Sziasztok! ha valamilyen úton-módon sikerül beszereznem egy record e2.2 féket, akkor csak átrakom a féknyergeket meg a tárcsákat és ennyi? vagy akkor is kell valamit okosítani?
Taller nevezetű srác tudom hol lakik, neki elviszem ha kell, de szerintem azzal nem vagy előbbre, gondolom ő se jár Pápán! Ha küldesz érte futár, akkor a munkahelyemre fel tudom vinni, onnan fel lehet vetetni, de nem tudom ér-e ennyit az egész..
Pápára esetleg nem tudnád eljuttatni? Onnan eljutna hozzám, mert ott van a munkahelyem telephelye vagy esetleg futárral elküldenéd? Elméletileg van olyan futárcég aki elhoz ekkora vasat is, természetesen a költségét állom.
Ha Pápára eljuttatnád az lenne nekem a legegyszerűbb.
Ha még keresel első hidat, nekem van. Rajt vannak a lengőkarok is. Nekem csak útban van, de nem akartam kidobni vasba, ha kell ingyen neked adom, csak el kell érte jönni Jákra... :)
Köszi szépen! lefelé (magamtól el) nincs semmi! :( olyan mintha felfelé lenne két állása viszont a rúgó visszahúzza. Lehet hogy azt kiiktatom majd és nem lesz villantó fényem. Ti milyen akksit használtak? csak mert most próbáltam a skoda akksijával inditani ami ugyan úgy 45Ah-s de azt is megette! Van ennek valami trükkje?
az hogy a manta híd hosszabb az azt jelenti hogy más az áttétel benne. köznyelvben hosszabb. ez annyit tesz, mintha a montenbájkoddal elől nagy tányér, hátul meg kicsi. és jön a part. állsz a pedálon kiköpöd a beled. jön a lejtő, alig tekersz a pedálon, és már száguld a gép. Ugyan ez van az autóval is. (most itt mindegy, hogy váltóról vagy difiről beszélünk) Van ugye a motornak egy MAX teljesítménye. ez talán 5500 körül van. ha elméletben mind a hatvan ló meg is van, akkor sem fogod minden alkalommal kihasználni, mert akkor hamar elkopik, és a gatyádat is leeszi. Ha manta hidat teszel alá, akkor lehet, hogy 70-80-nál mondjuk egy literrel kevesebbet fog kérni, mert adott sebességnél kevesebbet fordul a motor. viszont ha meglátja a gyöngyösi szurdokpartot, úgy megijed, hogy a tetejére lehet még a másodikat is visszakéri!
Eddigi hozzászólásaid alapján nagyon hamar rá fogsz unni a 60 lóra:(
Oké, hogy nagy kerék, meg minden, de 1, gumit is kell ám rá venni, és nagykerékre nem 9500 egy darab gumi. 2, a 60 lóerő harmada már oda is van a nagy kerék miatt. 3, olyan nehéz lesz a kormányt tekerni hogy még. 4,egyéni véleményem szerint nem is illik rá.
Köszi a tippeket! A könyvet megkaptam már emailbe, de köszi azért! Az mit jelent hogy a manta hátsó hidhoz gyenge a motor? nézegettem a neten áttételszámolgatásos dolgokat de nekem ez teljesen kinai! Ha esetleg valaki el tudná magyarázni azért hálás lennék!
Üdv a klubban, gartula! Bár ha száguldozni akarsz, vagy az autópálya ördöge lenni, azt hiszem nem a megfelelő autót vetted. Ezt másért kell szeretni. Nekem volt egy motor az autóban, ami 90-et tudott padlón. Így jártam vele 7-8 évig. Aztán szétszedtem, teljes felújítást kapott, plusz A Corsa hengerfejet nagyobb szelepekkel, a hozzá való weber karbival és elektronikus gyújtással. így se tépi le a fejem, de 120-szal már sikerült menni a bejáratás után úgy, hogy hátul 165/80 gumi van, ami kicsit nagyobb a gyári méretnél. Én első körben mérnék egy kompressziót, hogy ne fussak fölösleges köröket. Nekem két hengerben gyűrűtörés volt. Szerintem ezzel a motorral egyetlen egy módon fogsz 150-nel menni: kizsírozott szakadékba hátszéllel. Másképpen nemigen.
Megoldás lehet talán, ha 13N motort papíroz be, mert az 60 ló, tehát regadót nem kell fizetni, szintén euro 0. ahhoz szerintem lehet találni négyes OHC harangos váltót. ha bent van papírral az 13N, onnantól akár melyik OHC kisblokkot be tudja majd tenni alig faragással. Mondjuk egy OHC harangos ötös váltó... hát az nem két forint. és akkor még a difi áttételről nem is beszéltünk:(
az 1,2 ohv motorra nem megy rá faragás nélkül csak a saját váltója amivel nem tudsz sok mindent kezdeni. Hátsó híd végáttételben vannak változatok, de egyikkel sem fogsz 140-150 es utazót menni. A Gyári végsebesség ha jól emlékszem 142, ami egy 40+ éves technikával kivitelezhetetlen. ha aláraksz egy Manta hidat hosszabb áttétellel, ahhoz gyenge lesz a motor.
Nekem 130-nál közel 5000-et forog a motor, amit az ohv nem igazán szeret hosszú távon. Ezek szerint az egyetlen járható út a 150-es utazóhoz, ha beleteszel egy 2 literes motort 5-ös váltóval, Manta híddal. Ez elég nagy szívás és egy nagyobb kazal pénz és ha nem hivatalosan csinálod retteghetsz minden vizsgánál, utcai ellenőrzésnél.Ha hivatalosan akarod csinálni, akkor egy középkategóriás autó ára megy rá.
Fékből elég egyszerűen feltehető a rekord E 2,2 féke, de szinte beszerezhetetlen. Picit nagyobb szívással feltehető az Opel standard 256-os féke , de teljesen betekert kormánynál a nyereg beleér a lengőkarba.
oké oké. csak mint hasonó korút írtam. Az OHC 75 ló ennyivel másabb akkor mint az OHV 60 ló? Ebben az ötösben 4.18 a difi, 0.89 a negyedik, és 0.71 az ötödik. A kadett négyes váltójában a negyedik 1:1? 12S-hez mekkora a difi áttétel?