Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1329

törölték, alighanem NAR-nak volt igaza

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=162033148&t=9013571

Előzmény: . kata31 (1328)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1328

A keresett oldal nem található

Előzmény: ÁsítóSárkány (1326)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 1327

Az M100 elmaradásáról is írnak..Cikkekből felesleges tájékozódni, nem közlöny és nem közbeszerzés

Előzmény: ÁsítóSárkány (1326)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 0 0 1326
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 -1 0 1325
. kata31 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 1324
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.12 -1 0 1323

a szokás szerinti be kell lépni.

 

Google keresés alapján: https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2022/0/targy/portal_403/megtekint/portal_14001_2022/

ha errőé szól a poszt, akkor jereváni rádió színvonal: ez egy értesítés arról, hogy a korábbi kiírás kapcsán a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették, beérkezett ajánlatok száma: 0.

Előzmény: . kata31 (1322)
. kata31 Creative Commons License 2022.07.12 0 0 1322

És újra kiírták az M0 -Bicske közti M1 bővítést.. 2030-as teljesítésre.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1039632926676294/

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.13 -1 0 1321

Nem lep meg. Alighanem úgy maradt a Megyeri híd előttről... És?

Előzmény: . kata31 (1317)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.13 0 0 1320

A 90-es évek legelején még alig lehetett nyugati autót kapni, a keletiekre meg éveket kellett várni, akkor még egész más volt a helyzet mindenhol, nem feltétlen releváns...

Előzmény: NAR (1319)
NAR Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1319

Nekem a 90-es évek első feléből az rémlik, hogy Szentendréről reggel nyolcra busszal jöttek be, nem HÉV-vel, mert a busz gyorsabb volt (kivéve, ha leesett a hó - olyan régen néhányszor előfordult ez egy-egy télen). Viszont a 11-es út budapesti szakaszán már mintha lett volna dugó akkoriban is. De ez olyan régen volt, lehet, hogy igaz se volt :-)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1316)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1318

Az M0 észak algútszájnál eltűnt a monitoring kutak vize. - tehát az alagút definitív nem veszélyeztet vízbázist.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1020783315227922/

. kata31 Creative Commons License 2022.06.12 0 0 1317

A KárolyRóbert - Bécsin nincs súlykorlát az M3 felől a solymári CSP-hoz..

Előzmény: ÁsítóSárkány (1316)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.10 0 0 1316

Nekem olykor majdhogynem Szentendréig álló sor is rémlik...

És amikor sikerült a budakalászi körforgalommal végre valami legalább mérsékelten értelmeset kezdeni, azóta a helyközi buszok is jobbak lettek...

 

A III. kerület most persze azt szívja meg, hogy van M0 Megyeri hídig, de nincs M0É.

De ha a híd nem lett volna, akkor az M3 bevezető és a Róbert Károly korút szívna..

 

Jó lenne nem apránként toldozni foltozni a hálózaton, mert aki kimarad, az nagyot szív. Viszont az M0 megvan az 1-estől a 11-esig körbe... azt már nem tudjuk eljátszani, hogy sehol nincs elkerülő...

Előzmény: NAR (1315)
NAR Creative Commons License 2022.06.10 0 0 1315

Én nem emlékszem arra, hogy 15 éve délután lett volna kifelé dugó. Ugyanakkor 15 éve jóval kevesebb autó is volt. 15 éve befelé komoly dugó volt reggel 8 körül már Rómaifürdőtől, ez mintha mérséklődött volna, de ritkán járok arra ilyen korán. Azt nem tudom, hogy ez nem azért van, mert megfogja a Pünkösdfürdő utcai lámpa a forgalmat.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1309)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1314

Ld. még egyszer, indirekt cáfolat jelleggel: 1307.

Tegyük fel, hogy agglomerációs személyforgalmat nem vonz. Úgy is elég katasztrófa lesz az odavonzott tehertranzit miatt. QED.

Előzmény: . kata31 (1313)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1313

XD

Előzmény: ÁsítóSárkány (1312)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1312

A kérdésbe bűjtatott állítás félreértelmezésre épül, épp ezért maga a kérdés teljességgel érdektelen,

Előzmény: . kata31 (1310)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 -1 0 1311

1308-ban is sugárutazik az olvtárs. - pedig pont ez a sugárutazás az amit az M0 nyugat megszüntetne,..elkerülőként!

 

Két semmit mondáson meg én nem kívánok polemizálni (1305-ről terelve)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1306)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.09 0 0 1310

 

Tehát nem tudsz választ adni 1305-re.

  

Előzmény: ÁsítóSárkány (1307)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.08 0 0 1309

Emlékszel milyen volt előtte?

Amúgy a környék több elcseszett kereszteződése miatt tényleg nem ideális a példa.

 

A több autós vonzása sahnos igazzá válhat, kükönösen, ha a tömegközlekedést, P+R-t nem sikerül versenyképesebbé tenni a köyeljövőben.

Előzmény: NAR (1308)
NAR Creative Commons License 2022.06.07 -1 0 1308

"Az alternatívától kiegyenlítődést lehetne várni az extra túlterhelt sugárutak javára -- valami olyasmit, mint amit a Megyeri híd hozott a Szentendrei útnak meg a környéki Volánbuszoknak. De az egész városra nézve ez is alighanem előrelépés."

 

És ez tényleg megtörtént? Ma délelőtt Szentendrén volt dolgom, reggel fél 10-kor majdnem a Lupa tónál állt a sor vége (mind Békásmegyer, mind az M0 felé). Idén tavasszal többször kellett reggel 8-kor Békásmegyerre mennem, minden esetben azt láttam, hogy a HÉV-állomás előtt állt a sor. Délután kifelé szoktam látni, hogy a 11-es út csillaghegyi szakaszán araszolnak már fél négy körül. De arról sem hallottam, hogy ahol megépült az M0 (déli, keleti szektorok), ott lényegesen és hosszú távon jobbak lettek a bejutási lehetőségek... Attól tartok, hogy még abban az esetben is, ha tényleg javulna a helyzet, ez csak ideiglenes lenne, hiszen a jobb autós bejutási lehetőség több embert csábítana az elővárosba és autóba...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1302)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1307

Bőven elég katasztrófa lenne a meglévő forgalom mellé még tehertranzitot odavonzani!

Elsőre is pontosan értettem a félreértelmezésedet, de így nincs értelme kommunikálnunk.

Előzmény: . kata31 (1305)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1306

Senki sem állította, hogy sugárút lenne.

Előzmény: . kata31 (1303)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1305

... CSAK..személyforgalomban is érdekelne honnan vonzana ide a Bécsire az m0 nyugat forgalmat, azokon kívül akik ma a települési utakon eleve erre járnak?

. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1304

Nem kaptam választ.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1298)
. kata31 Creative Commons License 2022.06.07 -1 0 1303

Mitől lenne sugárút az M0 nyugat Zsámbék-Budakesziről Óbudára.. Pont a hiányzó észak dél kapcsilat Budaörs felé!

 

:-) 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1302)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1302

Ki mondta, hogy azokon nem szívás?

 

A Bécsi úton az M0É részben már segít, amíg az nincs, addig az is ultra szívás, persze. De a Hűvösvölgyin csak leheletnyit segíthet (Solymár, Pilisvörösvár és azon túli viszonylatban) az M0É, a Budakeszin meg nem fog segíteni.

 

Ami a Budaörsit illeti, dél felé azért akad alternatíva, csak északra nem igazán (Budakeszin át milyen buli a csúcsban, ugye?)

 

Az M0NY agglomerációs forgalomban azt tenné lehetővé, hogy megválaszd, a kiinduló- és célpont, időpont függvényében, hogy melyik sugárúton mész be a városba... jelenleg nincs sok alternatíva. Az alternatívától kiegyenlítődést lehetne várni az extra túlterhelt sugárutak javára -- valami olyasmit, mint amit a Megyeri híd hozott a Szentendrei útnak meg a környéki Volánbuszoknak. De az egész városra nézve ez is alighanem előrelépés.

 

A sugárút persze így is úgy is szívás marad... de már 20 éve többször 3-4 megállónyira Hidegkúton érdemes volt leszállni a buszról a reggeli csúcsban és lesétálni a villamosvégállomásig. Nem hinném, hogy sokat javult azóta a helyzet.

Ami a sugárutakat illeti,  kötött pályát, arra való jó ráhordást és P+R-t kellene tolni -- persze a Budai-hegység domborzati viszonyai között ez nem feltétlen egyszerű, ennek kapcsán Skytrain megoldásokban is lehetne gondolkodni.

Előzmény: NAR (1301)
NAR Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1301

Ha a Budakeszi és a Hűvösvölgyi úton szívás közlekedni, miközben a Bécsi és a Budaörsi úton nem, akkor lenne értelme áthelyezni a befelé menő forgalmat, de attól tartok, nem ez a helyzet :-( Persze ha a forgalom egy jelentős része nem Budapestre, hanem Dunakeszire vagy Kistarcsára menne, akkor segítene az M0 - de ezt kétlem.

 

Ugyanakkor vannak számomra értelmezhetetlen forgalmak (lásd lenti képen a Pusztakúti út - Ürömi út - Mátyás király út - 11-es út forgalmat pénteken délután négykor), amiknek jó lehet(?) az M0.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1300)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.03 0 0 1300

Ha a Budakeszi út, Hűvösvölgyi út mentén élők minél további szivatása a cél, akkor persze nem kell új út...

A dolog annyiról szólna, hogy az elővárosi forgalomban ki-ki megválaszthassa, melyik sugárúton keresztül megy be a városba...

Előzmény: NAR (1299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!