Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 6 napja 0 0 244279

Milyen nap van ma? 

 

357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.31 0 0 244278

"Ezt éppen most adtam el a motort egy hónapja tökéletes állapotban."

Magyarra fordítva:
Ezt éppen most adtam el egy hónapja tökéletes állapotban.

Előzmény: 357 Dömötör (244277)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.31 0 0 244277

600 EUR az nagyon kicsi pénz egy BMW-hez képest. Én a pedálos Simsonomra 14 évvel ezelőtt 220 juróért vettem egy vapét, amivel bejártam Európát. Ezt éppen most adtam el a motort egy hónapja tökéletes állapotban.

Előzmény: R100 (244275)
O/O Creative Commons License 2024.05.31 0 0 244276

Gratulálok a kitartásodhoz! További jó egészséget ;)

Egyszer régen írtál valami büdös fűről, emlékszel? Nálunkább fűnyíráskor 2 helyen is ( mindig ugyanott) érzek valami nagyon ocsmány szagot, ami számomra semmi ismert dologra nem emlékeztet. Tudod ennek a növénynek a nevét??

Előzmény: D. NAGY (244274)
R100 Creative Commons License 2024.05.30 0 1 244275

Persze, van hozzá, 600 EUR. De az eredeti mágnesgyújtás nagyon stabil, megbízható, jó példa arra, hogy lehet jó az ötven éves technika, ha tisztességes minőségben gyártották. A dinamó sem egy hisztis cucc, de nyilván a 6V 35/35 W világítási teljesítmény erős korlát, van már olyan motorom amin 12V-s generátor van az eredeti gyújtás megtartásával.

Előzmény: 357 Dömötör (244273)
D. NAGY Creative Commons License 2024.05.30 0 0 244274

A súlyom továbbra is sikerül tartani, de az izomzatra kell figyelni, heti egy tornaóra van. A futás olcsó és itt van pálya, fallabdázni is sikerült a múltkor eljutnunk. 

Előzmény: O/O (244272)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.30 0 0 244273

Ehhez még nem találták fel a VAPÉt? Mert az örök élet + 1 év.

Előzmény: R100 (244270)
O/O Creative Commons License 2024.05.29 0 1 244272

Futás közben jókat lehet gondolkodni! Ennél azért jobbakat is, de ezért is jár a pont  😀

Előzmény: D. NAGY (244262)
D. NAGY Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244271

Hát ez az :) 

Előzmény: cbx (244264)
R100 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244270

Sehol nem jobb a helyzet, az R69-es BMW-hez úgy árulják a német webshopban  a röpsúlyos előgyújtás szabályozót, hogy kiírják "nem rendszeres használathoz". Magyarul ócska, nem tartós.

Előzmény: bervas (244267)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244269

Az legalább 1000 kilométert bírt, de ez már gyárilag működésképtelen!

Előzmény: bervas (244267)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244268

Igen. Csak a Danuvia és a Honda marad.

Előzmény: abes (244266)
bervas Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244267

A szovjet szörny olajlehúzó gyűrűjével pont így jártam. Hirdette a német, hogy így meg úgy spéci cucc. Pontosan 1000 km-t bírt ki mindkettő, amíg teljesen elkopott. Én meg agyba-főbe kerestem, miért tűnik el az olaj a motorból. Rendeltem még egyet, az sem bírt ki többet 1000 km-nél. Na, akkor vettem Belcord gyűrűkészletet. Azóta nem fogy az olaj.

Előzmény: 357 Dömötör (244265)
abes Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244266

Ez az utolsó?

Előzmény: 357 Dömötör (244265)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.29 0 3 244265

A harmadik pedálos Simsonom eladására készülök, de ahogy elővettem 8 év állás után, nem volt szikra. Pedig 8 éve Kürbitzben mentem vele egy parádézós 30 kilométeres kört.

 


A vevőm itt toporog érte, nagyon tetszik neki.
Persze azért nincs szikra, mert a magszakító kontakt hibás (lett). Ócska utángyártott vacak. Van itthon belőle egy marékkal...
Gondoltam veszek egy újat, az átadást csak kibírja! Beszereltem, de még rosszabb a helyzet, mert a kalapács meg se tud mozdulni, mert a rugó rögzítése annyira méret pontatlan, hogy ütközik a saját üllőjébe!!!!!
De hiába próbálnék máshol jobbat venni, egyszerűen nincs, még a németek is ezt árulják!
Megérett ez népség is már, hogy saját dugájukba dőljenek!
Végül találtam a maréknyi bontott kalapácsom között egy eredetinek látszót, amit az új üllő kis átfaragása után összekombinálva működőképessé tettem. 8 év állás után első pöccre indult.

Már csak azt kell megtalálnom, hogy hol törött el a slussz és a világítás vezeték a blokk és a lámpafej között....   :D))

 

cbx Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244264

egyik-egyetlen :)

Előzmény: D. NAGY (244262)
cbx Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244263

Nem találom különösnek,szoktam én is így motorozni.

Előzmény: csepelzon (244255)
D. NAGY Creative Commons License 2024.05.29 0 0 244262

Ma futás közben sikerült összegeznem sok-sok év Danuviázás bölcsességét egy mondatban:

 

A Danuvia egy jó motor, néha az egyik henger leáll... :D

D. NAGY Creative Commons License 2024.05.28 0 0 244261

Én csak egy próbakört tettem, a kormány csapágyon húztam és kipróbáltam, de cipőt venni én is lusta voltam :)

Előzmény: csepelzon (244255)
abes Creative Commons License 2024.05.28 0 0 244260

Jó meglátás. :-D

Mitas MC24-es gumik a járgányon.

Előzmény: 357 Dömötör (244259)
357 Dömötör Creative Commons License 2024.05.28 -1 1 244259

Felül fázhat, mert jól felöltözött, de biztosan büdös a lába és azért szellőzteti!  :D)

Előzmény: csepelzon (244255)
Bikertibor Creative Commons License 2024.05.28 0 1 244258

Kolozsvar,sajnos orvosi kirandulas,nekem fogaszat,asszonynak terd injekcio.Persze attol en meg bepalinkaztam.. :))))

Előzmény: D. NAGY (244253)
CsA Creative Commons License 2024.05.28 0 0 244257

Ott még van sín, odáig jár a Zsuzsi-vonat. A Gúti-erdőbe irányuló vonalat már régen felszedték...

 

Nagyon laza a szandálos csávó... Legalább egy fehér frottír zoknit felvehetett volna hozzá...

Előzmény: csepelzon (244256)
csepelzon Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244256

Arra csak Hármashegyaljáig jártam, és csak hajtánnyal.

Előzmény: csepelzon (244255)
csepelzon Creative Commons License 2024.05.27 0 2 244255

Köszönöm mindkettőtöknek a választ! Arra még nem jártam.

 

Jövünk haza valahonnan Tibivel, a motoros öltözékére lettem figyelmes...

Előzmény: CsA (244254)
CsA Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244254

 

 

'Zsuzsi emlékhely

Az 1977. augusztus 31-én megszűnt MÁV Debreceni Kisvasút, vagyis a felszedett vonalszakasz emlékére a volt nyíracsádi állomás épülete közelében 1997-ben egy C-50-es mozdonyt állítottak ki, a megszüntetés 20. évfordulójára.

A C-50-es mozdony (GV 3784 psz.) MÁV Balatonfenyvesről érkezett külső felújítás után. A Nyíracsádot Nyíradonnyal összekötő műút mellet, Asszonyrész után jobbra egy buszfordulóban található a gúti erdő peremén.

A Zsuzsi vasút kollektívája a 30. évfordulóra festéssel egybekötött állagmegóvási munkákat végzett a mozdonyon. Nyíracsád a szívén viseli a Zsuzsi vasút sorsát, korábban az esetleges visszaépítését is kiemelten támogatták"

 

https://zsuzsivasut.hu/zsuzsi-emlekhely/

Előzmény: csepelzon (244249)
D. NAGY Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244253

Na merre jártatok? 

Előzmény: Bikertibor (244247)
D. NAGY Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244252

A Gúti erdőben, de nincs ott fülke, se telefon, nincs száma sem :)

Előzmény: csepelzon (244249)
petrol pet Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244251

Ezt kihagyni szombaton tényleg nem volt nagy veszteség 😀

Előzmény: csepelzon (244248)
abes Creative Commons License 2024.05.27 0 0 244250

És tényleg.

Előzmény: csepelzon (244248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!