valamit majd eltűnik.
Sziasztok Márkatársak! Egy kis segítségre lenne szükségem mégbedig adott akis kocsi 1999 A3 8L 1.6 benzines! Az utóbbi hónapokba jelentkezett a következő problémám: ha a motor kezd bemelegedni illetve eléri az üzemi hőt el kezd dadogni rángatni erőtlenné válni amjnt visszahűl a motor ujra pöc röff és megy mint a rakéta! Tanácsokra halgatva cserélve lett: termosztát, gyujtáskábelek, gyertyák, gyujtáselosztó, holtponti jeladó, olaj, szűrők (benzi-olaj) benzinpumpa, folytószelep ki lett szépen takarítva vákumcsövek szint ugy! De sajnos ez sem.oldotta meg a problémát! Gépre kötve hibakódot hibát nem dob ki! Valakinek esetleg ötlete tippe vagy jó tanácsa ha esetleg találkozott már ilyen jelenséggel kérem jelezze! Előre is köszönöm a segítséget!
Rövid váltót (short shiftert) szeretnék a 2000-es évjáratú 1.6 benzines a3-asomba. A kérdésem az lenne, hogy mennyire nehéz beszerelni? Tudom, hogy minden típusba más, azért kérdezem, mert úgy hallottam, hogy vannak olyan autók, ahova hihetetlen nehéz berakni. Tehát, ha megrendelem netröl akkor nekiállhatok itthon, vagy inkább vigyem be valahova, hogy összerakják? Esetleg valaki csinálta-e már, illetve aki rendelkezik illyennel, valóban sokat dob a vezetési élményen? Köszönöm!
Az alapjárat kissé inog, nem vészesen de a kocsi padlólemezén is érezhető hogy néha, finoman dadog.
A fordulatszámmérőnek nincs kilengése, csak a motort szemlélve illetve a kocsiba beülve érezhető.
Szerelőm tanácsára (égéskimaradás volt, Ecu kiolvasása ezt az eredményt hozta) új gyertyákat, mind a 4 kábelt illetve gyújtótrafót, légszűrőt kicseréltük.
Az autó jobban megy de a dadogás alapjáraton megmaradt. Alapjárati tartomány felett nincs semmi gond, szépen húz, 8L-alatt van a fogyasztás.
Hibakód többszöri kiolvasása után sincs!
Most a szervíz azt mondja hogy akkor valószínűleg folytószelepházat is kell cserélni ( ki lett tisztítva, de a probléma továbbra is megmaradt) potom 140.000ft + munkadíjért...
Őszintén szólva semmi kedvem kisérletezgetni, pláne ilyen alkatrész ár mellett.
Ha valakinek van tapasztalata ( elvileg típushibáról van szó ) vagy esetleg tudja a megoldást, legyen kedves írja meg nekem.
Adott egy 2003-as BKD motorkódú A3. Melegen, alapjáraton egyenetlenül remeg az autó. A motor beremegteti az egész kasztnit. Az alapjárat mutatója nem ingadozik de gépen látszik egy kis ingadozás. Két szerelőnél is járt a kocsi ez ügyben de nem tudunk rá megoldást találni. Kettőstömegű, kuplung, pd elemek cserélve, EGR próbálkozásból kiírva, bakok jók. Mi lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert már nem ép az idegrendszerem!
8P 3 ajtósba cserélt már valaki hátsó hangszórót? Mennyire macera? Netem nem nagyon találtam leírást hozzá. Sajna kicsit recseg a bal hátsó. Előre is Köszönöm!