Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WilliamN2o Creative Commons License 2024.04.09 0 0 71392

Sziasztok , 

 

Segitsegeteket szeretnem kérni. Ázik a csomagtartom és nem tudom mitől lehet. A jobb oldalon a guminal gyulik a víz és eztán ez befolyik a csomagtérbe. Valahonnan a csomagtarto autóból jön . Mert vizes a carpet is. kiszedtem a középső lámpát de a tomito gumi jól nez ki. nem látok lyukat a csomagtarto ajtaján levő kábel védő gumin sem. Volt valakinek ilyen problémája ? Csatolva a kep hogy hol gyűlik a víz (fentről a csomagtartót illetve bentről a csmagtartot lehet látni) köszönöm az ötleteket köszi  

Doro66 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71391

Köszönöm a válaszokat! 

Üzemanyagszűrő miatt lehet rendellenes hang? 

WilliamN2o Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71390

Szia, ugyanez a problémám van sikerült rájönni hogy mi volt nem találtam a válaszok között semmit. Köszönöm 

Előzmény: zimurgy (61665)
5bdc Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71389

Szervusz.

 

Én FBS ragasztót használtam.

Három éve ragasztottam,tart rendesen de ha valamiért bontani kéne

nem jelent problémát.

 

5bdc

Előzmény: Doro66 (71387)
toji76 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71388

Nekem a szilopaci már 3 éve beton keményen fogja a helyén

Előzmény: Doro66 (71387)
Doro66 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71387

Kimaradt:

utolért engem is a díszrács probléma. Milyen ragasztót ajánlotok a króm-embléma visszatételéhez? Kinek mi vált be ? 

Köszi előre is! 

Doro66 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 71386

Sziasztok! 

Az üzemanyagszűrűnél, a tank mellől olyan hangot hallok, mintha gyengén kifújna valahol a kipufogó. Tegnap ez sokkal hangosabb volt, a kocsi mellett is hallottam. Ma ezért is néztem alá, hogy mi a helyzet a kipufogónál, de mással van a gond. Milyen hibajelenséget jelez a hang? 

Köszönöm! 

toji76 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 71385

Azt mindenképpen ellenőrizd, hogy a tartály tetején lévő kis csőből folyik-e a víz, ahogy beindítod ott azonnal meg kell indulnia a víznek. Ez az auto légtelenítő - nyomás kiegyenlítő cső.

 

Mivel vékony előfordul hogy eldugul és nem a cső, hanem a tartály csatlakozó csöcsöt kell átfúrni, a motor rendben és itt dugulás van akkor túlnyomás lesz a rendszerben.

 

Nekem ez már több autónál is előjött

Előzmény: Bandika151 (71384)
Bandika151 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 71384

Köszönöm válaszod! Hengerfejtömítésnél meg is lett síkolva gépműhelyben és akkor nyomáspróbázva is volt. A hűtőfolyadékot nem láttam fogyni csak akkor ha reggel kimegyek és az egyik bilincsnél csöpögött a víz a nyomástól. Kiegyenlítőtartály kupakját is cseréltem, de valamiért az új kupak sem ereszti el a nyomást. Ha a pumpa, ha nem forgatja rendesen a vizet annak milyen jelei lehetnek? Az is okozhat túlnyomást?

Előzmény: FeZ_ (71382)
trakee Creative Commons License 2024.04.05 0 0 71383

A hűtő el tud tömődni! Ezzel én megjártam!

Az enyém 1,9 TD, és bizony nyáron nagy melegbe fel tudott kúszni a hűtővíz hőmérséklete. Az érdekes az volt, hogy utána nemigen akart visszamászni. Ezt úgy kell érteni, ha felmászott közel 100°C-ig, akkor hiába jött lejtő, alig terhelés, nem hűlt vissza. 

A dolog odáig fajult, hogy Bledbe kirándultunk, és melegedett, jött a STOP felirat az autópályán. Hazafele 100-110, pláne a dombokon soknak tűnt neki, meledett, és vissza se hűlt. Egy parkolóban kiszedtem a termosztátot, nem javult. A csövek nem voltak kemények, hengerfejesség nem tűnt valószínűnek. Hazajöttünk (finoman, néha fűtöttünk) itthon ki akartam mosni a hűtő rendzsert. Gyári '99-es Valeo hűtő, az alsó felében a csöveken nem folyt át a víz! Kb a felébe csak pangott. Vettem bele újat, azóta nyári hőségben sem kell aggódni, hogy melegszik! Fel se kúszik addig a hőfok, és azonnal visszahűl. 

Előzmény: Vandark (71379)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.03 0 1 71382

Az, hogy meghengerfejeztétek, még nem jelent semmit, mert sokszor csak a tömítés csere nem segít: a hüvely alsó tömítések cseréje is szükséges. Anélkül lehet feleslegesen is hengerfejezni. Aztán ritka esetben a hengerfej- vagy hüvelyrepedés is előfordulhat. Meg elvetemedett, nem sík hengertömb is. Nyilván messziről nem tudom mi a gond nálad, de ez is lehet. Egy indikátorfolyadékos vizsgálattal ellenőrizhető, hogy kerül-e bele égéstermék a hűtőfolyadékba.

A hengerfejességen kívül, ha fogy a hűtőfolyadék és emiatt levegősödik a rendszer, az is okozhat túlnyomást, valamint a hibás kiegyenlítőtartály zárósapka is, de ha nem forgatja rendesen a hűtőfolyadékot a pumpa, akkor is. Persze vannak kisérő jelenségek, ezeket az autó mellett lehet vizsgálni, kizárni.

 

Előzmény: Bandika151 (71381)
Bandika151 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 71381

Sziasztok! Egy olyan problémával fordulok hozzátok hátha találkozott már valaki hasonló hibával. Citroen Xsara 2004 1.4 motor kiegyenlítő tartályában túlnyomás keletkezik. 3 éve küzdök a probémával előszőr szétnyomta a hűtőradiátort, majd a csöveknél kezdte el nyomni a vizet. Autószerelő javaslatára hengerfejtömítést cseréltünk, mert elvileg csakott tud bedolgozni a kipufogó gáz a rendszerbe, de sajnos nem oldotta meg a problémát. Esetleg valakinek nincs ötlete mi okozhatja ezt az állandó túlnyomást? Előre is köszönöm a segítséget!

toji76 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71380

Az nagy valószínűséggel a hengerfej tömítés lesz.

Előzmény: Vandark (71379)
Vandark Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71379

Sziasztok!

Van némi gond. A hűtővízben megjelent az olaj. Odáig fajult a dolog, hogy már egy párszor kigyulladt a STOP lámpa is és a rádió fölött is megjelent az üzenet, hogy a motor hőmérséklete túl magas. Lehet hogy a trutymó már eltömte a hűtőt? Ahogy nézem a víz nem folyik az olajba, nincs kávé színű trutymó az olajbetöltő sapkán és a nívópálcán. Kérdés, hogy a hengerfejnél szokott-e lenni az áteresztés ilyen hibánál, vagy van valahol egy olaj-víz hőátadó (olajhűtő/fűtő) elem? A gép 2004-es, 1.4i 75Le KFW motorkód. Ez egy ritka hiba, vagy látott már ilyet a világ?

Köszi az infókat!

Doro66 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71378

Köszönöm a gyors választ! 

Igen, körbezárt furatban van a jeladó. 

Előzmény: FeZ_ (71377)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.02 0 1 71377

Ha körbezárt furata van a csonkállványban a jeladónak (már nem emlékszem rá milyen), akkor a külső körből ki szoktam fűrészelni egy nagy darabot, hogy csak 2/3 részen ölelje körül a jeladót a fém. Úgy talán-talán van esélyed kiszedni épen, de még így sem biztos a siker. Ettől függetlenül a bevágást meg szoktam ejteni, mert a következő jeladó kevésbé szorul be úgy, viszont tartani eléggé tartja a 2/3 kör és a csavar. Persze ha kijön a régi, a furatot rozsdamentesíteni szoktam kis gépi csiszolókoronggal, hogy az új könnyedén mozogjon benne. Amúgy meg ki szoktam faragni belőle a régi jeladót és újat teszek bele. 

Előzmény: Doro66 (71376)
Doro66 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71376

Sziasztok! 

Van valakinek tippje, jól bevált módszer az ABS jeladó kivételéhez? Egész csonkállvány tiszta rozsda és hát 22 év megmutatkozik rajta. 4WD & féktisztító duó nem működik nekem. Köszönöm! 

 

Doro66 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 71375

Köszi szépen a gyors segítséget! 

Előzmény: FeZ_ (71374)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.01 0 0 71374

Az csak egy puha műanyag slag-szerűség, amit ráhúznak a rugó utolsó menetére, hogy az alsó rugótányérra a rugó ne a fém a fémen feküdjön fel. 

Előzmény: Doro66 (71373)
Doro66 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 71373

Én rúgótörést látok az enyémnél: 

 

Doro66 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 71372

Sziasztok! 

 

Az első gátlónál van egy alkatrész amit nem értek, nem találom. Ismeri valaki? 

11 - es számmal jelölve: 

 

toji76 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 71371

A dolog nagyon egyszerű......diagra feldugni kikapcsolni az immo kérést, és úgy fog viselkedni mintha nem lenne benne immo.

 

Szerviz is megcsinálja, de fel kell ajánlanod egy nyilatkozatot, hogy te kérted és a szervizt nem terheli semmilyen jogi dolog ez ügyben.

 

Mikor ezt felajánlottam akkor bénították volna az immo-t, addig nem.

Előzmény: hard74 (71369)
Doro66 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 71370

Szia! 

H. Lengéscsillapítók tönkrementek teljesen. Nagyon gáz állapot 135e km után… 

 

 

Előzmény: toji76 (71361)
hard74 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 71369

Köszi, sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű ez. Sajnos a környéken nem találok senkit aki értene hozzá, illetve lenne hozzá programja is. Így vagy valaki elviszi, vagy megy bontóba. 

Előzmény: FeZ_ (71368)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.29 0 0 71368

Az UVE egység össze van tanítva a motorvezérlővel és persze a kulccsal. Egy másik UVE egységet ha beteszel, nyilván nem fog vele indulni. (tanítani kellene , vagy kell a hozzávaló motorvezérlő és kulcs (chip) is, hogy plug & play induljon)  Az immo karika egy jelvevő antenna, tök felesleges cserélgetni , hacsak nem rossz és nem veszi a jelet.

 

Előzmény: hard74 (71367)
hard74 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 71367

Szia. 

Megtaláltam az UVE egységet,de sajnos csere után sem ismeri fel a kulcsot, bár nem tudom plug&play e a művelet.Immokarikát is cseréltem, semmi változás.Sajnos se időm, se energiám nincs rá, így úgy döntöttem elengedem. Ha esetleg valakit érdekel olcsón megválnék tőle. 98-as 18.16V,147k km,motor rendben, tavaly ősszel volt vezérlés, vizpumpa,hosszbordás szíj, feszítő-vezető görgők, gyertyák, trafók, szervó szivattyú cserélve, azóta ~300km-t futott.

Érdeklődni a nehezs@gmail.com emailcímen lehet. 

 

Előzmény: FeZ_ (71319)
toji76 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 71366

Nincs valakinek a szervo kormányról séma rajza?

Előzmény: toji76 (71365)
toji76 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 71365

Mekkora ötlet, ilyenre nem is gondoltam, köszike

Előzmény: FeZ_ (71364)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.25 0 0 71364

Főtengely szíjtárcsa..... ?

Álló moornál jelöld össze egy lakkfilctollal a külső-belső részeket és indítsd be és várd meg, hogy jelentkezzen a hiba! Utána állítsd le és nézd meg a két jelet! Ha nem lesz egy vonalban, szíjtárcsa csere!

Előzmény: toji76 (71363)
toji76 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 71363

Ha a szervo kimarad kizárólag hidegen, rövid időre, de a szivattyú nem nyíg, nem ad rendellenes hangot, akkor mi lehet a hiba a rendszerben?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!