Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G0IDNO Creative Commons License 2018.01.14 0 0 21840

Sziasztok! ha valamilyen úton-módon sikerül beszereznem egy record e2.2 féket, akkor csak átrakom a féknyergeket meg a tárcsákat és ennyi? vagy akkor is kell valamit okosítani?

Csabi 76 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 21839

Szombathelyről picit problémásabb elhozatnom, de megoldom valahogy. Email címem nyilvános , várom a képet.

Előzmény: B kadi (21838)
B kadi Creative Commons License 2018.01.07 0 0 21838

Mért nem ezzel kezdted! Szombathely Jáktól 5 km, ott dolgozom. Megadom a telszámom aztán megbeszéljük a részleteket! Harmincas 451 2308

Közben előrángattam, lefotóztam, biztos hogy kell-e. Egy helyen van rozsda, a tehermentesítő bak tartó csövén.

Túl nagy a kép, telefonon nem tudom lebutítanu, majd átküldöm mailben.

Előzmény: Csabi 76 (21837)
Csabi 76 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 21837

Van egy telephelyünk Szombathelyen is. Az igen közel van hozzád. Arra nem jársz véletlenül?

Előzmény: B kadi (21836)
B kadi Creative Commons License 2018.01.06 0 0 21836

Hát jah... Nem túl központi helyen vagyok:)

Taller nevezetű srác tudom hol lakik, neki elviszem ha kell, de szerintem azzal nem vagy előbbre, gondolom ő se jár Pápán! Ha küldesz érte futár, akkor a munkahelyemre fel tudom vinni, onnan fel lehet vetetni, de nem tudom ér-e ennyit az egész..

Előzmény: Csabi 76 (21834)
Peti251 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 21835

Lakik egy cimborám Jákon... Mondjuk jó régen beszéltem vele... Taller Tominak hívják

Előzmény: B kadi (21833)
Csabi 76 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 21834

Sokkal messzebb nem lehetnél tőlem :) 

Pápára esetleg nem tudnád eljuttatni? Onnan eljutna hozzám, mert ott van a munkahelyem telephelye vagy esetleg futárral elküldenéd? Elméletileg van olyan futárcég aki elhoz ekkora vasat is, természetesen a költségét állom.

Ha Pápára eljuttatnád az lenne nekem a legegyszerűbb.

Előzmény: B kadi (21833)
B kadi Creative Commons License 2018.01.03 0 0 21833

Szia Csabi76!

 

Ha még keresel első hidat, nekem van. Rajt vannak a lengőkarok is. Nekem csak útban van, de nem akartam kidobni vasba, ha kell ingyen neked adom, csak el kell érte jönni Jákra... :)

Üdv

Előzmény: Csabi 76 (21829)
mantalacus Creative Commons License 2017.12.30 0 0 21832
Fulesman Creative Commons License 2017.12.28 0 0 21831

Sziasztok.

Létezik emberi áron eladó c-copue az országban!?

Esetleg kintről honnét lehetne behozni amit lehet alakítani kedvem szerint!?

Köszi.

fulesman@gmail.com ra írjatok. 

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.20 0 0 21830

nem tettem semmi kárt benne! :)

Csabi 76 Creative Commons License 2017.12.18 0 0 21829

Keresek első hidat akár lengőkarokkal együtt is !

ponyi4444 Creative Commons License 2017.12.18 0 0 21828

Basszus tényleg. Rosszul írtam. Már rég használtam és az off autón van így... Remélem nem törted le a kart:(

 

Előzmény: Ricsi89 (21827)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.12.18 0 0 21827

Húzd jobban magad felé. Ha kicsit húzod fénykürt, ha jobban, akkor kattan és átvált refire.

Előzmény: G0IDNO (21826)
G0IDNO Creative Commons License 2017.12.18 0 0 21826

Köszi szépen! lefelé (magamtól el) nincs semmi! :( olyan mintha felfelé lenne két állása viszont a rúgó visszahúzza. Lehet hogy azt kiiktatom majd és nem lesz villantó fényem. Ti milyen akksit használtak? csak mert most próbáltam a skoda akksijával inditani ami ugyan úgy 45Ah-s de azt is megette! Van ennek valami trükkje? 

ponyi4444 Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21825

Mármint az indexkart

Előzmény: ponyi4444 (21824)
ponyi4444 Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21824

Végre vége a Csipkerózsika álomnak:) Maradjon is így...

Amúgy gratula az autóhoz

Távolsági: magad felé húzod, villant;  ha magadtól elfelé akkor kapcsol a távolsági 

 

Üdv

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21823

egy fontos kérdésem lenne! :D a távolsági fényszórót hogy tudom felkapcsolni? egy forditásra kapcsol a helyzetjelző a következőre meg a tompitott.

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21822

:D megnyugodhatsz nem fogok ráunni arra az 54lóra! Csak érdelődök mit miből hogy lehet tákolás nélkül alakitgatni.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21821

az hogy a manta híd hosszabb az azt jelenti hogy más az áttétel benne. köznyelvben hosszabb. ez annyit tesz, mintha a montenbájkoddal elől nagy tányér, hátul meg kicsi. és jön a part. állsz a pedálon kiköpöd a beled. jön a lejtő, alig tekersz a pedálon, és már száguld a gép. Ugyan ez van az autóval is. (most itt mindegy, hogy váltóról vagy difiről beszélünk) Van ugye a motornak egy MAX teljesítménye. ez talán 5500 körül van. ha elméletben mind a hatvan ló meg is van, akkor sem fogod minden alkalommal kihasználni, mert akkor hamar elkopik, és a gatyádat is leeszi. Ha manta hidat teszel alá, akkor lehet, hogy 70-80-nál mondjuk egy literrel kevesebbet fog kérni, mert adott sebességnél kevesebbet fordul a motor. viszont ha meglátja a gyöngyösi szurdokpartot, úgy megijed, hogy a tetejére lehet még a másodikat is visszakéri!

 

Eddigi hozzászólásaid alapján nagyon hamar rá fogsz unni a 60 lóra:(

Előzmény: G0IDNO (21818)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21820

Oké, hogy nagy kerék, meg minden, de 1, gumit is kell ám rá venni, és nagykerékre nem 9500 egy darab gumi. 2, a 60 lóerő harmada már oda is van a nagy kerék miatt. 3, olyan nehéz lesz a kormányt tekerni hogy még. 4,egyéni véleményem szerint nem is illik rá.

Előzmény: G0IDNO (21819)
G0IDNO Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21819

Egyébként mi a legdurvább felni+gumi combó ami még befér? 

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.17 0 0 21818

Köszi a tippeket! A könyvet megkaptam már emailbe, de köszi azért! Az mit jelent hogy a manta hátsó hidhoz gyenge a motor? nézegettem a neten áttételszámolgatásos dolgokat de nekem ez teljesen kinai! Ha esetleg valaki el tudná magyarázni azért hálás lennék! 

opelgang Creative Commons License 2017.12.17 0 1 21817

Üdv a klubban, gartula! Bár ha száguldozni akarsz, vagy az autópálya ördöge lenni, azt hiszem nem a megfelelő autót vetted. Ezt másért kell szeretni. Nekem volt egy motor az autóban, ami 90-et tudott padlón. Így jártam vele 7-8 évig. Aztán szétszedtem, teljes felújítást kapott, plusz A Corsa hengerfejet nagyobb szelepekkel, a hozzá való weber karbival és elektronikus gyújtással. így se tépi le a fejem, de 120-szal már sikerült menni a bejáratás után úgy, hogy hátul 165/80 gumi van, ami kicsit nagyobb a gyári méretnél. Én első körben mérnék egy kompressziót, hogy ne fussak fölösleges köröket. Nekem két hengerben gyűrűtörés volt. Szerintem ezzel a motorral egyetlen egy módon fogsz 150-nel menni: kizsírozott szakadékba hátszéllel. Másképpen nemigen.

A Haynes nincs meg, ezt vettem meg: https://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Opel_Kadett_C_javitasi_konyv__1973_1979__73441306.htm

Fék felújításhoz mindent megkapsz boltban olcsón. Talán még első futóműhöz is, de szilenteket már csak gyártatni tudsz vagy németből rendelni.

Előzmény: G0IDNO (21815)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21816

Megoldás lehet talán, ha 13N motort papíroz be, mert az 60 ló, tehát regadót nem kell fizetni, szintén euro 0. ahhoz szerintem lehet találni négyes OHC harangos váltót. ha bent van papírral az 13N, onnantól akár melyik OHC kisblokkot be tudja majd tenni alig faragással. Mondjuk egy OHC harangos ötös váltó... hát az nem két forint. és akkor még a difi áttételről nem is beszéltünk:(

Előzmény: Csabi 76 (21813)
G0IDNO Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21815

Köszi a tippet majd még átgondolom ezt, úgyis csak valamikor tavasszal kezdek neki! Az email cimiem pampo89@gmail.com 

Csabi 76 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21814

Ha felraksz egy mail címet valaki elküldi a könyvet .

Előzmény: G0IDNO (21812)
Csabi 76 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21813

Akkor egy gyorstalpaló :)

az 1,2 ohv motorra nem megy rá faragás nélkül csak a saját váltója amivel nem tudsz sok mindent kezdeni. Hátsó híd végáttételben vannak változatok, de egyikkel sem fogsz 140-150 es utazót menni. A Gyári végsebesség ha jól emlékszem 142, ami egy 40+ éves technikával kivitelezhetetlen. ha aláraksz egy Manta hidat hosszabb áttétellel, ahhoz gyenge lesz a motor. 

Nekem 130-nál közel 5000-et forog a motor, amit az ohv nem igazán szeret hosszú távon. Ezek szerint az egyetlen járható út a 150-es utazóhoz, ha beleteszel egy 2 literes motort 5-ös váltóval, Manta híddal. Ez elég nagy szívás és egy nagyobb kazal pénz és ha nem hivatalosan csinálod retteghetsz minden vizsgánál, utcai ellenőrzésnél.Ha hivatalosan akarod csinálni, akkor egy középkategóriás autó ára megy rá.

Fékből elég egyszerűen feltehető a rekord E 2,2 féke, de szinte beszerezhetetlen. Picit nagyobb szívással feltehető az Opel standard 256-os féke , de teljesen betekert kormánynál a nyereg beleér a lengőkarba.

Hirtelen ennyi ;)

Előzmény: G0IDNO (21810)
G0IDNO Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21812

Na jó, valaki forditson! :D

 

Peti251 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 21811

oké oké. csak mint hasonó korút írtam. Az OHC 75 ló ennyivel másabb akkor mint az OHV 60 ló?  Ebben az ötösben 4.18 a difi, 0.89 a negyedik, és 0.71 az ötödik. A kadett négyes váltójában a negyedik 1:1? 12S-hez mekkora a difi áttétel?

Előzmény: Csabi 76 (21809)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!