Ősszel a gyerek bekapcsolta hátul a belső tér világítást, amit nem vettem észre. Egy hét múlva az akksi 6 V környékére merült. Sikerült feltöltenem, viszont pont azt csinálta, hogy nem volt alapjárat, azaz beindult, de azonnal leállt. Rajta kellett tartanom a lábam a gázpedálon vagy egy percig, utána újra tanulta magát, azóta tökéletes. Ja, vettem hátra két, ledes szofita izzót. 1 wattos a 10 helyett, többé nem szívja le az akksit, ha úgy marad a lámpa.
Rádiókeret, ami a legcsúnyább szokott lenni fillérekért beszerezhető.
Hamutartó szokott még gáz lenni, szintén kapható újban nem túl drágán.
Gombsor és annak kerete 15 körül beszerezhető a nem automata klímás, az automatás kicsit nehezebb eset.
Mondjuk a vadi új gyári dobozosnak is a gombjai ragadnak, azokat le kell pucolni.
A ragacsos felületeket szerintem a Dunlop 65 hangszer tisztítóval lehet kíméletesen leszedni úgy, hogy az alatta lévő műanyag ne veszítse el a színét. Melós vele dolgozni, de szép lesz a végeredmény.
Vannak sokkal agresszívebb szerek, amik hamar leszedik a ragacsot, de megmarják a műanyagot is.
Váltógomb és keret is beszerezhető 10 000 körül.
Én a pohártartót kiszedtem, lepucoltam, aztán lefújtam műanyagra való matt festékkel, szép lett az is.
Sziasztok! Leendő gazdája vagyok egy 2005 évjáratú 1.6-os benzines multiplának. Barátomé az autó, oda adta, hogy használjam és ha megtetszik megveszem. Viszont nem igazán üzembiztos a gépjármű. Ebben kérném a segítségeteket. Az autó beindul majd le is áll, ezt megcsinálja többször is egymás után majd pár alkalom után beáll alapjáratra, menet közben nincs gond amíg nyomom a gázt, viszont amint leveszem a gázról a lábam nem áll vissza alapjáratra, hanem leáll. Esetleg járt már így más is? Van valakinek ötlete mivel lehet a gond? Köszönöm ha tudtok segíteni.
ide is berakom, hátha valamelyik fórumtagot érdekel egy multipla. vagy egy olaszautób*zit ;)
2006-os (az újabbik). frissen felújított első futómű, CNG-s - állítólag motorhibás.
azért mondom, hogy állítólag, mert időközben sokan mondtak sokat, és össze vagyok zavarodva. elmondom, mi történt, utána kérdezzetek.
munkába menet a víz felforrt - a computer szerint. kiírta, hogy a víz túl forró, contact garage, meg engine off. ki is kapcsolt, félreálltam, trailer.
szerelő, miután lepakoltam 8kb 20 perc telt el), beindította, de csak forgott. ténymegállapítás: vezérműszíj vagy blokkrepedés.
aznap délután elmentem hozzá kipakolni, azt mondta, az autó kész, nem volt benne olaj (?). mondom minden világított, kivéve az olajlámpás. viheted. de azért mennék egy kört.
2km alatt újra felforrt, hibaüzenetek ugyanazok.
másnap lekapta a hengerfejet, szerinte a dugók elrepedtek (nem látni rajta), megmarta a hüvelyeket (hát, olyan jellegűt nem láttam rajta), úgyhogy kuka.
lemondtam róla, aki érdekel, mondjon egy jó árat, viheti.
azért mondtam, hogy szkeptikus vagyok (mások tanácsai után), mert amikor újra beindult, csörömpölő hangja, ami repedésre utalt volna, nem volt. az autó jól gyorsult, húzott, kompresszióproblémája nem volt. van, aki hengerfejre gyanakodott, van, aki vízpumpára, én arra, hogy olasz.
adatok.
2006, CNG, tartályok 2025-ig jók, első futómű felújítva, hátul doblo rugók, klíma jó, zene egy kínai filmvetítős csoda, de megvan az eredeti is, hátsó üléssor helyett egy falap van benne, mert kell a raktér (klímázom), székek természetesen megvannak, kulcsok, távirányító, törzskönyv, stb. katalizátor: a régi eltömődött, kiszedtük, az új, dobozában várja a beépítést.
akinek van ideje vele foglalkozni, vagy van egy 182B6000-es motorkódú motorja, és érdekli, az szóljon, írjon. a gépállat most Budaörsön áll a szerviz udvarában, de januárban visszaköltözik harasztiba. összerakatom, mert alkatrészenként nem fogom elhozni, de így csak trailer, bárhová is.
Szia!Nyogodtan számolj hozzá oldalanként 300 mm(30 cm)-t a biztonság kedvéért.Ha működik a tükörbehajtás kézzel vagy elektromosan akkor ezt megfelezheted.
Meg tudnátok mondani, hogy tükörrel együtt milyen széles a Multipla? Jelenleg nem tudom megmérni, viszont garázst szeretnék bérelni, és nem vagyok biztos benne, hogy be fog férni. Próbáltam rákeresni, de csak tükör nélküli méretet találtam, ami 1870mm.
Nem értek a gázosokhoz, de elvileg mindegyik benzinnel indít. Én a leírás alapján valami tömítetlenségre tippelek, ami miatt szivárog a benzin és nem jut elegendő a befecskendezőhöz.
Szóval injektrok és a csövek környékén nézelődnék, vagy visszavinném oda, ahol ezeket cserélték.