Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2023.12.06 0 0 127035

Bárhol az országban ? ;-)

Előzmény: shredlover (127034)
shredlover Creative Commons License 2023.12.06 0 0 127034

Sziasztok! 2004-es 307cc benzinesem pár napja nem reagál a klíma indításra (kétkörös digit) így se fűtés se páramentesítő ventilátor nincs :( eddig mióta nálam van 6 év alatt egy nyikorgó hang után ment a fűtés/hűtés, tudnátok ajánlani szervízt ahol ezt orvosolni tudnák? előre is köszönöm...

Tobicabrio Creative Commons License 2023.12.05 0 0 127033

Sziasztok.  Van egy 307 cabriom . 2004 - es évjárat . 2 literes benzines . Utolagos gázbeépítéssel.

Az autó hidegen , első indításnál pöccre indul majd szép lassan túl sok üzemanyagot fecskendez be amitől ledadog vagy leáll ( gázadásra leáll), olyan mintha hengerfejes lenne , füstől is. Ahogy felmelegszik a motor , melegen szépen , egyenletesen jár , szinte nem is látni kipufogó gázt. Van valami ötletetek , hogy mi lehet vele a gond . Köszönöm elöre is

mérges autós Creative Commons License 2023.10.27 0 0 127032

Hiba nálam is megvan, de csak nyáron. Amire én gondolok, az a klima ,de   csak nyáron tudom megnézni.. Mégpeddig, amit én tapasztaltam. -4 fokos levegőt tól a klima és kapcsolgat, mert a hűtőközeg a klimában kb80 fokos. Mondom kb. mert nem mértem. És ezzel a 80 fokos levegővel próbálja hűteni a motort. Persze az eredmény látszik. Sejtem mitől nyom a klimám -4 fokot. Azt majd télen megoldom.

Előzmény: Kriszta 307sw (127001)
Zolysys Creative Commons License 2023.10.17 0 0 127031

Tudok hozzá magyar menüt, magyar navi hangot

Előzmény: TLSoft (127027)
janitoth Creative Commons License 2023.10.16 0 0 127030

Szia, küszi a tippet. Amúgy azóta minden rendben működik.

Előzmény: soryton (127029)
soryton Creative Commons License 2023.10.13 0 0 127029

...rossz a kontakt az akksin....   de legfőbbként a negatív test pontokon ..

Előzmény: janitoth (127028)
janitoth Creative Commons License 2023.10.12 0 0 127028

Sziasztok, olyan történt, hogy magam sem hiszem. a 307esem (2001es benzin 1.6 16V) tegnap délután tökéletes állapotban állt be a garázsba. ma reggel munkába indulván gyújtás ráadása után kiírta hogy az utasoldali légzsák deaktiválva van, plusz a komplett óracsoport nem dolgozott! A mutatók alaphelyzetben, a visszajelző ledek sötétek. Az autó indult rendesen, volt világítás, index, féklámpa, minden. Annyi még, hogy mikor bekapcsoltam a tompítottat a szokottnál sokkal jobban elvette a fényerőt a központi kijelzőtől és a légkondi kijelzőjétől. Beértem rendben a melóba. Hazafele indulva ugyanaz a helyzet, óracsoport néma, mint a hal, légzsák inaktív. Este beállnék a garázsba az utcáról, gyújtást ráadva minden tökéletesen működik!!! Azzal a kivétellel, hogy a tompítottat ráadva csak a légkondi kijelzőtől vette el a fényerőt a szokott módon, a központi kijelzőtől nem. Kíváncsian várom a holnap reggelt. Ti mit gondoltok erről? 

TLSoft Creative Commons License 2023.10.02 0 0 127027

Sziasztok!

 

Peugeot 307 cc-hez keresnék konfigurációs CD-t (jelenleg olasz nyelvű),  2003. 10. havi, elvileg RT3 a rádió.

 

Előre is köszönöm, ha valaki tudna benne segíteni.

cucu Creative Commons License 2023.10.01 0 0 127026

De, csak azt nyilván kiszerelték. A baloldalit meg bent hagyták. :)

Előzmény: janitoth (127021)
focusati Creative Commons License 2023.09.16 0 0 127025

Köszönöm!

Előzmény: FeZ_ (127024)
FeZ_ Creative Commons License 2023.09.16 0 0 127024

A kettes egy vakdugó, a 3-as meg a légtelenítő csavar.

Előzmény: focusati (127023)
focusati Creative Commons License 2023.09.15 0 0 127023

Bocsi a kép lemaradt! 

focusati Creative Commons License 2023.09.15 0 0 127022

Sziasztok! Tudja valaki, hogy a pirossal jelölt csavarok mi célt szolgálnak a termosztátházon? A válaszokat nagyon szépén köszönöm!

janitoth Creative Commons License 2023.08.27 0 0 127021

Szia, akkor nem kéne egy ugyanolyannak a jobb oldali lámpa mögött? Ott nincs.

Előzmény: Zolysys (127020)
Zolysys Creative Commons License 2023.08.25 0 1 127020

az tuti nem gyári. valószínűleg xenon volt beszerelve utólag a lámpába

Előzmény: janitoth (127018)
Smíró Creative Commons License 2023.08.16 0 0 127019

20 ezerre gondoltam, a keresztrudakkal 30.

Előzmény: Shooter020 (127017)
janitoth Creative Commons License 2023.08.16 0 0 127018

Tisztelt kollégák!

Tegnap fényszórókat cseréltem a 307-esemen(16V,benzin ,1,6-os,2001-es, NFU, nem kombi). miután kiküzdöttem a menetirány szerinti bal fényszórót, mögötte találtam egy fém dobozt, ami ki van kötve, a vezetékek le szigszallagozva. Az van ráírva, BALANCE UNIT. Meg tudná mondani nekem valaki mi a manó lehet ez?

Shooter020 Creative Commons License 2023.08.13 0 0 127017

A tetőbox az milyen árban lenne, mert lehet érdekes lehet számonra. :) 

Előzmény: Smíró (127016)
Smíró Creative Commons License 2023.08.13 0 0 127016

Na és a szűrők:

 

Mann Filter                                                           

Vasco pollen aktívszenes:                                     

Mann Filter olajszűrő:                                           

Mann Filter üza:                                                   

Total Transmission Gear 8 75W80 váltóolaj 2 l:     

 

sporttársi áron mondjuk 10 db ezres egyben.

Smíró Creative Commons License 2023.08.13 0 0 127015

Szasztok!

 

Kissé kifutva ugyan a nyárból, de lesz még tél is, először itt kínálom eladásra szeretett 2006-os 2.0 HDi RHR 307-esem tetőtartóját (univerzális alu keresztsín), mellé ajándék tetőbox, vagy fordítva:) Gyula-Pest útvonalon bárhol le tudom adni. A sín nyilván zárható, a box meg pláne.  Box mérete: kb. 90x135x25. 330-380 liter közt van belül. Ha nem tört volna szilánkosra a jobb könyököm, vígan megnézném pontosan, így csak ha valakit érdekel, mert van egy-két dolog elé rakva.

 

Bontatlan gyári alkatrészem: egy turbo druck labda. Biztonságból betárolt, nyilván soha ki nem bontott.

 

Egy csomó H1-es izzóm, Philips, és más márkás, nem gagyi egyik sem. Van a ködlámpához is vagy 2 bontatlan izzóm és néhány H7 is.

 

Maradt gumiszőnyeg szett és nyári szőnyegszett 1-1 garnitúra.

 

Van egy kerékkulcsom, kihúzható nyéllel, ami a mérete alapján sajnos nem jó az új autómhoz. Ehhez kapcsolódóan van 3 garnitúra kerékőröm is. Az egyik lemezfelnihez jó, a másik kettő könnyűfém felnihez jó, tehát alátétes, közülük az alufelnisek gyáriak. Kerékre van továbbá 16" mérethez (205/55/17) egy bontatlan hóláncom is.

 

Van továbbá néhány vadonatúj ablaktörlőm is elsők és hátsó is, Bosh és egyéb márkák.

 

Gyula-Bp vonalon (még ha girbe-gurba is) találkozhatunk, ha van érdeklődő. Ár megegyezés szerint, nyilván bolti ár alatt, de ingyé' felett valamivel.

 

70perharminc85venöt7harminc7. A nick alatti mail már rég nem játszik.

Shooter020 Creative Commons License 2023.08.11 0 0 127014

Sziasztok! (2005, (Nem ráncfelvarrott) 307SW 2.0HDI 136Le 3H RHR)

 

Ülés csere előtt állok, megvettem a 308-as üléseket, viszont szeretnék kérni a 307 es és a 308 as ülésnek a csatlakozójának a vezeték kiosztását, ha valaki ebben tud segíteni. A 307es ülés az sima standard ülés, csak légzsák van benne, viszont a 308 az már fűthető is. A fűtéshez a kábelezést és a biztsítékot megoldom, de a csatlakozó kiosztásra szükségem lenne, hogy nehogy keveredés legyen a vezetékek között. Ha valaki tud ebben segíteni, akkor azt megköszönöm! :) 

janitoth Creative Commons License 2023.08.10 0 0 127013

Sziasztok! Az én 307-es,1,6-os, NFU-s, nem kombim olyat szokott csinálni, ha hosszabb útra megyek vele, mondjuk Szeged-Pest, hogy egyszer csak kb 0,5 másodpercre elvész az áram a kmóra műszeregységből majd visszatér. Motor észre sem veszi az áramszünetet. Konkrétan úgy néz ki az egész, hogy megyek mondjuk 90-nel, ötödikben( általában lassan közlekedek, ritkán megyek 110 fölé),egyszer csak az összes mutató leesik nullára, mintha levettem volna a gyújtást. Oda nézek, elcsodálkozom az eseményen, mire káromkodni kezdenék már vissza is jött az áram a műszerbe. Mutatók mutatják a helyes értékeket, a visszajelző ledek világítanak, majd elalszanak(mint mikor ráadom a gyújtást), a légkondi elindul automata állásban még akkor is ha az esemény előtt be sem volt kapcsolva. Ez az egész zajlik le kb fél másodperc alatt, közben az autó gurul, mintha mi sem történt volna, nem rángat, nem dadog, egyenletesen gurul.  Van, hogy 250-300 km-es út alatt sem csinálja, van, hogy egy 200 km-s út közben igen. Azt figyeltem meg, hogy a 28 Celsius feletti külső hőmérséklet nagyban elősegíti az attrakciót. A gépezet 2001-es, nem ráncfelvarrott kb négy éve van nálam. A műszer egységet nem bolygattam, nem vettem ki a helyéről soha. Ja, benzin-gázos a lelkem és imádom! ( jut eszembe az attrakció alatt gázzal gurul a kicsike. Bár lehet benzinnel is csinálná ,de hosszabb távra gázzal gurulunk.)

tthom_ip Creative Commons License 2023.08.08 0 0 127012

Folytatásos sztori: hőmérséklet még mindig kacat néha, de pont 14 fok volt hegynek felfele, így nem melegedett annyira túl.. 100 fok környékére ment fel 110es tempóval. Ugyanakkor az egyik úton elkezdett megtorpanni.. Tehát megy az ember vele, aztán egy pillanatra beesik a fordulat, mintha leállna, vagy nem kapna üzemanyagot a motor, utána megy megint tovább.. Elég nagyot tud rántani.. De ezt, egy pár órás pihenő után elfelejtette, szóval nem tudom mi lehetett.. De kezd elmenni a bizalmam. :)

Előzmény: tthom_ip (127004)
soryton Creative Commons License 2023.07.22 0 0 127011

Helló... levetted az elektromos csatlakozót róla ....?  Akkor lehet elfelejtetted kalibráltatni indítás elött ...

Előzmény: szili307 (127009)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 127010

Azt tudni kellene mi a hibakód.A Hiba jelenség,lehet,falslevegö,folytoszelephazhiba,vagy gázpedál jeladohiba.

Előzmény: szili307 (127009)
szili307 Creative Commons License 2023.07.20 0 0 127009

Sziasztok! 

Van egy 2005 ös 1,6 benzines NFU autóm. 

A hiba, hogy magasabb fordulatról nem áll be alapjáratra hanem lefullad. De ezt is néha csinálja néha nem és szépen van alapjárat.

Főtengely helyzet jeladót cseréltem akkor is fenmaradt a hiba. 

Kitakarítottam a folytószelepet de utána be sem akar indulni csak teker az önindító.

Akkumulátort feltöltöttem cseréltem de semmi. 

Válaszotokat előre is köszönöm. 

Üdv Attila

Monito Creative Commons License 2023.06.30 0 0 127005

Szia! 

 

Lecsavaroztam alul a fekete dobozt amiben a csörlő van, de a pótkerék meg sem moccan... A doboz lifeg, vagyis a bowdennek engednie kéne, de semmi...

Rángassam meg még jobban, hátha leengedi?

Vagy vágjam el? Nem szívesen tenném, mert lehet, hogy akkor sem fog lejönni a pótkerék, és a huzal kilátszik, tehát csak félre van tekerődve, és talán nem is rozsdás.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=164706569&t=9040099

 

 

Előzmény: kirsan (126974)
tthom_ip Creative Commons License 2023.06.29 -1 0 127004

Fejlemények a melegedéssel kapcsolatban: elugrottam egy kiolvasásra a Bosch-hoz, meg vettem tágulási tartály kupakot újat, soha nem lehet tudni, nem-e elengedi a nyomást.

A hőmérséklet adat stimmel, kicsivel 70 alatt volt a mutató, kiírt 68 fokot, hibakódból, ami hűtésre vonatkozik hiba kb. egy volt, szakadás a ventilátor vezérlésnél. De dátumot nem tárol, valamint a teszt elindítására bekapcsolt maxra, zúgott rendesen.. Tehát vagy szét volt húzva egyszer, amikor szerelték, vagy ki tudja, de most jónak tűnt. Meg gondolom autópálya tempónál amúgy is van elég menetszél erre.

 

Volt EGR hiba, meg turbónyomás hiba, meg ez az, de ugye ki tudja mikori, mert amúgy hibátlanul megy, ereje van, alapjárat stabil, nem torpan meg, meg a szokásos. Kitöröltettem mindent, aztán majd pár hónap múlva ráolvasunk még egyet. De sajnos nem lettünk előbbre.

Előzmény: FeZ_ (127000)
FeZ_ Creative Commons License 2023.06.28 0 0 127003

" Lehet esetleg a regenerálás miatt"

 

Nem regenerál állandóan, csak bizonyos időközönként.

 

Előzmény: Kriszta 307sw (127001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!