Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bfrenky Creative Commons License 2020.02.05 0 0 15181

Hello

 

Elado 2001 fiat seicento 1.1  SX 1év mászakival.

Hengerfejes forralja a vízet.  80000ft.

 

irj

hadnagy007 Creative Commons License 2020.01.28 0 0 15180

Sziasztok

Segítségeteket kérném az nemrég lettem kis seicentonak tulajdonosa imádom :) városba a legjobb 

az autó utólag szerelt központi zárral van szerelve, 7 napja rákötöttem plusz egy boxot hogy távirányítós is legyen. Nem is volt probléma pár napig mondjuk ami furcsaság volt hogyha este lezártam akkor reggelre forditva volt a nyitás :)

 

Ma reggel nyitni akartam kinyitott majd többet nem ment gondoltam hogy oké ennyi volt megszüntettem a távirányítós boxot. de még mindig a hiba fennáll. mindent vissza kötöttem az eredeti állapotba majd akkor vettem észre hogy a rádió sem működik s a kilométerórán az óra is fura minden egyes gyújtás ráadásnál nullázódik az óra(napi számláló, óra) s pl a a benzin mutató "fenn akad" amikor a  gyújtást leveszem s levétel után az óra része sem működik. elektromos hiba a legszarabb... 

hol keressem a hibát? ja s ma rádugtam obd-re egy elm-et s az sem működött nincsen abban sem áram vagy nem tudom 

Seszo 6 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 15179

Köszönöm.

Előzmény: Panzermeyer (15178)
Panzermeyer Creative Commons License 2020.01.23 0 0 15178

Ha az alvázszámra gondolsz, az a jobb hátsó kerék mellett van a csomagtér padlólemezén. Kárpitot felhajtva látható.

Előzmény: Seszo 6 (15177)
Seszo 6 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 15177

Azt hittem itt azért valaki fogja tudni . Tévedtem.

Előzmény: Seszo 6 (15168)
Gerg993 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 15176

Ohh értem akkor ezek szerint ne is várjam a csomagot.. ha jól gondolom.
De köszönöm a választ!

Panzermeyer Creative Commons License 2020.01.20 0 0 15175

Nincsenek, a cég vezetője tavaly óta nincs közöttünk. Nem tudom, miért él még a webáruház :-(

Előzmény: cartmenn2 (15173)
Gerg993 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 15174

Igen erről az oldalról (motopol.hu) rendeltem vezérlést lassan 1 hete de még nem érkezett meg... Ám ez a feszítőt nem igazán értem hogy lehet el helyezkedve a vezérlésen belül.
De majd ha szét szedem akkor biztos látni meg érteni fogom :)
Meg ami számomra fel háborító az az hogy unix bárdi stb a vezérlés szett (INA) 52 ezer de a cinquecento vezérlése 26 ezer és ugyan az...

cartmenn2 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 15173
Előzmény: Gerg993 (15171)
cartmenn2 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 15172

Nem nagyon van pedig probléma velük ---de lehet elég a feszítőjét szerintem 

Előzmény: Gerg993 (15171)
Gerg993 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 15171

Hali ! Az lenne a kérdésem hogy egy 0.9-esen mennyire macerás a vezérműlánc csere ? Mert már el kezdett csörögni.(180e km van benne és még gyári szerintem) Meg ha netán valaki tudna a vezérlés jelekről egy ábrát küldeni azt meg köszönném! :)

Panzermeyer Creative Commons License 2020.01.19 0 0 15170

Tényleg, most hogy mondod, 156-nál hullott szét nálunk is a kuplung. Füstölt. A tányérrugó fele már meg sem volt, a kinyomócsapágy golyói is eltűntek :-)

 

Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy az utóbbi 3 évet 90% városban töltötte az autó.

Előzmény: cartmenn2 (15169)
cartmenn2 Creative Commons License 2020.01.19 -1 0 15169

Én pedig vennék :) Bár nekem 900asom van(1998as ),76ezerrel vettem most van benne 100e ---- ennyi idő alatt volt generátor csapágy+ csúszógyűrű csere 8000-ért én vettem le,meg fel is--- 2hátsó lengéscsill 9ezer -- kézifékkötél ---kuplung szerkezet rugója tört el  ,kompletten cseréltettem kinyomóval 23anyag 25ért cserélték ---- jobb oldali féltengely 5000volt + 5000 a csere-- vízszvattyú kicsit kotyogott ,mikor a generátort vettem le utána ez is kicserélve 10e volt az anyag 5e cserélték--- kipufogó flexi cső 5000+5000ft  Garázsos rozsda korához képest semmi  70-80al járok 5l körüli fogyíasztással nyáron kicsit kevesebb télen több ,bár kevés város van benne-----------A 900asoknál problémák amikre emlékszem fórumokról : generátor csapágy-csúszógyűrű ----- féltengelyek (gumiharang)----tank kilyukadás---

Előzmény: ScooterRider (15167)
Seszo 6 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 15168

Sziasztok ! Fiat Seicento Sportingnál hol találni a VIN számot ? Kôszi.

ScooterRider Creative Commons License 2020.01.15 0 0 15167

Köszönöm mindenkinek a válaszát!

Így azért átgondolom, mert amolyan második, futkorászósnak gondoltam, de ez így ezzel a karbantartással nem biztos hogy nekem való, pláne az alapján amiket a sportingról írtál.

 

Panzermeyer Creative Commons License 2020.01.15 0 0 15166

Nekem 1.1 sporting volt.

Elég karbantartásigényes, cserébe jó olcsó hozzá minden. 150 ezernél már a 3. generátor volt rajta. Hátsó kerékcsapágyak is feladták már 100 ezernél. Lengéscsillapítók is hátul. Vezérlés olcsó és otthon lehet cserélni. Tank kilyukad, kipufogó kilyukad. Rozsda a karosszériára nem jellemző, amíg nem törik meg valahol.

Én 5.5 átlaggal mentem le vele 3 év alatt 60 ezer kilométert. Sok autópályázás volt benne. Autópályára már tényleg nem valami jó, mert 130-nál már nem az optimális tartományban van a fordulatszám. 110-120-at szeret, de akkor meg előzgetnek...

Én vennék még seicentot, de az asszony nem engedi :-)

Előzmény: ScooterRider (15163)
NO HAB Creative Commons License 2020.01.10 -1 0 15165

 

 

  Ja , tényleg nem rakéta.ès tényleg csak 900 as

Szicso1 Creative Commons License 2020.01.10 0 0 15164

Szia.

Mi most adtuk el feleségem 900-át.

Nem akartunk 1,1-t, mert az utóbbi szíjas. A Sportingok szarrá vannak törve, spoiler is drágább rá. A 900-is meglepően jól ment.

Előforduló hiba, hogy eddigre a küszöbök lerohadnak (tak)

Amúgy rakéta mindegyik, de 2 személynél többel csodát ne várjál Az 1,1 sem lesz autópálya bajnok!

Előzmény: ScooterRider (15163)
ScooterRider Creative Commons License 2020.01.10 0 0 15163

Köszi a választ! :)

Még annyit, hogy van ezeknek a kisautóknak valami típushibájuk? Pl: rozsdásodás, ha igen, melyik részeken gyakori?

És valami költségesebben javítható hibaforrás amire jobb odafigyelni? (a futóműszilentekről pl azt olvastam egész hamar kell őket cserélni)

Az 1.1-es motornak van valami buktatója? És kb mennyit eszik, ha lendületesen, fiatalosan hajtom?

Egy évre, friss jogsival kb mennyi egy ilyen kis Sei költsége?

Előre is köszi!

Előzmény: szasza0211 (15162)
szasza0211 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 15162

Szia

Nagyon jó kis kocsik bátran ajánlom!

Seicento mindenkép azok sokkal újabban!

Motor ugyanaz a sportingba is annyi hogy azokba rövidebb a váltó

ezért lehet picit erősebbnek érzed. 

Érzésre jól mennek mivel 700 kiló az egész kocsi fogyasztásuk kicsi.

Tuningolni lehet nyilván sportdob direktszuro de nem nagyon érdemes

azért a plusz 2-3 lóerőert.  A komoly tuning meg rohadt drága!

Előzmény: ScooterRider (15161)
ScooterRider Creative Commons License 2020.01.09 0 0 15161

Sziasztok! 

Habár nem nagyon ismerem ezeket az autókat, gondolkodom egy Sporting beszerzésén amolyan városi gokartnak, mert a vezethetőségéről jókat hallottam, meg hogy az 1.1-el szerelt gépek vezetési élménye sem rossz. (igaz ez?)

Kérdéseim pedig: A sima 1.1-es és a Seicento Sporting-ba szerelt blokk ugyanaz?

És egyáltalán egy Sporting miben különbözik még az alapváltozattól?(pl futóműve ugyan az?)

Cinquecento, vagy Seicentot inkább? /pro kontra/

Lehet ezeket az 1.1-es motorokat egy kicsit mérgesíteni? (pl sportlégszűrő, chiptuning...) És érdemes?

Ha elmennék egyet megnézni, mire figyeljek oda? 

Válaszaitokat köszönöm!

sudox Creative Commons License 2020.01.05 -1 0 15160

Elírtam, 2002-es seicentoba E10-es benzin? 

sudox Creative Commons License 2020.01.05 -1 0 15159

Próbáld kicserélni az indexrelét. Biztosítéktáblánál találod. Nekem bevált, azóta rendesen működik.

 

2012-es seicentoba E10-es benzint lehet tankolni?

Előzmény: burkinc (15147)
cartmenn2 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 15158

Végül a légtelenítés tutira bevállt módszere:
1. Nyisd ki mindkét légtelenítőt, tölt föl a rendszert.
2.Várd meg míg egyszer bekapcsol a ventillátor.
3. Állítsd le az autót, nyisd ki a légtelenítőket és fújj bele szájjal a kiegyenlítőtártályba, míg mindkét légtelenítőn nem jön a víz, aztán zárd el őket.
Így tuti nem marad levegős a rendszer.
Remélem tudtam segíteni. Ezt még PoliLaci írta --- én még mindig úgy gondolom levegős lehet a radiátor (gondolom a hideg-meleg tekerő nem most adta meg magát pont) Gondolom a melegvíz eljut a hűtőbe ha nyit a termosztát .Beindul a venti?

Előzmény: Giuly (15157)
Giuly Creative Commons License 2019.12.12 0 0 15157
Sziasztok! Egy 900-as Sei büszke tulajdonosa vagyok :-) Nem vagyok hozzáértő, ezt kérlek nézzetek el nekem, inkább csak egy olyan valaki, aki csalódott a szervizekben, szerelőkben, szakikban. A problémám a következő lenne, amiben szeretném a tanácsotokat, segítségeteket kérni. A járgány most volt szerelőnél és miután elhoztuk, az addig tökéletesen működő már-már szaharai hőséget biztosító fűtés langyos nyári szellőnek sem nevezhető "valamit" kezdett produkálni. 1-es fokozaton langyos, 2-es fokozaton hűvös, 3-ason egyenesen hideg levegőt fúj. A hidegebb időre való tekintettel próbálkoztunk hosszabb úttal, nagyobb motor terheléssel de nem volt semmi változás. Ami még plusz info lehet nektek a diagnózis felállításában: 1. vízpumpa cserét hajtott végre a szerelő, 2. a légtelenítést elmondása szerint megcsinálta (magam is ellenőriztem, valóban nem levegős), 3. a fűtőradiátorba bemenő cső még huzamosabb használat után is csak meleg, szabad kézzel simán megfogható, 4. a fűtőradiátorból kijövő cső hideg, 5. a víz a rendszerből nem tűnik el, utántölteni még sosem kellett, 6. nem tudom, hogy lehet e az egészhez köze de az imént vettem észre, hogy a kartergáz elvezető cső az elvékonyodó részén majdnem teljes széllességében ki van szakadva Kérlek segítsetek megfejteni, hogy mi lehet a a gondja, búja, baja a korábban tökéletes fűtésnek! Válaszaitokat előre is köszönöm. Sziasztok
szigetipeter Creative Commons License 2019.12.09 0 0 15156

KÖSZI!

Előzmény: dtrans2 (15155)
dtrans2 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 15155
Előzmény: szigetipeter (14971)
Willbour73 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 15154

Sziasztok!

Nem bont esetleg valaki Sporting Seicentot?Első dobbetéteken középen lévő műanyag takarópanelek érdekelnének. Akinek lenne eladó, ne habozzon jelentkezni: alfa146.laci@gmail.com

Köszi-Laci

  

Panzermeyer Creative Commons License 2019.11.10 0 0 15153

Én total classic 10w40-et használtam, olcsó és jó bele.

Előzmény: nemes.alex14 (15151)
NO HAB Creative Commons License 2019.11.09 0 0 15152

Szerintem, az már mindegy 

Előzmény: nemes.alex14 (15151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!