Ma megint beállt az IDŐS váltója. Megint nem veszi a sebességet. Ráadásul a váltógomb is eltört. Kellene egy váltógomb, de csak a váltókarral együtt lehet cserélni. Össze van öntve a műanyag a váltókarral. Hétfőn elmegyek egy szerelőhöz, hátha kalapáccsal helyre kottyan a villa a váltóban. Ezután csak sebességbe hagyott váltóval parkolok.
Üdv mindenkinek Pár napja sikerült elhagynom a fényszóró mosóm műanyag kupakját, azt nem tudom hogy hogyan a lényeg mire hazaértem már csak a hűlt helye volt. Egy 206 CC - ről lenne szó, körbehívtam a nagyobb bontókat és mindenhol elszomorítottak hogy még az életben soha nem volt ilyesmilyük raktáron, felejtsem el hogy találok bontva. Ha egészen véletlenül valakinen lenne elfekvőben az kérem jelezze, emberi áron vevő lennék rá! Előre is köszi!
szia rfout2, én adtam a felnikér 10000et utaztam értük,meg adtam egy garnitúra mm es alufelnit ami jó csak marha drága rá a gumi. legyen 25000. a jelzés felvan matricázva a képen nem szerepel.
Igen, ilyenkor nehezebben is vált. Akkor nem foglalkozom vele, remélem ha melegszik az idő magától elmúlik. Csak furcsa, mert a korábbi automatáim nem csinálták....
Az is lehet, hogy a hideg olaj "megerölteti" a váltót. Magyarul, a megszokottnál nagyobb erőhatás éri a váltót. Nekem is szokta írni a scania, ha hosszú 3. ból indulok, hogy "túlterhelt " a kupplung:-))
Valóban lehet, hogy hideg az olaj benne. Nehezebben is vált amíg hideg?
Ha elmúlik magától , akkor nem kell vele vergődni, mert csak lehúznak vele a szervízben. Egy automata sebességváltó specialistánál érdeklődj, az a biztos.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2 ½ éves automata sebességváltós 207-esem, összesen 16.000 km van benne. A tél elején jelentkezett először egy „Gearbox faulty” hibaüzenet. Csak akkor, ha hideg volt a motor és felfelé indultam. Semmi egyéb gond nem volt, tudtam tovább haladni. Akkor azt mondták a szervizben, hogy az olajjal lehet a probléma, így reagál a hidegre, ne törődjek vele. Most már 10-12 fok van, amikor reggel indulok és ugyanúgy jön az üzenet. Továbbra sem okoz semmi egyéb problémát, de azért aggaszt.
Mitől lehet ez? A harmadik automata Peugeot-m és eddig egyik sem csinálta, pedig régebbiek voltak. Mielőtt nagyon átvágnak a szervizben szeretném hallani hozzáértők véleményét, javaslatát. Köszönöm előre is.